Ik had precies hetzelfde toen.. Ja, bij mij kon ze toen zien dat mijn eitje gesprongen was, en ze wees aan waar. Toen vertelde ze ook dat dat 'zakje' er omheen 2cm groot was enzo (de beruchte 'knikker' he). Ik kon het alleen allemaal niet zo goed zien, whaha! Als ze me had gezegd dat daar mijn navel zou zitten, zou ik het ook geloven
Ja inderdaad, het is dat zij zegt wat je ziet anders kun je er niets uit opmaken. Mijn eitje/ zakje van nu 11.3 mm, maar ging nog groeien tot ongeveer 18 mm.
@ handbalster: Nou, het is toch fijn om te weten dat dat iig werkt he! @ hier: Ik heb net de laatste hand op mijn leerwerk gelegd, ik ben er klaar mee (letterlijk en figuurlijk ) Nu nog even maken vanavond, ik ben heel benieuwd! Het is een erg moeilijk vak/tentamen.. :x Tot vanavond allemaal!
Ow balen zeg, maar eindelijk heb je duidelijkheid meid ! Jaa lastig is dat dan, waar je vanuit moet gaan Gebruikte je nu al ovu-testen of niet ?
Charlottesangels-nodlijst Zwanger: Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011) michele25 (uitgerekend: 31 januari 2011) Fafa (uitgerekend: 18 februari 2011) Isra (uitgerekend: 23 april 2011) Duveldraakje (uitgerekend: 23 april 2011) NOD: 14 augustus: xVlindertje 15 augustus: AnnekeLoes 22 augustus: Corine26, MamaCharlotte 27 augustus: Roske 2 september: Fioon, Pluis81 26 september: Ukkepukkie Denk de 26e.. Even snel uitgerekend. Kom vanavond kletsen!
Goedenavond dames! @Ukkepukkie: Balen meid maar in ieder geval wel duidelijkheid nu! Op de site van sensi-test (dacht ik) vind je een linkje,daar kun je precies berekenen wanneer je moet beginnen met testen. Op de verpakking van de ovu-testen staat het trouwens ook! @MamaCharlotte: Ik ben benieuwd hoe je tentamen is gegaan meid! @Duveldraakje: Nou meid,die dokter zal dat niet zomaar zeggen dus bij deze nogmaals GEFELICITEERD!!! @Roske: Vervelend dat je al zo lang bezig bent zeg..pff. Ik kan me voorstellen dat je het af en toe beu bent om er zo mee bezig te zijn. Het komt heus..echt waar! @Neeltje: Gefeliciteerd meid,het is al snel oktober! Spannend!! @Handbalster: Fijn dat je nu eindelijk een stapje verder komt meid! @XVlindertje: He,wat rot..die onzekerheid. @Hier: Vandaag weer een vroege dienst gehad. Daarna ben ik naar m'n ouders gegaan,lekker op de bank gehangen bij m'n mammie en we zijn nog even samen naar de kringloopwinkel geweest..altijd leuk om ff rond te neuzen! Ik heb echt TE veel geld uitgegeven. 2 kledinghangers voor broeken,2 saus-schaaltjes en een handspiegel voor 0,95.. Zometeen weer een ovulatie-testje doen,ik ben benieuwd of het streepje nu weer wat donkerder is. Dan nog een gaatje in onze agenda's vinden om te klussen want we zien elkaar amper momenteel.
@XVlindertje: Nee.ik heb m nog niet gedaan.. Ik wacht nog heel eventjes want ik heb om 18.30 ofzo uur een mega-grote kop thee op. Of zou het al kunnen?
Charlottesangels-nodlijst Zwanger: Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011) michele25 (uitgerekend: 31 januari 2011) Fafa (uitgerekend: 18 februari 2011) Isra (uitgerekend: 23 april 2011) Duveldraakje (uitgerekend: 23 april 2011) NOD: 14 augustus: xVlindertje 15 augustus: AnnekeLoes 22 augustus: Corine26, MamaCharlotte 27 augustus: Roske 2 september: Fioon, Pluis81 25 september: Ukkepukkie
Pluis: Thanx.. Had even gekeken.. Maar zal ik dan voor de ovu-testen maar van een cyclus van 37 uitgaan? Bang dak um mis..
Tsja,dat is een lastige.. Ik vind het moeilijk meid,omdat je cyclussen zo onregelmatig zijn. Misschien moet je maar extra lang gaan testen bijvoorbeeld vanaf dag 15 t/m dag 25 ofzo? @Hier: Net m'n ovu-testje gedaan en deze was niet veel donkerder of misschien zelfs wel even donker als die van gisteren..
@ Uk; je zou in het begin ook om de dag kunnen testen. Als de test echt nog heel licht is. Als hij dan iets donkerder wordt test je vaker. Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om 3 weken lang elke dag te testen!