Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Een hele hele hele grote reden om morgen echt de HA of VK te bellen. En doen hoor meid. Dikke knuf.

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Dank je wel.
    Morgenochtend eerste werk (na Anouk dan) VK bellen. Hopelijk kunnen zij mij verder helpen.

Liefs,
    DD

3. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Slaap lekker iedereen! Tot morgen.

Liefs,
    DD

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @MamaCharlotte: Wat balen dat je moeder en zus niet leuk reageerden op het nieuws:( Zijn ze misschien een beetje jaloers?

@Duveldraakje: Van de onderste laag is maar een centimeter af maar ik vind het eigenlijk wel wat te kort. Ach ja,het was echt nodig want het was aan alle kanten afgebroken door die k*t stijltang.:x
    Als je niet terecht kan bij de verloskundige moet je echt deze week nog naar de huisarts gaan hoor meid. Niet maandag pas! Waarom blijf je het nou uitstellen?? Ik kan me voorstellen dat je misschien bang bent om slecht nieuws te krijgen maar het is wel heel belangrijk he meid,ook voor jouw gezondheid!!

5. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Goeie morgen!

@Pluis: Gelukkig groeit haar wel snel, vooral als je zwanger bent.

@hier: Ik durf gewoon niet te bellen. Ik ben zo bang dat ik me aanstel of dat er helemaal niks aan de hand is en dat ik gewoon een cyclus oversla. Dat terwijl ik wel weet dat er iets is, maar ja mn gevoel en mn verstand zijn nu compleet in conflict. Ik ga mezelf even moed inpraten...

Liefs,
    DD

6. tricia82

tricia82 Niet meer actief

DD@ bel nou maar gewoon beter 1 keer voor niks gebeld dan 1 keer te laat gebeld.
    Als je zelf het idee hebt toch zwanger te zijn en de huisarts heeft het gezegt dan kun je toch zeggen dat je net weer een negatieve test had en dat je je absoluut niet zeker voelt?
    dan zullen ze je echt wel laten komen hoor.
    succes

7. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Das waar ja. Ik ga zo even bellen. Anouk gaat toch even Doornroosje de musical kijken en dan kan ik even rustig bellen.
    Pffff, alles schiet nu door mn hoofd, maar goed.

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Isra: Ik heb heerlijk genoten gisteravond hoor :D Hoe is het nu met jou? Al een beetje last van klachtjes enzo? :p

@ Pluis: Geen idee of ze jaloers zijn.. Ik weet wel dat ze in ieder geval heel erg met zichzelf bezig zijn, daar zal het wel mee te maken hebben.

@ DD: Fijn dat jullie blij voor me zijn :) Knuf terug!
    *praat DD moed in* Meis!! Bel alsjeblieft even, het is zo naar om in die onzekerheid te zitten! En je stelt je zeker niet aan!! Wij zijn er iig voor je hier he!

9. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Heey meiden!

Ik heb vanmorgen de dokter gebeld, en kon een uur later gelijk komen. Was alleen niet bij mijn eigen huisarts, want die zit nooit op woensdag, maar bij een plaatsvervanger.
    Hierbij de vermoeidheid aangekaart & dat het al een aantal weken speelt, dus moet nu bloed laten prikken morgen. Ik moet laten prikken op o.a ziekte van pfeiffer, en ook glucose.

Zoals ik al had verwacht, werd er over m'n cyclussen gezegt dat ik maar even moet afwachten.. omdat ik sinds februari pas gestopt ben & misschien het gewoon wat langer duurt voordat er regelmaat in komt na zo lang pilgebruik.

Dus ik ben benieuwd of er wat uit het bloedprikken komt..

Pff en vandaag alweer dag 46.. ;)

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Wat fijn dat je meteen terecht kon!
    Wel vervelend dat het dus nog steeds zo kan zijn dat je cycli nog niet helemaal op orde zijn.. :( Je zit natuurlijk niet echt te wachten op een langere cyclus! Nou, hopelijk is alles verder goed!
    Hoe is jouw gevoel eronder? Een klein beetje gerustgesteld?

11. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

terug van weg geweest! heerlijk toch weer thuis zijn zeg!
    Wel veel via me telefoon mee gelezen maar moest toch net wel veel bij lezen zeg wat kunnen jullie gezellig kletse:D

Hoop dat ik het allemaal nog weet zo niet is het niet persoonlijk bedoeld hoor!

@ mc gefeliciteerd! En wow wat een mooie verlovingsring ben helemaal jaloers! wel balen dat je toch ongesteld bent geworden:(
    En jammer dat je moeder en zus zo reageerde maar net wat dd zegt wij vinden het super voor je hoor! digi knuf voor jou

@Neeltje gefeliciteerd ook met je huisje en leuk morgen weer een echo!

@iedereen weet het nu al niet meer zal zo wel komen jullie horen nog van me blond he:D

@hier ook een hele lange cyclus aan het worden zit op dag 41 en nog steeds geen ei:$ ben zo bang dat er wat mis met me is! maar ja moet niet zeuren he! Er zijn hier mensen die veel langer wachten!
    De vakantie was trouwens heerlijk!

@dd heb je al gebeld? wel doen hoor stres en onzekerheid is ook niet goed voor je ook een digi knuff voor jou!

veel liefs

12. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ pluis lekker weer he als je haar gezonder is en groeit zo weer aan toch! Welke ovutest gebruik jij toch ook die van sensi?

13. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Nou ik had dit wel verwacht, m'n cyclus is tot nu toe nog niet echt regelmatig geweest. Op een veel langere zit ik inderdaad niet te wachten, maargoed we zullen het zien.. :)
    Hopelijk dat er niks uit die bloedonderzoeken komt..:)

14. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    @xvlindertje hoop dat je morgen wat weet das niks de hele tijd moe zijn! En snap precies wat je bedoeld met die cyclussen zit erover te denken om ook langs de huisarts te gaan ben benieuwd wat hij zegt weet niet hoe deze is ik heb net een nieuwe.

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen!

@Duveldraakje: Mijn haar groeit helaas helemaal niet snel,over een paar centimeter doe ik echt een jaar ofzo!:$
    Heb je al gebeld meid?? En..en??

@XVlindertje: Fijn dat je zo snel terecht kon en dat ze gaan kijken wat er aan de hand is. Jammer dat je nog even af moet wachten wat je onregelmatige cyclussen betreft..

@WJB: Hey! Weer terug van weggeweest! Mooi dat je een leuke vakantie hebt gehad maar wel balen dat je na zoveel dagen nog steeds geen eisprong hebt gehad..Vervelend zeg..;)

@Hier: Vandaag nog lekker een dagje vrij. Vanmiddag ga ik op de thee bij een vriendin van me die hoogzwanger is. Hopelijk bevalt ze niet waar ik bij zit..:D Vanmorgen nog even geklust,ik denk voor de fun maar je weet maar nooit eej!:)

16. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ga even me huis en tuin doen want er is niks gebeurt hier in de vakantie had gehoopt op wat kaboutertjes hier haha

17. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Is dit een uitschieter, of zijn je cyclussen over het algemeen onregelmatig ?

18. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallokidoki !!

Effe snel bericht...

enfin...kweet al niemeer wat ik wou zeggen....

alleen opgestaan met fameuze zere boobs en ongigevoel, temp is ook weer gezakt maar nog geen bloed, alleen weet ik al dat het game over is

Ik ga jullie nu halen, want we gaan de papieren halen van mijn ventje zijn auto YES zijn nieuwe wagen en papieren zijn binnen, en dan moeten we naar brussel rijden om naar de verzekering te gaan en de wagen in te schrijven zodat hij dan in orde is om te kunnen rijden en dan heb ik EINDELIJK mijn auto terug!

ik zal tot morgen zeggen, want nadien gaan we naar kyara haar nieuwe franstalige school, want tis vandaag opendeurdag

toedeloe!!!

en een dikke kus voor iedereen! ;)

19. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    #4759 xVlindertje, 25 aug 2010
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
    Up :p

20. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi meiden!

@DD: heb je al gebeld???

@MamaC; Nouja.. wat lullig van je moeder en zus.. Wij zijn wel blij voor jou en studeren zelfs een toneel stukje in voor je bruiloft ;)

@Pluis; Oehh foto van je nieuwe kapsel!

@Geslacht; Wij denken al vanaf het begin dat het een jongen wordt. Ben benieuwd ;)

@Hier; Wij hebben gisteren samen Driekes gevoelt !! Ik lag in bed.. En ik voelde het onwijs duidelijk, dus manlief snel zijn hand op mijn buik.. Zegt ie precies op het moment dat ik het ook voel; Ik voel 'm !! Zo gaaf :D

Deel Deze Pagina