Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Roske: Lekker dat je gisteravond niet zoveel hebt gedaan :)

Ik ben wel met je eens dat die onzekerheden gewoon echt vreselijk zijn.. Maareh, meis, je mag niet opgeven he!!! Ik snap wel heel goed dat je wil kappen met het ermee bezig zijn (voor zover dat al makkelijk te doen is..:() maar je moet je wens niet opgeven! Want het is natuurlijk onzin dat het voor jou niet weggelegd of gegund!

2. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik geef niet echt mijn wens op mamaC, enkel al die domme berekeningen en optelsommen en bla bla

Heb het tot nu toe sinds januarie 2005 volgehouden zonder knetter te worden door er niet teveel mee bezig te zijn, ik merk nu dat ik veel meer bereken en dergelijke en da maakt een mens wel moe.
    Dus, als ik het nog een hele tijd wil volhouden, is het beter van te doen zoals ervoor zonder teveel berekeningen te maken ;)

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Roske: Ik snap het :) Ja, al dat berekenen, temperaturen en dat soort ongein maken het meteen zo zwaar he..

Ik heb er zelf ook af en toe moeite mee. Maar je kan er niet 'een beetje' mee bezig zijn, er lijkt geen mooie middenweg te zijn ofzo! Je bent er niet mee bezig als je gewoon helemaal niet meer op je cyclus enzo let, maar als je daar wel weer op let dan is het weer zo'n gedoe!

Of is er iemand die wel een mooie middenweg heeft gevonden..? :) Meld het mij! ;)

4. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    wel ik moet zeggen dat ik al die jaren gewoon mijn aantal cyclusdagen bijhield zonder meer en dat lukte aardig tot december wanneer bleek dat ik zwanger was, maar nadien spijtiggenoeg uitgedraaid is naar een vmk. en sinds december ben ik er echt wel volop mee bezig dan alleen maar mijn cyclusdagen bij te houden, dat ik nu smorgens zelf niet vergeet om mijn temp te nemen

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    (@ hier: Tampon eruit gehaald en geinspecteerd, whaha! Weer een klein beetje lichtbruinverlies erop.. Nog geen rood! Dus er wordt hier nog steeds keihard geduimd dat dit gewoon een schoonmaakje van mijn buik is!)

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Roske: Wat goed dat je dat al die jaren kon zonder er al teveel mee bezig te zijn. Maar het is logisch dat je na de MK toch weer hoop hebt dat het kan, en er daardoor ook weer meer mee bezig bent gegaan..! *knuffel*

7. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    thx voor de knuf ;)

en ik duim heeel hard dat het jouwe indd oude rommel is, en dat je binnen enkele dagen gewoon een knaltest in handen hebt!

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Thanks! :)

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Handbalster; succes in het ziekenhuis!

@Fafa; Zo.. Dat is een lange bevalling :D Hopen dat die van ons sneller gaat :p

@MamaC; Succes met je tentamen vanavond!! En hopelijk is het de schoonmaak en geen naderende ongie !

@DD; Wat raar dat de een zegt wel, en de ander niet.. Wel fijn dat de Ha je vanmiddag terug belt! Ik duim voor je meid!!

@Roske; niet opgeven meid! Ook voor jou is het weg gelegd en die kleine komt er zeker!!

@hier; vanmorgen weer bij de hypotheker geweest.. JA gezegd tegen de makelaar, dus de rompslomp van papieren kan beginnen!!
    Ook samen met manlief een broodje weesten eten en nieuwe vitaminen pillen gehaald.. Dadelijk mag ik weer gaan werken.. Wel een lekkere 'korte' dienst.. van half 3 tot half 10..

10. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie 's middags!

Net de HA aan de foon gehad en volgens hem moet ik er gewoon vanuit gaan dat ik zwanger ben. Ik moet me als een zwangere gaan gedragen, zijn woorden niet de mijne. Over een paar dagen nog een test doen en dan contact opnemen met de VK. Dus...dan doen we dat maar he!

Liefs,
    DD

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Meiden wat goed dat jullie zo goed aan het vangen zijn, als jullie meer willen laat maar weten hoor :D

Handbalster heel veel succes in het ziekenhuis.

MamaC succes met je hertentamen.

DD nou daar is toch ook geen pijl aan vast te knopen bij jou. Ik ben benieuwd wat de HA zegt. Anders bloed laten prikken om je HCG te testen.

Roske de moed niet opgeven meid, positief blijven. Dikke knuf.

Neeltje werkse.

Ik moet straks met Ryan naar het CB ik ben benieuwd wat ze van zijn vorderingen vind.

Verder ben ik heel moe en zou het liefst mijn bed in willen springen maar met een rondlopende peuter gaat dat niet he.

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Nou meid dat is toch positief. En die cleurblue testen geven bij niet voldoende HCG 'niet zwanger' aan.

13. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ja ik ben nu toch wel voorzichtig :D.

@Neel: Ah dus jullie hebben nu echt een huisje? GEWELDIG! Veel suc-6 met werken!

@Isra: Ben benieuwd of Ryan het goed doet!

@MamaC en Roske: Meiden jullie verdienen een hele dikke knuf, zou willen dak m live kon geven!

Dikke knuf,
    DD

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Allemaal dank je wel voor de succes-wensen! Daarmee zou het toch moeten gaan lukken!

@ Neel: Nu echt gefeli met jullie huisje :) En werkze vanmiddag!

@ DD: Nou, dat is toch heerlijk nieuws! Fijn dat je je banner ook weer aan hebt gezet :D En nou toch maar gaan genieten he ;)

@ Isra: Wat vervelend dat je zo moe bent! Hoe komt dat? Sterkte iig en succes bij het CB!

@ DD: Thanks voor je knuf meis! Dikke knuf terug!!

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Charlottesangels-nodlijst

Zwanger:
    Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011)

michele25 (uitgerekend: 31 januari 2011)

Fafa (uitgerekend: 18 februari 2011)
    Isra (uitgerekend: 23 april 2011)
    Duveldraakje (uitgerekend: 23 april 2011)

NOD:
    28 juli: Ukkepukkie
    14 augustus: xVlindertje
    15 augustus: AnnekeLoes
    22 augustus: Corine26, MamaCharlotte
    27 augustus: Roske
    2 september: Fioon, Pluis81

Hij moet er gewoon nog even op, met dat roze :) Hihi!
    DD: Jij hebt dezelfde bevaldatum als Isra he, echt leuk!

@ AnnekeLoes: Is het bij jou nu al wel echt doorgebroken? Omdat je gister wat twijfelde? Ik heb je wel op rood gezet, hope u don't mind..? Zo wel, let me know!

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Btw.. Ik ben heeeeel druk met leren hoor ;)
    (af en toe even pauze met het forum, hihi)

17. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Hey Meiden,
    Ben weer terug uit het ziekenhuis, nou dat viel reuze mee.
    Echt een hele aardige jonge vrouwelijke arts.
    Inwendige echo gehad (viel echt mee gelukkig), waarschijnlijk binnen 3 á 4 dagen een eisprong.. wat ik zelf ook zo'n beetje verwacht.
    Nu gaan we eerst mijn hormoonhuishouding in kaart brengen. Dat betekent vlak na mijn eisprong bloed prikken en op de 3e cyclusdag. Daarna dat bespreken.
    Als daar niks uitkomt wordt er een HSG gedaan; onderzoek van baarmoeder en eileiders.
    Nu dus eerst maar de eisprong afwachten. Heb nu in ieder geval wel het gevoel dat er iets gebeurd, ook al is het alleen nog maar oriënterend onderzoek.

18. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Charlottesangels-nodlijst

Zwanger:
    Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011)

michele25 (uitgerekend: 31 januari 2011)

Fafa (uitgerekend: 18 februari 2011)
    Isra (uitgerekend: 23 april 2011)
    Duveldraakje (uitgerekend: 23 april 2011)

NOD:
    28 juli: Ukkepukkie
    14 augustus: xVlindertje
    15 augustus: AnnekeLoes
    22 augustus: Corine26, MamaCharlotte
    27 augustus: Roske
    1 september: Handbalster
    2 september: Fioon, Pluis81

Bij mij weet je het nooit zeker, maar ik denk 1 sept. mijn NOD (laat dat nou net de verjaardag van vriendlief zijn... hoe kies je het uit!)

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ handbalster: Wat fijn dat het goed was in het ZH! Nu ga je gewoon echt een stapje verder :) Leuk he, zo'n inwendige echo, om alles te kunnen zien op een tv'tje :p

Gezellig dat je ook weer op ons lijstje staat!

20. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Hihi, ik had bijna zo'n gevoel van... oh straks heb ik weer zo'n echo en dan kijk ik naar mijn kindje! :) Stom hé! Grappig dat ze mijn ei in aantocht al kon zien en opmeten enzo

Deel Deze Pagina