Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Slaaplekker MC ! :)

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Ukkepukkie: Ik kwam er achter omdat ik na 53 dagen ongesteld werd en op dag 27 (tot dag 30 of 31 geloof ik) alleen bruin bloed had verloren. Ik heb wat ge-googled en rondgevraagt hier op het forum en het kan heel goed dat je een keer alleen oude rommel verliest ipv helder rood bloed. Omdat het op dag 27 begon en ik vervolgens 26 dagen later ongesteld werd was het wel heel toevallig. (Kijk maar naar mijn cyclussen)

Beetje onduidelijkheid verhaal misschien maar ik heb m'n best gedaan:D

@MamaCharlotte: Slaap lekker meid en succes met leren morgen!

@Hier: Net weer een ovu-test gedaan en deze is lichter als die van gisteren:( Dat is toch vreemd? Ik heb ruim anderhalf uur niets gedronken en m'n plas ingehouden net als gisterenavond. Ik zal toch zeker m'n ei niet gemist hebben? Ik zit geloof ik op dag 11..:(:(

3. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Jij mag natuurlijk met ons meeklagen, ben je het onduidelijke onderhand niet een beetje heel erg zat aan het worden :(
    Zo'n lange cyclus heb je echt nog nooit gehad..:$

4. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Ik begrijp je verhaal hoor;) Maar dat kan idd heel goed. Het zou dus kunnen dat ik ongeveer tot dag 74 moet wachten ;) (uitgegaan van 37 dagen.. Pfffffffff) Maar ik heb gister alleen heeeeeeeeel iets bruin verloren en gisteravond 2/3 'propjes' helder rood (niet ongi achtig) dat was dag uh 52 geloof ik (jaa ik volg mezelf niet helemaal meer;)) maar dat zou dan wel raar zijn.......

5. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Jawel!!! Ik weet het gewoon niet meer!!!!!!

6. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    * dikke knuffel lieverd ! *

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    het zit jullie allemaal niet mee he meiden. Vind het zo ontzettend balen zeg want zal het zo leuk vinden als we allemaal op roze kunnen. Weet je wat ik strooi wat vruchtbaarheid en jullie moeten het wel vangen he.

strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi
    strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi

willen julllie nog meer?

Dikke knuffel voor jullie allemaal.

8. fafa

fafa Niet meer actief

owwww, meisjes toch, wat een onzekerheid hier allemaal! Hele hele dikke digi-knuf van mij voor alle in-spanning-ziitenden.

En ook een knuf voor AnnekeLoes: kl*te dat je weer ongesteld bent.

Ow, mag ik hier even een hele domme vraag stellen? (Aan degenen met een kindje; DD, fioon, isra) Ik lees overal dat je voor een thuisbevalling 2 emmers moet hebben, maar wat gaan ze daarmee doen? Ik bedoel: moeten die emmers schoon zijn? Als ie met water gevuld wordt zodat de verloskundige daar af en toe dr handen in spoelt ofzo (en vervolgens ontsluiting checkt) word ik er niet blij van als ik die emmer de dag ervoor nog heb gebruikt om de auto mee te wassen (niet dat ik dat hoogzwanger in februari ga doen, maar bij wijze van spreken ;)) maar als er afval (kraamverband, ontlasting, en what not) in gaat, is dat prima.

Ow en ik las een fijne "typfout" in een boek: "Een gemiddelde bevalling duurt 270 dagen" :$ :$ :$ Help! Kan ik nog terug?!? :D

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Fafa volgens mij had ik niet eens 2 emmers klaar staan. En uiteindelijk in het ziekenhuis dmv een keizersnede bevallen dus sorry kan je helaas niet vertellen wat ze met die 2 emmers gaat doen. Maar hygiëne gaat boven alles dus denk echt niet dat ze haar handen erin gaat wassen hihi, dus denk zelf eigenlijk dat het voor de kraamverbanden, onderleggers, handschoenen etc is.

10. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @fafa ik kan je helaas ook niet helpen aangezien ik ook een KS heb gehad. Misschien een kijken onder het kopje uitzet?

@Ukkie: He meid, ik zou echt naar de HA gaan!

@Hier: Nog steeds geen ongi, heb wel constant het gevoel dat er iets loopt daaronder, maar als ik ga kijken is het alleen maar doorzichtige afscheiding. Ik ga morgenochtend 2 testjes doen en kijken wat daaruit komt. Als ik toch ongi ben dan hoef ik niet naar de HA anders ga ik naar de vervangende HA die me ook heeft geholpen bij de HAP toen het vorige maand mis is gegaan. *ga nu heel hard duimen voor mezelf*

Dikke kus,
    DD

11. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Goedemorgen meiden,

Jullie heb aardig wat gekletst gisteravond.
    Voor alle meiden die in onzekerheid zitten: ik leef met jullie mee, dikke knuffel!

DD, heb je al getest? Hoop zo op een knaltest!

Isra, bedankt voor je zwangerschapsstrooisel, ik neem er wat van mee!

Hier vanmiddag naar het ziekenhuis... ben benieuwd!

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiemorgen lieverds,

Thanks voor al het medeleven en de knuffels!

@ Pluis: Ik had dat ook vorige week, met mijn ovutests. Bij de lichte streepjes schommelt hij nog wel eens, heel vreemd. Maar als ie eenmaal opgedroogd is, is hij meestal ook nog wat donkerder. Ik denk dus niet dat je je ei al gemist hebt hoor! Gewoon nog even doortesten :)

@ Uk: Ik hoop niet dat je een cyclus overslaat ofzo, zou wel gek zijn! :(

@ Isra: Thanks voor het strooien! Ik heb al een hoop gevangen hoor ;)

@ fafa: Hahah, wat een enorm grote fout van dat boek!! Dan ga je je toch afvragen hoe betrouwbaar je dat boek nog kan vinden he..

@ DD: Spannend meis, ik duim ook heel hard voor je!!

@ handbalster: Meis, heel veel succes vanmiddag in het ZH! We horen graag hoe het was. Zal aan je denken!

13. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ MamaC; zal vanmiddag of morgen wel even verslag doen van mijn ziekenhuisbezoek. Jij hebt vanavond hertentamen? Welk vak? En weet je al waar je komend jaar stage gaat lopen enzo?

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ handbalster: Vanavond taalonderwijs.. Dus ik ga zo lekker leren.. Pff! Ik heb nog niets gehoord over mijn stage voor aankomend jaar, maar dat zal binnenkort ook wel komen! Ik ben benieuwd! Maar volgens mij wordt het groep 5 of 6 :)

15. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Leuk groep 5 of 6. Ik krijg komend jaar weer groep 4, dat vind ik ook erg leuk! (Al heb ik nog niet zo heel veel zin om weer naar school te gaan, maar dat komt meestal wel weer als je er eenmaal bent)
    Succes met leren!

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ handbalster: Leuk dat je weer voor groep 4 staat aankomend jaar! Scheelt ook wel dat je al bekend bent met het reilen en zeilen van groep 4 denk ik. Ik heb er ook nog niet zoveel zin in, maar dat komt ook wel weer als ik weer voor de klas sta :)

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Trouwens:
    @ hier: Nog niet ongesteld. Wel nog steeds buikpijn. Ook weer even een tampon ingedaan zodat ik straks weer even kan spotten.. Ik blijf het spannend vinden!

18. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

@handbalster: Suc-6 vandaag in het ZH. Hopelijk wordt je wat wijzer!

@mamaC: Oh jij ook suc-6 vanaaf en ik hoop echt dat het innestelingsbloed is.

@hier: Vanochtend weer getest. De CB met indicator gaf niet zwanger aan en op die van kv stond weer een licht streepje. Heb de HA gebeld, is een andere dan mn eigen, maar deze heb ik vorige maand bij de HAP gehad en hij belt me vanmiddag terug om te overleggen. Wist alleen nog niet dat er toch een 2e streepje kwam te staan omdat ik na die niet zwanger al wegliep, moet wel zeggen dat mn urine er erg licht uitzag vanochtend. Snap er nu dus echt niks meer van.
    Ben net ook mijn rijbewijs en ID wezen ophalen, dus ik mag weer officieel autorijden.

Liefs,
    DD

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Dank je wel meis!
    Wat vervelend zeg, weer van die onduidelijke tests.. (de 1 wel, de ander niet..) Ik hoop dat je vanmiddag een beetje meer duidelijkheid kan krijgen van de HA!

20. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    grrrrrrrrr

ben zoooooo goed wakker da'k nie weet wa'k gedaan heb bij het typen dat alles ineens weg was pffffffffffffff

anyway....

Mamac, weet niemeer wat ik gisterenavond heb gedaan...owja...bijna de hele dag in de zetel gehangen terwijl dat ventje de badkamer aan't schilderen was :D
    Ik was er natuurlijk voor de inspectie lol

Handbalster, thx voor pb!! en succes vandaag in ZH, laat allezins weten hoe het geweest is

DD, ik hoop dat de HA wat meer duidelijkheid kan geven... dikke knuf!!

Voor de rest weet ik het niemeer....nog nie goe wakker (geraak eigenlijk maar niet wakker) ben trouwens met het verkeerd been uit bed gestapt...en da eigenlijk alleen maar omdat ik gedroomd heb dat ik een posi zwangerschapstest had en originele prulletjes was gaan kopen om zo mijn boodschap aan familie door te geven, toen ik wakker werd en mijn temp nam zag ik 36,3!!:$
    Dacht dan al slapend van, yeah, laat al maar vallen voor deze maand ook.
    Voor de rest denk ik om na deze ronde te stoppen met al deze toestanden om zwanger te willen worden en vooral zwanger te blijven, want er is een heel klein stemmetje dat zegt dat het voor mij niet meer is weggelegd, en ben eigenlijk die onzekerheden beu.

Deel Deze Pagina