Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte

2. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Vlinder3; Als ik het zo lees vind ik het al moeilijk.. Laat staan hoe jullie je voelen.. Ik kan dat gevoel niet weg nemen, maar ik kan je wel een hele dikke digi knuffel geven! *knuff*

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je lieverd. :)

Blij te lezen dat alles goed gaat met jullie mopje, super joh!

4. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    hello dames,

hier effe snel een bericht, gewoon om te laten weten dat de duivels hebben doorgezet met de nodige pijn.

Vandaag zal ik hier niet meer komen want is echt nie te doen

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Roske: Balen meis! Sterkte ermee!

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Roske; wat jammer meid.. rustig aan doen he!

7. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ Roske; succes vandaag! Vervelend dat je weer ongi bent geworden zeg.

@hier; afscheiding is weer helemaal wit...temp. is weer iets gestegen.. ahaha ik kan niet tot vrijdag wachten haha

8. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie 's morgens!

@Roske: Ah nee toch ongi, ik had zo gehoopt dat t raak was...*dikke knuf meid*

@Vlinder: Ik vind het echt heel knap wat jullie doen. Ik hoop ook dat het echt voor jullie is weggelegd om een mooi wondertje mogen krijgen.

@handbalster: Ben benieuwd meid!

@hier: Niet meer getest. Morgen sowieso naar de HA of de test nu positief of negatief is. Gisteravond naar de Efteling geweest. Ik ben echt een angsthaasje in de achtbanen, maar gister heb ik mijn angsten overwonnen. Ik ben in Joris en de draak (2X) geweest en de python. In het donker is dat zo ontzettend gaaf...wauw alle lichtjes zorgen ervoor dat je je echt in een sprookje bevindt. We zijn ook nog zeiknat geworden in de piranha. Maar echt zo veel gelachen...das al lang geleden. We hadden alleen de laatste bus naar Den Bosch gemist, we konden alleen nog naar Waalwijk en daar hebben we tot 2:15 op een taxi moeten wachten. En het was koud! Vanochtend moesten we Anouk voor 10:30 ophalen, ben dus heel erg brak op het moment!

Liefs,
    DD

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ handbalster: Ik ben ook heel benieuwd meis! We duimen :D

@ DD: Klinkt echt als een heerlijke avond! Fijn dat jullie zo gelachen hebben :)

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Upje vanaf pagina 2!!

Ben mijn 1e ovutest alweer aan het doen. Met een cyclus van 25 dagen moet je op dag 8 beginnen met testen volgens dat ding. Daarnaast heb ik alweer dagen gruwelijke buikpijn, dus er zal wel weer een eitje aan het rijpen zijn? Pff..

Even naar het resultaat kijken!

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    SPIERwit! Ik geloof dat ik nog nooit ZO'N witte ovutest heb gehad.. Bah! Buikpijn is dus toch wat anders.. Getverderrie wat irritant toch..

12. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    MamaC : Ik heb er vanmiddag ook weer eentje gedaan : en weer een streepje..(nog niet positief) wel goed goedzichtbaar.
    Ook nog een zw-test gedaan en die was negatief.

Zal ik dan toch een cyclus overslaan ? ;)

13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemiddag!

@Roske: Balen voor je meid,hopelijk word de pijn snel minder..

@Handbalster: Oh wat spannend zeg! Heb je al eerder zo'n temperatuur stijging gehad rond deze periode?

@Duveldraakje: Lijkt me echt super om zo vaak naar de Efteling te kunnen! Goed van je dat je je angsten hebt overwonnen en in de achtbanen bent gestapt! Wel een beetje balen van die bus..

@Vlinder3: Hoe gaat het nu meid?

@MamaCharlotte: Hmmm..waar zou die buikpijn van zijn dan?

@Hier: Vandaag weer naar een VW-meeting geweest,paar stickertjes & een sleutelhanger voor de kever gescoord. Nu hangen we heerlijk op de bank (met de verwarming aan:$) en straks gaan we lekker frietjes halen net over de grens.. Jammie!!
    Nu ga ik eens ff op zoek naar een auto,even marktplaats enz afspeuren! :D

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Jammer.. :( Het zou natuurlijk wel kunnen.. Volgens mij word je alleen ongesteld als je een eisprong hebt gehad (die natuurlijk niet bevrucht is dan..). Misschien heb je een ronde geen eisprong gehad? Heb er verder ook weinig verstand van.. Maar wel irritant hoor!!

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Lief dat je het vraagt Pluis....Ik heb pijn :(
    Ik ben nu echt zo bang dat de cysten er weer zitten, het is echt die pijn....Het gevoel dat er iets knel zit en dit had ik ook voor de operatie constant....Hopelijk kunnen ze dinsdag in Tilburg en echo maken. Als hun er geen tijd voor hebben ofzo bel ik op de terugweg even naar Roosendaal, misschien dat we dan daar even een echo kunnen laten maken.
    Als de cysten terug zijn kan de IVF niet doorgaan en is alles voor niks geweest.... Zit dus even in een dipje. :(
    Ze hadden me van te voren wel mogen vertellen dat het gen 100% garantie geeft dat de endo zich rustig houd....
    Maar goed morgen een dagje werken en dinsdag dus naar de IVF verplegkundige in Tilburg en volgende week maandag HOPELIJKE de start van onze 1e IVF.

Lieverds....Willen jullie ook even een beetje voor mij duimen????

Verwarming aan???? Ja het is ook niet zo lekker meer he, ik heb ook lekker mijn hangtrui weer aan hoor. ;)
    Hopelijk vind je snel een autootje meis!!

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik heb echt geen idee waar die buikpijn vandaan komt, maar ik heb het echt altijd en af en toe word ik er schijtziek van.. De gyn vermoedt toch dat het om endometriose gaat, dus dat zou het kunnen zijn. Maar het komt wel ergens vandaan en het is niet goed, zei hij. Ook erg fijn om te weten :(

Ja, het is alweer koud in huis he!! En dan die regenbuien, pff.. Het is echt voorbij met de zomer, helaas! Wel heerlijk dat jullie frietjes gaan eten! Wij gaan voor spinazie denk ik :D

17. fafa

fafa Niet meer actief

hey meisjes,

@DD: jaaaa, zomeravond-efteling is cooooool. Ben er 1x naartoe geweest toen ik een jaar of 12 was ofzo, en zeker als kind is dat echt magisch... met al die lichtjes en live muziek.

@Roske: verdorie... balen, meid dat je toch ongi bent geworden (ook al 'wist' je dat vantevoren al) en dubbel kl*te dat het nu zo'n pijn doet ook nog.

@MC: zou toch wel kunnen hoor, dat die buikpijn je rijpende eitje is. Volgens mij rijpt het onder invloed van oestrogeen, en springt het onder invloed van LH (wat die ovu-test dus meet) en heb jij gewoon de brute pech dat het rijpen al zo zeer doet :( *digi-hug tegen de pijn*

@handbalster: je maakt het echt heel spannend he? ;) hoop het zo, dat het bij jullie gewoon spontaan gaat lukken, voor je de MMM in moet. Wat zou Roske's grote teen erover te zeggen hebben? hahaha. De mijne voorspelt goed nieuws in ieder geval!

@Pluis: mmmmm frietjes! :) Al mag ik ook niet klagen, vriendlief heeft net pruttelvlees opgezet met een uitje, knoflookje, mosterd en rode wijn (alcohol verdampt wel, toch? ;)) huis ruikt heerlijk nu.

En als je een auto vindt willen we hem wel zien hier natuurlijk :)

@hier: heb me vandaag helemaal suf geschuurd (buren zijn ook blij met ons :/)... maar het einde is eindelijk in zicht: oebie's meubeltjes zien er weer bijna als nieuw uit. Alleen nog verven, maar dat is een leuk klusje :)

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Natuurlijk meis!!! Ik blijf voor jullie duimen!!!
    Vind het echt naar voor je dat je pijn hebt en je onzeker voelt.. Hopelijk kunnen ze een echo maken (zouden ze het daarop kunnen zien of kunnen ze het daarmee uitsluiten?) en krijg je dan wat zekerheid!!!

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Thanks voor de hug! :) Deze pijn heb ik ook na mijn eitje nog, en ook tijdens mijn menstruatie.. Eigenlijk altijd. Gewoon zwaar irritant. Ik noem het tegenwoordig mijn 'cycluspijn'..

Fotooooo's!!! :D

20. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je meis, nou op de echo konden ze de cysten op mijn eierstok altijd goed zien, dus als ze er weer zitten kunnen ze deze op de echo zien. Andere endo haarden en als de ergens achter zitten is dit alleen vast te stellen met een operatie maar ik weet niet of ik dit nog wel wil....
    Als de cysten op mijn eierstok er wer zitten kan de IVF niet doorgaan ivm groeien cysten tijdens stimulatie. Als ergens anders endo haarden zitten mag de IVF op eigen risico doorgaan.
    We zullen het dinsdag wel zien, mochten de cysten er weer zitten wordt het eerst weer even goed nadenken en praten met de gynaecologen hoe verder.

Ik ga nog nergens vanuit, we zien/horen het dinsdag wel.

Probeer positief te blijven iig....:) :(
    Beetje dubbel hoor.

Bij jou blijft de pijn ook aanhouden he meis??
    Balen dat ze niks op echo's kunnen zien, de enige manier om dan endo uit te sluiten of te bevestigen is dan een laparoscopie....
    Maar je kan ook pijn hebben van een eitje inderdaad en ik hoop echt voor je dat dat het is maar als je het ook tijdens je ongie enzo hebt ben ik bang dat dat het niet is....
    Knuffel.

Deel Deze Pagina