Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ Dees: ik zou morgenochtend proberen, met ochtendurine heb je meer kans op een duidelijkere test, omdat je urine dan geconcetreerder is (en dus meer hcg)

2. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Pluis; en en?? Uitslag binnen?

@Michele; iets wijzer geworden bij de ha?

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #503 Vlinder3, 3 mei 2010
    Laatst bewerkt: 3 mei 2010
    Over Pluis:.... ik ben ook benieuwd naar de uitslag....Ze moest vandaag rustig gaan werken met de late dus ze zal vanavond of morgen wel laten weten hoop ik. Ik heb haar een smsje gestuurd maar ik denk niet dat ze reageerd als ze aan het werk is....

@Michele, hoe gaat het meis, weet je al wat??

@Deesi, spannend voor je meis, alleen ik zie echt geen streepje sorry:)
    Maar ik zou morgen of overmorgen nog een testje doen, dan is je HCG hopelijk gestegen en krijg je een duidelijk streepje....En doe het met ochtend urine.

4. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ Neel: heb je nog wensen voor een cadeautje via farmville?

@ Pluis en Michelle: We zijn erg benieuwd

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Vlinder: leuk dat je weer in de lucht bent, meid! Wel balen, zo'n lang herstel.. Wel heel spannend dat je al vruchtbaar slijm hebt gehad hoor! Goed dat jullie al voorzichtig hebben geklust :)

@ deesi: ik zie em helaas ook niet, het streepje.. Maar in het echt is het meestal beter te zien dan op een foto. Inderdaad morgenochtend nog eens testen dan maar, met ochtendurine.

@ Soaps: ik kijk geen soaps, eigenlijk. Hou net als Duveldraakje onwijs veel van series: Friends, Gilmore Girls, House, Desperate Housewives, Sex & the City, Lost, the Mentalist en Two and a Half Men :D Allemaal heerlijke series! En zeeer verslavend!! Kijk ze inderdaad ook allemaal op de laptop, lekker in bed 's avonds met vriendlief en met een zak (bolognese)chips (wel van Croky hoor!) erbij, haha!

@ werkdag hier: GATver, wat een vervelende dag.. Af en toe ben ik zo onwijs klaar met klanten.. Ik heb ook zo mijn chagrijnige buien hoor, maar mensen kunnen het ook verergeren! Een moeder met d'r dochtertje kwam om kwart over 5 binnen zetten (kwartier voor sluit) en die wilde nog uitgebreid kralen uitzoeken om een ketting te gaan maken. Ik had al 2x gezegd: ik ga zo sluiten, dus probeer het af te ronden. Om half 6 nog steeds bezig: "Ik moet nu echt sluiten!" (want ik wil gvd ook naar huis!). Dat mens pleurt haar bakje kralen neer, sleurt d'r kind mee de winkel uit en roept heel hard: "Nou, ik heb ik dus geen zin in! Wat een gezeik!" Pfffff.... Daar kan ik zo kwaad om worden! Reageer je frustraties ff ergens anders..

Dat moest ik ff kwijt! Zullen de hormonen wel weer zijn.. :)

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    18 april: Shaida
    19 april: xVlindertje, Deesi
    20 april: Vlinder27, Pantoefje
    23 april: michele25
    24 april: Anita85
    29 april:lonneke
    4 mei: Sasje24
    7 mei: Bloemmm
    8 mei: dbrgrsmr

9 mei: Isra
    10 mei: MamaCharlotte, Duveldraakje22
    12 mei: Miranda, Corine26

13 mei: Roske
    14 mei: Fioon, Miracle of love, fafa
    16 mei: Marleen86, AnnekeLoes
    18 mei: Neeltje1986
    19 mei: Handbalster
    24 mei: anoniempje 1985
    25 mei: Pluis81
    26 mei: Ukkepukkie, michele25
    8 juni: xVlindertje

7. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Vlinder; dan heb ik t verkeerd begrepen, dacht dat ze morgen een late mee ging draaien..

@Handbalster; ik zoek nog spijkers, hout, flessen en een dekentje voor mn stal ;)
    Jij nog wensen?

MamaC; Gezellig he van die ouders.. Zou jij eens tegen hen moeten zeggen.. Wat voor winkeltje heb je eigenlijk?

Ik moet mijn vorige berichtje even rechtzetten; bedoelde idd series en geen soap, maar kon er niet op komen..

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Neeltje, nee volgens mij vandaag, maar ook ik kan er naast zitten hoor :)
    Maar heb nog niks gehoord dus ze zal wel aan het werken zijn.

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neeltje: Ja, echt een stom wijf! Sorry dat ik t zeg.. Ik vond het ook gewoon zielig voor dat meisje! Eerst je kind een beetje lekker lopen maken: Kom! We gaan leuk een ketting maken! En daarna sleur je d'r gewoon keihard weg omdat je zwaar gefrustreerd bent ofzo.
    Maareh, ik werk in een kralenwinkeltje :) Matcht helemaal met mijn hobby en eigen webwinkeltje natuurlijk!

@ sasje: Had je al gekrabbeld, maar echt wel balen! Wel een mooie korte cyclus :)

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Vlinder; Vandaag is ze nog thuis! Morgen is ze eigenlijk vrij, maar draait ze een late met een collega mee.. even terug gebladerd naar pagina 47 ;)

11. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @MamaC; leuk!! Enne.. wat is de website? ;)

12. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL

Euh.....momenteel een ruine!!! ook goed ??

en binnekort zullen er geitjes rondlopen, kan ik dan mijn eigen farmville beginnen maar dan in real lol

13. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Voor mij hetzelfde!

Vraagje aan iedereen: Wie uit jullie omgeving hebben jullie allemaal verteld dat jullie proberen een kindje te krijgen?
    Wij zijn nu al een jaar bezig en ik merk dat ik steeds meer de behoefte krijg om het aan iedereen te vertellen.

14. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    deesi, wil niet grof klinken ofzo, maar wie heeft er paar dagen geleden gezegd dat je niet zwanger was, toen ik iets zei over je innestelling terwijl we mee aan't zoeken waren naar je ongi ???? :D

Je was vastberaden dat je niet zwanger was :p

Hoop dat je nu niet boos bent dat ik dat heb gezegd

15. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik niemand en voel de behoefte ook niet, want anders zouden ze nu na 5jaar aan één stuk vragen of het nog niet zover is...

16. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Alleen mijn vader en ook mn moeder weet ervan.. En een vriendin, maar zij is zelf ook zwanger dus hebben we wat te kletsen..

Het is nooit een groot geheim geweest dat ik graag kinderen wil. Alleen nu we er mee bezig zijn, vertel ik het liever niet zoveel mensen..

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja is ook wel fijn een korte cyclus!! ga trouwens deze maand ook nog voor ronde 2!

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Snap hem niet wat je zegt sorry

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Roske: Jij ook al aan de Farmville? Buurtjes worden? :D

@ Neeltje: Ik PB je de website wel ff :D

@ vraag aan iedereen: ik zou het 't liefst ook van de daken schreeuwen.. Bij ons weten alleen mijn ouders het, en een paar goeie vrienden. Zijn ouders ligt wat lastiger, aangezien z'n zus een paar maanden geleden haar kindje is verloren.. Het was vreselijk! Maar daarom schijt ik ook echt nu al in m'n broek om het aan hun te gaan vertellen..

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Gaat er trouwens nog iemand naar Bevrijdingspop? Is bij mij in de achtertuin! :D

Deel Deze Pagina