Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    HIHI ik dacht ik piep even voor :p:D

Nou Roske ik zie de dikke teen lijst staan ;)

Ohw en mamac ik ga even naar uri kijken, om jullie vriend te zien!!

2. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga eventjes kijken op internet, op zoek naar geitjes...

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Vlinder: thanks voor het duimen meis :) Leuk, een roze @'tje :D Vervelend dat je lichaam je zo voor de gek aan het houden is..! Hopelijk heb je gauw wat zekerheid!

@ Roske: hahahaha geweldig, die handtekening!!! :D Idd, gelukkig is gek zijn niet pijnlijk, die houden we erin ;) Heb je al een lief geitje gevonden voor je reallife-farm? Neem aan dat ie daarvoor is?

@ miracle: heb je het gezien? :D Ahh, het was echt zielig voor Sudesh! Wel een beetje begrijpelijk, want snapte ook niet helemaal waar de act heen ging..

@ hier: vreetbui in aantocht!!! En nog steeds spierpijn @ onderbuik..

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Oeh, ik duik lekker mn bedje in weer. Het is WEEKEND!!! :D
    Ff een serietje kijken oid..

Fijne avond meiden! Tot morgen :)

5. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, veel geitjes gevonden, maar zoooooooooooo duur!!!

wil niet meer dan 50euro spenderen...want willen er toch 3 hebben om te beginnen...

Morgen even rondbellen en zal zien waar we terechtkomen... Hou jullie op de hoogte met mijn geitjes ;)

Ikke nu, mijn bed in, ben echt heel moe...al gans de dag, maar nu echt wel extreem...khoop geen geknikker vanavond :D

slaapwel angels!!!

en tot....maandag denk ik

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Nou.. Ik kom hier en iedereen gaat slapen!! Dat zegt wat he ;)

@iedereen; ik heb het allemaal bij gelezen maar het is teveel om op allemaal te reageren!

@Meubels; bedankt voor de tips!!

@Pluis; volgens mij was die 2 dagen vrij?

Dat onthoud ik dan weer wel, raar mens ben ik..

@hier; Sinds vanavond, op mn werk, helse pijn in mijn linkerlies.. Misselijk, kon mn eten niet eens op.. Net een donut op, en weer misselijk..
    Bah bah..

Ik merk dat ik steeds onrustiger wordt nu er zoveel onduidelijkheid is over mn diploma.. Lig er zelf 's nachts wakker van :( Iemand ontspannings tips???

Oh!
    @Vlinder; Zijn jullie ook al VW gek? Zat van de week met pluis te kletsen en we kwamen erachter dat allebei onze mannen ook op het VW forum zitten!
    De mijne heeft een VW gol1 cabrio uit '88 als opknap project..

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Duveldraakje gecondoleerd, wat verschrikkelijk meid. Heel sterkte de aankomende tijd.

MamaC vind het bij jou ook heel spannend worden zeg. En niet teveel piekeren hoor en komt allemaal vast goed!

Balen Roske dat je temp gezakt is. En meid het zit je ook echt niet mee met je voet/knie!

Miracle hihi leuke hobby, ik zat aan iets HEEL anders te denken.

Hee fafa je bent ook weer online, leuk! De reden dat je zo weinig online bent geweest is even wat minder, succes met de situatie.

Neeltje jammer van het huis, maar er komt vast een keer een mooi huisje op jullie pad.

Fafa haha moet lachen om je man een weer naar je ei nog even met je benen de lucht in. Haha en die opmerking over die meisjes van 16 ☺

Miracle ik heb ook meer last van afscheiding voor mijn NOD dan vorige maand. Verder nog steeds weinig kwaaltjes. Maar ook geen kwaaltjes die ik normaal wel hebt als ik ongi moet worden. Dus heb echt geen enkel idee.

Corine nee geen last van mijn borsten, terwijl ik dat vorige maand wel had.

Vlinder kan me voorstellen dat jullie openbaar gemaakt hebben dat jullie in de MMM zitten. Zal ik in jullie situatie denk ook doen. Als je continu te horen krijgen, leuk een kleintje ook niks voor jullie, dat is natuurlijk echt niet leuk om te horen als je al 4 jaar bezig bent.

Vlinder leuk hebben jullie zo’n busje!!! Bruidspaar van 2 weken terug had zo’n busje als trouwauto, te leuk gewoon!
    En mijn duimen draaien hard voor je voor woensdag!

Neeltje misschien homeopatisch druppeltjes om rustig te blijven bijv. Bach flowers Rescue.

Het was hier vandaag wel een gezellige boel zeg!

8. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @Roske: Kan er nog een bij voor je 'dikke teen'?:D

@Neeltje: heb je toevallig een bad, of ken je iemand met een bad?

@ de rest: Weltrusten allemaal, ga hier nu toch echt mn bedje opzoeken, weer laat geworden terwijl ik echt vroeg naar bed wilde eigenlijk :(!

Liefs,
    DD

9. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Halelujah!! Ik zag tegen mn vriend: "Nog ff snel op het forum kijken".
    Goeiemorgen zeg,wat moest ik veel bijlezen..pfff!

Het is ook echt veel te veel om overal op te gaan reageren,sorry!
    Ik heb een paar dingen onthouden..

@Duveldraakje: Gecondoleerd meid,veel sterkte gewenst voor de komende tijd. Je kunt idd niet meer doen dan er gewoon 'zijn' voor je schoonzus. Succes.

@Vlinder: Smsje? Oeps:) Ik heb echt al uren niet meer op mn telefoon gekeken dus heb je berichtje niet gelezen,sorry.
    Spannend meid,al die vage klachten..duim duim duim!

@MamaCharlotte: Voor jou is het ook echt heel erg spannend en al die symptomen die je opnoemt klinken wel heel positief. Ook voor jou zal ik heel hard duimen.:)

@Roske: Wat handig,zo'n paranormaal begaafde dikke teen! :D

@Neeltje: Jep,ik was idd 2 dagen vrij. Wat goed dat je dat allemaal onthoud. Ik vind die schilderijen van Ikea van New York en Londen enzo ook superleuk! Helemaal mijn stijl! Succes met meubel-shoppen in Belgie,je hebt ook nog Morres Meubelen in Hulst maar ik weet niet of die goedkoop is..:)

@Hier: Goed nieuws,geen Qkoorts! De dokter was erg verbaasd,ze was er eigenlijk van overtuigd dat ik heb wel had. Ik ben blij!:)
    Morgen weer een vroege dienst (06.00 uur opstaan) dus ik duik zo mn bed in. Slaap lekker allemaal!

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @pluis; fijn dat het geen Q koorts is! Scheelt weer een hoop stress!!!! Ja die schilderijen zijn super.. Ben er blij mee! Morris staat op ons lijstje erbij ;)
    Succes met werken morgen en slaap lekker!

@Duvel; mn schoonvader heeft een bad.. Goed idee! Morgen eens gaan :D

Ik ga lekker bankhangen.. Ook wel eens fijn. Slaap lekker allemaal!

11. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    Allereerst mijn vraag wat ik later wilde worden als kind; zuster net zoals mijn moeder……. Grappige is dat ik jaren lang +_7 jaar ’’ zuster’’ verpleegkundige ben geweest en nog steeds volgens diploma en wet big, alleen niet meer in practijk en zou het ook nooit meer willen uitvoeren!!!
    Jeee wat een geklets hier weer binnen paar uur tijd………..

Kan iemand me vertellen wat mmm is??? Domme ik!

Pluis; fijn geen d koorts!!!!!
    Mama c ; hoorde van vriendin dat die buikpijn ook eisprong kon zijn, maar 3 dagen lang????
    Corina; ja kan me voorstellen dat je er graag over praat, ik praat er het liefst elke dag over maar hou het lieve voor me tot ik echt groot nieuws heb dat vind ik leuker!helemaal geen pijn aan borsten nu afgelopen maanden wel….. of moet nog komen maar moet nog ff….

Roske; als ik goed begrijp ga je de operatie dus zsm uitvoeren?? Tenzij je nu zwanger bent……. Poe is niet echt makkelijke ‘’keus’’………… wat zegt je dikke teen van mij hihihi!!

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiemorgen, my Angels :D

@ Neeltje: Pijn in linkerlies en misselijk? Mooie kwaaltjes?? :D Wel vervelend dat het op je werk was.. Vervelend dat je zo gespannen bent over je diploma, niet zo gek hoor meid! Een bad is inderdaad heerlijk. Of gewoon een keer lekker uit je plaat gaan met een lekker drankje, uitgaan of iets leuks met vrienden gaan doen. Dat geeft in ieder geval afleiding!

@ Isra: Voor jou wordt het nu echt spannend he!! Maar je voelt (nog) helemaal niets? Kan een goed teken zijn, zeker als je normaal wel veel voelt voor je ong!

@ Roske: Jouw dikke teen is echt het nieuwe pendelen ;) Hahah! Ik ben zeer benieuwd! Met mijn 3 pendels klopt het nog :D

@ Pluis: Wat super dat je geen Qkoorts hebt!!! Voel je je wel weer wat beter? Had je gewoon een dik griepje te pakken oid? Thanks voor het duimen :) En werkze vanmorgen!

@ Annekeloes: MMM = Medische Malle Molen: als je al een tijd bezig bent met zwanger worden en het wil nog niet lukken, dan maar naar de huisarts/gyn om medische hulp te krijgen.. Meestal een grote stap, maar meestal wel voor wat meer zekerheid. Zeg ik het zo goed, dames? ;)

Maar deze buikpijn van mij is geen eisprongpijn, dat weet ik zeker :) Ik heb mijn eisprong namelijk duidelijk gevoeld, en die voelt meer als een spierpijn in je milt-gevoel (als je gaat hardlopen vlak nadat je wat gegeten/gedronken hebt), maar dan heel laag. Die pijn is veel erger eigenlijk.. Deze pijn is nieuw voor me..!

By the way: moest net niezen.. Aauuwww! Alsof ik mijn baarmoeder naar buiten nies!!

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #773 Vlinder3, 8 mei 2010
    Laatst bewerkt: 8 mei 2010
    Nou die "vriendin" van me is bevallen, een zoontje Collin.
    Ik merk nu wel dat de vriendschap echt niet lekker meer is. Ik moest van een kennisje horen dat ze gisterenochtend naar het ziekenhuis was gegaan omdat ze heel de nacht weeen had. Ze had een sms naar haar gestuurd, dit had ze ook nog naar 2 andere meiden gestuurd.
    Ik ging net op haar hyves spieken en toen stond er een felicitatie van moeder van haar schoonzus, dus heb hun daar gefeliciteerd.
    Dus dat wordt binnenkort een pijnlijke kraamvisite en lekker weer even met de neus in de feiten gedrukt worden.
    Leuk, hoe een vriendschap kapot kan gaan door zoiets. :(

@Pluis, ik dacht nog gisteren zal ik een sms naar die vent van je sturen, maar ik dacht nee dan komt het zo kinderachtig over.:)
    Ik vind het nog steeds jammer dat je moet werken/vergaderen woensdag....Maar ik neem wel een groot schrift mee naar de gyn.:D Kan ik allee info opschrijven die ik krijg.

@MamaC, meis, je gaat goed!!!! Je klachtjes klinken goed, ik duim voor je.

@Neeltje, die pijn in je linkerlies klinkt goed meis. Dit had ik bij mijn 3 zwangerschapjes ook. Het voelt als een soort kramp.

Gisteren was ik melig en nu ben ik zoooo chago:x
    Heb koppijn en mijn buik is aan het werken, ik ben in 45 minuten tijd al 4 keer naar de wc geweest. :)

14. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Goeie morgen MamaCharlotte's Angels!!! ;)

@Pluis: :D Whaaaaaaaaa geweldig je hebt geen Q-koorts. Weten ze trouwens wel wat het dan is???

@weet zo even niet meer wie: Iemand had gevraagd hoeveel weken mn schoonzus nog moet. Ze moet nog ongeveer 5 weken. De kleine komt (hopelijk) rond de verjaardag van mijn eigen meisje.

@Neeltje: Hup naar je schoonvader en relaxen :D (misschien nog effe bij het KV of zo wat badspul halen van bv Kneipp). Ik duim voor je!!!

@Annekeloes: En wat is de nieuwe vraag?
    Wel leuk dat je t toch gedaan hebt, maar wat doe je nu dan?

@MamaC: Owww, wat spannend, het klinkt echt zo superposi, maar eerst natuurlijk een posi test voor je het echt zeker weet. Ben zooooo benieuwd.:D:):p (helemaal niet nieuwsgierig;);))

@Vlinder: Dikke knuf meid, kan me goed voorstellen dat dit niet leuk is.

@Hier: Weer koppijn, wordt er nu wel echt knetter van. Ik hoop dat dit positief is in ieder geval. Heb gisteravond toch maar een diazepam ingenomen, anders had ik weer niet kunnen slapen. Ons meisje heeft btw vanochtend tot 9:45 uitgeslapen, mannetje lief was mij al vanaf 9:15 aan t wakker strelen/knuffelen:p. Ben benieuwd wat er morgen voor me in petto is...hopelijk weer zo fijn wakker worden.

Liefs,
    DD

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Vlinder: Fijn he, die hormonen. De ene dag mega-vrolijk, de andere dag zooo chagrijnig..! Misschien komt 't ook een beetje door de bevallen "vriendin"? Naar dat jullie vriendschap naar de haaien is.. En dan heeft zij nu ook nog eens iets wat jij ook heeeel graag wilt.. :( Lijkt me echt heel lastig en moeilijk om dan op kraamvisite te gaan. Maar jouw tijd komt, meid! I'm sure :)

@ Duveldraakje: Echt naar dat je zoveel hoofdpijn hebt.. Inderdaad maar gewoon wat innemen hoor, anders blijf je last houden.. Ennuuhh, je hoort 't hoor, als ik test :D Probeer nog ff vol te houden..!

@ Iedereen: nog leuke plannen voor vandaag? Ik wil wel iets gaan doen, maar ook weer niet.. Vervelend!!

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Wat is het hier rustig..! Ik verveel me ;)

17. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Hier nog iemand die zich verveeld :|

MAMAC.. oeww je mag bijna gaan testen? Heb je er zelf een gevoel bij of dat het raak zou zijn of niet ?
    Spannend in ieder geval !

18. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ik doe mee met vervelen!!!
    MamaC wil je echt pas dinsdag testen of ga je toch stiekem toch morgen ook een testje wagen. Baal echt dat we niet meer gelijk lopen!
    *volgens mij is t raak en als Roske het aan dr dikke teen voelt, kan toch niet anders*

Liefs,
    DD

19. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Ik ben op zoek naar mij ei... maar kan hem niet vinden :(

MamaC nog even meid, spannend zeg!

@ farmvillers: Michelle is een Co-op job begonnen, wie doet er mee?

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    #780 MC86, 8 mei 2010
    Laatst bewerkt: 8 mei 2010
    @ Vlindertje: jaaa, bijna bijna :) Ik durf het niet echt uit te spreken, maar heb inderdaad wel hoop, hoor.. Klachtjes zijn goed tot nu toe! Maar we zullen zien! Probeer nog een beetje nuchter te blijven, voor zover dat lukt ;) Hoe is het met jou?

@ Duveldraakje: Nee, morgen in ieder geval nog niet testen. Uitgaande van een cyclus van 24 zou ik maandag ongesteld moeten worden, maar omdat ik 1daglater-eitje had, misschien dinsdag. Dus dinsdag testen denk ik :D Nou nog volhouden ;) Ik hoop ook heeeel erg dat 't raak is. Ben benieuwd of Roskes teen gelijk heeft, haha :) Inderdaad wel jammer dat we niet meer gelijk lopen! Jij moet echt nog lang wachten nu.. :(
    By the way.. Denk ook niet dat het voor mij al veel eerder zin heeft om te testen, aangezien mijn cyclus ook zo kort is. Moet wel voldoende hcg in m'n plasje hebben opgebouwd :D

@ handbalster: Ik kan morgen pas mijn meloentjes harvesten, dus voor mij heeft 't nu niet veel zin om mee te doen met een co-job ;) Balen dat je je eitje nog niet hebt gevonden! Testen of temperaturen? Of allebei? Succes iig, wel klussen he! ;)

Deel Deze Pagina