Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Dank je wel meid en jij ook welkom terug. Ik geloof meteen dat Australie geweldig was.

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Bekijk bijlage 93686

Hier nog even een fotootje van mijn eindelijk-gevonden-eitje. Niet echt boeiend verder, maar ik vond het testen echt leuk deze ronde, zeker toen hij vet positief was. Ik stopte maar niet met staren.. Echt stom, maar ja, je moet wat he :p Al heb ik natuurlijk liever een andere positieve test, haha!

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Heey meiden!

Heb niet veel tijd, maar toch ff reageren!

@Iedereen: Dank jullie wel lieverds, begin er nu toch een beetje in te geloven, zie mijn banner. (Weet niet of ie klopt, maar toch)

@MamaC: Die ovu-test was echt wel positief! Nu hopen dat er een mooi mini-mensje groeit!
    Fijn dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad.

@Isra: Oh heel fijn dat ie duidelijker is geworden. We willen natuurlijk wel een foto zien.

@zwanger voelen: Ik weet niet hoe het kwam, maar opeens voelde ik me helemaal zwanger. Ik ben nog steeds niet overtuigd hoor. Heb erg veel last van mn buik en constant het idee dat ik ongi moet worden. Mn b(.)(.)bs zijn wel veel gevoeliger geworden, maar dan nog...

@hier: Toen straks effekes naar de Efteling geweest en een cadeautje voor mn nieuwe nichtje gekocht. Noukie heeft een panda uit de panda-droom gehad.
    Toen we naar huis reden belde mijn zwager ineens op (we wisten dat ie zou komen, maar toch) en mijn zus (de bitch) heeft nu definitief de stekker eruit getrokken. Zwager is nu dus flink over de zeik en ook nog eens alleen thuis, dus vangen we hem maar zoveel mogelijk op.
    We gaan zo ff een filmpje kijken of zo.

Liefs,
    DD

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Jeetje meid, echt k*t van je zus.. Na zoveel jaar!! Ik vind het wel goed dat jullie je zwager zo opvangen hoor! Doe je een beetje rustig aan meis? Met al die emoties... *dikke knuffel*

Ennuh, je bent gewoon hartstikke zwanger hoor, probeer er een beetje van te genieten! Kijk nog eens 100x naar de test ofzo, dat is ook wel lekker toch? :D

5. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    mamaC nou idd een dikke positieve test. Duimpjes draaien voor je hoor.

DD aan je banner te zien lopen we echt op de dag gelijk :D Ik heb de onzekerheid ook hoor bang om ongsteld te worden, ondanks ik toch het gevoel heb dat het goed is.

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    goediefning leedies

@pluis, ik deed tussen de middag testen, dat kwam voor mij het beste uit, want toen ik teste sliep lars nog smiddags. hoef je niet uit te leggen waarom je in een potje zit te piesen haha

@handbalster, welkom terug :d

@DD, die tweede test is harstikke posi, gefeliciteerd hoor meis !
    enne, vrijdag de 13e is top hoor, is mijn trouwdag :D
    @zus, tis wel K*T, maar aan de andere kant, beter nu als over een maand, nu weet je zwager wel waar hij aan toe is, en kan hij ehm nou, rouwen en dan verder met zijn leven.

@hier, druk druk druk, ben vast begonnen met voorbereiding op de vakantie, nog een weekje en dan is het zover. verder volgende week vollop aan de klus natuurljik, en nouja, in de vakantie ook maar, baad t niet ..... :D

7. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Ff een bladwijzer voor mezelf ;) jaa hou jullie in de gaten!!

8. Ukkepukkie

Ik ging als laatste weg, en ben dr weer als eerste :D
    Tja kon vandaag uitslapen, dus was om 7:00 natuurlijk klaar wakker :x

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    goedemorgen,

Wat een heerlijke dag weer. Ga nog even bedenken wat we vandaag voor leuks gaan doen.

Fijne dag allemaal.

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Gooeeeiemorgen!

@ fioon: Lekker dat je over een weekje vakantie hebt! Klussen in de vakantie is ook goed :D

@ Uk: Waarom kon je niet uitslapen meis? Jammer :(

@ Isra: Al bedacht wat je gaat doen?

@ hier: Heerlijk uitgeslapen, maar voel me nog steeds supermoe! Ook nog geen idee wat ik vandaag ga doen, maar het is heerlijk weer, dus heb nu al de drang om lekker naar buiten te gaan! Ik mis de rotsen en bergen, haha!

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Trouwens, ik vind het vreemd dat ik zo laat mijn ei heb gehad. Misschien is dat wel vaker geweest, en heb ik gewoon inderdaad soms een te korte LF. Kan me alleen herinneren van ronde 3 (toen had ik ook echt eisprongpijn op dag 14), toen werd ik pas op dag 28 ongesteld.

Maar ik krijg altijd bij cyclusdag 20 alweer zo'n gevoel van: oeh, bijna NOD alweer! Maar nu is het zo vreemd, dat ik net pas mijn ei heb gehad.. Ik vind het echt superspannend, zou echt niet weten wanneer ik nou ongesteld moet worden! Wordt m'n LF te kort of moet ik gewoon nog lang wachten? Pff..

12. Ukkepukkie

MC: Verveld dat je nu geen idee hebt wanneer je ongi word (naja hopelijk word je dat ook gewoon helemaal niet!!)

Manlief moest vroeg zn bed uit, er daar werd ik wakker van.. En dan kom ik ook echt niet meer in slaap.
    Ik ga zo ff de was ophangen, en dan me paarden maar is ff mooi op de foto zien te krijgen, is het nu mooi weer voor. Dan nog ff boodschappen doen want heb echt niks meer in huis! En vanmiddag hebbe we een bbq. Denk dat ik daarvoor even gevulde eieren ga maken en die mee neem.. Altijd lekker!

Fijne dag allemaal!!

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Uk: Ja, ik hoop natuurlijk ook dat ik niet ongesteld word, haha! Maar ik zit volgend weekend een weekendje in Limburg (soort reünie voor medewerkers van de introductieweek) en de kans is denk ik erg groot dat ik net daar ongesteld ga worden.. Bah!

Maar vervelend dat je zo vroeg wakker was! Veel plezier bij je paarden, succes met de boodschappen en have fun met de BBQ :)

14. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ Uk; ik heb nog een paar dagen vakantie, maar wordt elke ochtend om 6.00 uur wakker. Lang leve de jetlag haha. Heb je wel een lekkere lange vrije dag (even een beetje positief inzien haha)

@ Isra en DD: echt leuk dat jullie banners precies gelijk lopen! :$

@ MamaC: leuke vakantie gehad? Mijn lf is tot nu toe altijd nog 10 dagen geweest, bij mij is het alleen altijd een raadsel wanneer mijn ei springt.

@ hier: Ik werd in Australië helaas ongesteld (ondanks alle knikkerpartijtjes haha). Mijn cyclus was deze keer maar 30 dagen, nou ja beter dan 44. Ik werd op zondag ongi en op maandag gingen we op zeiltrip, inclusief duiken op het Great Barrier Reef (echt ongelovelijk mooi! :D). Als ik niet ongi was geworden had ik ook niet mogen duiken, dus dat gaf wel een beetje troost. Helaas kwam na de zeiltrip wel het besef dat ik niet zwanger terug zou komen uit Aussie. :(
    Verder kregen we bij terugkomst te horen dat mijn schoonzus weer zwanger is (gaat bij haar zeker niet vanzelf dus gun het haar enorm) en mijn zus is nu 23 weken zwanger. Ik zeg; nu ben ik aan de beurt!!
    Aanstaande dinsdag hebben we een afspraak in het ziekenhuis, dus dan gaat voor ons echt de MMM beginnen. Ik ben benieuwd..

Zo een lang verhaal over mijzelf, maar ja.... ik had ook een maand in te halen haha :p

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ handbalster: Ik heb ook een heerlijke vakantie gehad hoor :)

Heb je nooit ovulatietestjes gebruikt of getempt, dat je niet weet wanneer je eitje springt? Of geven die ook geen duidelijkheid?

Kan me voorstellen dat het besef van je ongesteldheid en niet zwanger terugkomen er na het mooie duiken en zeilen wel ff inhakte hoor! *knuffel* Erg leuk voor je zus en schoonzus, maar inderdaad zijn jullie nu ook aan de beurt!

Heel fijn dat jullie nu toch een afspraak in het ziekenhuis hebben hoor (na dat stomme bezoek aan de HA toen..). Maar kan begrijpen dat je het ook heel erg spannend vindt! Hou ons op de hoogte!

16. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    MC is weer terug :D En wat fijn dat je op vakantie een positieve ovu-test hebt gehad & die kans goed gepakt hebt ! Dus nu is het wachten op het verschrikkelijke wachtbankje !

Vandaag nog leuke plannen ?

17. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    UK : Wat balen dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt ! :$ Toch maar bezoekje aan de dokter brengen.. ? :)

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Inderdaad, weer het wachtbankje.. Die duurt altijd het langst!

Hoe is het met jou meis??? Heb je nog getest?? En trek je het nog een beetje? Ik ben erg benieuwd!

Ik ga vanavond even langs mn moeder, even de foto's laten zien en een bedankje brengen omdat ze voor de katten + degoes heeft gezorgd afgelopen week :) Verder weinig plannen! Net even in de tuin geluncht, echt heerlijk weer! :D

En jij? Verder nog plannen?

19. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Jaa het wachtbankje is echt niet leuk !

Hier nog niet ongi, donderdagavond getest die was negatief. Dus verwacht er eigenlijk niet veel meer van :) ook eigenlijk verder geen klachtjes meer of iets.. ( Oke kan ook erg weinig zijn in de eerste weken, dus wie zal het zeggen ) Ik wil denk morgenochtend een testje weer gaan doen met ochtendurine.

Hier geen plannen meer vandaag, en morgenavond een verjaardag :)

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Spannend hoor! Geen klachtjes zegt niks, zeggen ze! Dus blijf moed houden! Op welke cyclusdag zit je nu?

Lekker hoor, een dagje niks doen? Geniet ervan! :)

Deel Deze Pagina