Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Isra: Wat balen meid! Tuurlijk laten we je niet in de steek! Doe niet zo gek ;) Wel heel lief cadeautje hoor, die armband! Maakt het dan wel weer even goed he! Heb je al ongesteldklachtjes? Of echt nog helemaal niets?

@ Vlindertje: Op welke cyclusdag zit je nu? Eitje alweer bijna in aantocht? :) Succes met klussen!

@ Duvel: Leuk ook, jouw moederdagcadeaus :) Vervelend dat je een ongigevoel hebt! Maar dat zegt nog niet zoveel he..! Houd moed!

@ Hier: Ik moest wel ff slikken dat de test negatief was, maar heb de hoop nog niet opgegeven hoor. Ik weet niet wanneer ik wil ga testen, maar denk pas over 2 dagen hoor (als ik dan nog niet ongesteld ben..)!

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Zit nu trouwens een heel leuk tv-programma te kijken @ National Geographic, over zwangerschap :)

3. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    Hoi hoi, hier is weer hoop gekletst zo te zien!! Gezellig!

Neel; ik ken dat gevoel ook, ik heb dat vaker maar het was alweer een poos geleden tot ik dat afgelopen week weer had, moet zeggen zou mijn ei week kunnen zijn. Maar als ik diep nadenk kan het gewoon toeval zijn, mijn mannetje is ‘’groot geschapen ‘’ zoals de mannen het noemen dus helaas bij zon klein meisje als ik gebeurd dat k*t gevoel vaker en het doet idd verschrikkelijke pijn….. Hopelijk heb je er wat aan?????

Mamac bedankt voor uitleg mmm is duidelijk!! Had al zo’n idee maar niet helemaal de verklaring van mmm snapte ik… bedankt! Duimen draaien voor je en hopelijk verdubbeld hcg en heb je snel positiefe test in handen kan me voorstellen dat je niet meer kon wachten!!

Oh ja en die M mmmmmmmmmmmmmmmm daar ben ik ook gek op een lekkere bigmacmenu large met dubbele saus en zonder kaas, hihih dan weet ik zeker dat ie vers en warm is!!!!!

Isra ; balen voor je test, maar geen bloed geeft moed dus wie weet!!!! En tuurlijk laten we je niet in de steek echt niet iederen (helaas) gaat roze deze maand hoor!
    Fafa; gefeliciteerd met je verjaardag!!

Oja volgende vraag is voor pluis, of ben je al geweest???; als je zwanger bent wie vertel je het dan het eerst na je vriend??? En hoe ga je dit doen???

Hier gister lekker wezen stappen met vriendin, nou ja meer gekletst dan gedanst hhahaha, was erg gezelligg en erg lang weer geleden stappen zit niet meer in mijn pretpakketjes van 2/3 x per week zoals vroeger, nu mag ik blij zijn als ik eens in de 4 maanden ga……. Erg ik word oud!!!!!!!Nog niet zolang mijn bedje uitgevallen en lekker gedoucht nu met kracker voor de labtop…… straks bij schoonouders eten………………:(…….mmmmmmmmmmm……Mijn mams is op vakantie dus kan daar niet langs…..

liefs

4. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    ben teenmoms aant kijken op mtv ook altijd leuk

5. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    jeeeeeee wat is het rustig hiero!! iedereen bij moeders ofoz??

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    zo, koffers zijn weer uitgepakt, heb 25 paginas doorgeworsteld.
    had een heel verhaal op mijn kladblokje staan maar heb daar met kopieeren een foutje gemaakt, dus issie weer gewist.....
    dus ehhh, testers, balen meiden, maar geen bloed geeft moed

@sterfgeval (duvel??) sterkte en gecondoleerd

@shaida, wat naar meis, sterkte met verwerken en hopenlijk snel in de herkansing op een grotere wolk. enne, dan gewoon bij ons blijven kletsen hoor, wij kunnen alle roze gebruiken :D

@iedereen die ik vergeten ben, sorry ..... maar jullie kletsen ook zo veel ......

@hier, legoland was dus geweldig, erg gezellig, lars vond t ook super. vanmorgen ontbijt op bed en een luchie gehad van de mannen, en nu even naar mijn mams.

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Anneke, ja het is hier rustig he! Ik ga vanaaf met mams en zusje + vriend en eigen vriend even uit eten, wel gezellig. En nu zit ik me gewoon een beetje te vervelen..

@ fioon: leuk dat je er weer bent, en leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad :D

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    M'n onderbuik is zooo opgeblazen :$ Ik heb nu al positiekleding nodig! ;) En ik heb nog steeds pijn..

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Jee wat een geklets weer lady's. :)

Morgen ga ik op mijn gemakje alles even bijlezen, ik kwam nu eventjes snel spieken. ;)

@mamaC, balen van je test meis, maar geen bloed geeft moed meis en ik duim nog steeds voor je.

Ego: Hier vanacht weer goed misselijk geweest, wat het nou is geen idee. Maar een wondertje zal het niet zijn hoor want verder heb ik helemaal niks geen kwaaltjes....
    Ik vind het zo raar, heb het nu al 5 nachten, als ik wil gaan slapen en net in slaap gevallen ben wordt ik iedere keer weer wakker van een golf van misselijkheid, echt in mijn keel. Is niet fijn. Ik lig dan iedere keer tot minimaal 3 uur wakker....:(
    Nog 3 nachtjes en dan de controlle-afspraak met de gyn. Dan weet ik eindelijk welk hormonen ik moet gaan spuiten om in de overgang te komen en vooral hoevaak. Je hebt er die moet je iedere dag zetten maar ook van 1x in de week, dan heb ik liever die van 1x in de week hoor. :)
    Maar ik heb het er voor over, zodra we hiermee starten gaan we wel ff een moeilijke periode in door de overgang dan maar dat betekend voor ons ook weer een stap dichter bij IVF!!!!

Zo lady's, dat was het eventjes voor vandaag, tot morgen!!

10. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    jeeee dames, is iedereen weg ofzo>???

Wij net gegeten bij schoonouders was wel gezellig gelukkig!
    Nu lekker genieten van ons filmavondje ghostwhisper/fringe!!! Met een toastje op de bank mmmmmmm heerlijk!!!!!
    Hier begint mijn buik ook te ploffen, af en toe steken maar kan neit plaatsen, verders nog weinig klachten maar denk dat ik late ei heb en al gehad heb dus weet niet of er ubberhaupt wel iest al ingennesteld is.... wachten wel af nog 1 weekje!! anders opnieuw aan de klus!! hoop niet......

11. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Volgens mij is het normaal dat je baarmoeder lager komt te zitten tijdens je eisprong. Je baarmoedermond komt dan verder je vagina in zegmaar. Ik heb ook vaak dat rond mijn ei dat sex veel gevoeliger is, maar kan volgens mij geen kwaad. Is volgens mij juist goed, kunnen de zaadjes makkelijker hun weg vinden :)

@ MamaC/ Isra: Negatest, balen zeg. Maar nog even moed houden, kans op roze is er nog steeds!!

@ Hier een iets donkerder wordende ovutest, zal dus morgen wel posi zijn, dus denk dinsdag mij ei. Wel laat, maar hij is er in ieder geval! Vanvond in ieder geval lekker knikkeren (vriend heeft al zin haha)

12. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Handbalster; veel plezier ;)

@Fioontje; mooi dat je het leuk hebt gehad! :D

@MamaC; niet te verdrietig zijn, het kan nog meid!!!

@Vlinder; Ik duim nog steeds erg hard, heb er zowat blaren op! ;)

@hier; Het was zoooo rustig op het werk, alle clienten bij moeders thuis.. Kon ik lekker eerder weg ;)
    Morgen ochtend moet Brownie (hondje) op controle, ben benieuwd!! En 's middags heeeerlijk op mn neefje passen!! Zo'n leuk menneke! :D Nu even Peter R. de Vries afkijken en dan slapen.. Welterusten meiden!

13. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    tjeeeee rustig hier zeg!!!
    Mijn tv avondje zit er weer op!dacht hier ff bij te kletsen....
    nou ga dan straks ff bed opzoeken!

liefs

14. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedenavond allemaal,ik ben weer thuis van mn werk!

@Fioon: Fijn dat jullie zo genoten hebben in Legoland,je hebt flink bij moeten lezen zeg..hihi!

@Isra: Natuurlijk laten we jou niet in de steek,zou ook wel heeeeel bizar zijn als iedereen behalve jij op roze gaat deze maand!

@Vlinder: Misschien ben je nog wat misselijk van de operatie omdat de boel flink overhoop is gehaald..? Ik hoop natuurlijk dat het iets anders is maar goed.. :)

@MamaCharlotte: Gezellig hoor,lekker uit eten met je moeder enzo. Wat heb je gegeten voor lekkers? :)

@Neeltje: Ik heb de laatste 2 keer ook wat last gehad tijdens de sex en mijn ei is ook in aantocht. Ik denk dat Handbalster gelijk heeft en dat de baarmoeder dan wat lager ligt. Lekker gewerkt? Fijn dat je eerder weg kon!

@AnnekeLoes:Ik hoop ook voor je dat je niet meer aan de klus hoeft en gewoon lekker zwanger bent deze ronde. Spannend hoor! Haha,ik ben al 2 of 3 keer aan de beurt geweest voor een vraag maar dat maakt niets uit hoor,ik beantwoord m wel:)

Als je zwanger bent wie vertel je het dan het eerst na je vriend??? En hoe ga je dit doen???
    Ik wil het graag als eerste aan mijn ouders vertellen en ik weet stiekem ook al hoe.:D Ik zal het even uitleggen:
    Mijn moeder belde 2 weken geleden op dat mn broer en zn vriendin langs waren geweest met taart en champagne. Ze dacht gelijk dat ze een mededeling hadden,namelijk dat er een kindje op komst was. Er was dus helemaal niets,Belgen (schoonzus=Belgische) vinden het blijkbaar normaal om bij het gebak een glas champagne te drinken.
    Dus nu had ik het idee om,als ik zwanger ben,met taart en champagne naar mn ouders te gaan en kijken of mn moeder het door heeft..
    Als ik dat niet doe haal ik Bibi speentjes met I love oma & I love opa erop en die pak ik leuk in.

Volgende vraag voor handbalster:

Je mag 1 ding veranderen aan je uiterlijk,maakt niet uit wat. Waarvoor zou je kiezen en waarom?

16. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Beetje lang verhaal..oeps :):)

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Jeetje meiden! Ik dacht echt dat ik vanavond veel moest teruglezen, maar het valt mee!! (Of eigenlijk valt het tegen ;))

Ik ben weer thuis, hebben heerlijk tapas gegeten, maar mijn buik was al zo opgeblazen en dat is alleen maar erger geworden :( En voel de pijn ook nog steeds in m'n hele baarmoeder/rug/linkerlies.. Ik ben zo onwijs benieuwd!

Bedacht me dat het eigenlijk ook heel logisch is dat mijn test niet posi was (als ik nu zwanger zou zijn..). Het is gewoon nog zo vroeg, en mijn cyclus is al zo kort.

Ff een ego-berichtje van hier dus. Heb t allemaal gelezen hoor meiden, maar ff geen zin om te reageren :D Excuses! Morgen nog testers??

18. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @rustig hier; vind t wel ff lekker haha, had nog hoop te doen, wassen en strijken enzo

@vlinder, rustig aan meid, je lijf heeft heel wat te verduren gehad, en stel dat je nu wel zwanger bent, dan moet je helemaal goed om jezelf denken

@mamaC; vervelend van die buikpijn, maar wie weet is t een goed teken. weet nog van 1e zwangerschap dat ik in t begin vreselijk trek kon hebben en als mijn bord vol lag had ik halfverwege genoeg.

@testen; moet nog week wachten, ben al weer druk aan t negeren.......
    las vanmiddag iets over pendel, ik ben gependeld op mei, maarja, is dat dan nod in mei of eitje, want als t eitje is, heb ik deze maand 2 kansen, want ik denk dat ik 1 mei eitje had, en als ik dan deze week toch ongi word heb ik er rond de 28 ste ofzo nog een ...... pffffff nouja, we zien wel, geniet nu iig van aanstaande tanteschap hihi. (ben al 2 keer tante, maar dit voelt echter....)

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fioon: spannend met je pendels! Ik had 3 pendels voor april 2010. Eisprong was nog in april, we zullen zien!

Slaap lekker meiden, ik ben echt kapot!!! Tot morgen :)

20. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Pluis, van de operatie zal het niet zijn denk ik.
    Ik heb het sinds een paar daagjes....Maar wie weet.
    Het zal wel niks zijn joh. :)

@mamaC, het blijft spannend meis, ik hoop zo voor een posi testje bij je.

Deel Deze Pagina