Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Heey meiden!

Effe een snel berichtje van mij!

@Vlinder: Fijn om weer eens wat van je te horen. Het worden idd erg spannende tijden voor jou. Ik duim en hoop dat de eerste IVF helemaal goed gaat en dat je een mooie zwangerschap zal hebben!

@MamaC: Hoe was je tentamen? Enne ik denk toch echt dat die streepjes er niet voor niets komen te staan. Een heel fijn weekend en doe rustig aan! *dikke knuf, hoop dat je vanacht een beetje slaapt*

@xVlindertje: Ik hoop echt dat je een superposi test hebt!

@Roske: Volgens je banner moet je nog 8 dagen, zou je dan nu zoveel eerder ongi worden? Ik hoop het niet hoor!

@Anneke: Dikke knuf meid!

@Pluis: Lekker dat je bij je ouders kon eten. Pasta is hier in huis een van de favo gerechten!

@hier: Vandaag met z'n 5-en naar de Efteling geweest. Was kei-gezellig. Zou eigenlijk met mn nichtje in de Vliegende Hollander gaan, maar THANK GOD was dat ding weer eens stuk! Ik ben wel in de Vogelrock geweest, maar voor de rest heb ik het heel rustig aan gedaan! Heb nog niet getest, maar manlief is er heilig van overtuigd, aangezien ik ook allemaal van die leuke klachtjes heb. Vandaag wel giga hoofdpijn gehad, leek een beetje op migraine alleen zette het niet door. Kreeg het gelukkig wel weg met paracetamol.
    Anouk heeft eindelijk een Grobbebol, Geeltje, ze wilde ze eigenlijk allebei, maar da's echt kei duur! (Yups i'm from Brabant and i'm proud of it!)
    Morgen wil ik gaan testen, ben echt zo misselijk nu en zenuwachtig. Ben ook heel erg bang dat ie weer negatief is en dat er dus iets mis is met mij. Maar goed dat zijn zorgen voor morgen!

Liefs,
    DD

2. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Oh zo herkenbaar! Ik hoop voor je dat je de komende 9 maanden een stuk minder last hebt ervan!

Liefs,
    DD

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @XVlindertje: Tsja meid,het blijft nog eventjes onduidelijk dus.. Balen hoor:(

Onze vroege dienst is (doordeweeks alleen) idd maar tot 10.30 uur. Daarvoor moet ik dus om 05.45 uur opstaan (eigenlijk 05.00 uur maar ik ga met de taxi nu ipv met de bus). We brengen de clienten om 09.30 naar dagbesteding,doen nog wat administratieve taken e.d. en dan gaan we alweer naar huis. De late dienst begint om 15.45 uur.

Net een ovu-testje gedaan en deze blijft ook weer licht. ;)
    Volgens m'n banner heb ik vandaag m'n eisprong en m'n cyclussen zijn best regelmatig dus ik vraag me af waarom er nog geen ei aankomt. Misschien morgen maar 2 keertjes testen ofzo.
    Ik heb net met in het potje te plassen perongeluk over m'n hand gepiest..hihi:):D

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Oke,we zaten opeens met een paar tegelijk te typen hier,

@Fioontje: Had je toen je zwanger was dan ook geen hoofdpijn tegen je nod?

@Duveldraakje: Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! Gelukkig hebben de paracetamolletjes geholpen,hoofdpijn is zo irritant!
    Ik moest echt even google-en wat een Grobbebol is maar toen ik het plaatje zag herkende ik het gelijk..hihi,wat een grappige dingen!
    *Mijn vader is een tovenaar. t'is echt, t'is heus, t'is raar maar waar..* Tralalalalalalalaaaaaaaaaa:D

Hier ook een echte Brabander hoor,ik kan er ook wat van maar sinds ik met een Schiedammer ga praat ik al veel minder op z'n brabo's.

5. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @Pluis: Nou bij mij is het precies andersom. Ik spreek normaliter echt ABN, maar sinds ik getrouwd ben met een echte Vughtenaar begint het steeds platter te worden. Ik kan nog wel netjes praten, maar soms flap ik er echt plat Vughts uit! Best grappig eigenlijk.

Liefs,
    DD

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @MamaC; ben je al een beetje over je dipje heen van vanmiddag? Hoe is je tentamen gegaan?

@Pluis; wat naar dat je uiteindelijk toch zo lang hebt moeten blijven!! Morgen goed uitslapen dan he ;)
    Whehehe je moet niet over je hand piesen, maar over dat staafje! ;)
    Enne.. Hoezo met de taxi? Rijd de bus nu niet ivm zomervakantie? (ik ben niet nieuwsgierig :D)

@DD; ik denk dat morgen je test erg duidelijk zal zijn :D

@Brabo: Brabant rules! :D:D

@Hier; vandaag een drukke dag gehad..
    fysio; moet binnenkort halve dagen gaan werken van d'r.. ::x
    Werk; lekker rustig!
    Thuis; net (weer) die vent van de hypotheek over de vloer gehad.. Begin hem nu al beu te worden..
    Dat het maar snel geregeld is! Morgen ben ik een dagje vrij.. En dan moet ik 7 dagen achter elkaar werken.. Ohjeej :(

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @hoofdpijn en zwanger, nee dus, toen ik zwanger was had ik het helemaal niet, dus hoop met je mee DD, kan wel een paar maanden zonder :D

@accentje, waar je mee omgaat word je mee besmet, als wij vroeger bij mijn oom en tante in rotterdam logeerden, gingen wij na een paar dagen rotterdams praten met uitzondering van mijn moeder en mijn tante, die zodra ze elkaar zien direct overschakelen op plat tessels, waar mijn oom dan weer helemaal niks van begrijpt. maar die komt van flakee, en daar komt mijn bazin ook weg en als die haar familie aan de lijn heeft kan ik er ook niks van maken haha

@neel, niet overdrijven he, met die hypotheker, we gaan er nog wat van denken, enne hoezo tegenstrijdig, moet minderen van fysio en moet aan de andere kant 7 dagen achter elkaar.....
    oppassen hoor, want als je teveel doet heb je alleen jezelf er maar mee (harde buiken,restless leggs en om nog maar te zwijgen over je BI)

8. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Fioon; Ik kan er niet tegen dat er zoveel romp slomp bij komt kijken.. Wordt er altijd twijfelachtig van..
    Mja.. Zondag heb ik een gesprek met mijn werkbegeleidster om te kijken hoe en wat. Want ik ga nu niet eigenwijs doen met Driekes in mn buik..

@Accentjes; ik vind dat heerlijk! Al die mensen die anders praten... Alleen jammer dat je er soms niet veel van verstaat hihi

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ AnnekeLoes: Jeetje meis, gaat 't? Wat is er zo rot geweest vandaag? Dikke knuf!

@ fioon: Fijn dat je hoofdpijn over is! Je bent maar druk met je huishouden ;) Zijn er nog meer vage tests geweest dan? Of zijn die van mij te erg aanwezig geweest? :)

@ Pluis: Hoe was je ovulatietest??
    Oh, ik lees het nu :) Niet al teveel uitgaan van je banner meis! Ik heb ook bijna nooit gehad dat dat gelijk liep, en toch ook een vrij regelmatige cyclus. Het komt helemaal goed, je hebt echt gauw een donkere test, die is er gewoon ineens!
    Maar niet over je handen piesen he?! Hahaha! ;) Wat een geklooi altijd he!

@ xVlindertje (nu echt ja..): Wat naar meis, dat t allemaal zo lang duurt! Ga je maandag nog wel een testje doen? Succes!

@ DD: Thanks meis! Ik hoop ook dat de streepjes er met een reden staan! Dikke knuf terug!
    Fijn dat de Efteling zo gezellig was! Vind je de Vliegende Hollander niet leuk? Haha! Die is juist gaaf :p

Heel spannend dat je morgen weer gaat testen!!! Ik denk dat het wel goed komt meis, en natuurlijk is er niets mis met je!!! Ik ben benieuwd en duim hard voor je!

@ Brabanders/accenten: Hihi, het lijkt me echt grappig om jullie nog eens in het echt te zien en spreken hoor meiden! Dan kunnen jullie mij uitlachen met mijn 'kakker-r' ;)

@ Neel: Ik ben redelijk over mijn dipje heen hoor, dank je wel :)
    Niet zo mooi dat je de hypotheek-dude nu al zat bent, haha! Wel erg jammer dat je straks 7 dagen moet werken!!! Rustig aan he!

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ tentamen: Lief dat jullie er weer naar vroegen!
    Ik heb eerlijk gezegd geeeen idee hoe het is gegaan.. Ik ben nauwelijks kunnen leren vandaag, was zo afgeleid door van alles.. En het was echt exact hetzelfde tentamen als 't 1e aanbod (vind ik altijd raar..) en ik stuitte dus ook weer op exact dezelfde vage vragen als toen.. Dus duimen maar dat ik het gehaald heb!

@ dipje: Het gaat wel weer redelijk, al vind ik het best naar om alleen te slapen vannacht, en morgenochtend alleen te testen..
    Mijn hoofd/emoties slingeren alle kanten op, net als mijn gedachten over de tests en mogelijke innestelingsbloeding.. Zooooo gekmakend!

Ik heb nog geen slaap, dus ik denk dat ik zo nog even heerlijk ga douchen en hopelijk word ik dan een beetje rustig of rozig..!

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiemorgen meiden!

Was de laatste en ben nu ook weer de eerste.. Slecht geslapen vannacht.. Alle spanningen, pff!

Maar goed, net dus weer getest (gezellig met vriendlief aan de telefoon..) en weer negatief tot iets heeeeeeeel vaags wat ik waarschijnlijk niet eens op de foto krijg.. Dat vage is dan wel weer redelijk binnen de afleestijd te zien, maar het blijft natuurlijk gewoon negatief..

Ik ben zo onzeker, want het lijkt ook alsof mijn ongesteldbuikpijn op het punt staat om door te gaan breken..

12. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Hey mamaC; ook al wakker? Al getest? Ben benieuwd... daar kwam ik eigenlijk eventjes voor op zp, voordat ik zo naar mijn werk ga!

*edit* je was me net te snel haha

Iets vaags is altijd nog meer dan dat ik ook gezien heb bij testen hoor! Je bent natuurlijk nog steeds best vroeg...

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Pluis, haha ja, jij wordt zeker suikertante. :)
    Balen dat je ovu-testjes niet donkerder worden. Ik las dacht ik ergens dat je zondag de donkerste had tot nu toe, klopt dat??
    Anders als ze nu niet donkerder worden en het is niet raak deze ronde, volgende cyclus een paar daagjes eerder beginnen met testen....
    Ik had ook altijd een vroege eisprong he. Een cyclus van 30 dagen en mijn eisprong was op dag 9,10 of 11 en had ik dus een lange Lutale Fase.
    Nou succes nog deze ronde.

@MamaC, jeetje nog geen duidelijkheid??
    Balen meis, ik hoop zo dat je en posi test krijgt.

@Hier, rustig, Straks even naar de Sligro even inkopen doen voor mijn werk (basin op vakantie) en vanmiddag is mijn ventje ook vrij. Om 4 uur naar de notaris, we hebben er een garage bijgekocht....En gaan onze garage aan huis platgooien en opnieuw breder opbouwen en dan ook eindelijk na jaren zeuren de tuin(tje) opknappen.
    Tja en verder....Aftellen naar 6 september voor de 1e spuit.;)

14. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ Vlinder3; gezellig dat je weer wat vaker komt kletsen! De spannende datum komt natuurlijk ook steeds dichterbij... Iedereen hier gunt jou zo dat het meteen een succesvolle ivf wordt!!!

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Aaaah Lief!!

Dank je.

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ handbalster: Lief dat je speciaal even kwam kijken :)

@ Vlinder3 (jaja, nu doe ik 't goed ;)): Nee, ik hou 't nog steeds even onzeker! :( Ik hoop 't ook meis!

Haha, een garage bijgekocht? Ik geloof wel dat dat nodig is met al jullie mooie auto's, haha! Leuk dat jullie je eigen garage ook opnieuw gaan maken en de tuin gaan opknappen!

Enne, we tellen met je mee hoor, naar 6 september! *knuf*

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ohja, en @ handbalster: Veel succes op je werk vandaag, beetje inrichten en voorbereiden enzo?

18. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Haha, ja een garage erbij is wel nodig inderdaad. Auto's als hobby dan moet je natuurlijk ook garage's hebben....:)
    En de tuin loop ik al 7 jaar om te zeuren en dit jaar gaat het eindelijk gebeuren. De tuin is niet groot maar dan wil ik wel een nette tuin hebben natuurlijk.:D
    Ik blijf duimen voor je hoor MamaC.

@Pluis, welke ovu-testen gebruik je eigenlijk?? Toch niet die van Kruidvat he???? Want die geven zelfs een lichte streep als een man hem zou doen....

19. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Heey meiden!

De test was weer negatief vanmorgen. Ik wacht nu het weekend af en dan ga ik naar de HA. Ik snap er echt niks meer van nu :(

Liefs,
    DD

20. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Nou die van KV heeft nu weer een licht streepje...:(

Deel Deze Pagina