Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen meiden!

@Neeltje: Lekker rustig aan doen meid. Doe alleen dingen die echt belangrijk zijn. Een hersenschudding is niet niks en als je niet de tijd neemt om te herstellen kan je idd met erg vervelende klachten blijven zitten.

@Isra: Wow, jij doet precies wat ik altijd heb gewild. Super!

@Miracle: Hoeveel dagen heb je vrij na deze late?

@de rest: Zijn er nog testers de komende dagen?
    Ik weet dat het weekend wel spannend wordt voor een aantal meiden (inclusief me ;)). Ben echt benieuwd. Wij hebben eigenlijk niet meer geklust sinds afgelopen maandag. Hoop eigenlijk dat toen echt mn ei is geweest. Pffff, ik ben me af en toe toch een partij chaggie. Echt niet leuk meer, mannetje heeft t flink te verduren.
    Meisje is nu 2 weken thuis en hopelijk komt het mooie weer wel weer terug, dan kunnen we tenminste leuke dingen gaan doen.

Liefs,
    Duveldraakje

2. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hier is het vanmiddag naar de huisarts... spannend wel..

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Succes meid, hoop dat je wat zekerheid krijgt!

Liefs,
    Duveldraakje

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neeltje: ik denk dat dat lichtroze slijm gewoon een beetje bloed is, misschien zelfs van de seks? Of toch nog van een eitje?

@ Isra: jij antwoordt altijd zo lief op iedereens berichten, dus zeker niet erg dat je een keer vertelt hoe het met jou gaat!! Gaaf van de bruidsfoto's zeg! Maar je had toch al een leuke website trouwens? Dacht dat ik die gezien had iig :)
    Jij ook over een weekje testen dus! Ik voel ook van alles in m'n onderbuik!

@ Duveldraakje: wij testen op dezelfde dag! ;) Nog een weekje, spannend!

@ fioon & miracle: werkze allebei!! Ga ik straks ook weer doen!

@ michele: succes vandaag!! Hou ons op de hoogte!

5. Marokkaanse

1 apr 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Ik wil me hier ook bij melden (als het mag :) ).

28 maart ben ik gestopt met de pil, werd ongesteld en 1 april was mijn ongesteldheid weg. Ik dacht dat ik mijn ei rond de 12 voelde. Rond die periode had ik krampen enz..
    Dus heb ik uitzitten rekenen dat de 25ste (april) mijn nod is.

Op 22 en 23 april had ik krampen, pijn in mijn onderbuik en bruine afscheiding. Ik een beetje teleurgesteld omdat ik dacht dat ik ongesteld zou worden. Maar het stopte helemaal!!!

Op 25 april een test gedaan, een superrrrrr licht streepje. Echt niet te zien. Op 30 april een test gedaan vroeg in de ochtend een lichte streepje. Je zag hem wel binnen de 10 min maar echt licht. In de middag een trekpleister plus test gekocht de plus teken was heel licht, maar na een uur en nu nog zie ik een plus, de lijnen zijn even breed maar niet even donker.

Vanochtend een kv test gedaan, een lichte streepje. Wel te zien maar niet echt duidelijk.

Wat moet ik nou ervan denken???

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen allemaal! Het weekend is weer voorbij..:( (Nou maakt dat voor mij niks uit want ik werk ook weekenden maar goed..:D)

@Isra: Ik dacht ook dat ik een site van jou had gezien of vergis ik me nu? Wat leuk dat je nu een aantal opdrachten hebt,hopelijk gaat het balletje nu goed rollen en krijg je het er lekker druk mee!
    Als ik ooit (lees: zal wel niet) ga trouwen weet ik iig wie ik kan bellen voor de reportage!:)

@Neeltje: Ik ben het met de rest eens,het zou best eens wat bloed van je eisprong kunnen zijn. Het zou ook kunnen dat er met de sex wat geraakt is van binnen en je daarom wat bloed hebt verloren. Als dat vermengd is met witte afscheiding zou het dan roze kunnen zijn. Hoe gaat het verder?

@MiracleOfLove: Heb je binnenkort vakantie of ben je gewoon een paar daagjes vrij?

@Marokkaanse: Welkom! Een licht streepje zou toch positief moeten zijn. Heb je al met Kruidvat 2 voor 5 euro getest? Je kunt ook bij je huisarts om een bloedtest vragen,dan weet je het zeker en ben je van die twijfels af.. Succes meid!:)

7. Marokkaanse

1 apr 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL

Goedemorgen meid,

Pff die twijfels wordt er niet goed van.
    Ik had gisteren avond met die kv test gestest en niet vanochtend (foutje). Heel lichttt.

Maar zaterdag avond had ik met kv+ getest en een breede lichte streep binnen 10 min ( best licht) na een uur een donkere streep. Nu nog heb ik een duidelijke test.

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    En heb je vanmorgen al getest dan?
    Er word toch altijd aangeraden om met ochtend-urine te testen..
    Als je test positief is ben je gewoon zwanger maar als de streep na een uur pas donker is geworden zou ik toch rekening houden met een indroogstreep. Doe gewoon nog een test,als je zwanger bent zal deze met niet-ochtendurine ook wel aanslaan.
    Sorry,ik lees nu pas dat je vanmorgen al getest had..stom van me!
    Heb je een foto van je testen? Kunnen we ff meekijken voor je.:)

En wat ik nog was vergeten: Michele,succes bij de dokter vandaag!

@Hier: Nog steeeeeeeeeeds geen uitslag van mn bloedtest..grrrr!!!!
    Ik heb vanmorgen gebeld en ik sta op de bel-lijst van de huisarts voor vandaag. De assistente kon me nog niets vertellen. Pfff..wat duurt dat toch allemaal lang zeg,het is echt bezopen!
    Ik blijf vandaag nog een dag thuis en morgen (ben ik eigenlijk vrij) ga ik een late dienst meedraaien met mn collegaatje om er weer even in te komen en te kijken hoe ik me voel. Woensdag weer zelf aan de slag! Ik ben het thuiszitten nu wel beu..

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Goedemorgen allemaal!
    Ik heb goede zin vandaag! :D Opgestaan met minimale hoofdpijn, joehoeeeee..
    Alleen... mn afdelingshoofd was het er niet mee eens dat ik halve dagen wilde gaan werken.. Dus afspraak nu; gewoon werken (morgen dag boventallig om te kijken hoe het gaat) en voorlopig even geen nachtdiensten.

Heb ik me toch weer om laten praten.. Grr..

Donderdag hebben we een hypotheken dag, spannend!! Ben erg benieuwd of we het huisje kunnen kopen :D:D

@iedereen; bedankt voor de reacties!

Pluis; ik wist niet goed hoe ik het moest omschrijven.. dus idd gewoon lekker brabants :D Jij nog thuis??

Michele; Succes!!

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Marokkaanse: tuurlijk mag je meepraten hier! Gezellig :) Volgens mij hoeven we je niet op het NOD-lijstje te zetten.. Als ik het zo lees ben je gewoon al zwanger!!! Wat gaaf, gefeliciteerd!

@ Pluis: NOG geen uitslag?! Jeeeeeetje zeg, dat duurt echt te lang vind ik!! :$ Nou, hopen dat je snel wel zekerheid hebt! Dit is natuurlijk niks..

@ Neeltje: balen dat je nou toch gelijk zoveel gaat werken! Stom he, als je geen nee kan zeggen.. :) Nou ja, probeer het gewoon ff, kijk het aan. Als het niet goed gaat, gewoon eerlijk zijn voor jezelf en eraan toegeven!

11. Marokkaanse

1 apr 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL

Wat lief joh. Er zijn zoveel topics hier, maar deze spreekt me echt aan!!!

Sorry dames ik had gisteren avond getest en niet vanochtend! Zaterdag middag gaf de kruidvatplus test een lichte lijn binnen de 10 min. Na een uur zag je een duidelijke streep. Gisteravond een hele lichte streep op die van kvtest 2 voor 5.
    Ik ga vandaag een bloedtest doen.

Mijn symptonen zijn: hoofdpijn (niet normaaaaal), moe en misselijk.

12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Marokkaanse: Heb je al een afspraak gemaakt voor een bloedtest?

@MamaCharlotte: Bizar he,er is een nieuwe huisarts bijgekomen en dat is volgens de assistente haar manier van werken. Zij belt zelf iedereen op die een bloedtest heeft laten doen. Ik vind het wel heel goed van haar(ze belde me donderdagavond ook nog op om tips te geven voor het lange weekend)maar ik baal wel dat ik zo lang moet wachten.

@Neeltje: Ooow meid toch,wat heb jij een k*t van een afdelingshoofd zeg! Sorry dat ik het zeg:) Ik heb mijn afdelingshoofd vanmorgen gebeld en ze ging meteen akkoord met mijn voorstel. Hopelijk valt het dan mee morgen met werken en als het niet gaat moet je echt voor jezelf opkomen hoor! Anders kom ik hoogstpersoonlijk die kant op om je op je donder te geven!:D:D

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Klinkt toch wel goed! Wel goed dat je een bloedtest gaat doen, dan heb je in ieder geval zekerheid! Ik ben benieuwd!

Leuk dat dit topic je zo aanspreekt! Doen we het toch goed hier, he dames! ;) Wij hebben het dan ook errug gezellig hier :D

14. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goodmornin' lady's

eerst en vooral MamaC bedanken om de juiste lijst te plaatsen, zo hoefde ik mij niet meer toe te voegen ;)

Zeker nu ik mij zoooooooo belabberd voel (20pagina's lezen om te kunnen volgen was ook niet evident..)....vanaf vrijdag wa ziekjes geworden en vandaag heb ik de indruk dat mijn hoofd op barsten staat, enorme druk op m'n voorhoofd en heb ondertussen al een volledige cleenex doos leeggemaakt...ben niet naar HA gegaan, maar ik weet dat ik het heb zitten aan m'n sinus.
    Verder, als ik hoest, heb ik de indruk dat mijn rechter eierstok gaat barsten :$

Heb nog een vraagje aan de meiden die FF gebruiken om te tempen...ik ben in april beginnen tempen, maar nu de maand april voorbij is, als ik mijn temp invul voor 3mei, vind ik dat niet terug op mijn grafiek...begint FF zelf een nieuw grafiek of moet ik dat doen en hoe ???

15. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Zo, ik dacht laat ik eens kijken of er op maandagochtend ook wat te beleven valt op ons forum, nou dat blijkt!! Wat een gezelligheid alweer.

@ Michelle: Veel succes vandaag bij de huisarts, hopelijk weet je later vandaag meer!

@Marrokaanse: Dit is inderdaad een heel gezellig forum haha! Het zou voor jou wel heel leuk zijn als je meteen al zwanger bent. Ik hoop het voor je!

@ Pluis/ Neel: Rustig aan hoor met werken, vooral niet te snel van stapel lopen!

@ MamaC/ Duvel: Hoest op het wachtbankje, beetje vol te houden?

Jullie hadden nog een vraag van me te goed, weet niet wie er "aan de beurt" is, maar kijk maar een beetje wie er actief zijn:

@Pluis: Naar welke plek op de wereld zou je graag naartoe willen?

16. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Bij mij gaat de grafiek automatisch door, het is nog steeds dezelfde cyclus. Hier heb ik niks voor hoeven doen.

17. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Handbalster, dus zolang je cyclus dezelfde is, hoef je de chart niet te splitten als ik het goed begrijp?

Heb nog een vraagje, heb gezien dat jouw grafiek enkele stippelijnen vertoont, zijn het dan dagen dat je je temp niet hebt ingevuld?

Allezins thx voor het voorthelpen ;)

18. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Ja klopt, ik heb deze maand nog niet zoveel mijn temp gemeten, vandaar veel stippellijntjes! Verwacht eind deze week mijn ei, dus wil deze week weer wat vaker gaan tempen. Wit rondje betekent trouwens dat het op een anders tijdstip is gemeten.

Misschien kun je jouw chart ook in je handtekening zetten, kan ik met je meekijken!

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Oeh, dat gevoel ken ik! Ook wel eens als ik keihard moet niezen! Doet gewoon pijn in mijn onderbuik! Vreemd is dat he!

Beterschap meid! Leuk dat je er weer even bent :)

20. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @mamaC; Mja.. Moet maar eens wat mondiger worden en meer voor mezelf op komen!

@Pluis; Als je bolognese mee neemt, mag je me op mn doner geven :D

@Marokaanse; Volgens mij ga je heel snel op roze :D

@Roske; rustig aan doen, hopelijk gaat het vanzelf weg meid..

@Handbalster; Ik ga morgen gewoon ontzettend traag zijn.. hihi :D

Zo.. nu hopen dat de hoofdpijn minimal blijft, kunnen we wat meer gaan klussen want anders schiet het nog niet op! Ben ik dadelijk 65 zeg ik; 'Schat, we kunnen verder. M'n hoofdpijn is weg.' Mwoah.. zie ik niet zo zitten :D

Deel Deze Pagina