Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Hhmm best rustig hier...

2. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ Neeltje: supertof zeg!! Ik heb afgelopen weekend mijn neefje in de buik van mijn zus gevoelt.. ook zo bijzonder! Genieten samen dus haha

3. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    DD; hoest met je? Al de stoute schoenen aangetrokken en gebeld?

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

wat is hier weinig gekletst vandaag zeg..we kakken weer een beetje in hier dames!

@Neeltje: Een foto van m'n nieuwe kapsel zit er niet in meid. Ten eerste wil ik niet met m'n kop op het forum en ten tweede ben ik er helemaal niet zo happy mee maar had ik helaas geen keus..
    Wat gaaf dat jullie Driekes samen hebben gevoeld!

@WJB: Jammer he,dat er geen kaboutertjes zijn die de boel bijhouden als je op vakantie bent..hihi:D

@Roske: Beter dat jij je auto weer terug hebt,kun je weer lekker overal naartoe crossen! Wel balen dat je voelt dat het game-over is. Ik hou toch hoop voor je hoor,je weet nooit.

@Hier: Vanmiddag gezellig op visite geweest. Ze is nu 35 weken en heeft een mooi maar bescheiden buikje. Het kindje is ook wat kleiner dat het gemiddelde maar alles is wel goed! Altijd leuk om zo'n mooie zwangere buik te zien,zucht..*droomt langzaam weg*

5. tricia82

tricia82 Niet meer actief

6. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    hier gister beetje boos op mannetje door wat redenen dus ook niet geklust en dus ook boos omdat de kans nu minder is heb echt geen idee wanneer mijn ei is . Ruzie is weer bij gelegd dus vanavond aan de klus en deze maand om de dag klussen net als vorige maand om onze kans niet te missen hoop ik.... oei weer lang verhaal.

dd?? Beetje eng dat je nog niks van je hebt late horen alles wel oke??

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ wjb: Welkom terug! Jullie hebben het dus wel lekker gehad? Mooi! En dank je wel voor het compliment! Fijn dat jullie blij voor me zijn :D
    Wat vervelend dat je zo'n lange cyclus hebt zeg.. Pff! Maar ook met een lange cyclus kan het hoor!

@ xVlindertje: Ik hoop ook dat er niks uit de bloedonderzoeken komt!

@ Roske: Fijn dat jullie snel weer een nieuwe auto hebben! Jammer dat je temp gedaald is.. :(

@ Neel: Haha, een toneelstukje voor de bruiloft? Ik ben zeer benieuwd hoor ;) Bluf maar niet, want straks nodig ik jullie nog uit!
    Wat ontzettend fijn en gaaf dat jullie Driekes hebben gevoeld!!! Het wordt echt een jongen, ik weet het ook.. ;)

@ Pluis: Jaloersmakend he, zo'n zwanger buikje.. Lekker wegzwijmelen enzo.. Heb je vandaag nog een ovutest gedaan eigenlijk? Of stop je er maar mee?

@ AnnekeLoes: Wat balen dat jullie niet geklust hebben door een ruzie.. Maar je hebt nog even toch, dag 10! Komt vast goed!

@ DD: Meis!! Hoe gaat het?? Dikke knuf!!!

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Mjah, weinig te melden eigenlijk. Iets met ongesteld en nog niet aan de klus ofzo! Ik moet nog even nieuwe ovutestjes bestellen!

Werk was stom, stomme klanten weer (ook geen nieuws meer :D)

Vanavond even een borrel met een goeie vriendin, even mijn verhaal vertellen van het aanzoek ;)

9. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @MamaCharlotte: Nee,vandaag nog geen ovu-test gedaan. Ik doe ze altijd wat later op de avond maar of ik er vanavond nog 1 doe? Ik denk het niet,lijkt me niet meer nodig..;)
    Geniet van je borreltje vanavond? Ga je aan het bier?

@Duveldraakje: Meid,waar zit je? Ik begin me nu serieus zorgen te maken..

10. fafa

fafa Niet meer actief

Hi girls,

@AnnekeLoes: Ik weet niet hoe lang je cycli normaal zijn, maar als je nu op dag 10 zit heb je volgens mij nog alle kansen. Geeft niks meid: vanavond, morgen en overmorgen nog mogelijkheden genoeg ;)

@Pluis: da's bizar, dat je haar zo langzaam groeit! Lijkt me lastig. Voor mijn gevoel groeit het mijne een paar centimeter per maand.

@MC: wow, dikke verlovingsring! :D Toch geen echte diamant he?

@Roske: fijn dat je weer een auto hebt.. kan me voorstellen dat je je onthand voelt zonder. En niet de moed opgeven hoor!

@Neel: owwwww, wat cool dat jullie Driekes gevoeld hebben. Lijkt me helemaal fantastisch. Je bent er volgens mij vroeg bij, voor een eerste kindje.

@DD: meld je, meid... :(

@Hier: gisteren mn nieuwe neefje voor het eerst gezien.. wat een dropje, ben helemaal verliefd. Kregen net een foto van vriendlief met de kleine op schoot: ziet er heel natuurlijk uit :p dus dat komt wel goed met oebie.

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden,

Vandaag weer een daagje gewerkt op het reisbureau en morgen weer een bruidsreportage. Ze geven 90% kans op neerslag op, vind dat zo sneu voor het bruidspaar (en stiekem ook wel een klein beetje voor mezelf)

MamaC ik voel me nog steeds hartstikke goed, dus ben daar wel blij om. Alleen wat me echt ontzettend opvalt is dat ik alles reuk. Echt de kleinste stomme dingen. Ik had bv vandaag een shirtje aan en vond die stof gewoon stinken, terwijl ik hem gewoon schoon aan heb getrokken. Een soort van verbrand luchtje van het strijkijzer ofzo. Ik weet niet, maar het stinkt ontzettend.

Vlinder fijn dat je zo snel kon komen, maar wel jammer dat ze niks aan je cyclus kunnen/willen doen.

WJB welkom terug meid.

Neeltje wat leuk zeg dat jullie driekes samen hebben gevoeld. Bijzonder gevoel he? Ik kan niet wachten tot ik het ook weer ga voelen.

MamaC nou zo’n uitnodiging voor een bruiloft slaan we natuurlijk niet af, dus kijk ook maar uit wat jij zegt :D

DD meid je gaat ons toch niet vertellen dat je niet hebt gebeld he! Ik hoop echt dat je gebeld hebt, meid je gezondheid gaat boven alles en als het een BBZ is, moet er wel iets aan gedaan worden. Dikke knuf.

12. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi meiden..

Iemand al iets gehoord van DD via een pb ofzo??
    Ik maak me echt zorgen nu..

13. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Nee, vind het nu ook wel beetje gek worden... :$

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Fafa: Heb je het nu over het adoptie-neefje? Wat leuk dat hij er is! Het is inderdaad heel vervelend dat mijn haar zo langzaam groeit,ik word er zelf ook een beetje moe van eerlijk gezegd. ;)

@Isra: He,wat balen dat ze zulk slecht weer opgeven voor morgen.:( Idd niet leuk voor het bruidspaar en voor jou ook niet echt..

@Neeltje: Nee,helemaal niets gehoord van Duveldraakje. Heb ook ff op haar Hyves gekeken maar daar zie ik ook niks bijzonders..;)
    Ik vind het ook maar vreemd.Hopelijk is alles goed daar.

@Hier: Ik ga maar eens op tijd naar bed vandaag want morgen is het weer vroeg dag. Die kl*te vroege diensten ook altijd:x
    Gelukkig hoef ik alleen morgen en vrijdag een vroege dienst te werken en het weekend ben ik lekker vrij. Zaterdag gaan we naar Scheveningen naar het verjaardagsfeestje van het zoontje van vrienden. Hij wordt 1 jaar! Ik heb een sprekend foto-album voor kindjes vanaf een half jaar gekocht. Je kunt er zelf foto's in doen en dan dingetjes inspreken en er zitten ook muziekjes op enzo. Wel leuk toch?

15. fafa

fafa Niet meer actief

@Pluis: inderdaad, adoptie-neefje. Nu 6 maanden, dus al een heerlijke, lachende, bolle baby :)

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Pluis had idd ook al op DD haar hyves gekeken. Ik dacht misschien staat er een tel.nr op haar profiel dan had ik d'r even een smsje kunnen sturen. Maar ze heeft die niet op haar profiel staan (wat ik overigens zeer verstanding vind hihi)
    DD hopelijk is het goed met je meid.

En wat een super leuk kado zeg zo'n sprekend fotoalbum. Nog nooit van gehoord, echt leuk!

17. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik heb net even bij het profiel van Duveldraakje geneust (sorry dd alvast voor mijn nieuwsgierigheid:)) en ze is vandaag om 18.27 uur ofzo nog online geweest maar heeft geen bericht gepost.;)

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ah zo schattig.

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Echt jammer dat je je eitje toch gemist hebt waarschijnlijk :(
    Geen borrel meer voor mij vanavond, vriendin zat vast in de trein :( Maar ik heb heerlijk een zonnebankje gepakt, was ook fijn met dit weer!

@ fafa: Jaaa, een echte diamant, uiteraard ;) Nou ja, zo geslepen noemen ze het een briljantje :D
    Ik geloof trouwens ook dat het helemaal goed komt hoor, met jullie en een kleine :)

@ Isra: Wat grappig dat je reuk zo goed is! Ik merk dat ook altijd vlak voordat ik ongesteld moet worden, heel vreemd is dat!
    Haha, ik zal ook wel ff uitkijken met wat ik zeg, straks is onze meeting @ mijn bruiloft :p

Ook nog niks van gehoord van DD hier.. :( Ik ben echt zo benieuwd, maak me een beetje zorgen hoor!!

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Meiden, ik duik lekker mijn bedje in.. Morgen rij ik weer naar Limburg voor de bezoekersdag(+nacht), dus ik rust nog even uit.. Zal weer een brak weekend worden! En ik was nog steeds brak.. Pff! :D

Ik spiek morgen uiteraard nog even of hier nog nieuws is!!!

Deel Deze Pagina