hey hey hey, Sinds gisterenavond isser nieveel meer gezegd geweest MamaC, heeft hij u gevraagd op z'n knieen ?? DD, stoppen met twijfelen en doen zoals de ha zei, gedraag je nu zoals een zwangere, want uw bloed zal je pas binnen 9maand zien (enfin, nu iets minder dan 9maand) ik ga nu tijd maken om effe te gaan kijken op de site van driekes en de foto's van handbalster Hier voor de rest, niks te melden, alleen vanochtend opgestaan met ongigevoel, dus, die gaan wss binnen paar dagen de deur binnendringen zonder kloppen Voor de rest heb ik hier twee thermometers liggen die enkel voor mij besteed zijn, ik heb gemerkt dat de temp rectaal hoger ligt dan oraal wat is nu het juiste eigenlijk, want ik heb sinds ik ben beginnen tempen oraal gemeten, maar als ik het rectaal moet doen heb ik al die maanden verkeerd getempt Ga volgende ronde beginnen met rectaal en mij daaraan houden
@Roske: Volgens mij is een rectale meting secuurder dan een orale maar als je alleen kijkt naar de dipjes en de pieken maakt dat niet zoveel uit toch? De babysite: www.driekes.babysite.nl @MamaCharlotte: Oooh wat romantisch zeg..Ik ben blij voor je! @Isra: Zo,jouw i-phone komt wel snel. Mijn vriend moet er minstens 8 weken op wachten. Hij heeft dan wel een witte besteld en daarvan is de exacte datum niet eens bekend. @Hier: Gisterenavond snel een nieuw pakketje ovulatie-testen besteld,hopelijk zijn ze snel binnen want ik heb er nu dus geen meer. Zometeen weer late dienst maar daarna ben ik 2 daagjes vrij.
@pieken en dipjes....kweetet eigenlijk nie zo goe lol maar het verschil was toch redelijk... oraal 36,7 en rectaal 37 maja...vermits ik oraal heb getempt, moet ik uiteraard verdoen met oraal en nadien overstappen Thx voor de site !!
Neeltje, de slaapkamer is echt....TOP!! zijn neutrale kleuren dat ikzelf zou kiezen... Naja, als ze wa groter zijn en zelf hun bed willen kiezen, is het niet echt de stijl van d ouders lol Mijn dochter wou een hele tijd geleden (5maand geleden ofzo) een princessbed hebben....naja...die hebben we dan maar gekocht, alleen was de prijs van haar bed héél erg hoog...*slik* maja, als ze hun oogjes ziet blinken toen ze heb bed in hun kamer zien, vergeet je makkelijk de prijs lol
Kom even klagen hoor Hoorde net via-via dat er weer een meisje zwanger is die ik ken een ongelukje........................ Waarom duurt het bij ons zo lang en degene die er eigenlijk niet op zitten te wachten zijn opeens heel plotseling zwanger Zit er even doorheen nu
kweet wa je bedoelt ukkepuk.... paar dagen geleden waren we een reportage aan't kijken van mensen in engeland die aan de coke zaten....er was een meisje bij, dat elke keer ze snoof ze dingen deed waarvan ze de dag nadien niemeer wist wat ze had gedaan, dus ook met verschillende mannen in bed kruipen...en ja...madam werd zwanger en wist nie eens van wie...en dan zwanger en toch blijven snuiven...zelfs toen ze beviel van haar zoontje, bleef ze maar snuiven, ze liet haar baby van 8 à 9 maanden alleen thuis om haar gerief te gaan kopen en alleen op wandel te gaan Ik zat toen ook echt héél boos aan't kijken, niet alleen werd ze onverwachts zwanger van een wildvreemde, maar zat ook aan de drugs en dan denk ik ook vaak, er zijn mensen die het wel verdienen om zwanger te worden, en het hen niet gegund is....
Ja echt zo oneerlijk!!!!!!!! Manlief zegt dat er vast een reden is waarom het nu niet 'lukt' Zijn motto is altijd "alles heeft een reden" hij zegt dat het komt wanneer de tijd er bij ons goed voor is. En daar geloof ik ook wel in. Maar waarom moet het zoveel moeite kosten als we het allebei nu zo graag willen??????????? *zucht*
hier effe *klaagmodus aan* Heb net een klein suikerwafel binnen, mijn maag begint al te rommelen van de misselijkheid Als dit nog 2 dagen blijft, ga ik eens naar de ha ofzo, want denk echt da'k een vieze bacterie binnen heb... *klaagmodus uit*
zo, denk dat ik ga stoppen met zp vandaag, want heb meer tegen mijn eigen geleuterd dan wat anders lol
@DD; Niet twijfelen.. Je bent hartstikke zwanger! Ik zou de VK toch bellen, al is het maar voor je eigen gevoel! @Isra; en en, bevalt de Iphone? @Pluis; De late dienst zit er bijn op! Dan lekker genieten van je 2 daagjes vrij! @Uk; Laat de moed niet hangen meid.. Ik snap dat het erg frustrerend is!! *knuff* @Roske; een vieze bacterie.. Of een minimensje!? @MamaC; Dan wil ik die ring natuurlijk wel even op een foto'tje zien! @Hier; vandaag nieuws gekregen dat ik, ondanks dat ik in de ziektewet zit, gewoon op deze woning mag blijven tijdens mijn verlenging! Ik ben zo opgelucht! Vanaf woensdag ga ik halve diensten boventallig draaien.. 36 uur in de week lukt echt niet meer.. Maar nu lekkr een avondje vrij! @Driekes; Soms 'gebeurd' er iets in mn buik.. Dat ik denk; Is dat 'm!? Maar ik weet 't niet zeker..
Mama c balen van je ongie en super van je as huwelijk kei leuk!! Hoe heeft ie je gevraagd??? Dd wat een onduidelijkheid nog zeg . Hopelijk snel een knaltest en een leuk kadootje voor je manlief Roske misselijk goed teken ben benieuwd!! Duim duim duim Neeltje wii is leuk heb ik ook en heb spel super Mario alleen betrap ik mezelf erop dat we hem bijna niet gebruiken erg he Isra ja leuk he die film heb ook genoten met mannetje samen op de bank ff eten zo terug
ff klein berichtje nog want ga zo weer werken voor vandaag. Hier druk aan de knikker want wil mijn eitje niet missen, mannetje gaat straks paar daagjes weg met vrienden dus ben al aant plannen erg he! liefs
Neel, de eerste keer dat je driekes voelt, zou je plopjes in de buik moeten hebben, pcies kleine belletje die dan openploppen zeg maar, nadien worden die flopjes duidelijker en voel je voor je het weet een serieuze schop Ik hoop dat het die plopjes zijn!! ik kon bij mijn zoontje na een tijd, soms eens over zijn hoofdje wrijven (enfin, denk toch dat het zijn hoofdje was, en niet zijn poep lol) en regelmatig zag ik zijn voetje bewegen van links naar rechts
MamaC : Wat geweldig dat je ten huwelijk gevraagd bent ! * wel balen dat je weer ongi bent geworden *
Effe snel een reactie! @Neel: Ik voelde Anouk voor de eerste keer toen ik in bad lag. Leken, net als Roske zegt, plopjes. Dit was met 15 weken en vanaf 18 weken was de rust voorbij en voelde ik haar constant. Dus het zou heeeeeel goed kunnen dat je Driekes al voelt! Liefs, DD