Yup gisteren was ie binnen de tijd. Vandaag niet, maar misschien heb ik te weinig urine gebruikt of schommelt mn HCG nog. Weet ook echt niet wanneer mn NOD is. Ik hoopte gisteren of vandaag (zit nu op dag 41), maar misschien duurt ie nu wel 43 of 44 dagen. Liefs, DD
Goedemiddag! @Pluis; gefeliciteerd met je mannetje! @DD; Niet gaan twijfelen nu, morgen nog een testje? Ik heb er een goed gevoel over! @Isra; Groot gelijk, zo'n banner is ook leuk! @WJB; fijne vakantie! @Uk; wat balen dat er nog niets is.. Ik weet dat de ha bij bloed laat prikken wanneer je 14 dagen overtijd bent.. @Vlinder; hoe is het? @hier; Ik ben zo lam.. Kwam pas om 11 uur bed en zou er gerust weer in kunnen gaan liggen.. @huis; ons bod is geaccepteerd!! Morgen voor 11 uur moeten we laten weten of we er voor gaan. Vanavond komt de hypotheker nog een keer langs en dan is het een kwestie van de hypotheek rond krijgen.. Spannend!!
@Neel: Spannend meis, hopelijk gaat t allemaal lukken en kan Driekes meteen in een mooi nieuw huis komen wonen! @Tricia: Dank je meis. @hier: Heb nog steeds last van krampen enzo, ben mezelf denk ik gek aan t maken omdat ik het zo graag wil. Maar goed morgen nog een testje en hopelijk heb ik dan duidelijkheid! Liefs, DD
@ Neeltje : Hier gaat alles goed, strakkies weer een avonddienst. En daarna weekend Weet alleen nog niet wanneer ik wil gaan testen, heb eigenlijk nu niet zoveel klachtjes. Alleen het gekke is dat ik op m'n linkerborst opeens echt veel adertjes heb lopen (ook op m'n tepelhof). En lijken wat voller.. maargoed we zullen het zien. Jij vandaag nog plannen verder? * Wat gaaf dat jullie bod geaccepteerd is 8) *
Goedemorgen! @Duveldraakje: Hopelijk heb je snel die knaltest meid,ik duim! @Neeltje: Super dat het bod geaccepteerd is,succes vanavond! @WJB: Geniet er nog even van meid en we zien je snel weer terug! @XVlindertje: Hopelijk is het een goed teken,die adertjes. Werk ze! @Hier: Het versieren is goed gelukt. M'n vriend was echt verrast toen hij beneden kwam vanmorgen. Ik had ook lekkere scrambled eggs met bacon gemaakt,verse jus enzo.. Heeerlijk! Net weer van hot naar her gereden voor de laatste boodschapjes en nu kan ik nog even zitten voor ik weer moet gaan werken. M'n ovulatie-testen zijn trouwens binnen! Op welke dag zal ik beginnen met testen? Iemand tips?
@Vlinder; werkze! Ik heb vandaag geen plannen, alleen de hypotheker die langs komt. @DD; Ik denk niet dat het is omdat je het zo graag wilt.. Ik denk dat het is omdat je zwanger bent!! @Pluis; leuk dat ie zo verrast was! En dat ontbijt.. dat klinkt heerlijk! Ik weet niet wanneer je het beste kan starten met ovu testen.. Maar wel fijn dat ze binnen zijn!! Werkze vanvond!
@pluis, bij sensitest hebben ze daar ook een calculatortje voor Sensitest ovulatie-calculator. Ovulatie berekenen. Eisprong berekenen. Wanneer kan ik zwanger worden | Sensitest en gefelliciteerd met je vriend @DD, pff zenuwslopend meis @neel, spannend, ben je al aan t inrichten toen wij een bod hadden gedaan was ik in mijn hoofd al alles aan t inrichten
DD nou dat maakt je idd wel onzeker. Kan het niet zo zijn dat de ene test gevoeliger is dan de andere?! Maar je hebt nog wel symptomen. Misschien zondag nog een keer een testje proberen. Ik wil zondag ook nog een keer een test doen, maar heb wel het idee dat het echt is. Ben de hele dag door wel wat misselijk, en heb ook pijnlijke (.)(.) Neeltje wat spannend meid dat jullie bod is geaccepteerd. Succes met de hypotheker. Vlinder spannend meid. Hopelijk ook snel een knaltest in je handen.
Nou ik wil morgen sowieso toch nog testen, als het streepje dan duidelijker is dan voelt het ook wat prettiger, zo niet dan weet ik wat eraan komt. Heb nu echt even duidelijkheid nodig. Ik denk dat het bij jou echt wel goed zit met je symptomen, ik hoop echt dat we samen zwanger zijn! Liefs, DD
DD mijn duimen draaien overuren meid. Hoop zo dat je morgen een mega mega knal test in handen hebt. Zal het ook zo leuk vinden om samen te zwangeren!
woeaaaaaahhhhhhhhhh! meiden, wat een goed nieuws allemaal hiero!!!! DD en Isra: gefeliciteerd met jullie zwangerschap... oh, ik ben zo blij voor jullie en niet gaan twijfelen hoor, DD, het verschil in hoeveelheid hcg op twee opeenvolgende dagen is nu zo klein, dat ie echt niet iedere dag duidelijker donkerder hoeft te worden... als je urine die tweede keer een beetje minder geconcentreerd was, kan het best dat het veel langer duurde, niks aan de hand. Die eerste test was overtuigend, daar hoefde niemand voor te turen. En Neel: gefeliciteerd met jullie huis! Wat is het voor iets? rijtjes? hoekhuis? appartement? onder/bovenwoning? tuintje? leuke wijk? vertel, vertel
@Isra: zie opeens dat je een hele behoorlijke kans loopt dat je 2 kinderen straks op dezelfde dag jarig zijn? hahaha Zou je dat leuk vinden of juist niet?
@Fioon; ik geloof dat het hele huis al ingericht is in gedachten haha Heerlijk! @Fafa; Het is een rijtjeshuis met 1 verdieping en een fliso (als je dat zo schrijft?) zolder. 3 slaapkamers en een badkamer met ligbad. Een eigen carpoort en afgesloten achter plein. Uhm.. JA EEN TUIN !! (wonen nu in een appartement zonder tuin of balkon..) Precies in dezelfde wijk als waar wij nu wonen, alleen dan 5 minuten verder op.. We wilden echt niet uit deze buurt weg.. Hoeven er niets aan te doen; likje verf en kunnen er in. Wel wil ik graag een andere keuken, want deze is.. Euhm.. Lelijk?! @DD; Idd wat Fafa zei; we hebben niet hoeven turen! Ik heb er een goed gevoel bij, maar snap dat je na vorige maand wat huiverig bent.. *knuff*
Hihi goed uitgestippeld he?! Maar zou heel eerlijk gezegd het leuker vinden als er toch wel wat daagjes tussen zit.
OH neeltje dat klinkt idd wel heel leuk. Leuk hoor. Al enig idee wanneer jullie er dan in kunnen? Ik ga lekker mijn bedje in. Truste
wat dacht je van 1 dag over tijd, dan is je eerste op mijn verjaardag en je tweede op mijn mans verjaardag haha
@Neel: klinkt hartstikke leuk... en ben vreselijk jaloers op je ligbad! En tuintje is inderdaad heel fijn, zeker met een kleine. oh, en @fioon (vergeten door alle comotie): thanks voor de tip... maarehhh, zo'n losse oplader heb ik de vorige keer al geprobeerd: had hem na 3 weken gesloopt (ik krijg altijd alles stuk) dus die zijn niks voor mij en toppie rammelt ook aan meer kanten, dus een nieuwe mag best.
@Huis; als het goed is kunnen we er 15 oktober in, uiterlijk de 31e. Dus da's lekker snel @laptop; Mja.. Dan mag een nieuwe best! Al eentje op het oog? @Geboorte datums; Het valt niet (nooit) altijd uit te stippelen.. Zo is de dochter van mijn zus 26 januari jarig, wordt ze 1.. Ik ben de 25e uitgeteld.. Kan je zeggen; dat doet een zussenband geen goed! Al die opmerkingen.. *zucht..* Ik ga ook richting m'n bedje.. Slaap lekker allemaal!!