Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    hee hallo,

Hier ff kort berichtje...
    Zo te zien is er nog een hoop onduidelijkheid hopelijk is er snel duidelijkheid en kunnen jullie genieten van een knaltest!!

Hier gaan we vanaf vandaag weer druk aan de knikker! haha nu alweer zin in!!!!

Neeltje mag ik je ww? Kan ik ff spieken

2. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    ik ook ik ook ik ook, zit al bijna klaar voor die film leuk leuk leuk!!!!!

3. tricia82

tricia82 Niet meer actief

dit zijn wij op de swaffelkar ;)
    Bekijk bijlage 96100

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Meiden, het wordt even gauw een ego-berichtje, als ik weer wakker ben (lees: veeeel minder brak) dan lees ik alles bij. Hier even een kopietje uit mijn online dagboek, mochten jullie het boeiend vinden hoe mijn weekend is geweest (op gebied van zwanger worden, de rest laat ik even achterwege;)):

Wat een ontzettend vreemd weekend is dit geworden uiteindelijk!

Vrijdag (dag 26): De gevoelige thuistest was negatief, dus ik had het daarbij al redelijk opgegeven. Daarnaast had ik echt doorkomende menstruatiepijnen. Ik zou die dag in mijn eentje in de auto naar Limburg rijden, maar dan met die buikpijn… Het werd dus keuze maken: pillen innemen (maar nog geen bloed.. en dan ook geen bier) en dan rijden of geen pillen innemen (ivm kans op zwangerschap) en pijn thuis uitzitten en zaterdag pas rijden (is weer zo ongezellig). Uiteindelijk begonnen met 1 pil. Bleek niet genoeg, dus onderweg nog 1 ingenomen. Opvallend was dat ik hierdoor al misselijk was! Als er al wat zat, dan is dat door deze pillen wel verpest, ben ik bang. Deze avond toch wel een paar biertjes op (kon ik niet omheen), die vielen 2x zo zwaar. Deze dag was emotioneel heel zwaar door alle onzekerheden en ik voelde me erg alleen.

Zaterdag (dag 27): Nog steeds geen bloedverlies. Enorm katergevoel, hele dag aangehouden. Misschien van de pillen in combinatie met bier? Heel erg weeïg gevoel in m’n maag, erg misselijk.

Zondag (dag 28/dag 1): Vanochtend nog geen bloed. Hele nacht ook nog misselijk geweest, het was vreselijk. Daardoor ook niet kunnen slapen. Ook nog aan de diarree gegaan. Begon toch te twijfelen of er toch niet iets zou zitten. Eenmaal thuis nog getest, negatief (nou ja, weer een heeeeel vaag lijntje). Daarna veel buikpijn en het bloeden is weer begonnen.. Ronde 10 was 27 dagen. En ik ben er toch stiekem wel erg van overtuigd dat er wel iets heeft gezeten.. Ik baal best!

Maar… Ondanks alle teleurstellingen van de rare tests en nu weer de menstruatie kan ik vandaag niet treuren eigenlijk, want ik ben gisteren ten huwelijk gevraagd!!!!! Ik leef momenteel echt op een roze wolk, maar even om een andere reden dan het zwanger worden dus :)

Lieverds, ik lees gauw bij!

5. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ow wauw MamaC GEFELICITEERD! Wel ontzettend balen dat je toch ongi bent geworden, maar idd leef even lekker op die roze wolk en geniet ervan. Ik vind het echt supergeweldig voor je!

Dikke knuf!

DD

6. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Hey leuk, onze MamaC gaat trouwen!!
    Gefeliciteerd meid!!
    Geniet ervan!

7. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Ik kan alleen die van vorige maand zien en daar had je je eisprong op dag 20, dan ligt dag 18 van deze maand daar dichter bij.
    Ik vind het zelf fijner om ovu-testen te gebruiken (dan is er bij mij een duidelijke piek) en dan bevestigt mijn temp dat ik mijn ei heb gehad.

8. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Charlottesangels-nodlijst

Zwanger:

Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011)
    michele25 (uitgerekend: 31 januari 2011)
    fafa (uitgerekend: 18 februari 2011)
    Isra (uitgerekend: 23 april 2011)
    Duveldraakje (uitgerekend: 23 april 2011)

NOD:
    14 augustus: xVlindertje
    22 augustus: Corine26, MamaCharlotte
    27 augustus: Roske
    2 september: Fioon, Pluis81
    3 september: Handbalster
    14 september: AnnekeLoes
    25 september: Ukkepukkie

Zo, nu ik mijn ei gevonde heb weet ik ook beter wanneer mijn nod is, ik ga voor 3 september.

Ik zie trouwens dat Corine26 voor vandaag staat, iemand enig idee?

9. tricia82

tricia82 Niet meer actief

mamac@ GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Charlottesangels-nodlijst

Zwanger:

Neeltje1986 (uitgerekend: 25 januari 2011)
    michele25 (uitgerekend: 31 januari 2011)
    fafa (uitgerekend: 18 februari 2011)
    Isra (uitgerekend: 23 april 2011)
    Duveldraakje (uitgerekend: 23 april 2011)???

NOD:
    14 augustus: xVlindertje
    22 augustus: Corine26, MamaCharlotte
    27 augustus: Roske
    2 september: Fioon, Pluis81
    3 september: Handbalster
    14 september: AnnekeLoes
    25 september: Ukkepukkie

Even voor de zekerheid toch maar wat vraagtekens geplaatst bij mezelf. Morgen bel ik de VK om te overleggen, hoop dat zij me kunnen helpen.

Nu ga ik manlief achterna naar bed, hij moet weer beginnen morgen en de komende 2 weken is Anouk nog lekker vrij. Morgen ook even het verjaardagscadeau voor manlief ophalen zodat ie het dinsdag lekker kan uitpakken! Ik hoop dat ik dan ook met zekerheid kan zeggen dat ik zwanger ben, zou toch een mooi cadeau zijn!

Liefs,
    DD

11. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    SUPER mamaC!! maar toch balen dat je ongi werd.....:(

12. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zat mamaC haar stukje dagboek te lezen met een krop in m'n keel...zoooooooo erg vind ik dat....goh, waarom is het leven soms toch zo unfair.... :(

DD, ik duim dat het dik positief is

13. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier weer supermisselijk tijdens mijn avondeten en ik had er zo'n zin in en zo'n honger...ben moeten stoppen met eten want voelde dat het anders er weer uit ging gaan...pfffff

uiteindelijk toch niet naar de wc moeten lopen, ben gaan liggen in de zetel en dan was't weg, alleen kreeg ik weer honger natuurlijk, maar durfde niks te eten, tot ik de koekjeskast opendeed en 2 lange vingers heb gegeten, mijn ventje verklaarde mij voor gek.

14. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @MamaC; Gefeliciteerd met je verloving !!!

@Roske; Ik denk niet dat je misselijk ben door iets anders hoor.. :p

@Hier; maagzuur! Help.. :(
    Verder een leuke avond gehad, manlief heeft als verassing een Wii gekocht voor ons, erg lief!
    Van de week even Super Mario halen :D

Dames.. Ik ga te bed.. Slaap lekker allemaal!!

15. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooooooh een wiiiiiiiii ik wil ook :D

mabon, kweet da'k daar 5keer op ga spelen en dan gaat het de kast in...als ik met de wii wil spelen zal ik wel naar mijn ex-schoonzus gaan hahaha

@maagzuur, hier ook....en gisteren en eergisteren,maar ik denk dat ik een virus ofzo heb opgelopen. Hier een goeie slok gaviscon nemen, en morgen een nieuwe fles halen...

ik ga ook slapen, slaaplekker neeltje
    en de rest :D

16. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedenavond!

@MamaCharlotte: Jeeeeeej,wat ontzettend leuk voor je meid! Van harte gefeliciteerd:D Wel balen dat je ongesteld bent geworden:(

@Neeltje: Ooh een Wii,dat is is tof! Kl*te dat je last hebt van maagzuur,hopelijk is het snel over.

@Tricia: Ziet er maar vaag uit,die swaffelkar;) Ach ja,als jullie maar lol gehad hebben!:D

@Duveldraakje: Wat heb je gekocht voor je man? Of mogen we dat niet weten?:p Ik hoop ook dat je heel snel wat duidelijkheid hebt meid.

@Roske: Ik heb toch wel goede hoop voor jou hoor..Ik ben benieuwd!

@Handbalster: Fijn dat je je ei gevonden hebt,nu maar weer afwachten tot 3 September.

@Hier: Aardig druk gehad op het werk vandaag. Morgen weer een late dienst,daar heb ik eindelijk niet veel zin in maar het zal wel moeten. Net weer een hele lichte ovulatie-test,ik moet toch maar nieuwe testjes gaan bestellen want ze zijn alweer op. Ik had vandaag wel wat witte afscheiding.

17. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Goeie morgen!

Ben ik nou d'n eerste?

@Pluis: Ik vermoed dat jou cyclus iets langer is nu. Zou idd wat testjes bij bestellen.

@Roske: Misselijkheid en bijna je NOD...ik heb toch wel hoop voor je!
    Wij hebben ook een Wii en idd heel veel mee gedaan in het begin, nu spelen we af en toe. Pas nog met mn nichtje een spelletje gespeeld, moeten binnenkort een nieuw spel gaan verzinnen.

@Neel: Een Wii is wel heel erg leuk hoor! En ontzettend leuk natuurlijk dat je er een hebt gehad!

@hier: Ik zit echt weer in twijfelmodus. De ene keer ben ik er heilig van overtuigd dat ik toch ongesteld wordt en dan niks. En dan de andere keer voel ik me zo zwanger, gisterenavond/vannacht was ik zoooo misselijk, gewoon niet leuk meer. Aaaaaaaarghhhhh, ik haat deze onzekerheid. Nu twijfel ik ook of ik wel zal bellen naar de VK, ergens heb ik het idee dat dit geen ene bal zal uitmaken. Wat moet ik nu?

(sorry voor deze klaagzang)

Liefs,
    DD

18. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

MC, gefeliciteerd!!! Hoe ben je gevraagd?? DD, ik zal toch even bellen hoor.. Wie weet krijg je op één of andere manier duidelijkheid.

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden,

Haha nou de hormonen gaan hier hun best doen hoor. Heb Dirty Dancing al 100 x gezien nog nooit een traan hoeven laten, maar gisterenavond hield ik het niet droog. HIHI lekkere muts dat ik ben.

MamaC lieverd gefeliciteerd, wat super super super leuk zeg.

Neeltje wow leuk hoor de WII, veel speel plezier.

DD zal wel even bellen met de VK en het hele verhaal uitleggen ook van je vorige VMK, misschien kan ze een echo maken zodat je uit die onzekerheid bent.

Heb de nieuwe Iphone4 besteld. Hij wordt vandaag bezorgd kan niet wachten HIHI.

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    He lieverds,

Helaas, dankzij mijn ontzettende brakheid en het feit dat ik jammer genoeg gewoon moet werken vandaag nog steeds geen gelegenheid gevonden om bij te lezen..

Maar iedereen al onwijs bedankt voor de felicitaties! Ik ben superblij!!!
    Hij heeft me gevraagd op de plek waar we elkaar op diezelfde dag 4 jaar geleden hadden ontmoet (waar we dit weekend ook waren met nog 120 anderen). Had het echt niet verwacht, dus dat was helemaal geweldig! :D

Nu lekker pronken met een geweldig mooie ring ;)

Deel Deze Pagina