Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ja waarschijnljik wel, door de chemo heeft hij veel last van misselijkheid en boeren, en daardoor heeft hij waarschijnlijk een beetje last van verstopping tussen maag en slokdarm. druk op de borst is ws ontstoken hartzakje, wat vrij onschuldig is en normaal krijg je daar ibuprofen voor, maar das heel slecht voor je maag, en daar heeft ie dus al last van ... maar het gaat zo ook wel over, en tis niet erg. maar tis denk alles bij elkaar, spanning, chemo. nouja, nog 1 kuur, en dan is als het meezit alles achter de rug en kunnen ze weer leven ipv overleven.

2. tricia82

tricia82 Niet meer actief

dd@ allereerst toppie dat je je zwager niet laat vallen. ik denk dat ik dat ook niet had gedaan in deze situatie maar er zijn er genoeg die het maar lekker laten zo als het is.
    15 jaar is niet niks.

uk@ digi met indicator heeft net zo veel nodig als de 2v5 kv

hier@ gisteren toch getest kon het niet meer afwachten maar hij was wit :(

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen lieverds!

@Iedereen: Dank jullie wel voor de lieve woorden, doet me goed. Ben eerlijk gezegd echt toe aan wat positiviteit.

@Neel: Heel veel plezier bij de VK vandaag!

@xVlindertje: Klinkt wel hoopvol, nog een paar daagjes en dan weet je of het goed was of niet. *duim*

@Pluis: Fijn dat mannetje z'n eigen brood heeft gesmeerd, scheelt heel veel he! Fijn dat je nu een dagje rust hebt. Geniet ervan, wordt nog mooi weer ook!

@fafa: Mijn zus heeft 2 kinderen, haar dochter is nu bijna 14 en dr zoontje is 10, maar hij is momenteel in therapie en komt alleen in het weekend thuis (de ene week van vrijdag tot zondag en de andere week alleen de zondag). Hij heeft ADHD, is hoogbegaafd en daarbij nog een aantal andere problemen. Nichtje kan emotioneel dingen niet goed aan, dus dit is helemaal een klap voor haar en zwager is momenteel helemaal niks meer waard. Dus we proberen maar zo goed mogelijk te helpen en op te vangen. Sinds Anouk is geboren doe ik eigenlijk niks anders. (Toen heeft mn zus een zelfmoordpoging gedaan met mijn medicatie en is toen 14 maanden opgenomen geweest.) Oke dan weer een heel verhaal, maar goed. Ben blij dat ik het hier ff kwijt kan. Dank je wel lieverds!

@Vlinder: Dank je wel lieverd, ik ga echt voor je duimen 6 september.

@fioon: Jij zit nu ook even in de troubles zeg. Heel veel sterkte met je zwager, hopelijk kunnen ze idd snel weer "Leven".

@hier: Ik ga momenteel even helemaal nergens vanuit. Ben wel ontzettend emo, maar ja das ook niet gek, en heb last van krampen en steken. Maar goed, we wachten gewoon geduldig af. Het zou wel een lichtpuntje in de hele donkere hemel zijn! Maar zoals manlief altijd zegt: Alles komt goed!

Liefs,
    DD

4. tricia82

*tricia bied DD roosvice aan*

5. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Helpt dat? Dank je wel lieverd!

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen!

@Fafa: Ja,ik heb alweer een nieuwe datum voor het afrijden maar die hou ik lekker voor mezelf:D

@Duveldraakje: Meid toch,wat een ellende allemaal! Pfff.. Hopelijk heb je deze ronde een positieve test in handen!

@Tricia: Balen van de negatieve test meid:(

@Hier: Ik spring maar eens onder de douche want over een uurtje moet ik rijlessen. Vanmiddag komt Vlinder3 een bakkie doen! Tot laters..Doeiiiii!:)

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Vlinder wat leuk om weer wat van je te horen. Heftig allemaal hoor en jammer dat er vriendschappen verloren zijn gegaan. Echt zo ontzettend balen dat sommige zich niet in jullie situatie kunnen verplaatsen. Ik hoop dat het dmv IVF snel raak is bij jullie. Nog 4 weekjes meid.

Fafa wat is Oebi een schatje. Super dat alles erop en d’r aan zit

DD ik denk mijn ei 2 weken terug op woensdag of op zondag gehad te hebben. Had deze 2 dagen stekende pijntjes, dus ga ervan uit dat op 1 van deze dagen mijn ei is geweest. Dus dan zal ik morgen of zondag mijn NOD hebben. Maar wil pas zondag gaan testen als de rode duivels niet zijn doorgebroken.
    Goh meid en alweer ellende bij jullie in de familie. Wat een ontzettende K*T situatie zeg en kan me voorstellen dat je oprecht boos bent op d’r. Veel sterkte weer!
    En gefeliciteerd met je nichtje.

Pluis nou pluis-man is idd goed bezig zeg met zijn brood smeren. Succes vandaag met je rijles.

Fioon fijn dat het bij je zwager is afgelopen met een sisser, maar ik geloof direct dat jullie ontzettend zijn geschrokken.

Tricia jammer meid dat je test negatief is. Maar je nod is pas over 2 dagen, dus hopelijk dan een knal test in handen.

Pluis spannend een nieuwe datum voor het afrijden. En we hopen dat je hier dus binnenkort goed nieuws komt melden dat je dat roze pasje in je bezit hebt.

8. tricia82

ja ik weet het het was ook nog te vroeg ;)
    vandaag weer enorm zere (.)(.) en MISSELIJK!!!!!!!!!
    maar ja we wachten het gewoon weer af *stuiter stuiter*

dd@ je kent die reclame toch? "het komt wel goed, skatje" met roosvice ihihi

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    #3989 Neeltje1986, 10 aug 2010
    Laatst bewerkt: 10 aug 2010
    @Fioon; jeetje.. Dat zal schrikken zijn geweest! Is hij nu weer ok?

@Vlinder3; echte vrienden blijven je bij staan, lachen met je mee maar huilen ook met je mee.. *knuff*

@DD; Ik hoop het meid, ik hoop het zo!!

@Pluis; hoe ist met je rijlessen gegaan? Weet je al een nieuwe datum..? Enne.. Groetjes aan Vlinder! :D

@Tricia; Spannend, spannend!!

@Hier; Vanmorgen Driekes' hartje gehoord.. Hij ging toch tekeer!! Doet het prima, heerlijk om dat geluid te horen.. *geniet geniet*
    Nu moet ik verplicht een tosti eten.. Update jullie zo over mn werk..

*Update;

Ik blijf tot de 23e 100% ziekgemeld. Wel blijf ik boventallig mijn gewone rooster werken. (36 uur)
    Dit houdt in dat ik dan wat meer freubel met de clienten dan de daadwerkelijke zorg. Wel zijn ze aan het kijken voor een andere woning die minder zwaar is voor de zwangerschap. (aub hoop het niet, wil niet weeeer een andere woning.)
    De 23e heb ik een gesprek met mijn begeleidster en leidinggevende, zijn nu beide op vakantie..
    Wel maak ik me nu druk om mijn diploma; ik hoef alleen nog het stukje communicatie dus zou echt zo gigantisch *&&))*&@% zijn als nu blijkt dat ik mn diploma niet ga halen, omdat ze verbintenis ontbreken ivm mijn zwangerschap.. Manlief zegt dat ik spoken zie.. En die zie ik nogal snel... :(

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Hoi meiden.. Ik heb een wachtwoord op Driekes' zijn site gezet voor de 'veiligheid'.. Ik weet alleen niet hoe ik een groeps PB kan doen voor het wachtwoord??

11. tricia82

neeltje@ wat voor opleiding doe je?

heb af en toe wel krampen dus dan spiek ik gauw of het toch niet is gaan bloeden maar nog steeds niks gelukkig.
    ik hoor ook mensen die blauwe aders op hun borsten zien als ze zwanger zijn maar ja daar heb ik niks aan want ik heb GIGA (.)(.) en dan heb ik altijd al blauwe aders haha

12. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Tricia; SPW.. Zit nu in mijn laatste 2,5 maand..

UWV belde me net.. Heel lief vrouwtje.. Moest het rustig aan doen en ze belt me de 24e weer..

13. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Upje voor mezelf

14. tricia82

neeltje@ o oke ik heb SPW 3 gedaan maar dan doe jij waarschijnlijk de 4 opleiding zeker?

15. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Al wat meer duidelijkheid of.. ? :(

16. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Neeeee... Hoe is het met jou??

17. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Balen zeg ! :$
    Hier gaat alles eigenlijk wel goed.. :)

Ben benieuwd vrijdag ;)

18. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Tricia; klopt, niveau 4.

@Vlinder; hoe is het?

@Uk; nog steeds niet? Bah.. Hopelijk snel een dikke streep!

19. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ff snel, zwager gaat naar omstandigheden goed. ga nu lekker film kijken, tot straks of tot morgen

20. tricia82

fioontje@ ook die film over die man die vermoord is en de stiefdochter nu uitzoekt of haar moeder het heeft gedaan?

Deel Deze Pagina