Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Haha, nee heb ik ook nog nooit gehoord, maar ik had het dus hihi. Voelt echt raar joh. Van het bakkie werd hij niet wakker denk ik, maar van het stukkie lopen naar de keuken wel.:D

Ik ga zo weer afsluiten, eten maken en lekker bankhangen met mijn ventje vanavond. :)

Tot morgen lady's!!

2. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Vlinder; Geniet ervan!!

Mannetje en ik gaan zo even langs de Ikea.. Kijken of ze daar 't schilderij nog hebben.. En even kijken of die boxspring bedden iets zijn daar..

3. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Dames wat is het rustig hier!!

Neeltje nog wat bij de ikea gekocht?

4. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Hoe is het hier? Zie mijn banner :( mijn roze wolkje was te kort om er nog 8 maanden op te blijven zitten. Dus ik kom weer gezellig bij jullie kletsen. Gezien de mk weet ik nog niet hoe het zit met mijn cyclus. Maar heb ook zoiets van "ga nu even genieten van het mooi weer" even niks aan mijn hoofd.

nog roze nieuws hier?

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #645 Vlinder3, 6 mei 2010
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
    Meis, knuffel voor je!!!!

Hier nog nu wel weer wat misselijk, dus ik denk dat er echt iets aan het wringen is hoor.
    Hihi, ik probeer van alles te bedenken om mezelf maar niet gek te maken. :D
    Na 4 jaar tobben en nu 1 goede kans op een 'spontane' zwangerschap durf ik nu ook niet echt te hopen.

Stel je voor zeg, dat het zo is, dan wordt ik echt gek hoor. :D
    Maar goed eind volgende week weet ik pas meer.
    Het is wel erg vroeg voor allerlei klachten, niet?
    Lang geleden dat ik mezelf zo gek heb zitten maken, ik wil het niet maar doe het wel. ;)

Lady's hoe is het met jullie??
    Jullie zijn allemaal zo stilletjes, ben ik niet gewend.

Enne, tja ik zou gaan bank hangen maar mijn ventje is weer even weg.

6. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Avond meiden!

@Neeltje: En geslaagd bij IKEA???

@Shaida: He bah meis, hoop dat je gauw een wondertje krijgt dat goed blijft plakken.

@Miracle: Dank je wel meis, morgen kan ik jullie meer vertellen, ligt nu nogal gevoelig.

@Vlinder: Oh zou toch wat zijn als je nu toch zwanger zou zijn, *duim,duim,duim*

@Hier: Ik weet nu heel zeker dat ik vandaag pas mn eisprong heb gehad. Sinds vanochtend een gruwelijk stekende pijn links gehad, vanmiddag werd t ineens heel wat minder en na het toiletbezoek had ik ineens een (sowwy voor ranzigheid) klodder zeer elastisch slijm. We gaan vanavond, ondanks alles, toch nog knikkeren (dit is ook puur om even de gedachten te verzetten) en hopen dan maar op het beste. Hoop alleen dat mannetje niet al te laat thuis is, maar ben bang van wel. M'n nieuwe NOD is nu dus 20 mei. Zal zo ff t lijstje opsnorren en aanpassen, staat ie ook meteen weer wat *up*.

Liefs,
    DD

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Shaida sterkte meid.

Oh vlinder ik gun het jou zo ontzettend, dat zal toch een geweldig wonder zijn als het nu toch is spontaan gebeurd. Wanneer is je NOD??

Hier vind ik het ook steeds spannender worden aangezien mijn NOD aan het naderen is. Ben mega chagerijnig maar dat had ik ook altijd wel als ik ongi moest worden dus durf er echt geen uitspraken over te doen.

nog even een vervolg op mijn vlees in de voorraad kast verhaal, ik kon vandaag nergens mijn bietjes (in pot) vinden. Zoeken zoeken zoeken, haha ik hoef jullie denk ik niet te vertellen waar ik die had neergezet.....

8. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    18 april: Shaida
    19 april: xVlindertje, Deesi
    20 april: Vlinder27, Pantoefje
    23 april: michele25
    24 april: Anita85
    29 april:lonneke
    4 mei: Sasje24
    7 mei: Bloemmm
    8 mei: dbrgrsmr

9 mei: Isra
    10 mei: MamaCharlotte
    12 mei: Miranda, Corine26

13 mei: Roske
    14 mei: Fioon, Miracle of love, fafa
    16 mei: Marleen86, AnnekeLoes
    18 mei: Neeltje1986
    19 mei: Handbalster
    20 mei: Duveldraakje22
    24 mei: anoniempje 1985
    25 mei: Pluis81
    26 mei: Ukkepukkie, michele25
    8 juni: xVlindertje

Mijn NOD aangepast, hoop dat ik het goeie lijstje heb (volgens mij wel)

Liefs,
    DD

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Duveldraakje nu je eipas, dus dan is het best een lange cyclus voor je geweest?! En je kwaaltjes klonken nog wel zo hoopvol!

10. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Mmmm, diepvries of koelkast???

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Vlinder: Haha,ja die is met die van mij op pad:D Ze gingen samen de auto wassen..:( Mannen! Hihi!
    Spannend zeg,die kwaaltjes die je opnoemt. Het zou echt helemaal geweldig zijn als het dan toch spontaan raak is enneh..de fanfare komt dan zeker door de straat en ik loop voorop!:D

@Neeltje: Wat een stelletje klootzakken/trutten daar bij jou op je werk zeg..gatverdamme! Ik zou wel in de gaten houden of je die extra weekend-dag wel uitbetaald krijgt want die dag dat je ziek was moet je ook gewoon uitbetaald krijgen. Ik vind het echt NIET normaal dat je een extra dag moet komen werken,dat zouden ze bij ons echt nooit doen.. :$:$:$
    Wat ben ik blij voor jou als je 5 Juli lekker je diploma krijgt,ik zal heel hard voor je hopen dat het goed komt!:)

@MiracleOfLove: Mn nagels zien er weer netjes uit hoor! Ik heb alleen al maanden dezelfde kleur,volgende keer maar weer eens wat anders. Dan ga ik voor knalroze,lekker zomers alvast!:)
    Laat jij je nagels ook weleens doen?

@Isra: Ik hoop maar dat die rare dingen die je doet een goed teken zijn..zwangere vrouwen zijn soms ook warrig he!:)

@Shaida: Aah meid,wat ontzettend vervelend voor je dat het mis is gegaan:( Sterkte en hopelijk snel voor jou een kleintje dat blijft plakken:)

@Hier: Niks bijzonders,alleen koppijn..jakkes!

12. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ja ik denk dat die misselijkheid met iets anders te maken heeft. Ik had echt gehoopt dat mn cyclus nu wat korter was, maar helaas. Ach ja, hopelijk zijn we nog niet te laat. Kan over een paar weken echt wel wat goed nieuws gebruiken. En hopelijk ben ik dan toch nog voor de verjaardag van mn meisje zwanger.

Liefs,
    DD

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Meiden!

Ik had weer een hoop te lezen! Niet zoveel zin om op alles te reageren.. Maar even een paar dan:

@ Vlinder: ik duim voor je! :D

@ Shaida: wat balen meid :( Ben je er erg kapot van? Sterkte ermee!

@ Duveldraakje: jij ook sterkte met een nare situatie.. Hopelijk kan je er gauw over praten! We zijn natuurlijk nieuwsgierig, maar je moet ook lekker je hart kunnen luchten! Balen dat je nu pas je ei hebt, zeg! Ook raar..

@ Neeltje: heerlijk dat je eindverslag af is :D

@ Isra: ja, jij bent ook snel aan de beurt nu! Waarom heb je eigenlijk geen banner? :p

Dat wilde ik ff kwijt! Ik lig alweer lekker in bed, ik ben echt kapot!
    Veel liefs!!

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    JEP :D koelkast hihi

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je lieverds!!!!
    Mijn nod is als alles 'normaal' loopt volgend weekend, maar ik weet niet of hij goed doorloopt door die operatie.
    Maar woensdag zal de gyn wel een inwendoge echo maken dus wie weet kan hij het dan al zien of ik ongie ga worden ja of nee.

@Pluis, ja ze zijn inderdaad samen weer op stap maar die van mij ging zijn auto niet wassen hoor haha alleen die van jou. :)

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hmmmm mamaC eigenlijk niet echt een verklaarbare reden dat ik geen banner heb, maar wel een bewuste keuze. Hihi begin ik hier nu ook al warrig te doen.

Ik denk dat ik denk dat als ik een banner zou hebben ik er nog meer mee bezig ben en ben er al zoveel mee bezig.

Mmmmm ben volgens mij niet duidelijk, maar een andere reden kan ik me eigenlijk niet bedenken.

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Pluis en vlinder zijn jullie in het dagelijks leven ook vriendinnen?? Waren jullie dit al of is dit gekomen door het forum??

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik snap het wel, ik heb er ook aan zitten denken. Als ik die banner niet heb ga ik iig niet elke dag kijken op welke dag ik zit! Maar ik vind het juist ook wel leuk dat mensen dan kunnen kijken hoe ver je bent e.d. :D En toch wel handig op welke dag je bent..! Maar lekker niet doen hoor, als je het niet wilt :)

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nee we zijn al lang vriendinnen, en Pluis kwam toevallig ook op dit forum terecht en herkende mij aan mijn verhaal :)

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Wat leuk zeg! En dat zal het toch fantastisch zijn om misschien ook nog is samen zwanger te mogen zijn.

Ik heb dat ook met een vriendin. Ik mag zondag testen en zij donderdag. Alleen bij haar is het hele traject via de MMM gegaan. Ik gun het haar zo ontzettend en duim voor haar nog harder dan voor mezelf, maar het zal toch een fantastisch cadeau zijn om het samen te mogen beleven en dan ook nog is rondom dezelfde datum uitgerekend te zijn.

Deel Deze Pagina