Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Geeft toch niet, joh! Tis nog steeds een forum, geen chatbox ;) (al lijkt het daar af en toe wel op ;))

2. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    mamac, ik denk pas na het weekend nod is zondag maar ben er net zoals volgens mij hier iedereen te veel mee bezig en om idd niet weer zo teleurgesteld te zijn ga ik denk ik maar na het weekend testen dinsdag ofzo als die rode duiveltjes er dan nog neit zijn!!!! vorige maanden had ik nu al mega boobs en een buik...... nu niet!

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Brownie, geweldige naam, hahah! Mooi dat ie oke is :D Altijd fijn om te horen!

Over maagzuur gesproken: ik heb dat nu ook ervaren! Nooit echt gehad, dus wist niet echt wat het was. Maar gisteren was ik foto's aan het schieten van mijn sieraden. Stond dus een klein beetje voorover gebogen. Dacht dat ik een soort boer moest laten, maar ineens.. Gatverrrr!! Zo ranzig was dat! Mijn vriend was helemaal in de wolken, die dacht meteen aan een kwaaltje ;)

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ben benieuwd of je het volhoudt.. :) Mij is het niet gelukt.. Om gek van te worden he, dat wachten.. Maar het is ook wel weer heel spannend!!

5. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe plaats ik hier eigenlijk een foto op't forum?

MamaC,teen kan weer verder!! lol

6. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    nou dames lees straks weer alle verhalen bij ga zo naar vriendinnetje lunchen en dan naar kapper en zal toch echt mijn huis moeten poetsen dus doen dat ook nog ff!! Ben zo´n typ die schoon-netjes wil hebben alleen door crematie van 2 weken terug en door emoties niet echt zin in gehad!! gelukkig manlief wel dus zo´n rotzooi is het gelukkig niet!!fijne zonnige dag alle!!

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Roske: Foto uploaden: Volgens mij moet je foto's eerst een beetje verkleinen, anders zijn ze te groot voor op 't forum. Als je in een bericht maken zit, klik je op het paperclipje naast de lettertype-dingetjes. Dan kan je het bestand uploaden. Als je dat gedaan hebt, verdwijnt het popupscherm weer, en kan je nog eens op het paperclipje klikken om de foto toe te voegen in je bericht. Zoiets was het :D

@ Annekeloes: Jij ook fijne dag!! Veel plezier :)

8. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo....hier zijn de geitjes.....we hebben ze franse naampjes gegeven...lol

Van links naar rechts...half zwart en half wit is culotte (onderbroek) omdat ze pcies een broekje draagt, in't midden hebben we chaussette (sok) door zijn witte sokkepootjes, en de laatse caramel :D

9. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dit is dan de oudste van 1,5jaar en deze hebben we momenteel de naam couillon (balleman) genoemd, omdat die amai fameuze zakken heeft, pcies van die dikke kerstballen lol

Owja, de kleintjes zijn 3maand oud

Btw, thx mamaC voor uitleg van foto's ;)

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Wat lieffff!!! Lekkere stink-bokken!! (die stinken altijd zo, haha)
    Geweldige namen ook :D

11. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    MamaC, heb daar ook van gehoord dat bokken hard kunnen stinken, maar daar is niks van waar... zelfs de oudste van 1,5jaar stinkt niet..

ze stinken alleen als er wijfjes bijzitten, want dan plassen de bokken op hun eigen kop om de wijfjes aan te trekken...

En wij gaan hun edelstukjes laten weghalen, om zeker te zijn dat ze niet gaan stinken als ze wat ouder zijn en ook omdat die hangdingetjes zo raar zijn om te zien maar ook omdat ze dan rustiger worden...

12. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @MamaC; idd.. Maagzuur is echt smerig en vervelend!!

@Roske; wat lief die beestjes!!!!!!! Leuke namen ook :p

Ik vroeg me eigenlijk af hoe oud iedereen hier is..??
    (Ik ben 23..)

13. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roske: Ah wat super lief. Mijn ouders hadden vroeger ook geitjes. Zijn echt leuke beestjes.

@MamaC: Haha, bedankt voor de uitleg;). Geeft niet hor, vind het leuk om te weten en wij lopen een beetje gelijk. Heb je helemaal nog geen ongi gevoel?? Of had je dat anders ook nooit? Spannend meis......
    Oei maagzuur...nou volgens mij ben je hartstikke zwanger. Als je een wat kortere cyclus heb (zoals jij) maak je dan ook later HCG aan?

@Duveldraakje: Heel veel sterkte morgen, ik denk aan je!!

Egoberichtje: Hier vanmorgen wakker geworden met hele felle steken in me rechterborst!! Ik schrok wel heel erg, dacht echt wat is dit!! Moest ook echt me borst vast houden om recht overeind te komen. Scherpe pijn.

14. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff berichtje over mijn eigen :D

totaal geen kwaaltjes deze maand, van niks last...dus, ze gaan wel degelijk komen binnen max 3dagen

15. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey neeltje,

Ja wel leuk om te weten....
    Ik ben 26 jaar en gaan voor 1e kindje....ronde 3

16. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roske, geen kwaaltjes hoeft niets te zeggen hor!! Niet iedereen hoeft wat te voelen. Houd moed meis!! ;);)
    Heeft je teen al nieuwe voorspellingen gegeven? :), haha!!

17. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    MamaC, toen ik zwanger was van mijn 2 kids heb ik altijd maagzuur gehad...van mijn dochter (de jongste) nog meer dan van mijn zoon...moest vanaf een gegeven moment altijd met een grote fles Gaviscon (weet niet of jullie dat in Nederland kennen) in mijn tas lopen, dus goed kwaaltje lol

Neeltje, ik ben er 36

18. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Corine26, lijst is gemaakt

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Roske: Ik heb 4 jaar op een kinderboerderij gewerkt en daar hadden we af en toe ook een bok op bezoek voor onze geitjes, maar dat stonk dan zo erg!! *jak* Zal dan inderdaad wel met het voortplanten te maken hebben.. Jammer dat je denkt dat je duiveltjes eraan gaan komen.. Hou nog ff moed hoor!

@ Neel: Ik ben 23, maar dat wist je al :) En wij gaan ook voor de 1e!

@ Corine: Als ik nu zwanger zou zijn, zou ik pas op 3 weken en 4 dagen zitten, dat is nog maar heel pril natuurlijk. Ik denk dat de hcg gewoon nog een beetje zijn werk moet gaan doen dan :) Ik heb nog totaal geen ongi gevoel. Had ik vorige maand wel, toen had ik ook 2 dagen van tevoren al wat bruinverlies. Spannend he?! Jij last van je rechterborst?! Dat klinkt ook wel goed!!

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Leuk om te horen dat het 'n goed teken is! :) Geen idee of we Gaviscon hier kennen eigenlijk, is dat tegen maagzuur/misselijkheid?

Jouw teen voorspelt overigens mooie dingen :D Is goed voor ons lijstje, een beetje roze!

Deel Deze Pagina