Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Nou ik ga mijn bedje ook maar opzoeken :D

Tot morgen weer meiden !

2. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Goedemorgen lady's, ik ga straks even reageren.. Even wakker worden haha. Maar heb ik een bladwijzer voor mezelf ;)

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Isra: Heerlijk jochie dus, haha! Met z'n grapjes :) Gezellig dat ie altijd nog even in het grote bent komt!

@ xVlindertje: Lekker uitgeslapen vandaag? Pff, dagdiensten.. Dan moet je weer om 7u beginnen ofzo toch?
    En, heb je nog getest inmiddels?

@ Neel: Heerlijk dat je pas om half 12 wakker was en nu even 2 dagen vrij hebt! Ga je lekker rustig aan doen?
    Kan me voorstellen dat je het af en toe spannend vindt en denkt dat jouw kindje ook zo als je cliënten kan worden. Kunnen ze daar 10 september al meer over zeggen, of moet je dan nog speciale onderzoeken doen? Meis, niet teveel zorgen maken! Het komt vast goed met jullie Friet Fan Driekes ;) Hihi! *knuffel*

@ vervelen: Nee, gisteravond was het echt weer ff ouderwets gezellig hier he! :D

@ fioon: Wel lekker geBBQt, ondanks dat je het koud hebt gehad?

@ Ukkepukkie: Jij ook goeiemorgen meis! Ook lekker uitgeslapen zo te zien? :D Hoe is het met jou vandaag? Al bloed gespot, of 'zin' om naar de HA te gaan?

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Mijn onderbuik voelt sinds gisteren aan als een opgeblazen ballon. Vreselijk pijnlijk, het voelt helemaal uitgerekt en drukt overal tegenaan! Vannacht ook veel last van gehad en nu is het ook nog niet weg.. Pff, rare dingen weer!

5. Ukkepukkie

MC: Wat vervelend dat je zo'n last van je buik hebt!! :( Heb je nog wat om in te nemen?? Hier nog geen rood gespot.. Wacht nog ff een paar dagen af, en anders bel ik de HA. Manlief ging vanmorgen het bed uit en zei dat hij ff babykamers ging kijken op internet hahaha :D Dus heb hem gelijk de wagen laten zien die ik wil ;) Erg zijn wij he?!! ;)

Nog plannen voor vandaag???

6. tricia82

tricia82 Niet meer actief

sorry heb niet bij gelezen het enige wat ik snel zag is dat DD ZWANGER IS!!!!!!! gefeliciteerd.

ben er 2 dagen niet geweest en jullie hebben zo veel geklept dat het iets te veel is om nu bij te lezen.

hier@ vrijdag was de oma van danny 2 jaar terug overleden dus we hebben eigenlijk die dag weinig gedaan en geen zin gehad in de laptop.
    zaterdag zijn we naar den helder geweest om even lekker met de bulldozer te spelen.
    en ja ik moest natuurlijk wel wat leuks meenemen want we hadden nog 3500 punten en we hadden nu nog eens 900 punten gewonnen dus ja wat ga je dan nemen.
    nou hadden ze dus ook BABYARTIKELEN!!!!
    dus ik zeg dat wil ik.
    kijk ik wat ze hebben is het niet zo veel en niks bijzonders dus dat wilde ik niet.
    vervolgens zegt ze: "ik heb nog wel nieuwe artikelen achter liggen maar die staan nog niet in de computer dus ik weet de punten niet maar dat is pas vanaf maandag"
    maar ja wij komen er niet zo vaak en mijn broer wel dus ik zei laat maar zien :D (mijn broer neemt het dan volgende week mee)
    allemaal WOEZEL EN PIP spulletjes.
    dus we hebben even geshopt.
    een babyboxring, een vierkante dobbelsteen en een pip die geluid maakt.
    en als we dan nog punten over hebben nog een rammelaar en slofjes allemaal van woezel en pip.

7. Ukkepukkie

Hihi wat grappig dat je al een beetje aan het shoppen/verzamelen bent :) Ik durf dat niet hoor, mijn gevoel zegt dat dat ongeluk brengt ;) Weet ook niet waarom.. Ging net wel op de site van Babydump alles aanklikken wat ik wilde.. Bij de babykamer kreeg je gratis box en bij de wagen een gratis maxi-cosi, en had dan nog een wipstoel erbij, flessen etc. dan kwam je rond de €1050,- dacht ga is ff een berekeningetje maken.. ;) En dan ben je natuurlijk nog lang niet klaar..... hahaha ik hou van shoppen!!:D

8. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Heey meiden!

Even een snel berichtje. De testen van gisteren en vandaag zijn weer negatief. Ik wacht nu dus tot ik ongesteld ben. Manlief snapt er ook niks meer van en wil het liefste dat ik naar de HA ga.

Liefs,
    DD

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Ukkepukkie: Nee, de buikpijn is ook weer niet zo ondraaglijk dat ik wat in wil nemen (dat doe ik liever niet).
    Leuk dat je mannetje naar babykamers ging kijken, hihi! Welke wagen wil je hebben? Is helemaal niet erg hoor, dat jullie daarmee bezig zijn. Is toch juist onwijs leuk! Sowieso shoppen, en al helemaal voor babyspullen :D

Ik ga zo even met vriend naar Amsterdam, even shoppen! Jij nog plannen verder?

@ tricia: Leuk dat je zo lekker geshopt hebt :) Hoe is het nu met jou?

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Nooooh, echt? Hoe kan dat nou? Wat naar meis! Wat onzeker-makend..

Hele dikke knuffel voor jullie!!!

11. fafa

fafa Niet meer actief

Hey meiden,

zo, wat hebben jullie weer veel bij elkaar gekletst!

@DD: :$ :( :$ hoe kan dat nou??? Toch vals positief, of een vmk? sh*t, sh*t, sh*t. het is jullie zo gegund na alle ellende van de afgelopen tijd!

@Isra: is het besef al helemaal ingezonken? :) Wel jammer dat je er feestjes voor hebt moeten laten schieten.

@MC: fijn dat je ei hebt kunnen vinden via testjes, dat is toch sowieso een hele geruststelling: dat je in ieder geval ovuleert. (En dat dat klopt met je ei-pijn) Ik duim heel hard dat het deze keer jullie ronde is!

@baby-spulletjes kopen: ik snap wel dat dat aan kan voelen als een soort bad-luck, ik had dat ook wel. Maar aan de andere kant was dat vroeger juist heel normaal: als je niet zoveel te besteden had, spaarde je vóór je zwangerschap langzaamaan een babyuitzet bij elkaar, en 100 jaar geleden werden er toch echt een hoop baby's geboren, dus zo'n ongeluk kan het nou ook weer niet brengen ;).

@Hier: laatst was mn shampoofles in mn toilettas opengegaan, alles onder de meuk! :x heb hem gisteren schoongemaakt, omdat ik een nachtje wegging, zat ook een tandenborstel in, de ik besloten had weg te doen omdat je de shampoosmaak daar niet toch niet uitkrijgt... maarrrr.... vraag me niet hoe, maar die heb ik verwisseld met de tandenborstel (exact dezelfde) van vriendlief. Die stond dus gisteravond zn tanden te poetsen met shampoo :) :) :)
    Heb hem nu (half voor de grap) beloofd dat ik als boetedoening drie dagen zn slaafje ben... nou, dat laat ie zich geen 2x zeggen: ben de hele dag koffie aan het zetten en broodjes aan het smeren voor hem :D

12. fafa

fafa Niet meer actief

@MC: heb net je foto's bekeken op FB... stoere chick ben jij! ;)
    cool hoor. Hebben jullie dat vaker gedaan, rotsklimmen?

13. Ukkepukkie

'
    Ahhhh neeee!!!!!!!:$ Sterkte wijffie!!

14. Ukkepukkie

Mutsy Transporter Combi Grey | Kinderwagens | Baby-Dump Deze kinderwagen ;)

Oww leuk lekker shoppen in Amsterdam *ben jaloers!*

15. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Nou meiden, vanmorgen weer een test gedaan: Negatief :(
    Dus ik ga nu maar gewoon wachten totdat ik ongi wordt...
    Hopelijk gaat m'n cyclus niet weer heel gek doen ! :$

16. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi meiden!

@DD; Nee! Hoe kan dat nou!?! Je testen van de afgelopen 2 dagen zijn zo duidelijk.. *hele grote knuff voor jou!!*

@Babyspul; wij hebben gewacht tot de 12 weken.. Ook omdat wij dachten dat het ongeluk zou brengen..

@MamaC; hopelijk doet shoppen in Amsterdam wonderen voor je buik!

@Uk; Grr.. Jij ook nog geen onduidelijkheid! Balen zeg!

@Fafa; hihi schuimde het flink? :p

@hier; Vanmorgen flink chaggie uit bed gestapt.. Ik had zo'n zin in een sigaret! Gelukkig is die behoefte nu voorbij.. Vanmiddag gaan we naar m'n broer toe.. Dus ik lees vanavond weer bij!

Liefs!

17. Ukkepukkie

Ahhh wat balen meissie!!!:(

18. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik snap er werkelijk geen bal van. Ben nog steeds duizelig, begin nu ook misselijk te worden, moet ontzettend veel plassen, ben nog niet ongi en toch zijn mijn testen negatief. Ik weet echt niet of het mogelijk is dat je eerst licht posi test, dan nega en daarna weer posi. Ik voel me nog steeds zwanger, dus snap nu gewoon helemaal niks meer van mezelf. Zit echt ontzettend in de knoei nu...:(

Liefs,
    DD

19. Ukkepukkie

Ken je gevoel een beetje...
    Welke testen heb je gebruikt??

20. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Aahh nee hoe kan dat nouu ! :(
    Ik weet alleen wel dat het HCG in het begin nogal kan schommelen :) Ik zou anders morgen naar de huisarts gaan, en vragen om een bloedtest.. dan heb je misschien wat meer duidelijkheid.

Sterkte !!

Deel Deze Pagina