KV 2 v 5. Heb er nog 3 liggen en 1 van CB met indicator, maar die wil ik nog even bewaren. @xVlindertje: Maar zou het dan zo erg schommelen dat je de ene dag wel posi test en de andere dag nega? Ik weet het niet hoor! Btw jammer dat je test nega was. Liefs, DD
Hey girls, heb alles gelezen maar zal indd nie op alles reageren.... DD, nee toch! was eerst zo blij te lezen dat je zwanger was en nu lees ik dat je test weer nega is.... mss dat die nega testen nie goe waren ofzo?? Hopelijk ben je wel zwanger en blijf je zwanger, dikke knuf meid MamaC, heb je fototjes gezien, en dacht gezien te hebben dat die van de 13de duidelijker was? of ben ik nu verkeerd? @fafa en haar shampootandenborstel LOL @Isra, PROFICIAT !!!!!! @ukkepuk, nog geen duidelijkheid.... pfffff, hopelijk komen je duiveltjes maar snel als je dan toch niet zwanger bent, dan kan je vlugger beginnen aan de volgende ronde, maar zou natuurlijk beter zijn moest je helemaal niet ongi worden en een roze test hebben. @Vlinder, ook gij nog geen duidelijheid @hier, niks speciaals te melden, alleen heerlijk om ventje zoooo lang in huis te hebben zonder dat die moet gaan werken. Heerlijk van elkaar genoten en lekker veel geklust (in het huis hahaha).
effe lijst aanpassen en mij er weer opzetten, want mamaC heeft er mij uitgezwierd Zwanger: Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011) michele25 (uitgerekend: 31 januari 2011) Fafa (uitgerekend: 18 februari 2011) Isra (uitgerekend: 23 april 2011) Duveldraakje (uitgerekend: ) NOD: 28 juli: Ukkepukkie 14 augustus: xVlindertje 15 augustus: AnnekeLoes 22 augustus: Corine26, MamaCharlotte 27 augustus: Roske 2 september: Fioon, Pluis81
Ik vraag mij soms af of de kv testen 2v5 echt wel altijd te vertrouwen zijn...enfin...geen enkele test is 100% betrouwbaar, het enige wat echt te vertrouwen is zijn de bloedtesten
ik heb toen voor mijn zoon en dochter met predictor getest na nod en waren dus posi, erna direct bloedtest laten doen voor de zekerheid. In december 2009 heb ik getest met de merk carrefour en die waren posi, erna weer bloedtest voor zekerheid en ja zwanger, alleen is het nadien wel verkeerd gegaan en is het een vmk geworden. Dus, als ik nog eens zou moeten testen zou ik dat weer met carrefour doen
Heb je bijvoorbeeld veel gedronken de dag ervoor ? Ik weet niet of het daarmee te maken kan hebben... Ach ik was er eigenlijk al voor 99% vanuit gegaan dat de test nega zou zijn.. Ik vind het veel erger dat jij positief test & dan nu opeens weer nega en dat je dus weer niet weet waar je aan toe bent..
Carrefour zwangerschapstest 1,00 ST - Huisapotheek - Bad & verzorging - Carrefour - Huismerken Carrefour - Online winkelen bij Carrefour bij ons in belgie kost die 6,77 per stuk