@Duvel; welke situatie snappen ze gelukkig nog niet? (of is dat erg brutaal!?) @MamaC; fijn dat je geen kater hebt!! Vandaag gewoon weer de winkel geopend of blijft ie dicht? @Roske; Ik weet t nog steeds niet, wat ik wou zeggen.. Echt vervelend!! Balen dat de rode ettertjes komen Wegpesten Ik zou ook niet goed weten wat ik zou moeten zeggen tegen zo'n kleine dan.. @Pluis; ja was erg lang! Baalde er ook flink van.. Ben benieuwd naar de uitslag morgen, spannend!! Was het werken bij jou ok gegaan? @Miracle; Joepieeeeee, geniet van je vrije weekje!!! (tv ging om kwart voor 1 uit.. ) Idd.. Ik heb Fafa ook al lang niet meer gezien hier.. Hoop dat het ok is, en dat ze snel iets van zich laat horen.. @Hier; ik ben luiiiiiiiii... Ga zo even douchen en dan de hond uitlaten, die ligt me zo zielig aan te kijken..
@Neeltje: Helaas kan en mag ik daar (nog) niks over zeggen. Het is hier in ieder geval al een paar weken een emotionele rollercoaster en vandaag bereikt t toppunt. Ik heb de afgelopen nachten echt bagger geslapen en ik ben nu eigenlijk doodop, maar hopelijk kan ik morgen hier mn ei kwijt. Liefs, DD
@Neeltje: Ja,het werken was wel redelijk goed gegaan hoor. Nu ben ik 2 daagjes vrij en dan het weekend vroeg-laat werken. En jij? @Duveldraakje: Oke,goed dat je het zegt. Daar zal ik rekening mee houden als ik het ga opzoeken op Google. Ik lees dat jij midden in een vervelende/spannende situatie zit momenteel.. Hopelijk komt alles goed en als je hier je verhaal doet zal iedereen je proberen te steunen. Sterkte meid! @MiracleOfLove: Wat lekker dat je vannacht niet meer hoeft te werken! Vakantieeeeeeeeeeee!!! Geniet ervan! @Fafa: Joehoeeee,where are you?? @De rest: Sorry,ik weet niet meer wat jullie allemaal getypt hebben maar houd de sleutels uit de koelkast,succes met de kwaaltjes en shop ze in Rotterdam Ik ga er weer snel vandoor,moet strakkies mn nagels laten doen. Tot vanavond!
@Duvel; wat vervelend!! Ik hoop dat het toch allemaal goed uitpakt en natuurlijk kun je hier morgen je ei kwijt!! En ik hoop dat het niets ernstigs is.. @Pluis; Fijn dat het werken redelijk goed is gegaan.. Ik ben nu een dagje vrij.. Morgen hebben we gesprekken bij de hypotheker etc. (eigenlijk vandaag maar manlief moest werken..) Dus morgen een late, zaterdag vrij, zondag een late.. Ik werk eigenlijk altijd 's avonds.. Erg vervelend! Zondag was ik eigenlijk vrij, maar 'omdat jij ziek was, heeft iemand een weekend minder vrij gehad, dus zou het erg fijn zijn als jij een dienst van haar overnam'. Wist niet dat ik diensten over moest nemen als ik ziek was.. Raar volk! Veel plezier bij je nagels, ik mag volgende week weer
Neeltje uiteindelijk lag ik nog laat, reden = farmville ☺ Pluis nee nog geen sleutel in de koelkast, maar ook dat zou zomaar kunnen gebeuren. Vandaag gelukkig nog geen stomme dingen gedaan (denk ik ☺ ) Mamac eenn druk programma vandaag, veel plezier! Duveldraakje zo te lezen zit je in een moeilijke situatie heel veel sterkte! En zodra de tijd daar is kan je uiteraard altijd je hart bij ons luchten. Neeltje ik vind de gang van zaken bij jou op het werk wel heel raar. Ik zou haar laten weten dat je er niet mee akkoord gaat, wat denkt ze wel niet. Is het nog nooit voor gekomen dat jij ook een keer extra hebt moeten werken door een zieke collega?
@Isra; ik benhet daar zo zat, dat ik er geen eens moeite meer in steek om er iets van te zeggen. Met heeel veel geluk, en steun van school, krijg ik gewoon 5 juli mijn diploma en benik daar 5 juli weg. Het is een erg gesloten team en ik sta daar buiten. Heeft voor mij ook geen meerwaarde om er nu iets van te zeggen; daarmee zet ik mezelf nog verder buiten spel. En eerlijk gezegd.. ik heb er ook geen zin meer in om tegen hen in te gaan. FarmVille is verslavend he
Neeltje nou dat blijkt wel dat je er buiten valt. Ik krijg ook echt het idee dat ze jou gebruiken en het liefst nog een half jaar hadden willen gebruiken door het feit dat ze vonden dat je nog maar een half jaar moest blijven door jezelf te bewijzen. Nou meid ik ben blij voor je dat je 5 juli je diploma in ontvangst kan nemen en bij een bedrijf kan gaan werken waar je wel waardering krijgt en gerespecteerd wordt.
@Isra; wij hebben zelf ook dat gevoel.. Maar niets is nog zeker; eerst afwachten.. Ik geloof het pas als ik mijn examen stukken volledig heb ingeleverd!! Maar ik hoop echt zo dat ik wel mijn diploma on ontvangst mag nemen.. Ben er helemaal klaar mee!!
Zo meiden, wat een geklets weer!!!! Ik heb vandaag een poging gedaan om te gaan werken, ik moets om 11 uur beginnen. het was een condoleance dienst van 150-200 man en we moesten rond gaan met koffie en thee. Nou het ging echt nog niet hoor, mijn buik ging na 1 uur al opspelen en daarna heb ik niet veel meer gedaan en mocht dan ook om half 2 weer naar huis, nu hoef ik volgende week donderdag pas weer.... Had het ook wel weer een beetje moeilijk hoor, het was en man die plotseling overleden was en zijn zoon van 20 was er ook, toen iedereen ging condoleren zag ik mezelf weer even staan 9 jaar geleden bij de crematie van mijn papa. Nu gaat het weer hoor. Vanacht scheelde het trouwens niet veel of ik had boven de pot kunnen gaan hangen, gelukkig hield ik het in bedwang....Ik heb de laatse paar dagen echt vaak, dan val ik net in slaap en schiet ik wakker met een vlaag van misselijkheid en vanacht was echt hevig. Na een half uurtje ging het wel weer en nu nergen geen last meer van....Vreemd. Maar ja echt slapen doe ik dus niet s'nachts. Zal alle spanning wel zijn denk ik of zo. Er komen al een aantal testers aan zie ik, spannend lady's!!!!
@Vlinder; Goed dat je naar je lichaam luisterd! Doe het rustig aan he meid.. Ik geloof het meteen dat je het moeilijk had met de herrinering aan vroeger.. 't Is ook niet niks.. Uhm.. De misselijkheid enzo he.. Deze maand was toch nog je kans om 'spontaan' zwanger te raken..? Misschien is het wel spontaan gebeurd..?? Ik heb toch helse rugpijn en misselijkheid.. Dadelijk een broodje maken en even lekker lui zijn op de bank..
Ja dit is de laatste maand om 'spontaan' zwanger te wonder inderdaad, daar had ik nog niet eens aan gedacht dat dat het misschien wel kan zijn. Ik durf er eigenlijk niet te veel op te hopen.... Ik heb net een lekkere vette tosti op en nergen last van dus wat het is wat ik s'nachts heb geen idee. Zo stel je voor dat het raak is....Nou dan loopt echt de fanfare door de straat hier hoor en gaat de vlag ook naar buiten. Ik moet in princiepe volgende week zaterdag/zondag pas ongie worden....maar ik weet niet hoe mijn cyclus loopt net na de operatie dus we zullen zien. De gyn zal woensdag wel een inwendig onderzoek doen denk ik en dan hoor ik wanneer ik moet gaan beginnen met spuiten. Lijkt mij dat het het beste is als ik ongie ben geworden want om een cyslus ineens te gaan verstoren lijkt me ook niet goed.
Nou.. Ik ga heel hard duimen voor je Dat zou toch wel echt super gaaf zijn!!!! Ik weet niet hoe het allemaal zit met spuiten e.d. maar zoals jij het verteld zou het iid beter zijn om na de ongie te beginnen. Vind het wel spannend voor je..!!
Nou ik wordt met die spuiten in de overgang gebracht, dus ik denk dat ik deze cyslus af moet maken. Ik vind het zelf ook wel spannen nu hoor. Aangezien we goed ons best hebben gedaan rond mijn ei. Ondanks mijn herstel, mijn ventje wilde deze kans niet missen en ikzefl ook niet. Wat is het verder rustig?
@duveldraakje: Sterkte meid! We proberen hier zoveel mogelijk voor je te zijn! @Pluis:Heerlijk je nagels laten doen, maak er maar wat moois van @Neeltje: jij een dienst overnemen, omdat je ziek was?? Wat een debiel bedrijf. Ik snap dat je zegt dat je niet het gevoel hebt dat je er tegen in kunt gaan. Misschien is het dan wel beter in deze situatie om het nog even te "slikken", al lijkt mij dat heel moeilijk !! Om nu het e.e.a. uit te vechten met de vakbond (weet niet of je daarbij zit) is het niet meer waard voor de laatste 2 maanden. Succes en hier kun je lekker tegen dat gekke gedoe aanschoppen, wij schoppen mee hihi @vlinder: wat verevelend dat het niet goed ging op je werk. Beroerd en dan ook nog zo'n heftige flash-back. Ik kan dan best begrijpen dat het je heel eventjes te veel werd! BTW spannend hoor die kwaaltjes, ik hoop het ook zo voor je! @iedereen: vind het zo spannend voor iedereen, merk dat ik stiekem zenuwachtiger ben voor jullie dan voor mezelf hihi.. Ik heb trouwens steeds een soort ongi kramp in mijn buik, alleen kan dat nog niet is wel een beetje te vroeg..hmmm we merken het wel. Ik ga er maar vanuit dat ik deze maand ongi word, dan ben ik tenminste niet zo teleurgesteld..
@Vlinder: Spannend hoor.. En je hoeft niet te wachten tot je nod.. Misschien weet je het woensdag wel! Houdt je ons op de hoogte??? @Miracle; ik 'slik' hen gedrag nu al een jaar.. Dus dan kunnen die (hopelijk) 2 maanden er ook nog wel bij. Stop nu liever energie in mijn afstuderen dan in hen.. Wel fijn dat jullie lekker mee schoppen! Het blijft elke maand spannend he? Hoop dat je een roze test in haden hebt!! Ik merk dat ik er nu niet zoveel mee bezig ben, we zijn niet zo bezig geweest met mijn ei e.d. omdat manlief even heel erg zenuwachtig werd.. We zien wel Mja, en nu wilde ik (weer) iets zeggen en ben ik het (weer) kwijt.. Nondeju.. Het wordt nu vervelend :x
Ohja! Nu weet ik t weer.. Dat het hier idd rustig is Vlinder.. Net mn laatste hand gelegd aan de verslagen van mn afstuderen.. Jippieeeeeeeee...
Haha, gaat goed met je he Neeltje.... Inderdaad rustig maar zal vanavond wel weer komen, dan heb ik morgen weer een hoop bij te lezen. Enne....Wat denk je nou???? Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte en als ik het niet doe/kan dan zal Pluis dat wel doen. Mijn linker bovenbeen slaapt....Nog nooit gehad. Ik heb weleens als ik te lang met mijn elleboog op mijn been leun dat dan mijn onderbeen of voet slaapt, maar mijn bovenbeen nog nooit. Voelt echt RAAAAAAR!! FF een bakkie koffie pakken, dan wordt hij misschien weer wakker.
@Neeltje: O'ja dat was ik vergeten je man had inderdaad even last van cold feets, gaat het nu weer goed? En by the way joepppppppppppppieeeee heerlijk dat je de laatste hand aan je eindeverslagen hebt gelegd!! Ik ken het gevoel dat is zo'n opluchting @ Vlinder: haha een slapend bovenbeen, tsja dat is apart en vooral vreselijk irri!!! Gelukkig is ie weer wakker
@Vlinder; gaat geweldig hier Denk dat ik voortaan een notitie boekje langs me houd Slapend bovenbeen!? Dat heb ik nog nooit gehoord.. Wel fijn dat ie van een bakkie wakker wordt haha @Miracle; Yep, hij is weer goed aan het bijtrekken Echt zo'n ongelofelijk gevoel dat die stress dadelijk weg valt.. Dan houdt ik lekker veel vrije tijd over haha