Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, geplaatst....

Maar euh....ik heb gelezen dat als je ziek bent, je discarded eveneens moet aanvinken...heb dat zaterdagmorgen gedaan, maar kreeg dan niets te zien in mijn grafiek.... zodus, heb ik dat gisterenavond als ik weer thuis was dan maar weer uitgevinkt lol

Mamac, jah, is indd vreemd!! en bij niezen heb ik dat ook, probeer nu wel zo weinig mogelijk te hoesten..wat geen makkelijke opdracht ik lol
    Tijdens de week ben ik er altijd, alleen in't weekend gaan we altijd naar ons huisje dat we een tijdje geleden hebben gekocht, op 15min van de franse grens, en vermits we volop aan't renoveren zijn, hebben we daar geen internet, en moet ik alles bijlezen als we terug zijn ;)

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja, dat is wel irritant, zo weinig mogelijk proberen te hoesten als je verkouden bent! Meestal ook snel last van hoestbuien als ik verkouden ben, maar gelukkig nog niet gehad sinds ik gestopt ben met de pil *klop ik even af*

Lekker hoor, zo'n huisje! Juist ook wel lekker dat je dan even weg bent van het internet, echt even rust toch! Dan thuis weer alles bijlezen is wel wat minder, haha ;)

3. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    oh sorrij, ja misschien ben je toch zwanger zou leuk zijn!!ga ff langs huisarts op voor nieuwe test weet je het zeker

4. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    zooo weer lekker actief hier zeg!!

Michelle laat je ons weten als je bij de huisarts bent geweest, ben benieuwd.....

Hier zo ff theetje bij vriendinnetje en dan weer werken nog 5 dagen en dan lekker 3 vrij, jippie!!!!!

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Jeetje wat een geklets weer lady's.... :)

En wat kunnen die werkgevers toch zeuren he als je ziek bent, die denken echt dat je na 1 dag alweer op de stoep staat. Laat ze lekker lady's, denk aan jezelf!!
    Ik ga het donderdag proberen om aan de slag te gaan, dan is het 2 weken na de operatie, als het niet gaat dan ga ik gewoon weer naar huis.

@Michelle, ik ben benieuwd voor je meis....

Ego: Hier gaat het redelijk goed moet ik zeggen. Herstel gaat goed en wondjes zijn aan het genezen en jeuken....Alleen ik voel me goed en wil dan weer te hard van stapel lopen en dan wordt ik weer terug gefloten door mijn lichaam. Ik moet dus echt nog rustig aan doen.
    We hebben natuurlijk wel voorzichtig geklust hier rond mijn ei. Ik wist niet waneer hij was ivm de operatie maar toen ik ineens veeeeeeel vruchtbaar slijm had hebben we het zekere voor het onzekere genomen. :)
    Jaaaaa we hebben nu alles geprobeerd om toch nog spontaan zwanger te raken. Dit is de laatste kans hiervoor en nu is alles helemaal endometriose vrij na de operatie.
    Volgende maand zit ik hier in de overgang met opvliegers en wisselende stemmingen....Aaaaghossie, tis sonde men ventje. :) Hihi. En ik met een gaten-buik-kaas....Pfff als dat spuiten, gelukkig doet mijn ventje het bij me.
    Maar zodra we daar aan begonnen zijn dat betekend voor ons wel dat we dichter bij de IVF komen, waar ik nog steeds geen datum voor heb maar goed.

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Vlinder3; leuk om weer eens iets van je te horen ;) Ik hoop het zo ontzettend dat jullie nu 'spontaan' zwanger zijn!! Waaro duurt het wachten op een IVF datum zolang? (als ik dat vragen mag)
    Wel fijn dat je mannetje dat spuiten doet.. Erg lief!
    Rustig aan he!

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Neeltje, Dank je meis en natuurlijk mag je dat vragen.

Ik moet zo ie zo eerst minimaal 3 maanden aan de overgangs hormonen. De gyn waar we nu bij zijn in Roosendaal maakt voor ons een afspraak in Tilburg vor de IVF. Hopelijk kan hij me 12 mei een datum geven en anders is het afwachten....Maar ik heb liever een datum, dan kan ik er naartoe leven. ;)

8. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Vlinder3; Snap dat je graag een datum hebt, dan heb je iets om naar uit te kijken !! Ik duim met je mee :)

9. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    #489 Duveldraakje22, 3 mei 2010
    Laatst bewerkt: 3 mei 2010
    Goeie middag!

@MamaC: Ga jij zondag testen of wacht je mooi (en braaf ;)) af tot maandag???

@Marokkaanse: Welkom in ons ultra-gezellige topic. Ben benieuwd naar de bloedtest. Klinkt wel spannend!

@Pluis: Ik hoop echt voor je dat je vandaag iets weet. Wel fijn dat je afdelingshoofd het OK is met jou plan. Maar rustig aan doen he!

@Neeltje: Meid, morgen gewoon aankijken hoe het gaat en anders gewoon weer hup de ziektewet in. Het gaat wel om je gezondheid he! Gelukkig is je hoofdpijn wel minder.
    Spannend hypotheek, hoop dat jullie t huisje kunnen kopen!!!
    En ja ach Brabanders, we houden nie zo van moeilijk doen, toch!!!:D

@Michele: En hoe was t bij de HA?

@Roske: He bah, wat vervelend zo'n verkoudheid. Die pijn tijdens het niesen herken ik wel, maar volgens mij kan ik dat de hele maand hebben. Kan daar dus niet goed uithalen of het mn ei is of dat het iets anders is!:(

@Handbalster: Wachten gaat wel goed hoor! Duurt alleen zo lang, ach ja het is voor een goed doel.:p

@Vlinder: Oh ik hoop echt voor jullie dat het toch nog spontaan zal gaan. Dat spuiten en de overgang lijkt me echt niks. Maar goed als het helpt om toch nog zwanger te raken, zou ik het waarschijnlijk ook doen. Ben benieuwd of jullie 12 mei een datum krijgen.

@hier sinds gisteren met vlagen misselijk. Net bij mn schoonouders geweest en daar werd ik me toch een partij duizelig en misselijk. Eenmaal thuis de kleine meid op bed gegooid (niet letterlijk natuurlijk;)) en zelf ook maar even op de bank gecrasht. Het was echt alsof er een hamer op mn harses sloeg, bah bah.
    Nu heb ik ook al de hele dag een strak gevoel in mn onderbuik, net alsof er een ei zit (dan bedoel ik een kippenei/ganzenei;)). M'n KS-liteken begint nu ook heerlijk te vervelen, maar dat komt waarschijnlijk door het hele 'gezellige' weer!
    Hebben jullie het ook zo koud?

Liefs,
    Duveldraakje

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Miracle ja echt super leuk om te doen. Je krijgt tijdens zo’n echt een band met het bruidspaar je bent er tenslotte met alle emotionele momenten bij. Ik doe overigens niet alleen bruidsreportages ik heb ook een studio aan huis waar ik o.a. ook zwangere buikjes fotografeer.

Duveldraakje, ik had het vorige week dat ik ook mega chaggie was (laat het een goed teken zijn)

MamaC thanks voor je lieve berichtje ☺ Ja heb inderdaad al wel een site, mijn wil graag meer van mijn werk laten zien en dat kan op deze site nog niet. Dit was eigenlijk een soort goedkope noodoplossing. Maar vanmiddag gesprek gehad en het ziet er veel belovend uit en nog leuker hij heeft misschien nog werk voor me ook ☺ ik ben blij

Pluis vind het echt schandalig dat het zo lang duurt tot je de uitslag hebt.

Neeltje wat spannend donderdag hypotheken dag. Succes en fijn dat je je weer wat beter voelt.

Marokkaanse welkom en spannend meid.

Neeltje moet even lache om je, hihi.

Roske wat leuk zeg een huis tegen de grens van Frankrijk, super leuk zeg. Nou Pluis als je ooit mag trouwen ben ik de fotograaf, Roske heeft nog een leuk huisje in de aanbieding en MamaC kan je sieraden maken!! Nog iemand in de bloemen???

Vlinder rustig aan blijven doen meid, goed naar je lichaam luisteren hoor! Spannend spannden hoor richting de IVF hoop dat het lange wachten je eindelijk wordt beloond.

Duveldraakje ik had dat gisteren een vlaag van misselijkheid, maar ik denk daarna dan weer dat ik het mezelf aanpraat en voelde idd ook mijn KS gisteren ofdat er een spanning op stond, nu overigens niet meer! Wat is die laatste week op het wachtbankje toch altijd spannend.

11. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Dames, zijn er bepaalde soaps die jullie (proberen te) volgen?? Ben ik wel eens benieuwd naar :D

12. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Nope ik kijk alleen series. Zoals: Ghost Whisperer, House, Grey's anatomy, private practice en mijn grootste favotiet Doctor Who! Ik kijk ze alleen op mn laptoppie, dus illegaal! Ben nu met alle series eigenlijk net zo ver als in Amerika en Engeland. Soaps heb ik proberen te volgen, maar kan mezelf er gewoon niet toe zetten om elke dag braaf om die en die tijd op de bank te gaan zitten. Nu bepaal ik lekker zelf wanneer ik kijk. (heb trouwens wel lang ATWT gevolgd, maar op een gegeven moment werd t me iets te onrealistisch)

Liefs,
    Duveldraakje

13. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Hey meiden !

Pff laatste dagen erg druk gehad.. dus niet veel online gweest.
    Ik ga proberen vanaf nu weer wat meer mee te kletsen met jullie ;)

Hier is nog steeds de ongi licht aanwezig, denk tot morgen ofso..
    en dan aan de klus... al vind ik het toch lastig te bepalen met m'n afgelopen cyclus van 42 dagen :) Voor hetzelfde geld is die nu wel korter opeens.
    Maar ovu-testen wil ik nu nog niet gaan doen.. hihi teveel gedoe nog :p

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
  15. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Deesi; om eerlijk te zijn.. Ik zie geen streepje..

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Foto is klein en verweg zoem maar eens in

17. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Sorry meis, maar ook na het inzoomen zie ik geen streepje ;)

18. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Deesi; volgens mij ben je er zelf al zeker genoeg van :)

@Duvel; Ik volg grey's anatomy ook.. Leuke serie! En Army wives.. ook een leuke serie.. ATWT is ook onrealistisch.. en wat daar gebeurd, gebeurd vervolgens ook in GTST..

19. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Misschien zie je wel een streepje als je er gewoon naar kijkt, maar op de foto zie ik hem niet. :(

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja die zie ik hi hi
    hi morgen nog maar een testje en anders woensdag naar de ha hoe is het met Michelle

Deel Deze Pagina