Wat was hier trouwens veel gekletst weer vanavond! Moest weer veel lezen, haha! Lief dat jullie naar mijn tentamen vragen: Dankzij jullie succeswensjes is het volgens mij best goed gegaan! Ik heb van dit vak nog nooit een goed gevoel gehad na een tentamen, maar nu zou ik het wel eens gehaald kunnen hebben (eindelijk ) Ik ben gelukkig nog steeds niet ongesteld, maar nog steeds een heeeel klein beetje bruinverlies, aan de tampon te zien. Wat me is opgevallen: eerst was het echt donkerbruin oud bloed, maar het wordt steeds minder en is nu duidelijk ook gemengd met afscheiding, waardoor het meer lichtbruin/roze is. Zou dat goed zijn, dat het afbouwt? Pffff, I'm dying here en heb bijna al mn nagels al opgegeten Wat een spanning weer Ik wil echt dolgraag testen! En hier ergens schuilt ook nog die grote angst voor de doorbraak...
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww... MC, zo ging het bij mij ook! Wil je geen valse hoop geven, maar ik had ook bruinverlies... zat al te balen, en toen werd het steeds lichter... totdat er oebie in bleek te zitten. *duimduimduim* En wat fijn dat je tantamen lekker ging! hahaha, en ik ben blij dat jij me snapt, voel ik me tenminste wat minder een mierenn**ker
Haha echt? Nou, je geeft me toch wel hoop nu, haha! Want ik weet dat jij ook altijd bruinverlies had voordat je ongi werd! Spannend is het! *nagelbijtend* En ja, ik snap je hoor, ik ben ook zo'n mierenn**kertje..
Ik wacht denk totdat ik de 42 dagen voorbij ben (langste cyclus tot nu toe) , mocht ik dan nog steeds niet ongi zijn (zit nu op dag 38) dan ga ik maar weer een test wagen. Lijstje is wel een goed idee zo vind ik !
Goeiemorgen! Is gisteravond niet meer zo druk geweest @ fioon: Oh heerlijk! Wanneer vertrekken jullie? @ hier: Vanochtend een testje gedaan en helaas negatief. Hoewel ik het toch wel had verwacht voel ik me er toch wel kut over.. Ik heb ook ineens de hoop voor deze ronde weer een beetje opgegeven. Ik weet dat het als onzin klinkt, maar ik heb al jaren zoooo'n sterk gevoel dat het bij mij gewoon niet zomaar gaat lukken, en dat wordt tot nu toe steeds zo bevestigd.. Pff, bah!
@MamaCharlotte: He jakkes meid,dat is idd balen. Het is natuurlijk nog wel te vroeg om te testen en als jij nou net zo iemand bent die langzaam hcg opbouwt zou het dus nog kunnen.. Ik wil je geen valse hoop geven hoor lieverd maar je wel een beetje opbeuren. Ik snap je gevoel trouwens helemaal,ik heb zo'n zelfde gevoel. Als ik aan het dagdromen ben en ik zie mezelf met een dikke buik denk ik ook gelijk: Neeee,dat kan nooit! Dat past niet bij mij,dat geluk is voor mij niet weggelegd.. Erg he meid,als je dat gewoon voelt. @fafa: Nou vooruit dan maar,voortaan zal ik je nickname met een kleine letter f schrijven. Maareeeh..vanwaar dat gemierenn**k dan? Ik snap m niet helemaal eerlijk gezegd p.s. Ik ben ook een enorme mierenn**ker,je bent niet alleen @XVlindertje: Op welke dag zit je nu dan? Dag 38? Ik zie namelijk dit staan: dag 38). @Ukkepukkie: Zou je dan toch niet eens langs de huisarts gaan? Misschien kan er iets gedaan worden aan die onregelmatige cyclussen want op deze manier tast je toch steeds in het duister. Er zijn toch bepaalde medicijnen/hormonen die je daarbij helpen? Het is wel een hele stap natuurlijk maar ja.. @Hier: Vandaag een heerlijk dagje vrij,wat lekker zeg! Helaas morgen alweer een vroege dienst maar ach..het hoort erbij. Ik heb om 14.00 uur rijles en verder lekker geen verplichtingen vandaag. Ik wil zo graag voor de zekerheid alvast gaan klussen maar het komt er gewoon niet van. Misschien straks nog even en anders morgen ergens tussendoor. Pff lastig zeg!
@ Pluis: Thanks dat je me toch wilt opbeuren meis Het is inderdaad nog niet helemaal voorbij voor deze ronde, dat besef ik me ook wel.. Maar inderdaad dat sterke gevoel.. Als ik aan babyspullen kopen en een baby'tje vasthouden denk, dan voelt dat op een 1 of andere manier heeeeel ver weg en onbereikbaar. Ik vind het ook een k*tgevoel, maar het is zo sterk.. Hopelijk hebben we het gewoon fout met onze gevoelens meid! Geniet jij trouwens een beetje van je vrije dagje meis! Je hebt het al zo druk! Rustig aan he!
Goodmorning Angels @ MamaC; hoeveel dagen dpo zit je nu? Ik denk dat je toch te vroeg hebt getest! @Fioontje: klinkt leuk; fijne vakantie @Vlindertje: lastig hoor zo'n onregelmatige cyclus, maar je had je ei wel op dag 20. Du3 dan zou je zeggen dat testen wel moet kunnen. @fafa; zaad van vriendlief was al getest; goed resultaat! Heeft die arts van gister ook nog eens bevestigd, dus dat zit wel goed. @hier; wij zijn flink aan de klus, ben benieuwd of mijn ovu-test vandaag al donkerder wordt, aangezien de gyn dacht dat mijn ei binnen 3 á 4 dagen zou springen.
@ handbalster: Ik zit nu op 10 DPO.. Is ook nog vroeg, maar ik dacht: het kan! Fijn dat het zaad van je man iig goed is, dat is toch een hele fijne gedachte he! Hopelijk wordt je ovutest gauw donker! Veel plezier met klussen
Bekijk bijlage 95022 Nog even een fotootje van de test. Niet echt boeiend verder, maar ik had 'em ook op m'n prive-blog geplaatst, en ik dacht: waarom niet ook hier nog even. Ik ga vandaag nog nieuwe kopen, en dan (als het nog nodig is) vrijdag weer testen..
@MamaCharlotte: Het is idd een rot gevoel meid en ik hoop ook met heel mijn hart dat we het fout hebben en allebei snel zwanger zijn! Ik heb je test eens bekeken want ik dacht: je weet maar nooit,2 zien meer dan 1. Helaas is de foto te klein. Als je had ingezoomd op het echte "test-gedeelte" was het duidelijker geweest.
@Pluis & MamaC; Ik kan jullie gevoel niet wegnemen.. Ik kan alleen maar zeggen dat jullie niet op moeten geven.. Een kleintje is jullie ontzettend gegund! Als ik jullie een cadeautje mocht geven, dan liepen jullie snel rond met een dikke buik! *dikke knuffel voor jullie beide*.. @hier; pff.. vanmorgen met manlief naar de kaakchirurg.. Na 30 min. werd ik erbij geroepen.. Ohjeej.. Ja hoor, manlief ontzettend ziek geworden! (overgeven etc.) ze konden niet verder gaan en wilde zo ook niet verder. Hij krijgt nu een narcose ingreep en halen ze gelijk alle 3 de verstandskiezen weg.. Manlief voelt zich nu erg zielig Nu moet ie weer 2 maanden wachten voor ie van die pijn af is.. Vind 't zo sneu
hello girls, Heb effe totaaaaaaaaaaaaal geen zin om te reageren. Kom effe m'n kop laten zien maar wil toch reageren op mamaC...lol, jij ben de eerste da'k tegenkom dat een nega test post post maar binnen paar dagen een posi test meid, ik duim hééééééééééééééél hard voor je Hier, vandaag misselijk opgestaan, denk iets verkeerd ofzo gegeten gisteren... mijn temp is voor de rest van 36,3 gestegen naar 36,7,maar verwacht er nieveel van.
@Neeltje: Bedankt voor je lieve woorden meid! Wat balen dat je man zo ziek is geworden bij de kaakchirurg. Getsie,nog 2 maanden met die pijn rondlopen is ook geen pretje Verwen hem maar lekker vandaag want hij is nu wel een beetje zielig ja.. @Roske: Hmm..misselijk opgestaan en een stijgende temp klinkt toch wel positief meid. Hopelijk is dat het ook! Spannend! @Hier: Net m'n vriend verwend met een lekkere warme maaltijd en dan eet hij vanavond op z'n werk wat broodjes. Hij vond het zo lekker,ik was helemaal blij! Om 14.00 uur weer rijles en de rest van de dag lekker niks doen. Ow ow,ik vergeet bijna het belangrijkste van alles: We hebben net nog even snel geklust!! Jippie,hopelijk heeft ie raak geschoten!
Jeetje zeg,altijd als ik er niet ben is het hier stervensdruk en nu ben ik eens een keertje vrij en er is geen kip Up
Ik ben er nu! @Pluis: Ik hoop dat je mannetje ook heeft raakgeschoten. Zijn toch wel wat zijn als we met z'n allen ronde dezelfde periode uitgerekend zijn! @Roske en MamaC: Bij jullie is het gewoon raak, ik accepteer niks anders! @Neel: Heel veel sterkte met je mannetje, bah bah nog 2 maanden. Hoop maar dat ze voorbij vliegen. Hoest trouwens met je buikje, begin je al iets te zien? @MamaC: Je kan nog steeds positief testen hoor, geef de moed niet op! @hier: Manlief is bezig met de hoge-drukreiniger de plaats schoon te maken. Vanochtend ben ik met mn zwager even wat bouwmarkten afgeweest en zijn ook maar ff naar de Prenatal geweest. Wilde nog zo'n echo-lijstje hebben voor een echo van Anouk en ze staat nu prachtig bij mn laptoppie! Heb niet meer getest vandaag, wil ik morgen of vrijdag doen. Nog steeds niet ongi en ook geen gevoel dat ik het ga worden. Ik hoop zo dat de HA gelijk heeft, maar we wachten rustig (nou ja rustig, ben aardig aan t flippen hiero) af. Liefs, DD