@Neeltje: Oh dan wonen we echt niet zover van elkaar. Grappig! En dat verhaal van je moeder komt me heel erg bekent voor. Krijg van die van mij ook altijd het verwijt dat ze niet op mn bruiloft heeft mogen zijn. Dat was echt haar eigen schuld, maar goed. Heb na bijna 2 jaar eindelijk weer contact, maar dat is puur voor mijn vader. Die wordt dit jaar 70 en aangezien ik wel graag contact met hem wil hebben, moet ik haar op de koop toenemen. Ach ja, komt ooit nog wel goed. Liefs, Duveldraakje
@Duvel; Leuk dat je mensen tegen komt die helemaal niet zo ver weg wonen! Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag, omdat je vader 70 wordt? (heb het antwoord al gevonden op je profiel ) Mja, ik heb alleen nog contact met mijn moeder omdat m'n broer en zus dit niet meer hebben. Voel ik me op een of andere manier 'verantwoordelijk'..
Hoi hoi dames, Zo ben ook ff 2 dagen niet geweest en weet ik hoeveel pagina's verder..... Ik moet zeggen het blijft verslavend om alles na te lezen, maar om nu nog als mosterd na de maaltijd overal op te reageren worden jullie ook niet vrolijk van!!! Nu een uur verder ofzo en op de hoogte te zijn, begrijp ik bij roze testen een taart bij baydump gezellig!!!!! Hier druk aan't knikkeren aangezien we denk ik niet weten waar mijn ei is, aangezien we hem graag bevrucht willen hebben. Dus maar breed aan de klus. Ik heb alleen ons lijstje niet meer gezien , wie zit er allemaal al op wachtbankje??? Ben benieuwd!!! Nou ik duim duim duim voor jullie en mezelf en veel taart deze maand!! Ook wij kunnen geen baby's meer zien of horen , het lijkt wel als je er mee bezig bent je het overal ziet en hoort!!!!! Hier genieten van vrije avond en morgen weer druk druk aant werk ja de zorg he!!! liefs
Handbalster en MamaC thanks voor het voeren van mijn kippies. Neeltje wat rot voor je meid dat je zon relatie met je moeder hebt. Kan je er geen raad in geven, alleen sterkte wensen! Pluis ja daar heb ik ook moeite mee het FV geld verzamelen. En heel veel moet je hier mee betalen. De ervaren meiden nog tips hoe we meer FV geld kunnen krijgen?? Duveldraakje ook al niet zo goed contact met je moeder, ook sterkte met de situatie. Ik heb een heel goed contact met mijn ouders gelukkig, daarom vind ik het ook heel moeilijk voorstellen dat je er geen goed contact mee hebt. AnnekeL breed klussen is natuurlijk nooit verkeerd smile- Ik zit inmiddels al op het wachtbankje. Volgende week zondag op moederdag wil ik gaan testen.
@MamaC; ik heb geen houtblok ontvangen hoor! Maar mijn boederie doet zoiezo toch raar.. Ook ik heb moeite om FV te krijgen op farmville... Wel jammer, want daar kun je de meeste dingen mee kopen.. Ook een ramp op mijn stal af te krijgen op deze manier.. haha @Isra; met mijn 'biologische' ouders geen goed contact (vader helemaal niet en moeder haat-liefde) maar mijn (ex) stiefvader daar integen (om het lekker makkelijk te houden haha).. Dat is mijn papa en mama in 1 !! Die wil ik echt noooooooooit kwijt.. Super vent!
Even het lijstje weer naar boven gehaald.. 18 april: Shaida 19 april: xVlindertje, Deesi 20 april: Vlinder27, Pantoefje 23 april: michele25 24 april: Anita85 7 mei: Bloemmm 8 mei: dbrgrsmr 10 mei: MamaCharlotte 14 mei: Fioon (ei rond koninginnedag ) Miracle of love, fafa 16 mei: Marleen86, AnnekeLoes 18 mei: Neeltje1986 19 mei: Handbalster 24 mei: anoniempje 1985 25 mei: Pluis81 26 mei: Ukkepukkie Volgens mij klopt ie zo wel redelijk of niet?
18 april: Shaida 19 april: xVlindertje, Deesi 20 april: Vlinder27, Pantoefje 23 april: michele25 24 april: Anita85 7 mei: Bloemmm 8 mei: dbrgrsmr 10 mei: MamaCharlotte, Duveldraakje22 14 mei: Fioon (ei rond koninginnedag ) Miracle of love, fafa 16 mei: Marleen86, AnnekeLoes 18 mei: Neeltje1986 19 mei: Handbalster 24 mei: anoniempje 1985 25 mei: Pluis81 26 mei: Ukkepukkie Nope, ik was weer van t lijstje verdwenen!
18 april: Shaida 19 april: xVlindertje, Deesi 20 april: Vlinder27, Pantoefje 23 april: michele25 24 april: Anita85 7 mei: Bloemmm 8 mei: dbrgrsmr 9 mei: Isra 10 mei: MamaCharlotte, Duveldraakje22 14 mei: Fioon (ei rond koninginnedag ) Miracle of love, fafa 16 mei: Marleen86, AnnekeLoes 18 mei: Neeltje1986 19 mei: Handbalster 24 mei: anoniempje 1985 25 mei: Pluis81 26 mei: Ukkepukkie Heb mezelf er ook even opgezet
Nou het wordt een ingewikkeld verhaal maar ik snap hem nog Maar wat bijzonder zeg dat je met hem nog wel heel goed contact hebt.
Heel bijzonder! Hij heeft mij opgevoegd vanaf mijn 3e.. En ik lijk qua uiterlijk en innerlijk ook meer op hem dan op mijn biologische vader.. Ik bof heel erg met hem Ik had gister het gevoel dat het woensdag was.. En vandaag heb ik het gevoel dat het zondag is.. Vreemd..
pfff, hehe, ben weer bij. t lijkt wel een medicijn, 3 keer daags een shotje charlottes angels word nog wat straks, ga ik 4 dagen weg ....... mag ik wel een dag vrij nemen om bij te lezen haha @mamaC ; jahoor, we knikkeren om de dag,dus kon t een beetje plannen en dus gister vroeg naar bed @vraag; ik ben eigenlijk altijd van de recht voor zijn raap, als ik iets over je te zeggen heb hoor je het gewoon van mij komt niet altijd goed over, maar ik denk dat mensen het uiteindelijk meer waarderen als je gewoon eerlijk bent. dan kan je er iig op reageren. dusseh niet echt nieuwe vraag voor handbalster ; waar ben je bang voor ? in de zin van muizen, spinnen, honden paarden, dus geen heavy dingen als ziekte of dood @fafa, naar t noorden verhuizen meid, ik heb in de tuin gezeten vanmiddag, en ik heb me toch een rooie kop gekregen 8) (ben een rooie, dus word eerst rood, dan bruin) zulke figuren worden hier in het topic gewoon per direct geblokt toch meiden. ik heb daar zooon hekel aan laat ieder in zijn waarde en als je het niet gelooft dan lees je er maar overheen. en als je dan toch erop wil reageren, dan maar prive, dan zet je niemand voor l*l volgens mij heb ik dat verhaal van die test wel gelezen, vond t ook allemaal maar vaaaaag. die andere ga ik nog ff opzoeken ja dat heb je ervan als je jezelf duveldraakje noemt
hey meiden, ik heb hier besloten dat ik dinsdag naar vervangende huisarts ga. heb een tennisbal net boven mn schaambeen zitten. die ik zelfs voel zitten als ik op mn buik lig, of benen bij elkaar doe. veel steken daarin en ook onderin mn troela. temp weer 37.4. en voel me dr niet lekker bij. ook erg veel afscheiding terwijl ik net mn nod heb gehad van 2dg en erg weinig. maar tests die niet duidelijk zijn. steeds lichte streep.ik wil weten wat dr aan de hand is met me, ivm dat misselijkheid ook aanwezig is nog, en prikkelende tepels. 24mei nieuwe nod. volgende week eisprong. dus als t niet ok is binnenin me heeft klussen ook geen zin. dus vandaar dinsdag naar andere huisarts. houd jullie op de hoogte. duimen jullie met me mee dinsdag?
Hee lieve meiden! MamaC meldt zich weer even na een BBQ-feestje.. Ik ben uiteindelijk toch op de fiets gegaan en heb eigenlijk veel teveel gedronken.. Nou ja, mag ik ook een keer! Alleen stom dat ik het niet meer gewend ben.. Echt alles draait, gadverderrie! Pffffff.... De kater begint nu al!!! @ ouder-relatie: voor mij was het al een klap dat mijn oudertjes vorig jaar (heel onverwachts) zijn gescheiden en ze nu allebei een nieuwe relatie hebben.. Pfoeh! Zo lees je nog eens wat van anderen! Ik ga nog ff douchen en nuchter worden... Slaap lekker!!!