wow, kijk je een half daggie niet..... zijn we al weer compleet ? las iets over meiden die nog op t aprilbankje zaten, maar ga er van uit dat die mamaC haar laatste post in apriltopic ook gewoon als uitnodiging hier verder te kletsen beschouwen ? zo en dan ga ik nu de zon in
ohja pluis, beetje laat, maar ik vind stolsels altijd het sein game over. en ja gewoon breeeeeeed klussen, doen wij ook, houd mijn banner enzo aan op 28 maar aangezien ik al 3 maanden op 26 zit, beginnen wij ook vroeg en gaan we lekker lang door
Meiden,voor mij geldt hetzelfde wat betreft Facebook en Farmville. Ik wil mijn kinderwens ook nog geheim houden. Idd heel geinig om sommigen nu op de foto te zien,ik had jullie ook heel anders voorgesteld. Jullie mij ook?
Onze omgeving weet ook niet dat wij ermee bezig zijn, en dat wil ik zo houden.. Maar aangezien ik alleen de farmville-ers op facebook heb zit ik safe Wij gaan een ritje Eindhoven - Deventer maken.. Hele fijne dag allemaal en ik zal vannacht of morgen bijlezen!
I'm Ben nog steeds niet ongestekd eergisteren 2 stipjes bloed op papier meer niet en het ze niet door snap er echt niks van
@Neeltje: Fijne dag vandaag! @Hier: Ja,ik ben ook farmville verslaafd Nog steeds niet lekker,ik zit binnen met een dekentje Vriendlief is met het eten bezig..
Hey lieve meiden, Ik kom gezellig weer hier met jullie verder kletsen Nog steeds geen ongi te bekennen hier maar moet zeggen heb de moed op roze al opgegeven ! Ook al is er nog steeds geen bloed.. Gelukkig wordt ik wel blij van het mooie weer buiten ! 8) Hihi er zijn nog steeds een aantal meiden, die het samen met mij spannend houden ! Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid !
@ Vlindertje: heb een beetje hetzelfde gehad als jij. Na de pil eerst 2 maanden netjes 28 dagen, da's mooi dacht ik. Daarna een cyclus van 43! dagen, heb toen ook een tijd in onzekerheid gezeten. Toen ook wel negatieve test gehad, maar ja je denkt toch "ik ben niet ongi... dus wie weet". Was toen wel blij dat de ongi eindelijk doorkwam, maar was niet zo blij met een cyclus van 43 dagen! Het blijven onzekere dagen...
Jaa die onzekerheid is gewoon zwaar balen ! Eerste cyclus na het stoppen met de pil was ook 37 dagen, had erg gehoopt dat het hierna korter zou worden. Ik heb bij mijn weten ook echt 4 april m'n eisprong gevoeld.. maargoed tot nu toe nog geen ongi te bekennen Dus ik wacht het nu allemaal maar even af.. Dokter zal ook weinig kunnen doen, die zal vast zeggen dat ik rustig moet afwachten..
Dag dames, ik kom even gezellie langs heb alleen nog geen tijd gehad om alles terug te lezen!! Vanmiddag ben ik even met mijn vriend naar een super grote prenatal geweest in den haag om een cadeautje te kopen voor een zwangere vriendin..Wat vonden we dat leuk zeg!! Super al die voorbeeld kamertjes ooohhhwww dan denk ik helemaal wat zou het toch leuk zijn om samen een kindje te mogen krijgen!! Gelukkig is mijn ongi weer over dus nu gaat de maand pas echt beginnen !!! Ik ga zo aan de bbq, fijne avond voor jullie en als ik tijd heb kom ik nog even koekeloeren
haii, hoe is het hier. vandaag dan neg test gehad. nu nog aan t wachten op ongi. dus vervelend allemaal zo wel
pff word je toch moedeloos van, die clearblue dingen zouden moeten aangeven: niet zwanger, morgen word je ongesteld ofzo.... dat vage gedoe met nega test en dan niet gewoon ongi worden.... mag ik toch eigenlijk niet klagen, ik word gewoon 2 dagen te vroeg ongi als t weer niet gelukt is.... ook niet ideaal, maar kan iig weer snel door naar de volgende ronde
Hee, hallo!!! Ik heb wel geen nod meer voorlopig maar klets toch af en toe lekker mee met jullie hoor!!!! Ik moet 12 mei naar de gyno om te bespreken welke hormonen ik ga spuiten om in de overgang te komen en dan op naar IVF, wat hopelijk in augustus zal zijn. Voor wordt de ronde voor de 1e IVF ronde 50, en hopelijk wordt dat ook onze laatste ronde!!!! Maar ik kom af en toe zeker buurten en ik wil ROZE zien hier hoor straks. :knuf: Vlinder
ik duim heel erg met je mee vlinder!! hier nog steeds geen ongie. enkeld slijm slijm. wel veel last v pijntjes. maar ja afwachten maar weer.
Hi meiden, Ons nieuwe topic is in de lucht en nu maar hopen dat we allemaal heel snel op roze kunnen. Ik had vanmorgen draderige afscheiding dus denk/verwacht (over)morgen mijn eisprong te hebben. Ik zou dan uitkomen op een cyclus van ongeveer 28/29 dagen ipv 25 zoals vorige maand. Er komt een vrouw bij de dokter ook gezien, mooie film en Carice vind ik echt heel goed spelen! Maar vind de boeken ook mooier maar dat heb ik met alle boeken met verfilming. Green Mile vind ik ook een hele goeie film. MamaC lief dat je ons dinnetje wilt zijn op het forum enne die naam is helemaal leuk. Uiteraard houden we onze kinderwens geheim, ik wil ook niet dat erover gesproken wordt op facebook. Ik ben er op facebook nog niet uit wie bij welke schuilnaam op ZP hoort heb in ene keer heel veel vriendjes gekregen HAHA, geen idee dus!
Hoi dames! Het meelezen viel mee @Pluis: ik had iedereen ook anders voorgesteld! Maar je krijgt dan ook een beeld bij nicknamen en niet bij de gewone namen. Erg leuk om te zien! En wie wie nu is op facebook.. Dat vraag ik me ook nog af haha Mijn ongie is erg apart deze maand.. 2 dagen lang leek het of ik leeg liep.. en nu de 3e dag helemaal niks.. Vreemd!! Zie dat het laatste bericht al even is geleden, dus ik zeg; slaap lekker allemaal!
Hee hallo, Weer een drukke dag met geklets hier ! gezellig! Wij een dagje/avondje uit geweest mag ook wel na een vervelende week gehad te hebben(begrafenis) ff hoofd op wat anders.... Maare kan iemand me ff op het lijstje gooien sta er niet tussen!!! 16 mei! thanks!!! Hier bijna weer ''klus'' tijd!!! Hopelijk deze maand meer geluk!! Soms zo erg he die opmerkingen staat je goed een kleine als je je nichtje of buurmeisje vast hebt... niks vooor jullie??? Wat een K*T opmerkingen dan pas voel je dat dat echt slecht getimde opmerkingen zijn , maar goed kunnen die mensen ook niet weten dat we bezig zijn!! Ik weet wel en mijn vriend ook dat we deze opmerkingen voortaan wel voor ons houden!!! liefs
18 aprilhaida 19 april: xVlindertje, Deesi 20 april: Vlinder27, Pantoefje 23 april: michele25 24 april: Anita85 7 mei: Bloemmm 8 mei:dbrgrsmr 10 mei: MamaCharlotte 14 mei: Fioon (ei rond koninginnedag ) Miracle of love 16 mei: Marleen86, AnnekeLoes 18 mei: Neeltje1986 19 mei: Handbalster 24 mei: anoniempje 1985 25 mei: Pluis81 26 mei: Ukkepukkie @annekeloes; je staat erbij!
Goedemorgen ladies! Zal ik vandaag het spits maar afbijten dan Ik wil gelijk een aantal dingen met jullie delen: -Shit,ik ben FarmVille verslaafd geraakt..dat beloofd wat! -Getsie,wat ben ik toch beroerd zeg. Ik denk griep maar mn moeder zei dat ik het goed in de gaten moet houden want we hebben een brief gehad dat er hier Q koorts is uitgebroken. -Ik vind jullie allemaal zo lief! Voor iedereen een digi-knuffel!