Nee daarom.. Ik test denk vrijdag of zaterdag met ochtendurine nog een keertje Bij jou nog steeds niks ?
Blijf nog ff afwachten.. ha kan ook nie veel doen denk. Waarschijnlijk zegt ie toch wacht maar ff af..
Nee geen klachtjes, alles nog steeds het zelfde.. Vind alleen mn buik wat dikkiger worden, maar dat komt vast van al mn vreetbuien hahahaha
Goeie avond! Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties. Ik ben nog wel een beetje huiverig, dus test de komende dagen nog een paar keer tot ik echt een knaller heb. Een vriendin (ik kan mn mond niet houden tegen haar) weet t al en aangezien ze zondag op vakantie gaat hoop ik voor die tijd toch wel duidelijkheid te hebben. @xVlinder: Je kan nog steeds posi testen hoor, kijk maar naar mij. Die van maandag was echt spierwit en nu toch een mooi licht lijntje. Ik duim voor je! @Ukkiepukkie: Zou binnenkort toch een bezoekje aan de HA brengen. Misschien ben je wel zwanger, maar stijgt je HCG niet zo snel. Ben benieuwd meis! @hier: Zwager is vanavond geweest en ik heb het zo met hem te doen. Ik hoop echt dat ie volgende maand duidelijkheid heeft over hoe en wat. Vanavond na het eten ging ie naar een vriendin die 3 jaar geleden hetzelfde heeft meegemaakt. Hopelijk is ie daar wat wijzer geworden. @symptomen: eumh heb al de hele dag krampen en steken onderin mn buik, moet regelmatig plassen en check dan ook of er nog geen ongi is. Verder moe, moe en nog eens moe. Maar ik kan gewoon niet slapen door alle trubles. Ik denk alleen wel dat ik dadelijk meteen in slaap val als ik eenmaal op bed lig. Liefs, DD
Hey meiden, even snel een berichtje want ik ga nog even snel versieren (m'n vriend is morgen jarig en die ligt al in bed) en dan duik ik in bed! @XVlindertje: Balen meid maar nog niet opgeven,het kan allemaal nog! Kijk maar naar Duveldraakje idd! @Isra: Mooie banner hoor! @Neeltje: Nog gezelligheid gehad bij je schoonvader ondanks dat je er geen zin in had? @Ukkepukkie: Balen dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt meid. @AnnekeLoes: Een leugentje om bestwil kan soms geen kwaad,al ben ik zelf ook een hele slechte leugenaar hoor.. @Hier: Niks bijzonders,nog steeds knetterdruk en het word alleen maar erger maar goed..het hoort bij het leven he Ik hoop dat m'n ovu-testjes snel binnen zijn!!
dag meiden, Hier even snel een berichtje vanaf vakantie adres kijk nog steeds mee hoor kan alleen niet echt posten door tel! Maar nu moest het wel he met die super berichten! Gefeliciteerd! Dd en isra. Hopelijk zijn het idd plak beebs maar volgens mij gaat dat helemaal goed komen. Uk en vlinder duim voor jullie ook een positest. Wat zal mama c opkijken als we terug is hopelijk word het nog meer. Hier heerlijk genieten met zijn tweetjes maar mis mijn meisje wel hoor! Maar gelukkig is het niet zolang zonder haar (3 nachtjes). En balen zit alweer op dag 27 en nog steeds geen ei dus weer een lange cyclus. Oh ja pluis had je de ovu test van sensitest want die had ik de volgende dag voor 12 uur binnen dus hoop dat jij ze ook snel heb. Nou meiden weltrusten en als ik thuis ben zien jullie me weer meer hoor! Veel liefs
Goeie morgen! @wjb: Een lange cyclus is idd niet fijn, kan met je meepraten. Wel fijn dat jullie nu lekker een paar daagjes met zn tweeën zijn. Geniet ervan meis! @Pluis: Gefeliciteerd met je mannetje! Is het versieren nog gelukt? @Fioon: Als alles goed gaat wel, ik duim even heel hard voor mezelf. @hier: Vanochtend tegen beter weten in toch weer een testje gedaan. Hij bleef wit, dus ik baalde al enorm en na een kwartiertje of zo zag ik ineens wel een heel licht 2e lijntje staan. Ik weet nu dus echt niet wat ik moet denken. Had gisteren de hele dag al last van mn rug en en van die ongi-krampen maar nog geen bloed gespot. Mn borsten staan ook weer op mega-gevoelig en met vlagen duizelig en misselijk. Aaaaaaaaarrrrrrrrrrrggggggghhhhh, wat moet ik hier nu mee? Liefs, DD