Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Isra: Ben ook stik jaloers op je I-phone! Maar bevalt ie??

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Tja, dat is waar.. Stom he, dat geduld..! Nou ja, misschien heb jij deze ronde wel lekker eerder je eisprong en een mooie korte cyclus, toch? :)

3. Ukkepukkie

Hoop het ook dat ik een kortere cyclus heb als afgelopen x! We gaan het meemaken.. Gister ovu-test gedaan en nog niks te zien (had ook nog niks verwacht) dus nu doe ik morgen weer een testje.. Vrijdag gaan we naar Spanje, dus ga daar niet steeds lopen testen denk. Maar verwacht dan wel mn ei ;) Gewoon goed klussen daar ;)
    Wanneer ga jij beginnen met je ovu-testen?

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Ukkepukkie: Ik weet nog niet wanneer ik ga beginnen met testen. Denk dag 9 ofzo? Lekker dat je naar Spanje gaat! Hoelang ga je? Lekker genieten samen, en vooral lekker klussen :p

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
  6. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Oh wauw MamaC hij is echt mooi!!!!

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Thanks DD! :D Ja, een echte klassieke verlovingsring :)

8. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ben ik dan weer :D

wtf is lowlands?? kennek nie...

@I-phone, nie jaloers...vind persoonlijk dat het TE is voor mij. Zolang ik maar gewoon kan bellen, en sms'jes sturen en héél af en toe een mms, ben ik al zeeeeeeeeeeer tevreden...
    We hebben een tijdje geleden ook een I-phone gehad (wel een clone ), maar vond het echt niks voor mj

@pluis, dat tegen mijn eigen praten zoals gisteren, is het begin van seniel worden, erna is't fossiel :D

Hopelijk komen je testen nog op tijd, dat je mss nog eens kan testen om een dikke positieve streep te zien!

@DD, waarom ga je nu niet eens naar de HA of VK, ik persoonlijk vind dat je er lang mee wacht meid, bel die op en maak een afspraak, het is een bevel ;)
    en hopelijk dan wat meer duidelijkheid!

@MamaC, supermooie ring!!! en weten jullie al of jullie het groots willen of niet??

@ukkepuk, waar ergens in spanje gaan jullie?

@Hier, niet zoveel te melden MOMENTEEL :D
    Alleen had ik vandaag enorm veel zin om naar de winkel te gaan om een test te gaan halen, maar heb het niet gedaan...ga mooi wachten tot ik ongi word

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Roske: Ik vind het echt spannend voor jou meis! Wat goed dat je nog kan wachten met testen!

We willen het feest overigens niet mega-groot hoor, daar zijn we allebei niet zo van. Niet teveel sprookjesgedoe, zeg maar :) Maar voor de rest moeten de plannen nog helemaal komen hoor, maar dat gaat vanzelf kriebelen denk ik :D

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
  11. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lowlands, thx voor uitleg :D is dus een buitenluchtconcert van verschillende artiesten zoals ze hier bij ons op werchter doen

@trouw, maar je kleedje gaat toch iets supers worden, of ook iets "normaal" of weet je het nog niet?

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Roske: Ja, natuurlijk een mooie jurk :) Maar ook weer niet al te overdreven met veel frutsels en zooi.. Zo ben ik gewoon niet.. ;)
    Ik denk dat ik best kieskeurig ben, dat ik erg goed weet wat ik wil tegen de tijd dat ik een jurk ga shoppen :p

13. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    lol

ik dacht dat dat de site was waar je een mooi jurkje had gevonden hahahahaha

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Roske: Nee, dat zijn gewoon irritante reclame-sites :) die zoeken bepaalde woorden op het forum die ze lekker kunnen gebruiken om mensen door te laten klikken, en daarmee geld te verdienen.. Helaas heb ik ook met dat soort sites moeten werken toen ik mijn vorige opleiding deed, vreselijk!

15. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    jamaar, wat gebeurt er al je erop klikt? je gaat toch gewoon naar die site toch?

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja, je komt gewoon op een site die bij dat woord dacht: Hee, dat hoort bij mijn site! Op het moment dat je erop klikt is er wel een instantie die daar iets van geld voor krijgt volgens mij.. Weet niet meer precies hoe het zit :p Maar het is stom, haha!

17. Ukkepukkie

18. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    zolang ik niet moet betalen omdat ik op je link heb gklikt is't goe ;)

ik ga hier vooor nu afsluiten, voel mij ineens niet zo lekker....ben weer misselijk aan't worden

tot later...

19. Ukkepukkie

Je bent wel veel misselijk de laatste tijd zeg.......
    Doe een testje!

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Roske: Nee hoor, jij hoeft niks te betalen :) Tenzij je daar iets koopt, en dan verdienen die lui natuurlijk nog meer aan jou, haha!
    Maareh, weer misselijk? Pff, spannend hoor! Succes ermee!

@ Uk: Thanksss! Hoestie nu met jou?

Deel Deze Pagina