Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Hey lieve meiden,

hij ligt nog in het ziekenhuis, gelukkig wel in den haag gezien ik met een rot gang naar huis ben gereden..Maar gezien het waarschijnlijk besmettelijk is en hij nu opde isoltatieafdeling ligt, hoop ik wel dat het mij bespaard mag blijven. Hopelijk mag hij over morgen naar huis, eerst de uitslagen afwachten..

Voor jullie allemaal hoop ik dat het goed gaat!! Hoop nog veel roze te zien..Bedankt voor jullie lieve woorden, doet me goed!

2. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey annekeloes, ik hoop allezins van harte dat je eveneens "volzit" zoals we dat hier zo mooi zeggen :D

3. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    ps met mannetje slaapkamer plantje gekocht heet iets van slaapkamer geluk hopelijk helpt dit bij ons geluk met knikkeren! hihih

ps manlief word beetje moe van me dat ik elke avond hier ben, dus moet ook ff beetje meer voor mijn mannetje erzijn..... *tja..... mannen hebben ook aandacht nodig, net kinderen........*

4. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    miracle hoop idd dat nog meer leed bespaard blijft en dat je idd niet zelf de dupe ook nog word..... wat nu als je zwanger bent , heeft dit dan gevolg???

ja ik wil VOL zitten! hihihi ken het begrip uit belgie, wel lache hier gebruiken we het alleen als we vol zitten van eten

5. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    jee wat is het stil hier!~!~!!!

6. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Hey annekeloes,

gelukkig ben je nog niet ongi, weg aan er gewoon van uit dat je dik positief gaat testen. Vriendjelief heeft trouwens pijnstillers en antibraakmiddel (weet de medische term niet) door zijn infuus, dus hij is getsopt met spugen (thank god)..

Ik ben trouwens ook nog niet ongi, ik zie het allemaal wel. Belangrijkste is nu voor mij dat mijn mannetje weer thuis komt!

Ik ga nu een slaap poging proberen te doen, want ben totaal uitgeblust..fijne avond

7. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Jeetje Miracle: Ik hoop voor je dat ie snel naar huis mag. Lijkt me idd wel heel erg schrikken. Heel veel beterschap voor je mannetje. Kun jij trouwens niet onderzocht worden of is dat al aan de gang?

Liefs,
    DD

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Vlinder: Dikke lol om jouw verhaal, hahaha! Je arme ventje.. ;) Je moet er gewoon wat leuks van maken: aaien voor een kwartje! :D

@ Duveldraakje:
    @ klaagmodus: terecht!! Wat vervelend lijkt me dat, meid! Oneerlijk he!! Wij doen zoveel moeite, en sommige vrouwen zitten gewoon meteen vol!
    @ herinneringen: wow, jij houdt t ook nog even spannend! Logisch dat je morgen niet wil testen, maar hou ons niet langer in spanning daarna hoor!

@ Roske: Stomme ongi! *doet een niet-ongi-dansje voor Roske*!

@ Isra: Spannend dat er bij jou ook nog geen ongi is :D Klinkt goed!!! Ik ga denk ik morgen alweer testen hoor..

@ Annekeloes: Ik herken je klachtjes niet, maar spannend hoor!

@ miracle: Neeee, wat naar :(!!! *leeft met jullie mee*!! Dikke knuffel voor jou/jullie! Hoe kan het dat ie zoiets oploopt? Schrikken voor jullie! Veel sterkte meis!

@ hier: Ik mis mijn fiets.. :( Ben weer thuis, weer ff een biertje gedronken in de stad! Ik liep naar de parkeergarage, en ineens voelde ik mijn broekje vollopen *schaamm..* Sorry voor de bah! Ik schrok me naar.. Ik dacht echt: neee, dit is het, ik ben ongi geworden :(... Dus dikke zenuwen totdat ik thuis naar het toilet kon om het resultaat te gaan bekijken.. Was het gewoon een dikke plens afscheiding! Sorry voor het ranzige verhaal.. Maar ik denk dat dat wel iets goeds betekent :D

9. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ja klinkt goed mamaC
    balen van je fiets trouwens !

@miracle, beterschap voor je ventje

@duvel duimduimduim voor roze

@roske, heeft je dikke teen over mij ook wat te melden ??

@klaagmodus, heel irri, zit ook op ander forum en daar was er een die eerst liep te miepen dat ze misschien nog wel een derde wou en misschien ook niet, en dat de eerste 2 lang op zich hadden laten wachten en nu is ze zwanger omdat het condoom gescheurd was, jaja vast......

@annekeloes, zou zeker mooi zijn, ben nou wel klaar met wachten.....

@hier, ik weet t allemaal niet meer, overal steekjes, maar niet duidelijke tekenen, niet van roze en niet van rood. ik wacht maar weer geduldig af....

@leeftijd, ik ben 34

@hyves, ja heb ik, pb maar als je vriendjes wilt worden

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Duvel; heel veel sterkte morgen..

@Miracle; Ook jullie erg veel sterkte en beterschap! Hopelijk knapt ie snel op !!

@MamaC; Dat had ik vorige maand! Ze zeggen dat het een goed teken kan zijn :D *Duim duim*
    Wanneer ga je weer testen?

@Vlinder; *duim* *duim* *duim*

@Pluis; werkze!

@... ik zal vast wel weer iemand vergeten zijn.. :)

@hier; Mijn neefje kan mijn naam niet uitspreken, dus ben ik Tante Neel.. Nu heet mijn man leon.. En die heet Ome Leen haha heb vandaag zo moeten lachen om het ventje.. Heerlijk kind is het!!
    Hier verder niets te klagen of te vertellen.. Ojawel.. We hebben meubels gevonden! In Utrecht :$.. Donderdag gaan we lekker op de motor erheen om te kijken, ben benieuwd! Dadelijk richting bed en morgen slaap ik een keertje uit!

Alvast slaap lekker dames!!

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ohja, en ik zit werkelijk onder de puisten... :( Allemaal van die kleine bultjes op mijn gezicht, rug en borsten! Nou, heb wel es een puistje, maar dit.. Bah!

Ik ga jullie weltrusten zeggen, lekker even samen chipje eten in bed met de Mentalist :D

@ Duvel: sterkte meis, morgen!!!

12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo!

@Vlinder3: Whahahahaha,wat een stunt! Wanneer kunnen we op visite komen? Ik heb wel zin om eens ff flink te lachen!:D

@MamaCharlotte: Oooow wat klinkt dat spannend allemaal zeg!
    Ik hoop het zo voor je! Dat bed van jullie ligt zeker ook vol met kruimels aangezien je hier altijd verteld dat je chips gaat eten in bed..haha:D Ik deed dat eerst ook altijd maar dan rook mn deken de hele nacht naar Cheese Onion dus ik ben ermee gestopt..hihi.
    Balen van je fiets trouwens,ik heb het ook eens gehad en was ook echt zwaar in de rouw. Vooral om mn nijlpaard-toeter:(

@Duveldraakje: Idd een lastige situatie voor jou. Je zou idd woensdag kunnen testen maar kun je zo lang wachten?

@Isra: Spannend hoor,ik ben benieuwd en duim voor je!

@Neeltje: Leuk dat je nieuwe meubels hebt gescoord! Lekker gewerkt?

@MiracleOfLove: Ik hoop voor je dat je vriend weer snel opgeknapt is en met je mee naar huis mag. Sterkte ermee meid.

@Roske: Dat is balen dat je de ongesteldheid alweer aan voelt komen.. Wat had je dikke teen voor jou voorspeld dan? Enneh..ik woon in een grensdorpje en begrijp het Vlaamse taaltje heel goed. Ik vind het zo'n leuk taaltje! Vollen bak ambiaaaaaaaance!!:D

@Handbalster: Flink aan de klus daar zeker? Succes en veel plezier!

@AnnekeLoes: Zou het een gevalletje zwangerschapsdementie zijn? I hope so!:)

@Hier: Echt keihard gewerkt vandaag..pffff. Morgen gaan we dan eindelijk verhuizen (op mn werk met de bewoners) en ik heb echt nog mega-veel gedaan. Alles is nu echt ingepakt. Poehpoeh,ff bijkomen hoor. Morgen weer een late dienst.
    Zometeen als mn vriend thuiskomt eens kijken of we nog een keertje kunnen klussen voor de zekerheid.

13. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier toch nog even een berichtje voor ik ga slapen, ben net terug van werken, dus kan dan vaak niet gelijk in slaap komen!!

@Duveldraakje....spannend zeg!! Heb je nog getest vanavond??
    Heel veel sterkte morgen.

@miracleoflove: Jeetje wat heftig zeg!! Hopen dat hij snel opknapt en met jou mee naar huis mag. Er is niets fijner om lekker samen thuis te zijn. Sterkte meis!!

@Roske: Nee he....die vervelende ongi ook altijd!! Had het je zo gegund.

@Handbalster: Succes met klussen.

@MamaC: Het word steeds spannender bij jou he!! Ga je morgen testen?? Ben zo benieuwd. Bedankt voor je PB, ik zal je morge even toevoegen. Laat ons niet te lang in spanning morgen he??;)

@Vlinder3: Jeetje wat een actie zeg. Gelukkig kan hij er zelf om lachen en staat het hem goed!!

Zo....nu maar eens richting me bedje!!
    Ik wens jullie allemaal een fijne nacht.....slaap lekker.

14. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #974 Vlinder3, 10 mei 2010
    Laatst bewerkt: 10 mei 2010
    Whahaha, ja hij moet het wel accepteren.:)
    Nee hij is gelukkig niet boos maar zal blij zijn als zijn haar weer wat langer is. Ik vind het wel stoer staan maar hijzelf niet. Jammer....Nou dan doe ik het de volgende keer wel perongeluk expres nog een keer. :) :)
    Ik lig iedere keer weer plat van het lachen. Echt een actie voor mij!

@mamaC, nog steeds spannend voor je meis en mijn duimen blijven draaien!!!!

@Corine, hoe voel jij je meis, je NOD is in aantocht. Spannend.

Er vloog vanavond een kleine merel tegen ons raam aan. Ik ging natuurlijk gelijk naar buiten want ik vind dat zielig. Hij zat in een hoekje van mijn voortuin achter de bloempotjes en zijn moeder zat vanaf de dakgoot toe te kijken. Ik heb de potjes opzij geschoven en hem een klein duwtje in zijn ruggetje gegeven en HUP daar ging hij weer. Volgens mij was dit 1 van zijn 1e vluchten....Maar ik heb weer een goede daad gedaan. Speelt toch een beetje gelijk me mijn stomme actie van ervoor. :D

15. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen meiden!

@MamaC: Wat heb je lieve katten btw!;)
    Die afscheiding is ook weer posi, heb je al getest vandaag of wacht je tot morgen?:p

@Fioontje: Klaagmodus erg he als "sommige meiden" zomaar ineens zwanger zijn door een "ongelukje" :x , mijn man zei gister nog hadden wij maar zo'n ongelukje! Je krijgt btw nog een PB.

@Neeltje: Zo herkenbaar over je naam. De kleine van vrienden van ons kon mijn naam ook niet uitspreken en toen was ik ineens Tante Wanke (Janneke);). Oh fijn dat je meubels hebt gevonden, maar wel een eindje weg ja Utrecht, ach ja weer een mooi tourtochtje!

@Pluis: Heel veel suc-6 met verhuizen meid!

@Corine: Ga je vandaag al testen?

@Vlinder: Ach ja mannen, er is nooit iets goed he!
    Ah wat lief van je dat je dat kleine mereltje hebt geholpen, Jeeeeeeeeeeeeej voor Vlinder!!!

@Hier: Nog niet getest, misschien vanmiddag en anders morgen. De krampen zijn wel flink minder geworden en nu heb ik last van mn darmen:(...maar goed we blijven positief!
    Ik ben er zo weg van. Kleine wegbrengen enzovoorts.

Ik wil iedereen nog heel erg bedanken voor de lieve berichtjes, zal vanmiddag/vanavond wel laten weten hoe het is geweest. Zal jullie waarschijnlijk wel ff nodig hebben!

Liefs,
    DD

16. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Goedemorgen allemaal,

@ Duvel: Heel veel sterkte vandaag! Je kunt je verhaal hier kwijt vanavond.

@ Mama C/ Isra/ Corine: al getest??? Spannend!!!

@ Vlinder3: Goede daad! En je weet het gezegde: wie goed doet, goed ontmoet! Wanneer was jou afspraak bij de gyn?

@Pluis: Werk je niet te hard?

@ Neeltje: Wat zijn kleine neefjes schattig hé? Ik had die van mij ook te logeren van 't weekend. Echt zo leuk!

@ hier: Vriend vroeg gisteravond; heb je nou al een afspraak bij de huisarts gemaakt? Dus net maar even gebeld en heb een afspraak staan voor volgende week (was me toch een potje gespannen toen ik belde... stom zeg). Vriendlief mag en wil mee, dus da's wel fijn.
    Verder hier nog geen ei gesprongen, dus we klussen nog rustig even verder. Gisteravond even niet, volgens vriend moesten we eerst nog wat zaadjes sparen haha (hij is er dus net zo mee bezig als ik!!).

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Haha, ons bed ligt inderdaad onder de kruimels meestal ;) Maar die veeg ik altijd lekker naar zijn kantje :D Hij heeft en volgens mij nooit zoveel last van. Ik ben wat dat betreft echt een prinses op de erwt, ik voel het al meteen als er wat onder mijn matras ligt en dan lig ik niet lekker, haha! Hebben ze je nijlpaard-toeter ook meegenomen? Hoe durven ze! Jij hebt trouwens wel hard gewerkt lees ik! Je zal wel moe zijn. Hadden jullie nog geklust? ;)

@ Miracle: Hoe gaat 't vandaag bij jullie? Hopelijk wat beter!!

@ Corine: Gezellig dat we nu Hyves-friends zijn! Leuk om er een gezicht bij te zien :) Ennuh, hoe gaat 't met jou vandaag verder?? Testje gedaan al? :D

@ Vlinder: Goeie actie om die kleine merel weer de lucht in te gooien :p Lief hoor!

@ Duveldraakje: Thanks, wij zijn ook helemaal dol op onze katten! Jij hebt ook superleuke katten! Lekkere knuffelbeesten ook, zo te zien! En leuke namen, daar komt je forumnaam dus vandaan? :D Sterkte meid, vanmiddag zijn we er voor je hoor!

@ handbalster: Goed dat je een afspraak hebt gemaakt meid! Een stapje verder voor jullie :)

18. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Morgen moet ik naar de gyn om half 1. Ik moet voor ik wegrij even bellen, als hij uitloopt dan kan ik later doorrijden. Het is ongeveer 45 minuutjes rijden.

Goed dat je een afspraak hebt gemaakt met de HA meid.:)

Morgen gaan we op kraamvisite. Dan gaan we een kleine frummel bewonderen. Zal wel even moeilijk zijn denk ik, althans als we thuis komen zla ik de klap wel krijgen.

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    En nu even mijn hart luchten @ hier..:

Nu dag 26.. Vanmorgen getest, helaas weer negatief :( Nog geen ongesteldheid vanmorgen, maar heb nu ineens zooo'n buik- en rugpijn dat ik echt heel erg vrees.. Normaal als ik ong. ben heb ik ook heel erg buik- en rugpijn, helemaal rondom zeg maar, overal tussen mijn heupen. Bah! Maar volgens mij krijg ik die pijn pas als het is doorgebroken, en niet van te voren..

Ik vind het zooo spannend! Ik werd vanmorgen om half 5 gewoon al wakker van de zenuwen voor het testen.. Werd helemaal gek van mezelf, lag te trillen als een rietje! :$ Gelukkig na een half uurtje toch weer in slaap gevallen. Om 6u weer klaar wakker (moest ook echt nodig..) en om half 7 maar gaan testen. Dat ging moeilijk hoor, die druppeltjes netjes op dat stipje druppelen, als je zo aan het shaken bent..! Ik heb zoveel goeie hoop deze maand dat ik er best wel vanuit ga dat het raak is, en daar baal ik echt van, want straks is de teleurstelling zo groot!

(Herkent iemand dit eigenlijk ook, dat je zo zenuwachtig bent voor het testen..? Nooit eerder zo erg gehad eigenlijk! Maar omdat ik deze maand zulke goeie hoop heb.. :()

Maar we wachten gewoon maar weer af he.. Pfff.. *adem in, adem uit*

20. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamaC: Nee nog geen testje gedaan!! Ik wil wachten tot donderdag of vrijdag (als dat lukt;)). Aangezien mijn eitje later is gekomen, wil ik toch even wachten.
    Ja leuk dat we nu hyves vriendinnetjes zijn....idd nu heb je er een gezicht bij!! Leuk,leuk. :)
    Hoe gaat het bij jou? Al getest?
    Ik moet zo werken....maar wacht even je reactie af....haha!!!

Liefs

Deel Deze Pagina