Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Er gaan verschillende verhalen rond.. Ik ben benieuwd!

Maar het is best vreemd om te zien hoe bang Nederland eigenlijk is he, er wordt meteen weer uitgegaan van n aanslag en er komt paniek! Arm landje.. *geeft Nederland knuffel*

Meiden, slaap lekker, ik duik lekker het mandje in :) Tot morgenavond ofzo! Lekker feesten op Bpop!

2. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    #582 Neeltje1986, 4 mei 2010
    Laatst bewerkt: 4 mei 2010
    Hoi dames,

Ik heb de pagina's bij gelezen, maar ga even niet op iedereen reageren.. Sorry :(
    Vandaag weer gewerkt, ipv rustig aan beginnen werd het gelijk 9,5uur.. Ben hartstikke op nu en ga zo lekker slapen..

@Mannetje; hij is bij aan het trekken. Gaf me net een knuffel en bood zijn excuses aan. Een ding is duidelijk; We gaan iig voor het huisje!! :D
    Een kindje wil ie even mee wachten tot zeker is of we het huisje kunnen kopen en hoe het met zijn baan loopt. Hij beloofd dat hij snel duidelijkheid geeft..

Ik ga even het nieuws kijken, iets op de Dam gebeurd maar kom er niet wijs uit.. Mn man verteld dit, een collega dat etc etc...

@Pluis; hoe was je eerste dag geweest?

@Nieuws; Net op het nieuws de beelden gezien.. Jezus, je zal er maar tussen hebben gestaan! Mensen werden gewoon echt omver gelopen! Je ziet heel die massa opeens uit een gaan.. Wij hebben ook 2 minuten stilte gehouden, maar ben toch blij dat we daar niet stonden! Beatrix keek na het hervatten van de minuten ook erg om zich heen..

3. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wie verkloot nu weer 4 mei!! Dan ben je toch ziek hor.
    Vind het zo zielig voor Beatrix.

@mamaC: Spannend weer he. Nog een paar daagjes!! Heb je al kwaaltjes?? We lopen nu niet meer gelijk...haha. Vorige maand nog wel! Helaas was mijn cyclus iets langer dan de vorige maand!! Maar nog niet verkeerd.
    Ik dacht vorige week dinsdag m'n ei gevoeld te hebben, maar toen ik afgelopen vrijdag zomaar een ovulatietest deed, bleek dus dat tie nog moest komen!! Dus toen ook weer lekker geklust;). Waarschijnlijk komt me NOD dus weer later.

Weet jij/jullie toevallig hoe het komt dat na mijn positieve ovulatietest, de test nog (nu al 4 dagen) heel licht blijft??

@iedereen: Heel veel succes!!

4. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Isra....
    Ik had vandaag ook iets, dat ik echt dacht van....huh?
    Ik was aan het koken. Onder het koken door wilde ik mijn hond eten geven, dus ik wat brokken gepakt.....en je raad het nooit, i.p.v de brokken in zijn bak te gooien, gooide ik ze in de pan....haha!!! Kon ik dus weer opnieuw beginnen!! Moest wel heel erg lachen om mezelf hor.

5. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    Duveldraakje;
    Tja misschien heten we wel het zelfde of niet???? hihihi…….. ohhh je hebt dus echte goede tekenen van zwangerschap nu nog een rose test zou mooi zijn!!!wat is wia of ben ik nu dom???
    Deesi; wat ga je bij de gyn doen???

Roske; tjeee wat een verhaal zeg!! Wat een pech heb jij…. Hopelijk vinden ze snel een oplossing voor je want kan me voorstellen dat dat geen pretje is waar je elke seconde aan herinnerd word!! En ik verwijd je niks mbt zwangerschap die wens is er bij je dus waarom zou je je daar van weer houden …. Respect!

Mamac; jee zeg dat is ook vervelend! Ben idd benieuwd hoe dat is al je zwanger bent hopelijk niet erger!!!!
    Neeltje; fijn dat jullie weer praten en er meer duidelijkheid is..

@hier; mijn mannetje denkt gelukkig net zoals mij erover ben ik blij!!!Ik was aant werk dus niet knikkeren en niet op het bankje helaas……….dadelijk weer bedje in kruipen morgen weer vroeg werken… klachtenloos en denk ik nog geen ei gehad maar ja ik voel niks…..wachten wel af..
    liefs

6. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    rustig hier............ slaap lekker allemaal!!

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    pff neeltje, wel ff een domper zeg, maar blij dat mannetje bijgedraaid is en zijn excuus aanbood.

verder ben ik t allemaal weer kwijt, dus sorry meiden, nie zoveel reaktie

@hier, vanmorgen met schoonzussie naar gyn geweest voor nekplooimeting, en die was gelukkig goed, en oh hoe vervelend, hij kon t niet goed zien, dus hebben we denk wel 10 minuten kunnen kindje kijken :D
    daarna nog even geshopt en toen op verjaardag. vanaaf de tassen gepakt voor morgen, lekker paar dagen weeeeeg !

welterusten meiden en tot zondag !!

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo ladies,daar ben ik weer!

@Vlinder&Neeltje: Ik heb lekker gewerkt hoor,ik was alleen al helemaal kapot van de busreis toen ik aankwam dus heb het rustig aan gedaan.

@Neeltje: Jeetje,gelijk 9,5 uur gewerkt..pfff,dat was niet de bedoeling toch? Ik ben wel blij voor je dat je het goed gemaakt hebt met je man en dat het koophuisje iig wel door kan gaan. Als dat eenmaal geregeld is zal hij vast wel voor een kindje willen gaan!
    Misschien kunnen jullie wel gewoon verder gaan voor een kindje,het duurt tenslotte ook nog 9 maanden voor het kindje er is:)

@Roske: Goh,wat een ellende heb jij meegemaakt zeg:( Ik kan me heel goed voorstellen dat het opnieuw zwanger raken voor jou weer eens wat positiviteit betekend!

@Duveldraakje: Fijn dat je iig weet aan welke dingen het kan liggen dat je zo duizelig bent. Nu even afwachten wat het precies is.
    Spannend hoor,die symptomen die je opnoemt! Succes!:)

@Anneke: Als je zwanger bent en Qkoorts hebt,heb je meer kans op een miskraam. Volgens mij is dat meer het geval als je echt heftige Qkoorts hebt. Ik weet het niet precies.

@Isra: Wat een grap zeg,dat je je kop thee in de vuilnisbak gooide. Wat kunnen mensen af en toe toch warrig zijn he:D

@MamaCharlotte: Wat balen dat je altijd zo misselijk bent. En ik zeg altijd tegen iedereen: pijn kan ik nog verdragen (ben veel pijn gewend door mijn spierziekte) maar misselijkheid is het ergste wat er is. Jeetje meid,dat vind ik echt rot voor jou. Maareeh...veel plezier morgen bij het Bevrijdingsfestival! Ik moet werken helaas dus voor mij geen feestjes:(

@Deesi: Succes bij de gyneacoloog. Ik hoop dat ze je van je onzekerheid af kunnen helpen.

@Iedereen: Net bij Hart van Nederland gezien dat er bij de Dodenherdenking een man zijn armen omhoog deed en buitenlandse spreuken begon te roepen,een tweede man gooide een koffertje op de grond. 1 van de mannen was een orthodoxe Jood. Beide mannen zijn opgepakt waarvan er 1 inmiddels weer vrijgelaten is.

9. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @Anneke: WIA is eigenlijk WAO. Heeft alleen een andere naam gekregen. Je bent nie dom hoor!

@Pluis: Mag ik vragen wat voor spierziekte jij hebt?

@de rest: Hoe is t met jullie deze morgen? Nog plannen voor vandaag?

Hier: Vandaag alleen met ons meisje, mannetje moet toch werken. Als het goed is gaat de zon wel lekker schijnen, dus misschien gaan we lekker nog even erop uit.

Liefs,
    Duveldraakje

10. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    hello dears,

Wou jullie effe bedanken voor al jullie positieve reacties ;)

Deze nacht raar gedroomd, het enige wat ik mij nog herinner is, dat ik in de badkamer mijn borsten aan't checken was om te zien of mijn tepelhof niet groter en donkerder was geworden lol, maar helaas waren die pcies veeeeeeel lichter geworden hahahahaha

Duveldraakje, geniet maar van je meisje vandaag, ze is helemaal voor jou alleen vandaag ;)

WIA WAO, allemaal onbekend voor mij...

11. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    WIA komt na 2 jaar ziektewet. Ik heb wel gewoon gewerkt maar aangezien ik al 3 banen ben verloren door mn spierziekte hebben ze t aangepast en ben ik dus meteen de WIA in gegaan toen ik weer een baan verloor.
    Nou mn meisje is nu 2 weken voor mij alleen. Mannetje is alleen volgende week donderdag vrij, maar omdat er nogal wat speelt momenteel kan het zijn dat ie ergens nog een keer vrij is, alleen niet op een leuke manier.

Liefs,
    Duveldraakje

12. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    dus WIA is bij jullie, wat bij ons dan invaliditeit is ?

Jah, sorry...belg eh hahahahaha

13. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Yep inderdaad. Wist nie dat je een Belg bent. ;)
    Wat is het hier trouwens rustig!

Liefs,
    Duveldraakje

14. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duveldraakje, dacht dat jullie dat zouden opmerken :D

Bij ons hier is het na 1jaar ziektewet dat je op WIA zit dus, nu is het de regering die mij betaald lol

Is inderdaad rustig hier....het zou beter rustig zijn in't weekend als ik niet achter mijn laptop kan, want als ik dan terug thuis kom, heb ik altijd een boek te lezen van 20pagina's die jullie vol gekwebbeld hebben :D

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neeltje: jaa, ik zag Bea ook echt zo bang kijken daarna, die was echt heel onrustig. Het was echt eng om te zien, wij hadden de tv ook aanstaan toen het gebeurde.. Maar ik had precies hetzelfde als die mensen: aanslag! Erg he! Fijn dat je mannetje weer wat is bijgetrokken :)

@ Corine26: ja, je hebt ook nog steeds een mooie cyclus hoor :) Lekker kort, heerlijk toch! Vervelend dat je ovulatietesten niet donkerder worden.. Daarom ben ik er ook maar mee gestopt, werd er alleen maar onzeker van. Als ik mijn eitje niet voel (tot nu toe 1x voorgekomen) dan klussen we gewoon breed :D Maar dat eitje kan ik echt niet missen als ik em voel! Lol trouwens @ brokken in de pan ;)

@ AnnekeLoes: hebben jullie helemaal nog niet geknikkerd deze ronde? Moet je eitje nog wel komen dan?

@ fioontje: heeeel veel plezier @ Legoland :D

@ Pluis: thanks voor je reactie @ mijn misselijkheid, lief van je! Werkze vandaag! Hopelijk houd je het weer een beetje vol! Ik ga ook werken, en daarna lekker ff feesten :) Toch maar weer een biertje erbij.. ;)

@ hier: nog geen klachten.. Gisteravond weer wat misselijk, maar dat is normaal :)

16. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamaC: Nou het probleem is dat ik op 30 april een dikke,donkere streep had op me ovulatietest!! Dus weet dat tie toen is geweest. Daarna werd tie elke dag lichter. Maar nu naar 4/5 dagen is het streepje nog steeds heel licht en verdwijnt niet. Hoe kan dit??

Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag??

17. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hello ladies,

ik kom ff snel hallo zeggen en dan ben ik weer weg.
    Vanavond rond 22.30 uur ben ik terug van mn werk.

@Duveldraakje: Ik heb INA (Idiopatische Neuralgische Amyotrofie). Het is een redelijk onbekende spierziekte. Ik las dat jij ook een spierziekte hebt,welke heb jij dan als ik vragen mag?

@Iedereen: Een hele fijne bevrijdingsdag vandaag! Hopelijk werkt het weer een beetje mee en hebben jullie allemaal een top-dag.
    MamaCharlotte: Geniet maar lekker van je biertje:D

18. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Goedemorgen allemaal!

@Pluis; Nope, was niet de bedoeling zo lang.. Vandaag mogen we weer, maar hoef nu maar 7,3 uur! Joehoee.. Pff.. Doe jij ook maar rustig aan he! Al iets meer bekend over de uitslag....??

@MamaC; Wat vervelend die misselijkheid.. Is er een speciale reden voor dat je daar vaak last van hebt?

@Duvel; volgens mij heb ik je verhaal gemist.. Maar wens je toch veel sterkte!! En geniet maar lekker van de kleine meid ;)

@Roske; aan je manier van typen merk ik niet dat je uit Belgie komt ;)

@vakantiegangers; veeel plezier !!

@Bevrijdingsdagvierders; veeel plezier, en houdt het netjes ;)

Ik ga even eten, en dan zo ook weer werken.. Bah..

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Corine: dat is gewoon nog het restje van je LH-piek :) maar je hoeft nu dan toch niet meer te testen, hij is iig geweest, je eitje! Komt goed!

@ Pluis: thanks, en werkze!

@ Neeltje: Geen idee wat de reden is.. Het gaat meestal samen met mijn darmen. Kan bijvoorbeeld niet goed tegen veel knoflook of uien of sterke kruiden. Jammer, want dat vind ik juist lekker :) Ik krijg ook sneller last als ik veel vet eet (bijvoorbeeld eten van de chinees). Ik vind cheese-onion chips ook geweldig, maar daar krijg ik ook maagpijn van.. Zelfde met cola light. En van alcohol word ik ook snel misselijk. Echt zo jammer..! Maar jij ook werkze meid!

@ iedereen: ik heb de winkel lekker dichtgegooid! Echt alle winkels waren dicht, ik leek wel gek om em open te houden.. Zou alleen maar verlies betekenen! Dusseh, waarschijnlijk worden dat 2 rondjes Bevrijdingspop vandaag ;) Fijne dag allemaal!

20. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ik heb Dystonie (vorm torticollis Spasmodica), ben afgelopen januari geopereerd en nu is het afwachten. Van het UWV zijn ze nu wel bezig om weer te keuren, maar hoop dat ik nog even thuis kan blijven. We zullen zien!

Liefs,
    Duveldraakje

Deel Deze Pagina