Neeltje, waar ergens in Belgie?? Weba bv is een niet al te dure meubelzaak, dan is er ook nog LEENBAKKER en verder... ff verder denken wat we hier allemaal hebben van niet al te dure meubelzaken...
owja neeltje, er is ook nog JVC, maar weet niet of die ergens anders buiten brussel dan gevestigd zijn....zal het anders is opzoeken...
Mnee, enkel in Brussel....maar anders hier alvast een link van deze winkel zodat je toch wat een idee hebt Welkom bij J.V.C. Meubelen!, Uw online meubelwinkel!
Neeltje, hier nog een paar... meubelen Gaverzicht, maar heb geen idee wat de prijzen betreft en dan isser nog OKAY meubelen, zit ook goed in prijzen en hebben er leuke spullen. Hoop je daarmee wat geholpen te heben
Haii Lady's, Hoe is het hier met iedereen??? Ben al een tijdje niet geweest... Nog HOT nieuws hier???????
@ fafa: haha, lol @ verhaal van vriend die cyclus niet snapt Mannen.. Maar als je niets voelt kan dat ook goed zijn, toch? Zou wel cool zijn, dat je van dat ene potje seks toch zwanger bent geraakt! Ik heb inderdaad een rare spierpijn @ onderbuik, ben heel benieuwd!! @ Ukkepukkie: nou, toevallig vandaag nog een samenvatting voor fafa gemaakt van alle gebeurtenissen, maar eigenlijk is het allemaal niet echt zo vrolijk Hopelijk komt er gauw vrolijk nieuws aan hier! Zijn volgens mij genoeg mensen met kwaaltjes e.d., dus er is hoop! In ieder geval gaan er binnenkort een hoop testen! Jij al goed aan de klus? @ buikpijn hier: aargh! Het lijkt wel erger! Spierpijngevoel linksonder! Het slaat zelfs door naar m'n lies, en volgens mij was ik net heel debiel aan het lopen toen ik de auto uit kwam Het trekt echt onwijs! Normaal ben ik wel zo van: pff, weer een pijntje, lekker belangrijk. Maar deze... Hopelijk is het groeipijn ofzo!
@ Mamac: als ik mijn ongi niet krijg ga ik pas over 8 dagen testen. Dat zou dan tot nu toe mijn langste cyclus ooit zijn.. Vind het namelijk altijd zo rot om te vroeg te testen. Ik lees jij over een dag of 3/4 (dacht ik).. Spannend hoor, je kwaaltjes klinken iig veel belovend @ukkepukkie: Hoi ukkiepukkie, hier alles goed. Volgens mij heeft mamac op de pagina hiervoor een update gemaakt over wat er allemaal gebeurd is de laatste tijd, heb je even een snelle update
Ik zie het, jij gaat hoe dan ook uit van je langste cyclus? Spannend hoor! Dan is de kans in ieder geval groter dan je ongesteld wordt voordat je test, dan heb je de teleurstelling misschien niet zo. Maar misschien word je helemaal niet ongesteld You never know! Ik ga ook mijn best doen om niet vroeg te testen.. *moeilijk* mijn kwaaltjes zijn zo uitnodigend! Maar misschien word ik voor de gek gehouden he, dus probeer nuchter te blijven
Ow dat is niet zo leuk.. Had op vrolijk nieuws gehoopt Hopelijk komen die testers met leuk nieuws (mijn duimen draaien) Hier druk aan de klus.. Vandaag dag 18 buikpijn!! Verder geen nieuws.
@ ego berichtje: Hmmm weet je ik heb constant pijn in mijn onderbuik ,hoop echt dat die stomme rode duiveltjes lekker wegblijven!! Heb (sorry voor de vieze praat) wel meet last van afscheiding, terwijl ik dat normaal niet zo heb voor mijn ongi...poehh moet er misschien maar niet zoveel mee bezig zijn!!
Hoop het ook voor je, dat ze wegblijven!! Is het ongesteldpijn, of wat anders? Ik heb vaak de 2e helft van mijn cyclus dat er een zeurderige pijn heerst, maar niet echt vergelijkbaar met ong.buikpijn. Ennuh, tis lastig genoeg om er niet teveel mee bezig te zijn hoor! Ik ken het.. En dan die testdatum in aankomst.. Brr! Zo spannend!
@ ego-berichtjes: Lekker niet voor verontschuldigen ofzo hoor. Dat moet toch gewoon kunnen dames, we willen toch allemaal weten hoe het met elkaar gaat?
Vast wel goed?? Nou vandaag voelt het niet goed!! haha Ag ik (probeer) me niet druk te maken met, zal het dit zijn? Zal het dat zijn..? We zien het eind mei wel weer..... Maar ik jou jullie op de hoogte, en probeer weer wat vaker mee te lezen om ook van jullie op de hoogte te blijven!
@mamaC: Komt me bekend voor die buikpijn. Hier nog 1 die veel last van buikpijn heeft!! Hele rare steekjes constant en veel naar het toilet moeten. Had maandag, gister en vandaag ook witte vloed, heel zalverig (sorry). Weet iemand wat dat is?? Jeetje zeg, wat zit ik weer in de zenuwen!! De dagen lijken ook steeds langzamer te gaan. En dan zeggen ze ook nog "je moet er niet teveel mee bezig zijn" pffff hier lukt dat in iedergeval niet!!! Zo raar....het lijkt wel of iedereen om me heen zwanger raakt. Niet normaal. Ben heel blij voor ze hor en gun het van harte, maar is echt frusterend!! Ik zei het gister nog tegen me vriend....'ja sommige mensen hebben gewoon geluk'. Zou ons geluk ook nog komen!! Succes dames....
owja, heb nog even de vraag opgezocht: of ik wel eens iets lelijks heb gekregen á la: "ow, mijn god wat moet ik daar nou mee? ehhhh.. ja, dankjewel hoor!" heb een paar jaar geleden van mn moeder een éénkopstafeltje gekregen (miniatuurtafeltje, precies groot genoeg voor 1 koffiekopje): superleuk concept, en ook helemaal 'mij'. Maar de uitvoering was echt leliiiiiiiijk, hahaha... print erop in een soort jaren '80 stijl, en dan niet eens mooi. Dus die moet ik nog een keer overschilderen ofzo, dan is ie wel cool (Verder krijg ik overigens wel altijd hele mooie dingen van mn ma hoor ) En dan de nieuwe voor miracle of love: cliché, maar toch wel leuk: wat voor duurs zou je kopen/gaan doen als je een paar miljoen in de loterij wint?
veel witte vloed kan een zwangerschapskwaaltje zijn, maar het hoort vaak ook gewoon bij de laatste helft van je cyclus... lastig hoop dat het een goed teken is!
hee haalloo Duveldraakje; gecondoleerd!hoop dat kleintje idd blijft zitten, hoever is ze??? Vlinder ; oh nou wie weet ronde 49 geluksronde!! Hoop het zo voor je! Mamac; ja bij vrouwen is het nooit goed zeggen mannen altijd he, en er zit een kern van waarheid in! Roske; ohhh vaag???!!! Maar ja is nog een korte cyclus en daar mag je blij om zijn, die klachten zijn wel raar zo vroeg al???>>>>>Ooit naar huisarts voor geweest???Wat beslis je kwa je voet, moeilijke keus lijkt me Miracle; oh hahaha dat is dom van me!!!!! egoberichtje; hier erg moe heb eindelijk mijn ritje werken erop zitten 4 gewerkt-1 vrij-7 gewerkt..... korte nachten slapen, soms lukt slapen niet en nu dus helemaal op...... sinds woensdag dus die pijnen in buik en nu weer vandaag.....ik voel het ook bij drempels rijden, plassen zitten enz... weet niet wat is........... Weet niet of ei al geweest is dus maakt niet makkelijker volgende week zondag weet ik meer@!!!! Gister bij vriendin versproken dus die weet het nu........ ze heeft beloofd geheim te houden en dat denk ik ook dat dat gebeurd............. was wel raar totaal onvoorbereid stelde ze me een directe vraag en ik stotter./ eruit lullen maar ze zei al gelijk kan ik je feleicteren??? oh oh oh wat voelde dat raar , maar ook fijn dat nu iemand weet... Dadelijk theetje doen bij vriendinnetjes en dan op tijd naar bed of toch nog ff knikkeren??? We zien wel........... liefs