Ik wil morgen met ochtendurine testen, want heb donderdag in de middag getest maar die was witter dan wit !
Ow balen van die buikpijnen zeg ! :x Maar eens zullen het positieve tekenen zijn, en wie weet deze maand wel ! Wie zal het zeggen meid.. Ik ga gewoon deze ronde heel erg hard voor je duimen !
@ Isra: Dat kan je inderdaad ook nog proberen ja: gewoon zeggen dat Raymond niet wil Hopelijk kan je het nog even volhouden en geloven ze je gewoon! Maar vrienden zijn altijd snel achterdochtig he.. @ xVlindertje: Ik zou je tests gewoon lekker hier kopen hoor, wel zo betrouwbaar! Ik ben trouwens niet home-alone hoor Ik ga zo lekker nog een serietje kijken in bed op de laptop met vriend Was jouw eerste test niet met ochtendurine trouwens? Volgens mij zeggen ze bij zwangerschapstests altijd dat ochtendurine het beste is. Ik ben heel benieuwd voor je *duimt hard*
MamaC nou wie weet meid zijn de kwaaltje nu wel echt. En dat je zo vermoeid bent kan ook wel duiden op een eventuele zwangerschap. Want was je vorige maanden ook zo moe? xvlinder oh spannend, gelijk laten weten hoor. Nou je zag het bij DD, maandag een hele witte en woensdag een streep. Dus hopelijk voor jou ook. Oh wow zou augustus onze SUPER maand worden waarin we allemaal zwanger mogen raken.
Ja hihi dat ben ik bij mijn vrienden ook altijd. Als ze een keer geen wijntje drinken zeg ik thuis ook altijd zal ... zwanger zijn.
Nee test van donderdag was niet met ochtendurine.. dus ben erg benieuwd morgen ! Maar ik denk dat de test negatief is, want heb verder helemaal geen klachtjes..
@ Isra: Ik heb inderdaad wel meer last van vermoeidheid/energieloosheid.. Heb ik duidelijk meer last van sinds het stoppen met de pil, volgens mij. En ik heb het idee dat het dus ook redelijk samen opgaat met de buikpijnen. Stom he! Het zou inderdaad superleuk zijn als xVlindertje morgen een mooie 2e streep op d'r test heeft Inderdaad een goeie maand dan, augustus
@ Isra: Nou ja, het gaat je vast nog wel even lukken om het voor je te houden.. En zo niet, dan kan je in ieder geval lekker effe je verhaal kwijt aan ze toch, en de blijdschap delen @ xVlindertje: Geen kwaaltjes zegt nog niks he.. Sommige meiden voelen helemaal niks en bleken ook zwanger.. 8) Maar het is goed dat je jezelf niet al teveel hoop oplegt hoor, dat maakt de teleurstelling meestal wel groter, mocht het toch niet zo zijn..
MamaC kan het niet zo zijn dat je ijzer tekort hebt omdat je zo vermoeid/energieloos bent. Veel appelstroop eten en dan niet in combinatie met melk, want melk breekt ijzer weer af.
MamaC t'ja als mijn beste vrienden het weten dat ik zwanger ben zal ik ook niet zo heel erg vinden hoor. Want mocht het tenslotte verkeerd gaan zijn zij ook diegene die dat waarschijnlijk te weten komen.
Thanks voor de tip. Misschien is zoiets het wel. Maar ik slik iig wel een goede multivitamine-foliumzuur-pil elke dag, volgens mij zit daar ook wel het nodige in. Ik merk het vooral aan dat ik veel slaap nodig heb (na 9 uur slaap heb ik nog het idee dat ik uren kan slapen, niks voor mij). En 's avonds ben ik erg vroeg weer ineens supermoe. En af en toe dat 't met te snel op staan helemaal zwart voor m'n ogen wordt. Ik heb nu nog eventjes vakantie, dus dan is het niet zo erg. Maar als ik straks met school en stage weer erg veel last krijg van die vermoeidheid moet ik er toch maar eens mee naar de HA ofzo. Ik heb mn energie weer nodig straks!
In die multi vitamine pil zal idd ook wel ijzer zitten. En dat het zwart voor je ogen wordt is ook niet helemaal een goed teken. Misschien toch is naar de HA om bloed te prikken. MamaC ja dan zullen ze idd wel heel blij voor me zijn. Maar wil het dan sowieso wel pas vertellen nadat we de echo gehad hebben. En uiteraard zijn onze ouders diegene die het grote nieuws als eerste te horen krijgen. Ik ben erg benieuwd naar de reacties. xVlindertje heb je ook een vermoeden wanneer je je ei gehad hebt? Omdat ik zie dat je nogal een wisselende cyclus hebt?!
@ Isra: Ja, begrijpelijk dat je nog even wilt wachten. Ik zou ook superbenieuwd zijn naar de reacties! Weet de omgeving dat jullie bezig waren met proberen? Of nog helemaal niet?
1 vriendin weet dat we bezig zijn. Zij zit in de MMM en heeft al 2 IVF pogingen gehad en helaas mislukt nu moet ze binnenkort op voor de 3de. Dus ga ik het haar al wel snel vertellen, maar vind het ook wel heel moeilijk.
Ik wil een t'shirt laten maken bij simply colors met daarop de tekst. Later wordt ik boer maar over een paar maanden broer!
Kan ik me goed voorstellen ja.. Lijkt me ook best moeilijk hoor! Maar ze gunt het je vast hoor! Haha, leuk! Zat net op je Hyves naar de foto's van je ventje te kijken, wat een schatje toch! Maar wel ontzettend ondeugend he, haha!