@ Neel: haha, ongezond is lekker! Volgens mij ben jij net zo'n slechte snoepkont als ik! Wij floepen ook regelmatig ff bij de BK of Mac naar binnen hoor En dan voel ik me daarna zooo slecht! Als het bij ons niet zou lukken met zwanger worden zal t ongezonde eten misschien wel de reden zijn Nou ja, hoop het toch niet.. haha!
@MamaC; haha hou op over de Mac.. Ik zie de grote gele M vanuit waar ik zit.. !! Ik heb noig een vraag, misschien weet jij een antwoord.. Zat te twijfelen of ik m zou stellen.. Vannacht tijdens het (einde) van het knikkeren leek het wel alsof mn man mn baarmoeder raakte.. Flinke pijnscheut! Kan dit ook echt, of? En kan dat kwaad of is dat alleen maar goed als ik daadewerkelijk gister mn (late) ei heb gehad?
@ Neel: ooh, wat erg dat je de Mac zo dichtbij hebt, haha! Wij hebben nu een autootje sinds kort, en als we geen zin hebben om te koken rijden we er gewoon naartoe (hoe lui wil je 't hebben) Ik ben op de snelweg ook altijd heel alert naar de M (edit: had 'em eerst geel, maar dat zie je hier niet ), hahah! Maar dat soort vragen kan je hier gewoon stellen hoor! Daar is het forum voor, whoehoe *feesttoeter* !! Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar je leest het inderdaad wel eens. Ook dat meiden em zelf ineens kunnen voelen Ik denk dat het niet veel kwaad kan (of je je eitje nou gehad hebt of niet). Maar als het echt pijn deed moet je maar een beetje uitkijken met 'diepe' standjes denk ik. Gek dat je 't niet eerder gehad hebt! Hij zal niet gegroeid zijn ofzo, toch? Haha! Misschien heeft iemand anders hier 't wel es meegemaakt?
@MamaC; hahaha ik neem aan dat hij niet in eens een paar centimeter erbij heeft nee Mja, heb het nooooit eerder gehad dus we hadden allebei even iets van: ohjeej... Maar geen bloed verloren o.i.d... Misschien heeft een van de andere meiden het wel eens mee gemaakt idd, we wachten af De grote gele M is ook heeeeeeeel aanlokkelijk.. Alleen.. Ik zoek het niet om er 'helemaal' naar toe te gaan.. Lekkerste is idd onderwerg even van de snel weg af en dan erheen... krijg er trek van!
Haha, ik heb net gegeten maar krijg er ook trek van Wat erg zijn wij!! Heb je trouwens al wat leuks op tv gevonden om te kijken? Mijn vriend heeft volgens mij Gladiator aanstaan. Ik lig me op bed te vervelen met m'n laptop..
@MamaC; Mn vader zou zeggen; 'Ach, je moet toch eten!?' Hm nee nog steeds RTL4 opstaan.. Dadelijk verder zappen naar CSI ofz.. Ik wacht igg nog even met chips.. Maagzuur Toch erg he.. Zaterdag avond, en wij vervelen ons!
Ja, inderdaad.. Tis alweer zaterdagavond! En wij vervelen ons!!! Nou ja, ik vind het na bevrijdingspop wel weer ff goed hoor, ik ga toch bijna nooit meer uit, maar mis het ook niet echt. Al die heisa en herrie.. Ben tegenwoordig ook zo snel moe! En nu heb ik ook een jankhoofd van vanmiddag, dus ga de deur niet meer uit hoor Vriend staat nu te douchen, ik spring er zo ook nog ff bij, dan heerlijk rozig en warm m'n bedje in
@MamaC; Ik heb geen foto's op mn laptop meer.. Ik heb wel hyves, daar mag je ook kijken hoor Net trouwens even snel op google gekeken; meest kans op succes geven, omdat hierbij de penis het dichtst bij de baarmoeder komt. Nog meer kans dus haha Groot gelijk! Dadelijk lekker slapen, is het sneller morgen
Tof, meer kans op succes! Ga ik je Hyves gewoon wel ff zoeken, leuk! Nou fijne avond meid, veel plezier met je chips en slaap lekker alvast (voor iedereen eigenlijk!) Tot morgen! Dikke kus, MC
Pluis wat fijn zeg geen Q koorts. MamaC ja heel spannend, ben ook nog steeds niet ongi. Als ik het morgenochtend nog niet ben dan ga ik testen spannend spannend. Dacht vandaag wel wat moe te wezen, maar ons zoontje heeft vannacht gespuugd dus kan natuurlijk ook best komen doordat ik een gebroken nacht heb. En wil jij maandag gaan testen?? Ook spannend hoor! Heb je nog kwaaltjes?? Enne je hebt de MMM duidelijk beschreven! Vlinder jammer dat een vriendschap op zon manier kapot gaat! Sterkte met de hele situatie. Duveldraakje wat fijn de je kleine meisje zo lang geslapen hebt, dat kan je nu helemaal wel goed gebruiken. MamaC moest werken vandaag (reisbureau) dus verder geen leuke bijzondere dingen gedaan. Had vanavond eigenlijk nog een verjaardag maar had geen zin om de klein man weg te moeten brengen en ben het zat en ben van plan om vroeg naar bed te gaan, dus vriendje is alleen. Corine tarwekiemolie waar is dat goed voor?? Slik het niet. Neeltje wat lief dat je je mannetje toch nog attendeert op de condooms, maar als hij die niet wil -smile- Ohhhhhhhh die grote gele M daar ben ik ook WOEST op jammie jammie. Ik ben online en iedereen gaat weer slapen ☹
@Isra; ik ben nog wakker Mja vond het wel netjes om hem erop te attenderen, maar idd.. als ie niet wil Hoe is het met jou??
Heb even snel mijn boerderijtje op orde gebracht en even wat gezaaid enzo maar ik ben er weer. Ja hier ook alles goed. Vind het spannend als ik morgen nog niet ongi ben testen BRRRRRRRRRRR
Goeie avond meiden! @MamaC: Ik duim echt voor je, hoop dat je maandag of dinsdag een knal posi-test hebt. Je bent niet raar hoor, tuurlijk hoop je op een posi-test. Ik weet zeker dat je een gat in de lucht zal springen. @Handbalster: Heb je je ei ondertussen al gevonden? Hoe was t feestje trouwens? @Corine: Helaas gebruik ik geen tarwekiemolie, ik heb Puur Mama van VSM. Oeh spannend, duimen maken overuren hier voor jullie meiden! @Neeltje: Oeh, ik zou willen dat mijn mannetje ook eens mee ging om lekker te gaan winkelen (is al errug lang niet meer gebeurt). Volgens mij kan pijn in je lies idd wel met je eisprong te maken hebben, heb er zelf namelijk ook wat last van. Fijn dat je mannetje gewoon (zonder concoom) wilde knikkeren. Oh heerlijk dat je trouwens zo lieve papa hebt die echt wel rekening houdt met je gevoelens. Woon jij dan zo dicht bij de "Grote gele M"??? Da zou voor mij echt nie goei zijn en voor mannetje lief al helemaal niet! @Isra: Nou kom ik helemaal even loeren morgen, hopelijk heb je mega-knal posi test! *DUIM-DUIM-DUIM* @ Hier: Morgen mama-dag jeeeeeeej! Ben benieuwd! Ik had vandaag ontzettend last van afscheiding, leek net of ik nog steeds bezig ben met mn eisprong. Zou dat kunnen??? Heb afgelopen donderdag echte ei-pijn gehad, zelfs 's nachts nog geknikkerd (had aan mannetje gevraagd of hij het wel wilde, ja als dit een kans is voor een 2e waarom niet, ik vond het ook wel even een ontlading na alle dagen spanning. Misschien wel een rare manier, maar zo konden we in ieder geval even onze gedachten op iets leuks zetten). Maar ik vind die afscheiding zo raar. Heb btw donderdag ook een soort taaie slijmprop verloren en daana was de ergste pijn ook weg, nu vloei ik echt heel erg en lijkt t wel vruchtbaar slijm, snap dr echt niks meer van. M'n lichaam is echt ontzettend vreemd aan t doen. Eerst dacht ik dat ik 2 weken geleden mn ei had (zo voelde het ook wel, maar niet heel heftig) en nu afgelopen donderdag echt de halve dag met giga-pijn gelopen, toen werd t ineens minder, heb btw nog steeds wel een beurs gevoel in mn buik en soms wat pijn in mn rug. Snapt iemand iets van mijn lekkere (EGO) onsamenhangd verhaal??? Zo ja, HELP! Liefs, DD
@Duvel; Ik denk dat ik er rond 250 meter vanaf woon En ik heb een hele lieve papa Ik snap je 'onsamenhangend' verhaal.. Maar ik zou het niet weten.. De meeste zeggen dat ze witte afscheiding hadden bij hen zwangerschap, anderen zeggen dat ze het altijd hebben net voor ze ongie moeten worden.. Ik zou het zelf niet weten Wel fijn dat je mannetje toch nog wou knikkeren voor een tweede na deze stressvolle dagen.. Heb jij toevallig mijn onsamenhangend verhaal ook gelezen? Zoja.. ook Help..
Hallo allemaal, bedankt voor de lieve berichtjes! Ik ben ook echt blij dat het geen Qkoorts is,waarschijnlijk was het gewoon een heftige griep ofzoiets. Vandaag een lange dag gehad. Ik ben om 07.30 begonnen met werken en was om 20.15 pas weg..pfff,om 21.30 pas thuis. @Vlinder: Idd vervelend meid,zoals T al zei: het is een egoistisch zooitje daar..Hij zal dan toch wel gelijk hebben denk ik. Toch? Ik vind het ook jammer dat ik woensdag niet met je mee kan,als het nou een uurtje later had geweest kon ik wel mee. Helaas @MamaCharlotte: Wat spannend allemaal bij jou zeg..knap van je dat je tot dinsdag kunt wachten met testen. Ik begrijp wel dat je geen zin hebt in een teleurstelling. Ik duim nog steeds voor je! @Handbalster: Succes met klussen! Hopelijk heb je binnenkort goed nieuws,ik gun het je van harte! @Neeltje: Niet geslaagd voor meubels dus? Jammer joh! Jij voelt momenteel ook van alles he,spannend hoor. @De rest: Sorry ik weet het allemaal niet meer.. Waar blijft de volgende vraag eigenlijk? @Hier: Gisterenavond laat had ik heel duidelijk vruchtbaar slijm maar toen ik dat zei tegen mn vriend zei hij alleen maar: Nee,nu niet hoor. Echt balen zeg Ik heb vanmiddag al gezegd dat het er vanavond nog van moet komen dus we zullen zien zometeen als hij thuis komt van zn werk. Vruchtbaar slijm komt toch al voor je eisprong? Of ben ik nu al te laat? Ik hoop het niet zeg..zou kl*te zijn. Ik heb sinds vandaag ook duidelijk wat stekerige/kramperige pijntjes. Wat denken jullie?
@Pluis; dan ben jij ook een erg lange dag gehad zet!! We hebben erg mooie meubels gezien, nu er nog samen uit komen haha Volgens mij heb je voor je eisprong vruchtbaar slijm.. Ik ga even google-en! Kom er zo op terug Zo, hondje er voor de laatste keer uit laten gaan vandaag.. Enne ik voel van alles.. Maar dat had ik afgelopen maand ook, en om een of andere reden maak ik me nu niet zo 'druk' erom.. Raar he!
@Neeltje: Hopelijk komen jullie er samen uit,je moet het natuurlijk allebei eens zijn.. Lief dat je ff gaat Google'en,had ik ook al gedaan maar ik weet het niet zo goed. Je kunt voor,tijdens en na je eisprong vruchtbaar slijm hebben ofzo maar steekjes en krampjes zijn er voor toch? Hmmm..lastig allemaal.