Charlottesangels-nodlijst Zwanger: Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011) michele25 (uitgerekend: 31 januari 2011) Fafa (uitgerekend: 18 februari 2011) Isra (uitgerekend: 23 april 2011) NOD: 28 juli: Ukkepukkie, Corine26 31 juli: Roske 4 augustus: handbalster 5 augustus: Fioon 8 augustus: Pluis81 11 augustus: tricia82 12 augustus: Duveldraakje 14 augustus: xVlindertje 15 augustus: AnnekeLoes 20 augustus: MamaCharlotte 22 augustus: Corine26 2 september: Fioon,Pluis81 Update van het lijstje
meiden uiteraard wil ik dat dit nieuwtje voorlopig op het forum blijft dus niet op mijn hyves bekend wordt.
Bij deze mijn test! Bekijk bijlage 93061 @Isra: Uiteraard zeggen we niks op hyves, maareh JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ GEFELICITEERD Liefs, DD
Charlottesangels-nodlijst Zwanger: Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011) michele25 (uitgerekend: 31 januari 2011) Fafa (uitgerekend: 18 februari 2011) Isra (uitgerekend: 23 april 2011) NOD: 28 juli: Ukkepukkie, Corine26 31 juli: Roske 4 augustus: handbalster 5 augustus: Fioon 8 augustus: Pluis81 11 augustus: tricia82 12 augustus: Duveldraakje 14 augustus: xVlindertje 15 augustus: AnnekeLoes 20 augustus: MamaCharlotte 22 augustus: Corine26 2 september: Fioon,Pluis81 Even mezelf op licht rose gezet, durf nu nog niet echt te juichen!
@Duveldraakje: Ik snap dat je even voorzichtig bent na de ellende van vorige maand maar jouw streepje is volgens mij even duidelijk als die van Isra dus ook voor jou: Gefeliciteerd!!!
p.s. Mijn ovu-testjes zijn onderweg en ik heb er een goed gevoel bij! Hopelijk wordt dit ook mijn roze ronde! (En voor alle anderen)
hoi hoi nee nog geen contract getekent maar ben dus erg op zoek en heb al veel gesprekken gehad en nu meeloopdagen. Alleen kun je er idd eerste weekjes nog werken en dan niet meer.... Ik zit zo te dubben wat moet ik nu doen??? Het is niet eerlijk als ik niks zeg maar wat moeten ze met een collega die over paar weken alweer weg is. Maar wil wel ander werk.............stressssssss \ Gefeliciteerd dd en isra!!! super zeg!!
DD meid ik snap je voorzichtigheid, maar ik zie toch echt een streepje hoor. Dus JIJ OOK VAN HARTE GEFELICITEERD Ik heb voorgaand maanden ook wel eens getest, maar dan zie je echt niks. Althans bij mij niet, geen indroog streepje niks niet. Dus wat mij betreft samen zwanger hihi LEUK LEUK LEUK!
@AnnekeL; Pff.. Ik zou het zo even niet weten! @Tricia; balen meid!! @DD; Die is echt wel positief!! GEFELICITEERD !! @Pluis; als jij slaagd vieren we een feestje mee! @Isra; GEFELICITEERD !! Op 1 dag 2 zwangere erbij.. Dit wordt een goede maand dames!! Ik ben zo blij om weer wat roze erbij te zien op het lijstje @hier; ik ben moeeee na een dag werken.. Dadelijk even voetjes omhoog en vanavond naar schoonvader.. Niet zo'n zin in.. Maarja..
Ja als je die van afgelopen maandag (geloof ik ) van mij bekijkt die was echt witter dan wit. Ik hoop echt dat dit een plakkertje is en dat we lekker samen zwanger zijn!!! Liefs, DD
Ik kon me toch niet inhouden, en heb net toch een test gedaan. Deze was negatief Maargoed NOD is nog niet geweest & was ook niet met ochtendurine. Dus er is nog hoop misschien..
Wat jammer.. Maar het kan nog! DD heeft maandag ook getest en die was wit, en zie nu! Moed houden he meid..
Neeltje veel plezier bij je schoonvader. Hoop dat het toch nog gezellig was ondanks je er niet zoveel zin in had. DD hoop ook dat het plakkertjes zijn en dat we lekker samen mogen zwangeren en hopen dat er natuurlijk nog veel meer meiden mee mogen doen van ons leuke gezellig topic. Vlindertje duimen draaien hier overuren hoor. Hoop dat het vrijdag raak is.