Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Dag lieve allemaal,

na 800 pagina's ben ook ik weer redelijk bij :p

@ duveldraakje: Ik lees dat je verschillende kwaaltjes hebt, super spannend hoor!! Ik duim voor je ( en natuurlijk voor de rest)
    Ik moet trouwens vandaag weer aan het werk ( die vraag stelde je me 9 pagina's terug ;) Ik weet verder ook niet hoe het zit met spanning en opwekken van de weeen.
    @Pluis: ik las dat je alweer gewerkt hebt. Nog steeds geen uitslag van de dokter? Wel gek dat het zo lang duurt, zo gaat het altijd met dat soor dingen poehhh!!! Je vroeg me een aantal pagina's terug over mijn weekje vrij. Dat is idd vakantie, ga even naar limburg!
    @vlinder: ik begreep dat de operatie goed wad gelukt, ik hoop dat alles voorspoedig voor je zal verlopen!!
    @Isra: heb je ook een website van je foto reportages?? Die zou ik graag eens een keertje zien!! Ik ga volgend jaar trouwen dus vandaar ;)..
    @ fioontje: ik vond je opmerking over dat je kinderen niet bij de appie kunt kopen echt super grappig!! Is een goede om te onthouden :D
    @ Neeltje 86: Wat naar voor je dat je vriend opeen zo reageerd. Ik snap dat het voor jou als dondderslag bij heldere hemel komt. Nu is het wel zo dat mannen i.t.t. wij vrouwen veel meer nadenken over het financiele aspect.. Misschien is het even koud watervrees, maar het komt heus wel goed :) Ik hoop dat alles verder goed gaat thuis!

@ de soap vraag: Ik beken, ik ben zo iemand die gtst en atwt volgt als het kan. Verder ben ik friends verslaafd, heb alle dvd's net als sex and the city!! Prison break vond ik de beste actie serie ooit en daarvan ook alle seizoenen in huis :) hihi

@ de vraag wie vertel je het: Bij ons weet een bevriend stel waar we vaak leuke dingen mee doen en die zelf ook 2 kinderen hebben dat we ermee bezig zijn. En dit kwam natuurlijk omdat ik me weer eens versprak hihi verder weet niemand het. Gezien we volgend jaar gaan trouwen willen we dit grote geheim nog even onder onszelf houden..!!

@ de rest hoe is het ermee??

Ik heb vanavond en morgen nachtdienst en dan eindelijk een welverdiende week vakantie!!

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Zeg meiden, we schoven bijna van de pagina af :D
    Dus effe ge-upt!
    Lekker rustig hier!

Liefs,
    DD

3. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Hey duveldraakje!

Het is idd heel rustig hier!! Iedereen zal wel richting bevrijdingsfeestjes zijn..

4. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    T'is al de ganse dag rustig!!

Fijn duveldraakje dat je ons weer ge-upt hebt :) er moet iemand zijn die het doet eh ;)

Owja, wil effe iets leuks vertellen.... een hele poos geleden vroeg mijn dochtertje van bijna 6 mij iets (weet niet juist meer wat), maar dat was iets van voor haar tijd...en vroeg ze mij dan, was ik dan in jouw buik mama? manee, antwoorde ik, er was toen nog geen sprake van u, jij bestond nog niet, jij was toen nog een visje.

Nu, paar dagen geleden, komt ze weer met iets uit het verleden van toen haar broer klein was, en zei doodgezellig, maar toen was ik nog een visje eh mama? hoe komt het eigenlijk dat ik een visje was?
    LOL ik kon toen effe niet meer van't lachen

Probeer dat maar aan een kind van 6 uit te leggen haahahaha

5. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0

Hee dames wat rustig hier zeg!!! Iedereen aant feesten ofzo???

; geniet van je weekendje weg!!!

Duveldraakje; oh gelukkig ben ik toch nog beetje slim!!! Hihih dank je!

Mamac ; hahaha jawel hoor genoeg geklust en hopelijk ook geknikkerd!! Voel mijn ei niet dus klussen breed om de dag!nu maar hopen……..

Hier@ vandaag wat steken in buik maar net onder de navel, weet niet of dit eisprong kan zijn??Kwa afscheiding wel minder maar niet veel veranderd lijkt het…. Ik vraag me af waar mijn eitje nu is?????Is ie al geweest of komt ie nog…………….. we klussen maar weer verder………….
    liefs

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ miracle: leuk dat je je ook weer ff meldt :D Hoe is het verder met jou? Lekker dat je bijna vakantie hebt!

@ roske: hahah, geweldig verhaal :)

@ hier: toch wel weer een aantal biertjes gedronken @ bpop.. Pfff! Zou zo kunnen tukken! Ik duik zo ook lekker mijn mandje in met vriend en gaan lekker the Mentalist kijken (over series gesproken ;)).

Wel goed trouwens dat ik zoveel leuke feestjes en bezigheden heb, ik heb me deze maand echt nauwelijks met zwanger worden bezig gehouden (vind ik wel goed van mezelf!). Alleen een beetje slecht dat ik er wel bij drink.. ;) Maar ach, het moet leuk blijven hoor! Straks mag het 9 maanden niet ;)

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Trouwens, het is hier inderdaad superrustig! Maar er zijn ook een hoop aan het werk, op vakantie en vast ook wel een paar naar bevrijdingsfeestjes ja!

8. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hello allemaal!

Idd erg rustig! Had wel gedacht dat ik na de hele dag werken een hoop bij moest lezen,maar het valt me reuze mee! ;)

@MamaC; Fijn dat je je zo vermaakt, ook belangrijk toch!

@Miracle; succes met je laatste diensten en geniet lekker van je vakantie, veel plezier!! (Ben jaloers op je ;))

@Roske; haha ik ben nu wel erg benieuwd hoe je het hebt uitgelegd! :D
    (Voor de rest gaat het hier thuis prima ;))

@AnneL; succes met knikkeren ;)

@Hier; lekker rustig, dadelijk fijn slapen :D Heerlijk!! En ik wou nog iets zeggen maar dat weet ik nu niet meer..

9. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @Roske: Whahahahahaha, geweldig die dochter van je!:D

@MamaC: Ach ja als je maar lol hebt. Ik ben zelf ,bij de zwangerschap van onze dochter, de avond voor het testen nog compleet uit mn plaat gegaan op de verjaardag van mn broertje en onze meid is hartstikke gezond! :p

@Neeltje: Bietje last van (ZW)dementie??? ;)

@Hier: Al de hele dag misselijk, krampen (alsof ik elk moment ongi kan worden) en echt mega-duizelig. Kan me nu ook totaal niet concentreren, voel me echt ronduit K*T! Bah, bah.
    Morgen oppassen op nichtje, wordt dus een geweldige dag met 2 dametjes in huis. ;)

Liefs,
    DD

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden

Vandaag een leuke en gezellige dag gehad met mijn kleine mannetje. Grote man moest helaas werken dus ben met alleen de kleine man bij een vriendin in Zeeland geweest en dit was echt super gezellig.
    Maar ben me nu toch verrot, duik vroeg m’n bedje in. Pfff kan me ogen haast niet open houden!

Corina haha ook al echt zo’n mega domme actie HIHI ben blij om te horen dat ik niet de enige ben. Had gisteren alweer een stomme actie. Ik naar het dorp geweest om vlees te halen (uiteindelijk niet nodig gehad want hebben diepvries pizza gegeten), maar ipv dat ik het in de koelkast heb neergelegd heb ik het in de voorraad kast gelegd, haha daar zag ik vanmorgen mijn vlees liggen, dus ook maar in de kliko gegooid! Het moet echt niet gekker gaan worden hoor met mij.

Fioon wat fijn dat bij je schoonzusje de nekplooimeting goed was.

MamaC groot gelijk heb je dat je de winkel hebt dicht gegooid. Leuke dag gehad vandaag??

Miracle ik stuur je even een PB.

Roske heerlijk dat soort opmerkingen van een kind.

MamaC ja dat is idd beter dat je veel bezigheden hebt dan ben je er niet continu mee bezig.

Nou het viel helemaal mee wat ik bij moest lezen.

11. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Duvel; Dementie heb ik noooit last van gehad.. Krijg altijd te horen dat ik alles onthoud. Ik ben zelfs manliefs agenda ;) ('Schat, had ik huppeldepup iets te doen of niet?') Mijn agenda is ook altijd bijna leeg.. Onthoud alles.. Alleen nu even niet..
    Veel plezier morgen met de dames :D

@Isra; Ook wel eens lekker om vroeg je bed in te gaan, toch ;) Wel naar je zin gehad in Zeeland??

@hier.. Hondje uitlaten en dan richting bed.. Of niet.. Ik twijfel :D

12. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @Neeltje: Dat had ik idd ook voor mn zwangerschap, sindsdien kan ik met vlagen echt een mega-vergiet zijn...:$:(
    Ik kon echt heel veel telefoonnummers onthouden, data's enzo, maar nu heb ik echt mn agenda nodig. Heeeeeeeeeeeeel raar!

Liefs,
    DD

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Duvel; laten we het hopen dat het een goed teken is ;)

Nu ga ik echt slapen.. Nouja.. Slapen.. Op bed tv kijken :D

Slaap lekker !!

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    He shit,ik ben weer te laat..Iedereen ligt al in bed;)

@Duveldraakje: Ik heb weleens van dystonie gehoord maar weet niet meer precies wat het is,ik ga het een keertje google'en.
    Spannend hoor,die symptomen. Hopelijk is het niet van je ongesteldheid en heb je snel goed nieuws.

@MiracleOfLove: Vandaag voor de 2e keer gewerkt,het was vermoeiend maar is wel goed gegaan. Vrijdag krijg ik (als het goed is) eindelijk de uitslag,ik moet om 9 uur bij de dokter zijn.
    Geniet van je weekje Limburg..heeeerlijk!

@Isra: Die kliko van jou raakt wel snel vol met al die grappige blunders. Toevallig al een keer je sleutels in de koelkast aangetroffen?:p

@Neeltje: 7,5 uur is ook veel idd als je nog zo'n last van je hoofd hebt. Ik baal met je mee,vind het allemaal maar asociaal!

@MamaCharlotte: Weer een kater morgen meid?;)

@Roske: Haha,wat een vraag van je dochtertje..dan sta je ook even met je mond vol tanden zeker?

@Anneke: Hopelijk ben je op de goede dagen aan het klussen!

@Iedereen: Ligt het nou aan mij of is Fafa al zolang niet meer komen kletsen hier? Hopelijk alles in orde bij haar..

15. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Zo een hele goede morgen deze morgen, ik kom net uit mijn nachtdienst en lig nu net in bed..Ben wel een ietsiepietsie beetje moe hoor!! Had wel goed nieuws, vannacht hoef ik niet te werken dus joepieee na bijna een jaar werken eindelijk weer een week vrij!!
    @Roske: echt te grappig wat je dochter vroeg!! Wat heb je eigenlijk geantwoord?
    @Annekeloes: Ik weet ook niet of je, je eitje hebt gehad. Ik voel het altijd door flinke zeur pijn aan de linker of rechter kant van mijn buik ter hoogte van de blinde darm..Het gaat vast goed komen, je hebt veel geklust lees ik!!
    @mamacharlotte: ik vind ook dat je nog gewoon mag genieten hoor!! Lekker nog even uit je dak gaan. Als je eenmaal een kindje zou krijgen dan is je leven totaal anders dus nu nog even genieten samen!! Verder gaat alles goed met mij
    @Isra: ik hoop dat je lekker hebt geslapen vannacht. Nog bedankt voor je privé berichtje, super leuk om je site te zien!
    @neeltje86: En heb je snel de tv uit kunnen zetten toen je eenmaal in bed lag of heb je het stiekem iets te laat gemaakt?
    @pluis: Oeh vrijdag de uitslag, spannend hoor! Hou me maar op de hoogte. Gelukkig ging het werken redelijk goed!

16. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goodmornin' Angels

Neeltje, heb geen degelijk antwoord kunnen verzinnen...is zoals Pluis zei, ik stond daar met mijn mond vol tanden, het enige wat ik heb kunnen zeggen was dat ik dat wel zou uitleggen als ze wat groter was

MamaC, niet teveel hoofdpijn vandaag ? :p

Pluis, fafa is indd al een tijdje niet meer gekomen, mss heeft ze het te druk

Duveldraakje, mss heb je binnen een paar dagen gewoon een roze test ;)

Neeltje, en, weet je ondertussen al wat je wou zeggen ? lol

Ik heb dat soms ook, en dan ga ik terug van de plaats van waar ik kom, en raar maar waar het schiet me dan weer te boven...maar dat is natuurlijk niet altijd het geval

Hier, vanmorgen opgestaan met ongipijn en pijnlijke ongiborsten, duuuuuuuussssssssss bij mij gaan die rode ettertjes komen

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Duvel: Ja, het kan allemaal he, zolang je nog geen bloedband hebt :) En ik wil nu nog wel een beetje kunnen leven hoor.. Tuurlijk kijk ik wel uit (kan ook weer tegen je vruchtbaarheid werken), maar af en toe.. :D Vervelend dat je zo misselijk bent..!

@ Isra: Jij bent ook wel weer lekker bezig he, vlees in de voorraadkast :) Haha! Komt je duur te staan, dat soort dingen ;)

@ Pluis: Over sleutels in de koelkast gesproken: dat heeft mijn mams een keer gehad! Ze was ze al heeeel lang kwijt, hahah!

@ fafa: Meid, hoe gaat 't met je?? We missen je ;)

@ hier: Het was superleuk @ Bpop, ben er nog erg lang geweest uiteindelijk! En weer geen kater! Festivalbier he.. Waterachtig ;) Al voelde ik em wel, gisteravond.. Maar we gaan weer stoer door met het programma: vandaag naar het onderwijsmuseum in R'dam, daarna nog ff shoppen, daarna misschien nog naar Den Haag.. Drukdrukdruk! Maar wel leuk!

@ hier ontopic: Gisteravond weer beetje misselijk geweest (toen was ik wel weer nuchter hoor ;)). Vanmorgen ook wakker geworden met een branderig ongesteldheidsgevoel in mijn onderbuik.. Nee he, bah! Ik hoop het toch echt niet..!

18. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Goeie morgen!

@MamaC: Ja gewoon nog ff genieten meid, zolang het nog kan :D

@Roske: He bah meid, ik hoop eigenlijk voor je dat het niet komt en je gewoon een mooie test mag hebben.

@Pluis: Mocht je gaan googlen op dystonie dan kom je waarschijnlijk hele zware gevallen tegen. Ik heb (gelukkig) een milde vorm, wel veel pijn, maar er is mee te leven.

@Hier: Vandaag de kleine van mn zwager hier, 2 kleine dametjes die samen lekker de hele dag kunnen spelen. Thank god dat ze de situatie nog niet snappen.
    Ik heb trouwens geen goede hoop, heb al de hele ochtend een flinke steek net boven mn heup. Zal toch niet weer zo'n late eisprong hebben? Wel raar, want volgens mij heb ik m al gehad. Zou ik me dan toch echt vergist hebben? Aangezien de kans nihil is dat er vandaag of morgen geklust gaat worden, geef ik t even op...snap echt niks meer van mn lichaam.

Liefs,
    DD

19. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duveldraakje, ja, vrouwen zit raar in mekaar!! Hadden ze maar een degelijk handleiding ;)
    Ik hoop alleen dat je lekker zwanger bent, de rest trouwens ook !

20. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Dank je wel Roske, blijf natuurlijk ook voor jouw duimen.
    Ik weet het btw echt niet, heb geen last van vruchtbaar slijm, dus... misschien is het wel iets anders. Mijn darmen reageren sowieso altijd slecht op stress, dus misschien is het dat wel.

Liefs,
    DD

Deel Deze Pagina