Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
  2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiemorgen chicks!

@ Duvel: ik heb even geantwoord in je topic. Hopelijk kan je er iets mee? Het blijft een moeilijke vraag hoor ;)

@ Vlinder: wel heel spannend hoor, dat je toch misselijk bent! Je weet 't maar nooit he, het zou toch kunnen! Neem aan dat jullie deze maand wel voorzichtig hebben geklust?? Zal voor je duimen!!!

@ hier: ik hou het ook nog even spannend hier, nog geen ongi :D Vanmorgen niet meer getest hoor, dat doe ik denk ik morgen weer (als het nog nodig is)..

@ Isra: ennn?? Hoe is het bij jou vandaag??

Zijn er vandaag nog meer testers of mooie klachtjes?

3. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Goeie morgen!

@MamaC: Dank je wel voor t reageren, heb ook weer terug gereageerd. Vandaag is toch je NOD? Misschien kan je dan idd morgen of overmorgen nog een test doen.

@De rest: Nog testers vandaag?

@Vlinder: Oehe spannend, hoop zo voor je dat het toch ineens spontaan is voor je!

@Hier: Ik voel me echt vreemd vandaag, gisteren eigenlijk al, maar ik wijt opzich ook alles nu op de emoties van vorige week. Morgen is de crematie. Vanavond nog oppassen en morgen een heel emotionele dag.

Liefs,
    DD

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Duvel: Sterkte alvast meid..!! Zal aan je denken!

5. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Dank je wel. Mocht ik nog gaan testen dan wordt t denk ik woensdag, eerst even deze dagen nog doorkomen.

Liefs,
    DD

6. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend mamaC. Vervelend dat je test gister nega was!! Maar we houden moed. Wanneer heb jij je ei gehad? Volgens mij ga ik deze maand naar een maand van 28 cyclusdagen. Heb 30april/1mei me ei gehad!! Hoop niet dat het iedere maand langer gaat worden.
    Spannend zeg die kwaaltjes van jou mamaC! Ik blijf voor je duimen.

@Vlinder: Voor jou ook erg spannend meis. Ïk duim voor je!

Vandaag nog testers??
    Allemaal een leuke moederdag gehad??

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je meiden, voor jullie duimpjes. :)

@mamaC, ja we hebben zeker voorzichtig geklust ook met het vruchtbare slijm. :) ;)
    Ik duim voor je meis, dat de rode duivels wegblijven bij je.

@DuveC, sterkte morgen meid.

Ego: we hebben geklust en ik had vruchtbaar slijm maar ik vraag me af of de kwaliteit van de eitjes wel goed zijn, na die operatie. Hij is natuurlijk best aan het rommelen geweest. Buiten dat heb ik ook nog vijandig baarmoederslijm, dus is het een kleine kans.
    Maar ja ik kan niet meer doen dan afwachten.

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Vlinder: Hoe is het vandaag met jou meis? Nog last van misselijkheid of iets anders?

@ Corine: Balen dat je cyclus waarschijnlijk langer is deze maand! Nou ja, zegt niets over je volgende cycli natuurlijk he, geef de hoop niet op ;)

Ik zoek ff terug wanneer mijn ei was hoor.. *pakt schriftje erbij* Mijn eitje was op dag 13 (28 april). Normaal had ik mijn eitje op dag 12, en dan werd ik dag 25 ongesteld, dus een LF van 12 dagen. Ik zit vandaag op dag 25, en zou dan morgen ongesteld worden (uitgaande van een evenlange LF) :) Oke lang verhaal, je vroeg er niet om, maar toch, haha! ;)

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Haha, ja ik was vanacht weer misselijk. Ik vind het zo raar he, iedere keer als ik wil gaan slapen s'avonds komt het opzetten echt vlagen iedere keer. Echt vervelend want ik kan er niet van slapen.

Ja ze zijn natuurlijk aan mijn eierstok bezig geweest om die cystes te verwijderen. :(

Preeseed, helpt niet helaas, we hebben vanalles geprobeerd.

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hopelijk is de misselijkheid geen griepje, en betekent het wat anders ;)

Ik zou echt niet weten of dat de kwaliteit van je eitje zou kunnen aantasten..
    Dacht al wel dat je het wel es geprobeerd had, kan het me erg goed voorstellen omdat jullie al zolang bezig zijn. Daarom was het miss ook een stomme vraag.. Wat doen ze verder eigenlijk tegen vijandig slijm dan? Of is daar niets mee te doen? :(

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Daar is helaas niks aan te doen, als ik de endometriose niet had gehad dan waren we met IUI begonnen maar nu dankzij de endometriose wordt dit IVF. :(
    Niet iedereen met endo moet voor IVF hoor, maar omdat wij zo lang bezig zijn en we het nu beu zijn gaan we met IVF beginnen. Wat volgens de gyn bij ons ook de enige manier is.

Ik dacht eerst ook aan een griepje maar overdag heb ik nergens last van en eet ik gewoon lekker het begint zodra ik een poging ga doen om te slapen.

12. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    hee dames, ff snel hier reageren!!

Ik heb geen plofbuik meer..... mijn onderbuik voelt hard! Ik heb tot nu toe geen klachten begin onderrug iets te voelen..... nog 1 weekje wachten........ ben zoooooo benieuwd!

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Nou meid, ik duim nog altijd voor je! De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dat weet ik zeker! Het zou altijd nog kunnen! De endo zit nu in ieder geval niet meer in de weg, lijkt me al een heel fijn gevoel!

Vreemd dat je het alleen hebt als je wil slapen! Misschien protesteert je maag als je gaat liggen? Heb ik ook wel es last van.. Vervelend in ieder geval!

14. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    pluis, oh ja kan soms niet volgen wie al vraag heeft gehad! Leuk van die champagne! en die speentjes is ook helemaal grappig! Altijd leuk om hun reactie's dan te zien!!

mamac wanneer ga je testen dan???

fioontje ; zou mooi zijn als dat het 1e eitje is he!

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja zeker een fijn gevoel nu de endo weg is. Alleen al voor de pijn die ik nu niet meer heb. Ik ben alleen bang dat het snel terug komt. Het is chronisch en je lichaam maakt de hormonen aan om de endo wakker te maken. Vooral straks met de IVF, dan krijg ik hormonen die niet goed zijn voor endo.
    De gyn zei ook tegen me : "Endometriose en zwanger worden en vooral IVF zijn geen vrienden van elkaar, endometriose en zwanger zijn dat zijn wel vrienden."

Maar we gaan er moet volle moed tegenaan, IVF is onze laatste kans en dus zal dat ons een mooi wonder brengen!!!!
    Maar ja, eerst die rot overgang straks van minimaal 3 maanden....Ik ben benieuwd.

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ AnnekeLoes: Als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik denk ik weer even testen :) Wanneer wil jij gaan testen?

@ Vlinder: Goedzo, moed houden! :) Heb respect voor jullie hoor! Pfoeh.. Tis niet niks allemaal!

17. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen dames,

terug van ons weekendje, eeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnn we hebben zaterdag 3kleine bokjes gekocht!!!!azoooooooooo lief!!!!

We zijn er constant mee bezig geweest, ze mistten hun mama natuurlijk, en nu komen die geitjes naar ons voor een aaike enzo, keeeeeeeeiiiiiiiiiiiliiiiiieeeeeeef.

Ik zal direct een foto plaatsen zodat jullie die kunnen zien.

Zondag hebben we dan nog een bok gekocht, maar ene van 1,5jaar en die neemt de kleintjes in bescherming tegen onze hondjes lol

Ik ga ook mijn lijst van mijn dikke teen afwerken....

MamaC, ik wist dat je niet zou kunnen wachten met testen :p je hebt dus nog een beetje te vroeg getest

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Roske: Hee meid! Leuk dat je geitjes hebt gescoord :D Schattig dat de bokjes zoveel aandacht van jullie wilden! Ben benieuwd naar de foto's :)

@ je teen-lijstje: misschien leuk om de voorspellingen van de teentjes erbij te zetten. Is je teen al bijna klaar voor nieuwe voorspellingen van andere meiden?

19. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    oh sorrij zie dat ik net onder jullie gesprek door kom, sorrij!! vlinder en mamac

20. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Goedemorgen allemaal!

@Duvel; Heeel veel sterkte..

@Vlinder; Ik blijf stiekem toch hele goede hoop houden voor jullie! Ik ben erg benieuwd :) Laat je woensdag iets weten??

@MamaC; Pff.. ellende he, dat wachten.. Nog even geduld meid ;)

@Hier; Brownie = helemaal ok!
    Gisteravond had ik HONGER niet normaal, maar na 3 boterhammen werd ik onwijs misselijk van mn chippies.. Vannacht wakker geworden van maagzuur.. En nog iets raars! Maar dat heeft niets met zwanger worden te maken haha.. Ik kreeg vanmorgen mn ogen toch niet goed open.. Knalrode ogen, en met moeite openhouden..

Deel Deze Pagina