Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ mama C: Mijn zus heeft al twee keer een miskraam gehad en is nu net weer voor de 3e keer zwanger. Dus dat ligt ook erg gevoelig.

Bevrijdingsfestival in Zwolle is de grootste van Nederland, echt mag je niet missen!! Dus ja, ga ik heen :p

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Bevrijdingspop in Haarlem is de bom! Daar moet je naartoe gaan ;)

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Nee helaas..

Ik las net op een topic dat een aantal meiden clomid gebruikt. Wat is dit, want ik kom er niet achter..
    Google doet wonderen, ben er al achter :)

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Tell me, ben ook wel benieuwd. De naam is al helemaal normaal voor me, maar wat het nou precies is..

5. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Heb even gezocht:

Clomid
    De eierstokken bevatten vele eicellen (follikels). Een hormoon (het follikel stimulerend hormoon) zorgt ervoor, dat elke menstruele cyclus enkele eicellen groeien. Eén van deze eicellen kan uiteindelijk in de eileider terecht komen onder invloed van een ander hormoon (luteïniserend hormoon). Dit heet eisprong of ovulatie. In de eileider(s) kan deze eicel door een zaadcel (spermatazoön) bevrucht worden. Vrouwen, die geen eisprong hebben, kunnen niet zwanger worden. Clomid verhoogt indirect de produktie van deze hormonen. Hierdoor kunnen enkele eicellen groter worden en kan vervolgens de eisprong optreden.
    Toepassing Clomid kan gebruikt worden om de eisprong (ovulatie) tot stand te brengen bij vrouwen, die zwanger willen worden.
    Stimuleert de rijping en het vrijkomen van een eitje in de eierstokken. Wordt meestal gebruikt wanneer zwangerschap uitblijft omdat er geen eicel uit de eierstok vrijkomt

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Je bent me te snel af ;)

7. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Da's het voordeel van internet; heel veel informatie kun je online vinden!

Maar nadeel is dat je soms door teveel informatie door de bomen het bos niet meer ziet!

8. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Helemaal waar!

Ik ga even met mn mannetje bankhangen.. (anders klaagt ie dadelijk dat ie vereenzaamd, ook al zit ik er langs met de laptop.. ;)) Misschien tot later en anders; slaap lekker en tot morgen!

9. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ Neeltje: Jouw banner belooft wat goedst voor vanavond!! :D:D

@ MamaC: al plannen wanneer je gaat testen of ben ik dan te voorbarig?

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    #530 MC86, 3 mei 2010
    Laatst bewerkt: 3 mei 2010
    Thanks voor de uitleg!

Ja, internet is af en toe wel om gek van te worden hoor! Wat moet je nou geloven he..? Dat is een beetje het punt!

Dit las ik laatst ergens:

Ongezond eten is altijd slecht, maar als jullie zwanger proberen te worden, is het dubbel slecht. Onverzadigde vetten die verhit worden boven de 100 graden celsius (zoals bij frituren, barbecuen, grillen ed) zorgen voor schadelijke stoffen in je lichaam die de eicellen kunnen aantasten. Gebruik daarom olijfolie om mee te koken. Wees ook voorzichtig met de hoeveelheid zout. Ook light dranken kan je beter laten staan. In deze dranken is de suiker vervangen door de zoetstof Aspertaan. Bij het verteren wordt het warmer dan 30 graden (het neemt jou lichaamswarmte aan) en dan komen er zeer giftige stoffen vrij.

Nou ja, daar word ik dan echt een beetje bang van. Maar ook weer twijfelachtig wat ervan waar is.. Ik drink vaak light-dranken, vind ik gewoon lekkerder.. :( Ennuh, frituren is de bom!! Mag dat nou niet meer?

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja, Neeltje! Ga jij maar gauw bankhangen met je vriend, en verleid em even! ;) Succes meid, fijne avond nog!

@ handbalster: ik heb nog geen testplannen eigenlijk.. :p Moet er nog es over nadenken. Maar voorlopig nog niet hoor. Niet zoveel zin in een teleurstelling. Jij?

Oohh lol, beetje te vroeg.. Jij wacht nog op je eisprong!! Al aan de klus? ;)

12. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie avond allemaal!

Net ff lekker met mn meissie in bad geweest, ze is gelukkig alweer een stuk gezelliger!

Heb wel alles gelezen, maar ben de helft weer kwijt:).
    Ik las iets over bevrijdingspop, wilde hier in Den Bosch gaan, maar aangezien mannetje toch moet werken ga ik iets anders met mn meisje verzinnen.

Meiden, heb even een moeilijke vraag. Weten jullie toevallig of een sterfgeval in de familie weeën kunnen opwekken? Iemand in mijn omgeving is nu hoogzwanger, maar mag echt nog niet bevallen. Haar moeder ligt momenteel heel slecht en heeft helaas niet lang meer. Ik vind het echt ontzettend moeilijk en ben zo bang dat de kleine hierdoor eerder gaat komen. Pfffffffff, sorry moest t ff kwijt.

Liefs,
    Duveldraakje

13. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Al wel aan de klus, maar nog geen positieve ovulatie test, dus ei is er nog niet. Maar goed, dat mag de kluspret niet drukken haha

@ Duveldraakje: Dat zijn inderdaad hele droevige situaties. Ik weet eerlijk gezegd niet of dit invloed heeft op weeën en derdelijke. Ik denk eerlijk niet dat dat direct zal gebeuren, maar het is hoe dan ook een moeilijke situatie!

14. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ Farmville: Ik heb nog één buurtje nodig voordat ik kan uibreiden. Nog farmvillers hier die nog niet mijn buur zijn? let me know!

15. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Wat is het hier rustig! Iedereen TV aan t kijken of iets anders ;)

@Handbalster: Sorry speel geen farmville, heb ook geen facebook alleen hyves.

@hier: Heb de hele avond al last van krampen, net boven mn schaambot. Het gaat wel op en af, maar zoooooooo irritant!

Liefs,
    Duveldraakje

16. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @duveldraakje, heb nog nooit gehoord van (te vroege) weeen door sterfgeval, wel van terminaal zieken die volhouden tot een bepaalde gebeutenis (in dit geval geboorte) voordat ze toegeven aan de dood

@deesi, beetje laat misschien, maar ik zie ook geen streepje

@vertellen; als mensen vragen of er al een tweede komt zeg ik altijd dat het welkom is maar dat je ze nou eenmaal niet bij de appie kan kopen, dat je daar dus gewoon geduld voor moet hebben

@series, ik ben wel van de soaps en reality series, en ben groot fan van de net5 meidenseries (mcleods, army wives, gossip girl, nouja alles van de maandag en dinsdagavond zeg maar)

@bevrijdingspop, nee, ga naar legoland :D

@vervelende klanten, jah, weet er alles van, weet je wat ik t allerergst vind, moeders die hun koter niet onder controle hebben, dan breken die kids de tent af en dan zegt mama niet doen, dan word de mevrouw van de winkel boos.... lekker dan, ben ik de boeman, voed je kind ff lekker zelf op ! heb t wel eens gezegd hoor, neehoor kind, maar zet nu maar even netjes terug anders word je mama boos.
    als lars ergens in een winkel zijn handen niet thuis houd zeg ik dat ik dat niet wil hebben, en als hij het stuk maakt moet het uit zijn spaarpot. nou dan houd dolfje geldwolfje wel op hoor :D

@hier drukke dag vandaag, grote bestelling binnen, en maandag marktdag, dus lekker druk. maar heb nu lekker vakantieeeeee!!
    wel een hele week haha

@iedereen, in het kader van elkaar leren kennen, wat voor werk doe je. ik sta ik een kantoorvakhandel.

17. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @duvel, tv staat hier naast pc, dus ik doe beide haha

18. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Hallo dames..
    Beetje kut avond achter de rug.. Deze maand zal niets worden, en als het aan manlief ligt de komende maanden ook niet.. (vertelt ie net even..Leuk he!?) Ook het koophuis weet ie nog niet; 'Ik heb er niet zo'n haast mee.' ARGH!!
    Ik ben echt zo gefrustreerd en pissig nu.. Het janken staat me dichterbij dan het lachen.. Gaat het al kut op mn werk, krijg je dit er ook nog even bij.. Heerlijk :( Hoe we dit nu op gaan lossen weet ik ook even niet..

Sorry.. moest het even kwijt.. Ga nu op mijn helft van het bed liggen en hij blijft maar op de zijne..

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Jezus:$ wat is er hier veel gekletst vandaag!!
    Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen..

@Isra: Goed idee van je! Mn fotograaf,lokatie en sieraden heb ik al! :D Las alleen dat het "huisje" van Roske een ruine is,dat word een openlucht-trouwerij dus..hihi

@Michele: Hoe was het bij de huisarts vandaag?

@Deesi: Lieve schat,hoelang ben je nou al aan het testen? Je hebt toch ook een bloedtest laten doen bij de HA die negatief was? Zou het niet gewoon kunnen dat er iets anders speelt? Er zijn wel meer meiden bij wie de menstruatie uitblijft zonder dat ze zwanger zijn.
    Misschien is je lichaam van streek?
    Ik bedoel het niet lullig hoor meisje maar ik denk dat jij jezelf een beetje gek zit te maken..

@MamaCharlotte: Voor mij geen bevrijdingsfestival,ik heb woensdag een late dienst. Jij veel plezier meid!:)

@Neeltje & Vlinder3: Ik was vandaag idd nog thuis en ga morgen meedraaien met mn collega,woensdag zelf weer werken. Zo,dat raadsel is opgelost. Ik heb je om 18.40 terug gesmst Vlinder,3 minuten nadat jij offline bent gegaan..haha:D

@Hier: Nog steeds geen uitslag *trekt haren uit hoofd*
    De huisarts belde me rond 17.00 met de mededeling dat de uitslag nog steeds niet binnen is. Blijkbaar konden ze er moeilijk achter komen wat er in mn bloed zit dus is het nu al naar het 4e lab gestuurd. Mijn bloed maakt een roadtrip:D
    Vrijdag moet ik op het spreekuur komen omdat ik hoofdpijn blijf houden en dan vooral s'ochtends als ik opsta. Dan bespreken we gelijk de uitslag. De huisarts zegt er bijna overtuigd van te zijn dat ik Qkoorts heb. Ik ben benieuwd!

Sorry voor de meiden die ik vergeten ben,het was zoveel!:)

Antwoord op de vraag: Welk(e) land/plaats zou je graag willen zien/bezoeken? Amerika en dan het liefst New York! Ik heb niet zoveel met natuur en cultuur,geef mij maar massahysterie en veel winkels! :D

De volgende vraag is voor Fafa (Jij deed ook mee toch?)

Heb je weleens een cadeautje gekregen waar je helemaal niet blij mee was? Je kent het vast wel,die gemaakte blijdschap tegenover de gever en vervolgens het ding in een la gegooid en nooit meer naar gekeken.. Ik ben benieuwd en wil stiekem ook weten wat het was..als je dat wilt delen met ons:)

20. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Neeltje: Oooooh meisje toch..wat ontzettend k*t voor je! :(
    Het zit je ook niet mee he?!:x
    Wat gemeen van je man dat hij je eerst beloofd om er voor te gaan en nu opeens terugkrabbelt..ik zou ook enorm pissig zijn!
    Heeft hij ook een reden gegeven voor zijn ommezwaai? Wat betreft de kinderwens bedoel ik dan..
    En dat koophuis..potverdikkie! Je was er zo enthousiast over.
    Een kindje en een koophuis zijn natuurlijk opeens hele "vaste" dingen.. Zou het kunnen dat het hem enigzins verstikt?

Lieverd..laat het eventjes goed bezinken en praat erover als je over de ergste 'kwaadheid' heen bent,anders nemen je emoties de overhand en zou het nog weleens kunnen escaleren.
    Als ik je tref op msn mag je bij me spuien meid! Sterkte!

Deel Deze Pagina