Ja dat is ook zo, dat jullie wat meer kunnen zien wanneer dan mijn NOD zal zijn. Want nu is het als de lijst boven water komt dat je dan eigenlijk pas ziet dat ik zondag mijn NOD heb. Maar mocht je zwanger raken dan neem ik uiteraard wel een banner
haha, als pluis en ik samen zwanger zouden zijn komt dat echt niet goed hoor. Dan gaan we veeeeeeel te veel shoppen Ik ben nu meer dan 4 jaar bezig (waarvan 1 jaar MMM) en Pluis net in de 2e ronde. . . .Ze is eigenlijk van alles op de hoogte.
@Shaida.. Wat erg meid.. Sterkte!! @Ikea; Een afwasborstel, een geurkaars.. Een groot schilderij voor boven de bank.. (Eindelijk!! Na 3 jaar hehe) @Pluis; Ja ik houdt het zeker goed in de gaten, want het zijn een stelletje smiechten!! Ik ga echt 10000 kaarsjes branden 31 mei (Dan moeten al mijn examen stukken ingeleverd worden.) @Vlinder; ik duim me suf voor je Manlief komt vanmiddag thuis van zn werk en zegt; 'Morgen gaan we huisje kijken!!' Ik ben wel een beetje zenuwachtig hoor hihi @Isra; wat ben je ook een muts! Ik ben benieuwd wat je morgen verstopt hebt!
Hey net even zitten kijken naar mijn man heeft een hobby heb stiekem toch wel een beetje moeten lachen.. @ shaida: jeetje meis wat verschrikkelijk rot voor je! Kan me niet eens voorstellen hoe rot het moet zijn. Veel sterkte!! @ vlinder: ik hoop het heel, heel, heel erg voor je..Dat zou toch wel helemaal fantstisch zijn. Gun het je enorm!! @duveldraakje: Gewoon proberen om iig te klussen, wie weet test je straks giga posi @isra: haha je bent wel een beetje een warhoofd, nu maar hopen dat het een zwangerschapkwaaltje is @ pluis: leuk dat je nagels naar je zin zijn!! Ik deed het vroeger ook altijd, maar met mijn huidige baan is het jammer genoeg niet meer mogelijk, is een beetje gevaarlijk voor mezelf! Ben er wel altijd jaloers op ,want het staat zo mooi!! @ neeltje: wat voor schilderij heb je gekocht? @ vlinder en pluis: dat is super toevallig dat jullie hier elkaar tegen kwamen, leuk @ mamac: mmm veel moe?? Wie weet een kwaaltje, hope so!! Hier nog steeds geen kwaaltjes. Mijn vent en ik namen net een wijntje, na 1 slok beetje misselijk ( maar komt denk ik omdat ik na de nachtdienst nooit zo fit ben hihi nu aan de cola)
@Miracle; met een cola kan de vrije week ook goed beginnen, toch! We hebben zo'n doek gekocht met wat warmere kleuren en met de afbeelding van New York en een brug..
Haha ja hoor een cola is net zo goed Leuk schilderij, ik heb er ook twee in huis 1 van parijs en 1 van londen, hou er erg van.
Jee is weer bijna als van ouds hier, weer 6 paginas bij gelezen!!!! Hier sinds gister en nog steeds raar gevoel in buik, zeuderig en volgens vriendin moet ik veel plassen, maar dat heb ik ip altijd als ik veel thee drink(verslaafd!!) .Misschien eisprong?? Of voel je daar niet lang de naweeen van?? Heb manlief maar ff gebeld op voetbal veld om te klussen hihihihi .. vond ie ene kant niet zo leuk andere kant wel Mamac; ach zolang je niet weet dat je zwanger bent hoef je er geen rekening mee te houden zeggen sommige artsen Roske ; heb jij altijd week van te voren ongipijnen al dan??? Omdat je zegt dat die rode etertjes gaan komen?? Duveldraakje ; al ovulatietesten gebruikt?? Sterkte meid met .?> . Neeltje; ze gaan wel raar om met ziektewet bij jullie zeg?? Houden ze zich wel aan CAO ??Nou ff nog volhouden!!! Waar ga je dan werken of ben je al aant solliciteren??? Vlinder; wel goed dat je op een gegevn moment naar huis bent gegaan, en nu lekker paar dagen rust.. Miscchien is ronde 50 idd de gelukkig!!!!!!!!!!! Duim voor je Shaida ohhh kut meid wat erg voor je!!!!!!!Ik wens je voor de toekomst hopelijk meer geluk!!! Isra je bent echt goed bezig zeg .. zwangerschapsdementie???? Miracle; wat voorn hobby heeft je man dan??? liefs
@AnnekeL; Ik heb in mijn leerling contract baangarantie staan. Houdt in dat PO&O een gesprek met mij aangaat (18 mei) en daarin gaat kijken naar mijn wensen en een passende woning.. deze moeten zij mij 1 aanbieden MET een vast contract.. Ik zou ook niet weten of het je eisprong is.. Gewoon voor de zekerheid klussen @Miracle; Ik vind ze ook erg mooi! Staat goed hier Ik kijk Derek Ogilvie even af, hondje uitlaten en dan slapen.. Slaap lekker allemaal!!
Miracle ben ook wel heel benieuwd naar je man zijn hobby?? Ja laten we hopen dat die rare domme stomme dingen zwangerschapskwaaltjes zijn. Ik heb nu ook zo'n ontzettende trek in een frikadel speciaal hihi, moet gewoon lachen om mezelf. Je gaat toch bijna echt denken....... maar wil eigenlijk niks denken want dat zal de teleurstelling alleen maar groter maken. Vlinder nou ik vind dat jij na 4 jaar echt wel heel veel shoppen en t'ja dat er dan toevallig een zwangere vriendin mee zou gaan hihi, maargoed nog even niet op de zaken vooruit lopen.
Ik weet niet of er nog meiden wakker zijn,? Maar goed. De moeder van mijn schoonzus is vanavond overleden. De afgelopen dagen waren echt een crime, kon mn verhaal niet kwijt terwijl ik me zo ontzettend K*T voel. Mijn man is op de kindjes passen en hopelijk kan ie snel naar huis. Maar waarschijnlijk is ie pas na 12 uur thuis. Wordt een kort nachtje denk ik, als ik al kan slapen, pfff voel me echt rot nu. Ik hoop dat de kleine nog wel even blijft zitten en niet komt door alle stress. Liefs, DD
@Duvel; gecondoleerd.. Hoop dat je schoonzus onder deze stress het kleintje goed vast blijft houden.. Heel veel sterkte..
@DD, gecondoleerd meis. @Annekeloes, dank je meis. Dit is ronde 49, ronde 50 is pas met de IVF na de overgang. @Alle andere meiden, dank je wel voor jullie duimpjes.
Goeiemorgen meiden! Zo, ik moet ook niet meer zo vroeg naar bed gaan, dan moet ik weer zoveel bijlezen @ Duveldraakje: heel veel sterkte meid!!! Een nare tijd voor jullie.. Ook veel sterkte voor je schoonzus.. Hopelijk gaat alles helemaal goed met haar zwangerschap verder! @ hier (ego-berichtje ): Vanmorgen werd ik om 5u wakker omdat ik vet nodig moest plassen. Daarna kon ik gewoon niet meer in slaap komen. Ik lag gewoon te piekeren! Wat nou als het nu raak is? Hoe moet ik mijn schoolperiodes dan gaan indelen? Kunnen we het wel allemaal betalen? Kunnen we nog op vakantie? Enz... Vervelend zeg! Het ene moment lig ik wakker omdat ik het zo graag wil en niet kan wachten, het andere moment maak ik me vet zorgen! Vrouwen moeten ook altijd zeiken en piekeren he.. Het is nooit goed! Ben wel weer moe by the way.. Nog wel wat geslapen, maar had nog wel uren kunnen doorslapen. Maar moet zo met de katten naar de dierenarts voor de jaarlijkse controle. Hoe gaat het verder met iedereen, en dan vooral de kwaaltjes? Liefs!
18 april: Shaida (vmk) 19 april: xVlindertje, Deesi 20 april: Vlinder27, Pantoefje 23 april: michele25 24 april: Anita85 29 april: lonneke 4 mei: Sasje24 7 mei: Bloemmm 8 mei: dbrgrsmr 9 mei: Isra 10 mei: MamaCharlotte 12 mei: Miranda, Corine26 13 mei: Roske 14 mei: Fioon, Miracle of love, fafa 16 mei: Marleen86, AnnekeLoes 18 mei: Neeltje1986 19 mei: Handbalster 20 mei: Duveldraakje22 24 mei: anoniempje 1985 25 mei: Pluis81 26 mei: Ukkepukkie, michele25 8 juni: xVlindertje Zo, hier is ons mooie lijstje weer! Hebben we nog wel eens wat van Anita85, Vlinder27 en Pantoefje gehoord? Hoe is het met hen? Zijn ze lekker zwanger aan het genieten ergens? En is Deesi inmiddels al naar de huisarts geweest weer? En dan natuurlijk: Bloemmm! Vandaag aan het testen misschien???
@Duveldraakje, sterkte meisje! @Annekeloes, normaal heb ik pas ongikrampen 1 à max 2 dagen van ervoor, maar sinds vorige maand heb ik al ongikrampen 2à 3 dagen na mijn groene periode....is dan ook niet elke dag dat ik dat heb, en als ik het heb, dan is dat ook niet de hele dag. Mijn ongiborsten net hetzelfde, altijd pas 1 à 2 dagen voor mijn ongi, maar nu veel eerder Ik heb altijd al een cyclus gehad van precies 26dagen, nooit een dag teveel of te weinig, maar nu is het sinds februari dat die elke keer een dag is opgeschoven en zit nu aan 28. Momenteel is hij al 2 cyclussen blijven hangen op 28. Ben benieuwd of die nog op 28 gaat blijven of langer worden... @Neeltje, ben er bijna zeker van dat je bij ikea prulletjes hebt gekocht die niet op je lijst stonden
Jawel hoor. Ik had mijn eisprong een dagje later dan normaal, dus verwacht ook dat alles een dagje opschuift. In principe is maandag mijn testdag, dus ik hou me nog ff in (maar dat zeg ik nu..)! En jij??