goede morgen bijna middag iedereen, MamaC, je twee foto zag ik indd een streepje zonder te moeten staren en negatief dat pluis heeft gepost was nog duidelijker... Heb je die test van vandaag gelezen binnen de 5min?? zoja, dan denk ik dat een nieuwe test binnen een paar dagen veeeeel duidelijker zal zijn @indroogstreep, heb tot nu toe nog nooit een indroogstreep gehad, mijn nega testen zijn dan ook altijd spierwit gebleven de dag erna, dat ikzelf een beetje hoopte om zelfs een indroogstreep te zien lol @fioon, gaat het nu al wat beter meid ?? @ neel, ik weet zeker dat mijn ventje die rare vent die jou heeft aangepakt, een fameus pak rammel had gegeven... Wat een e*kel zeg... @Pluis, ik hoop dat je erdoor bent bij je rijexamen... @hier voel ik dat ik op elk moment ongi kan worden....heb sinds gisterenavond een beetje last, maar als ze één deze dagen opkomen zijn ze dan wel erg vroeg
@ Roske: Nee, je mag nog niet ongi worden hoor! Ik hoop dat het uitblijft voor je! Ik heb zo'n dubbel gevoel over de tests.. Hij is niet duidelijk afleesbaar na 5 minuten.. (opgedroogd wel duidelijker, maar dat telt niet ) Ook lees ik hier af en toe dat mensen slechte verhalen over de KV-tests kennen.. Ik drink dit weekend wel een biertje, maar niet teveel.. Ohja.. ik ga weer leren!
Heeee MamaC, wat zie ik nou???? Ik ga op volle touren duimen dat er snel een mega duidelijke streep staat of iig donkerder wordt!! Spannend meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @Pluis, hahah je hebt dus echt super gegeten gisteren. Wel leuk dat je eventjes wat kwam drinken op mijn werk. Hier is het rustig en kan bijna niet wachten (stom eigenlijk) om de 1e spuit voor de IVF erin te zetten. Dan ongeveer 2 weken spuiten, hangt af hoe mijn eitjes groeien, en na die 2 weken wordt het zo hard duimen geblazen....Dat ze een mooie embryo hebben teruggeplaatst en dat hij lekker warm in mijn buikje blijft zitten.....Zo spannend maar tegelijk ook heel eng allemaal hoor. Tijdens het spuiten voor de IVF wordt het ook duimen dat de endometriose zich rustig houd of dat ik geen overstimulatie krijg, dan wordt het afgeblazen en moet eerst alles weer rustig worden voor we aan een nieuwe poging mogen starten. Maar goed, we blijven positief en voorlopig lekker druk dus die laatste 2,5 week zullen snel gaan. Lieverds, hele dikke knuffel en ik ben jullie echt niet vergeten hoor. Lees vaak mee en zoals nu af en toe een berichtje.
@Vlinder3; Wat spannend wordt het nu! Ik kan me voorstellen dat die 2,5 week je niet snel genoeg voorbij kunnen gaan! Hopelijk blijft het lekker warm binnen zitten en genieten jullie vol op!! Ik duim hard voor jullie!!!!!!!!
@ xVlindertje: Dank je wel lieverd, voor het duimen!! Ik vind het ook wel spannend! Superlogisch dat je niet meer kunt wachten voor de eerste spuit hoor! Jullie wachten al zo lang, en dit kan eindelijk weer een flinke vooruitgang betekenen Ik hoop zo voor je dat het allemaal goed gaat, dat de endo niet terug komt en dat er een lief embryootje gaat groeien bij je!! Hou ons op de hoogte hoor! Dikke knuffel voor jou! @ Mijn tests: Ik vind het superspannend, al heb ik vandaag weer een negatief gevoel erover.. Stom he? Zelfbescherming, denk ik.. Ik lees aan de ene kant reacties bij mensen die ook zo'n test hebben: deze is echt negatief! Maar ik lees ook berichten hier dat mensen met zo'n test al gewoon invullen dat ze zwanger zijn! Of in het begin ook zo'n test hadden en nu zwanger zijn..
Oohh.. lol! Sorry!!! Niet zozeer vergeetachtig, ik denk automatisme.. Maar je begreep dat ik het tegen jou had toch! Daar gaat het om!
Meiden, net mijn vriend afgezet op 't station, die gaat 2 nachtjes naar Parijs. Ik zat echt met een brok in m'n keel Alsof we net verliefd zijn en elkaar even niet zien! Ik voel me nu zo kut en alleen! Alle spanningen voor het tentamen, voor het weekendje weg en vanwege die stomme tests!! Bah! Ik heb echt last van m'n hormonen..
Half 7..! En ik moet nog eten, dus ik mag wel een beetje opschieten, moet om half 6 in de trein zitten
Wat een hel van een dag bah bah bah kan het nog erger???? Ik ben op........ net gedoucht zo vies voelde ik me........ Rot dag op werk dus....... Nou ik reageer verder morgen of vanavond nog wel. Ik zal ook ff snel bijlezen. Hopelijk alles goed met jullie???
wat is dat toch hier met al die vage testen hoofdpijn is gelukkig weer over, lekker vroeg naar bed gegaan, scheelt stukken. zo en nu snel weer verder wassen en strijken
Hey meiden, het is hier idd maar stilletjes geweest. @AnnekeLoes: Balen dat je zo'n k*tdag hebt gehad op je werk. Hopelijk morgen een betere dag voor jou! @Vlinder3: Ja,ik vond het ook wel ff gezellig om wat te drinken bij jou op het werk. Ik leef echt heel erg met je mee voor de komende spannende periode meid en ik hoop echt met alles wat ik in me heb dat je heeel snel het geluk zult vinden en een prachtig wondertje op de wereld mag zetten. Ik word natuurlijk wel suikertante dan he! @MamaCharlotte: Hoe ging je tentamen vanavond? Vervelend die onzekerheid over je testjes meid..hopelijk weet je snel meer! @XVlindertje: Hoe is het bij jou? Al tekenen van naderende ongesteldheid of,beter nog,spannende kwaaltjes?? @Roske: Nee,niet ongesteld worden hoor meid! *duim duim* @Duveldraakje: Hoe was het in de Efteling meid? En heb je nog getest vanmorgen? Ik ben heel erg benieuwd! @Fioontje: Ligt het nou aan mij of heb jij de laatste tijd zo vaak hoofdpijn? Dat is ook vervelend zeg.. @Hier: Vandaag een lang dagje gehad. Na mijn vroege dienst (07.15-10.30) nog tot 16.30 moeten blijven omdat er visite kwam voor een client en er moet dan iemand bij zijn natuurlijk. Daarna ben ik naar m'n ouders gegaan,lekker een bord spaghetti gegeten! Handig hoor,hoef ik zelf niks klaar te maken Morgen weer een late dienst,lekker uitslapen dus! Zometeen weer een ovulatie testje doen,ik ben benieuwd!
Hier nog steeds geen tekenen van naderende ongi & eveneens geen spannende kwaaltjes dus snap er echt niks van.. ik heb mezelf voorgenomen om tot maandag af te wachten mocht er dan nog niks zijn ( dan is m'n langste cyclus voorbij ) een afspraak bij de dokter te maken.. Is jullie vroege dienst maar tot 10.30 werken ? Wel balen dat je dan tot 16.30 moest blijven.. Ben ook benieuwd of je ovu-test nu donkerder al wordt..
@pluis, meestal heb ik het als ik ongi ga worden, maar tegenwoordig heb ik het ook rond mijn ei, dus ja om de week een of twee dagen :S bij mij is hoofdpijn ook een teken dat ik gas terug moet nemen of dat ik mijn bril op moet zetten die heb ik vooral voor autorijden en computeren.