Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Michele; ik duim voor je!

@MamaC; iig slim dat jeop de fiets bent gegaan! ;)
    Succes met de kater morgen :p

Ik ga met mannetje nog eventjes tv kijken en dan heerlijk slapen. Wordt die hoofdpijn en misselijkheid echt beu! Hopelijk trekt het snel weg, want vind d'r niets aan..

Slaap lekker allemaal!

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Trouwens: Farmville Cash krijg je alleen bij een level up.. En dan ook echt maar 1, helaas! Als je meer wilt zul je toch echt moeten kopen.. Ik heb het wel es gedaan, erg he? :)

Nu echt slaap lekker :D

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    mamaC, als je nog wakker bent, veel water drinken voor t slapen gaan, helpt tegen kater !!

truste meiden !

4. fafa

fafa Niet meer actief

go MammaC! party hearty :D

@Michele: 'tennisbal-gevoel' klinkt niet tof. Hoop dat er niks vervelend aan de hand is...

En meeten bij een babydump in Brabant als we op roze gaan zie ik ook wel zitten... goed excuus om weer even terug naar mn 'thuis-grond' te gaan, altijd gezellig! :D

vandaag gebabysit op onze jongste logé... zo'n schattig kereltje. Kregen we meteen de vraag: "Zo, en beviel dat een beetje? Willen jullie er zelf niet één?" Had moeten zeggen: "als jullie nou effe een ommetje gaan maken met zn allen, gaan we dat meteen regelen" 8)

Hoewel ik intussen ook weer op de wachtbank zit... geloof ik. Wel nog steken onderin, maar ik weet niet of dat een ei is of mn darmen.

Nu pitten... morgen de hele dag verven. Wordt vast weer een hoop bijlezen morgenavond :)

5. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Dag lieve allemaal!!

Jeetje ik heb even een pagina of 8 moeten doorlezen, maar dan heb je ook wat hihi ;) Ik ga niet op alles reageren, want dan ben ik ook 8 pagina's verder!

Hier gaat alles goed, koninginnenach was super!! Verder de afgelopen 2 dagen late dienst gehad, morgen en maandag moet ik ook nog en dan ben ik eindelijk weer even 2 dagen vrij :) Daarna weer de nacht in poehhhh...
    Ondertussen hebben we fijn doorgeklust, voelde vandaag dat mijn eisprong eraan zat te komen, dus ben benieuwd!

Ik ga morgen ofzo voor het echt richting de wachtbank!!
    Ik was nog benieuwd naar pluis, heb je nog wat van je Q-koorts verhaal gehoord?
    Mamac leuk dat we hyves buddy's zijn geworden, super leuk om het gezicht achter de forum naam te zien :D !!!
    Annekeloes heb je gekrabbeld!

@ alle andere lieve dames, ik hoop dat het goed met jullie gaat!! Zijn er nog rijpe eitjes te bekennen?? Heeft iedereen trouwens leuke dagen gehad?

Oh ja ik heb nog iets gelezen over iemands kindje die niet lekker was en misschien de bof zou hebben. Ik begreep dat het allemaal goed ging, maar wens je toch veel beterschap voor de kleine toe!!

Liefs van mij (zal weer even komende 2 dagen wat minder aanwezig zijn ivm werk)

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @MiracleOfLove: Nee,ik heb nog steeds geen uitslag..erg he:(
    De huisartsenpraktijk was gisteren dicht ivm Koninginnedag dus nu krijg ik de uitslag maandag pas. Nog eventjes geduld dus.

@MamaCharlotte: Succes met de kater morgenochtend. Als ik teveel heb gedronken,wat lang geleden is,droom ik altijd heel de nacht zo raar. Ik droom dan dat ik het ene glas water of fris na het andere wegkap..nadorst in mn dromen:D Ooooh..Farmville cash gekocht? Haha,mn vriend zag jouw level en xp en zei: "Die heeft zeker gekocht,dat kan niet anders" Haha,hij had nog gelijk ook!
    Nee,daar begin in maar niet aan..dan is het einde zoek denk ik:)

@Michele: Wat vreemd joh van die bult!? Ik zal zeker voor je duimen dat er niets aan de hand is.. Misschien een ontsteking aan een haarzakje ofzo? Succes dinsdag meid.

@Isra: Nog lekker gefietst vandaag?

@Farmvillers: Ik weet wel dingetjes om meer/sneller XP te verdienen. Als iemand het wil weten hoor ik het wel!
    p.s. Heeft iemand van hier mij toegevoegd als vriend? Ik weet niet wie het is..

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiemorgen meiden!

Hoop dat het goed gaat met iedereen! Hier kan het beter, maar ach, eigen schuld he! Had ik maar niet op de fiets moeten gaan gisteren ;)

@ Pluis: als je dingen koopt met FV cash krijg je niet meer XP erbij ofzo. Dus je vriend had gelijk dat ik het ooit gekocht had, maar niet dat ik daardoor al zo ver ben :D Ik ben gewoon erg fanatiek geweest (nu niet meer zo), heel veel landjes, heel veel crops al gemasterd (zie bordjes ;)), heel veel buren geholpen ook weer voor lintjes en gewoon al een hele tijd bezig, haha! Vanaf level 34 (dacht ik) kan je de villa kopen, die villa geeft echt 10.000 XP. Dus elke keer als ik 1.000.000 muntjes heb verdiend van mijn crops, dan koop ik een villa, dan zit ik meteen weer in een nieuw level ;) Dan weer verkopen, en je hebt er weer 50.000 aan muntjes bij! Goeie tip, als je over een tijd ook zo ver bent :)

Jeetje, dat was wel een heel lang offtopic verhaal.. :)

@ ziekenboeg: Zijn er weer een hoop op dit moment! (Ik hoor er nu ook een beetje bij ;)) Heel veel sterkte voor iedereen! Hopelijk is het allemaal niets ernstigs en hebben jullie gauw duidelijkheid wat het is! Hou ons op de hoogte!

8. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

@Neeltje, maakt niet uit hoor meid. Heb mezelf gewoon weer toegevoegd!

@Isra; Jij ook op moederdag testen???

@Fioontje: Dan moet ik dat ook maar tegen mn katten zeggen denk ik! Vandaar dat ik ze af en toe gewoon niet kan vinden ;)

@Michele: Ik hoop dat deze HA dan wel iets voor je kan doen.

@MamaC: En hoe is je kater? Als je t maar gezellig hebt gehad :p, dan is het goed!

@Hier: Gisteren een beetje laat naar bed gegaan (was 1:30 :$ toen het bezoek weg ging). Gelukkig vanochtend wel een beetje uitgeslapen, tot 9:30. Vanmiddag verjaardag van mn neefje en dan vanaaf maar eens echt op tijd naar bed!
    Gisteren trouwens wel een kei-goeie film gezien. 2012, heel veel actie en ook echt een idee hoe het zou kunnen gebeuren!

Liefs,
    Duveldraakje

9. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Een hele goede morgen,

@pluis: jeetje inderdaad vervelend dat je de uitslag nog niet hebt!! Rot als je zo lang moet wachten. Voel je, je al wel weer iets beter?

@mamac: Vervelend he een kater? ;) Water en fruit doen wonderen..:D

@duveldraakje: spannend he 2012, heb ik ook in de bios gezien!! Echt super vette film, had ook wel het idee dat het echt kon gebeuren hihi...Hebben hem nu ook op blueray gekocht kunnen we hem thuis kijken!!

Ik moet verder van 14:00 tot 23:00 weer werken in dit bagger weer :x heb nog niet zoveel zin, maar nu eerst lekker ontbijten!!

10. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ Michelle: Vervelend zeg! Hopelijk kan deze huisarst je dinsdag meer duidelijkheid geven.

Jeetje al test aan het eind van de week? Ik ga deze week ook testen, maar dan voor mijn ovulatie!

@Miracle: wat voor werk doe je?

@ Vraag: Waar ik ben bang voor ben? Nou, ik ben gelukkig niet zo snel bang haha! Maar spinnen vind ik toch echt geen leuke beestjes, muizen vind ik daarintegen juist schattig.

Over een nieuwe vraag ga ik nog even nadenken...

11. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Hoi allemaal!

@Pluis; die tip wil ik wel :D

@MamaC; flinke kater of valt het mee? ;)

@miracle of love; werkze!

@hier; vrij weinig nieuws te melden..

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden

Wat een druilerige zondag zeg echt troostloos weer.

Neeltje vind het echt fijn voor je dat je bij deze papa nog steeds terecht kan. Maargoed als hij natuurlijk ook al vanaf je 3de in jou leven is, ziet hij jou misschien ook wel als “eigen”

Fioontje ben het helemaal met je eens, dat soort meiden worden geblokt op ons gezellige topic :D Mocht je ergens je vraagtekens bij hebben stuur het in een PB.

Michele ik heb me nog nooit verdiept in een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar kan dit niet misschien het geval zijn?? Of zeg ik nu iets stoms…..?

MamaC zo te lezen een leuke avond gehad. En hoe is het nu met je?? Erg brakkies??

Neeltje kan me voorstellen dat je de hoofdpijn en misselijkheid zat bent. Hopelijk knap je volgende week met sprongen op.

Fafa nou idd eigenlijk zou je zo’n opmerking er gelijk achteraan moeten gooien. Het zijn goedbedoelde opmerkingen die zo verkeerd kunnen vallen.

Pluis vind het wel schandalig lang zeg dat je moet wachten op de uitslag. Wat je zelf ook al eerder zei, straks is het geen Q-koorts maar slik je wel al die tijd te zware medicijnen. Beterschap.
    Heb gisteren nog even lekker gefietst met de kleine man en we zijn bij mijn ouders uitgekomen waar we lekker hebben meegegeten, jammie jammie!
    Ik ben erg benieuwd hoe je snel meer XP kan verdienen??

MamaC nou dat is idd wel een hele goede tip, maar voorlopig zit ik nog in level 17 dus dat duurt nog even voordat ik bij de 34 ben.
    Ik weet overigens nog steeds niet wie wie is op Farmville. Heb in een hele korte tijd heel veel uitnodigingen gekregen en allemaal geaccepteerd, dus geen idee wie wie is. Dus als iemand tijd over heeft en mij dit wil laten weten ???? :D

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    #433 Neeltje1986, 2 mei 2010
    Laatst bewerkt: 2 mei 2010
    Dames.. Ik heb een vraag.. Ik had hem ook al aan Pluis gesteld, maar wil graag weten wat jullie ervan vinden..

Zoals jullie weten heb ik een hersenschudding, a.s. dinsdag heb ik 's avond een activiteit voor mijn eindproject op het werk, en zou ik 's middags gaan winkelen met een client.. MAAR.. ik voel me daar nog helemaal niet fit genoeg voor.. Wat zouden jullie doen??

Manlief zei al; dan ga je niet winkelen, maar doe je wel je activiteit. (oftewel; halve dagen werken tot je je weer 100% voelt.)

(even wel een mededeling dat mijn werk niet zo toegangelijk is.. Je wordt snel op iets afgerekend, had er zelfs al veel moeite mee om me ziek te melden)

Hoop dat jullie tips voor me hebben..

Farmville dames; jullie kippen hebben weer eten! ;)

14. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

heey dames,

hoe is het hier gezellig dagen gehad?
    wat een weer he niks an bah! en verveel me ook nog dood!
    ben maar op het internet aan het surfen hihi!
    nog nieuws hier? heb niet echt veel zin om het terug te lezen!

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fafa: welkom op de wachtbank :D Ik heb ook steken, maar andere steken dan eisprong-steken. Dat zal vast wel goed zijn, toch?! Verf-ze!

@ miracle: ik vind het ook leuk om je nu op een fotootje te hebben gezien! Grappig he, dat je iemand dan meestal heel anders verwacht! Heb jij je eitje inmiddels wel gehad? Spannend!

@ Isra: ik zal je even PB-en wie ik ben op Farmville. Ennuh, je bent snel genoeg in level 34 hoor! Keep it up, het gaat al de goeie kant op! :D

@ Neeltje: ik vind het wel goed wat je man zei, dat lijkt me wel het verstandigst! Verder moet je toch echt kijken wat je aankan, alleen jij weet dat het beste.. Vervelend he? Wees maar een beetje lief voor jezelf! Thanks voor het voeren van mijn kipjes! ;)

@ anoniempje: hee, hoe gaat het met jou dan? Hier verder (nog) niet heel veel nieuws :D

@ hier: kater valt heel erg mee!! Gelukkig!! Vanmorgen een paracetamol genomen tegen de hoofdpijn. Zijn even in Bataviastad geweest, was wel leuk, alleen dat weer was een beetje minder.. En dat gedram in die winkels, al die mensen, bah! Dat ben ik altijd heel snel zat!

Ik zag btw echt een onwijs leuk truitje van Replay, was echt helemaal verliefd..! Maar hij was te klein, en natuurlijk hadden ze em niet groter :( Zooo jammer! Ik ben echt heel lastig met kleren, en heb niet veel meer wat ik nog pas, dus was echt een tegenvaller!

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hier nog steeds geen nod pf

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ons Lijstje (even helemaal geupdate en teruggehaald ;))

18 april: Shaida
    19 april: xVlindertje, Deesi
    20 april: Vlinder27, Pantoefje
    23 april: michele25
    24 april: Anita85

29 april: lonneke
    4 mei: Sasje24
    7 mei: Bloemmm
    8 mei: dbrgrsmr

9 mei: Isra
    10 mei: MamaCharlotte, Duveldraakje22
    12 mei: Miranda, Corine26

13 mei: Roske
    14 mei: Fioon, Miracle of love, fafa
    16 mei: Marleen86, AnnekeLoes
    18 mei: Neeltje1986
    19 mei: Handbalster
    24 mei: anoniempje 1985
    25 mei: Pluis81
    26 mei: Ukkepukkie, michele25
    8 juni: xVlindertje

Zoo, nou klopt ie weer! Ik bewaar hem hoor, in Word! Die lijstjes gaan namelijk zo snel door elkaar, is lastig om weer terug te zoeken ook.. En natuurlijk wel zo leuk als iedereen erop blijft staan :)

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Balen Deesi, hoelang duurt je cyclus nou? Is dit je eerste ronde?

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Zit nu op dag 41 heb bijna altijd een cyclus van 28 à 30 dagen deze duurt nu echt te lang en mijn nod zot er nog niet aan te komen toen ik net overtijd was 1 dag heb ik bloed laten trekken negatief ik ben niet echt bezig met zwanger worden maar dit heb innig nooit gehad sinds gisteren ook gevoelige tepels

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Heb je nog getest?

Misschien dat je een keer een menstruatie overslaat? Dat schijnt ook wel eens voor te komen.. In ieder geval maar gewoon blijven klussen ook, straks mis je een eitje! ;)

Deel Deze Pagina