Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    He lieve meiden!
    Hoe was jullie zaterdag?

@ Vlindertje: je moet ook vooral met ons mee blijven kletsen hoor, vinden we alleen maar gezellig! En we willen uiteraard ook weten hoe het jou vergaat! P.S. Heb je ook Facebook en/of Farmville? ;)

@ michele: hoest vandaag met jou? Gisteren weer getest lees ik? Pff, vervelend hoor.. En je blijft geld uitgeven voor die krengen he!!

@ miracle of love: gezellig dat je ook meeleest! Leuk is dat he, zo'n babywinkel ingaan :) Ik heb het ook al wel een aantal keer gedaan! Alleen voelt alles nog vreselijk ver weg, wat ik daar allemaal zie. Zo vreemd, alsof ik er nog niets mee mag en dat voorlopig ook niet zal gebeuren! :( Wat hebben jullie gekocht? :D

@ iedereen: jeetje, ik zit alweer zowat op het wachtbankje! Gaat echt wel snel, met zo'n korte cyclus! :$ Snel verder met klussen..!!

Volgens mij zijn we nog niet helemaal compleet hoor. We missen in ieder geval fafa nog! Heb Shaida hier ook nog niet gezien trouwens. En Roske, en sasje24, en niki86.. Nou ja, genoeg die nog aan moeten sluiten volgens mij!

Ik weet overigens wel wie iedereen is op Facebook! Echt leuk om jullie foto's eens te zien :) En inderdaad, dat je je mensen dan zo anders voorstelt, echt bizar!

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Nog steeds geen
    nod hier niks te zien snap er niks van
    pf

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Heb je wel een eisprong gehad deze ronde Deesi?
    Zou het kunnen dat er daar iets is misgegaan?

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

Heb me even door een paar pagina heen gewurmd, maar het is gelukt, ben weer helemaal bij.

@Michele: Vervelend meid, hoe lang is je cyclus nu?

@ Iedereen: Ik zit er toch serieus over na te denken om toch weer een account op facebook te maken. Mmmmmm, ik was er nou juist mee gestopt omdat ik alleen maar lastig werd gevallen, maar als ik een andere naam gebruik zal dat denk ik niet meer gebeuren. (Ik denk er nog even over na)
    Hier flink aan de klus, heb gisteren zitten rekenen en als ik het goed heb zouden we voor de langste cyclus nu nog 12 dagen maximaal moeten klussen. (oftewel 6 keer, wel om de dag he;)) en hopen dat het raak is!

Liefs,
    Duveldraakje

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik hou me eisprong niet in de gaten maar ik word elke maan ongesteld 2 maart laatste nod gehad daarna 22 maart week lang bruinverlies en tot nu toe niks dus wat zou een logica zijn snap er niks van meer

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ deesi: vervelend, die onzekerheid! Hou ons op de hoogte!

@ Duveldraakje: jij bent dus lekker breed aan het klussen? Nou ja, dan kan je je eitje toch bijna niet missen? ;) Ik weet nog steeds niet of ik me nou moet vasthouden aan om de dag. We wisselen het een beetje af, om de dag, anderhalve dag of elke dag. Nou ja, zal vast wel goed zijn ;) En we moeten ook wel zin hebben ;)

Ik heb overigens sinds ik gestopt ben met de pil veel meer last van mijn reuk. Ik lijk alles veel beter te ruiken, en word ook veel sneller misselijk van ranzige geurtjes.. Heel vervelend! Vriend mag het vuilnis dus weer doen.. Stonden net af te wassen en ik stond echt bijna te nekken van de geur! :( En de geur van de kattenbak kan ik ook bijna niet meer uitstaan, terwijl ik daar echt wel tegen kon eerst. Komt iemand dit ook bekend voor?

7. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    nou daar ben ik dan weer n keer. nog steeds geen nod. ben van onder erg vochtig, melkachtige zooi. temp blijft hoog. afg ma een test gedaan, manlief zag niks ik wel. hij verklaarde me voor gek. vervolgens woensdag dezelfde test gedaan, beide v cb plus trouwens. die gaf nu een duidelijkere streep, manlief zag hem wel. en is net zo breed en ook blauwig maar zo ontzettend licht dat ik m niet op foto krijg. ook met de kruitvat de luxe gedaan daar hetzelfde gezever mee.

nu gister een test gedaan, ook weer streep. maar wederom zo licht. manlief ziet t ook. ook gewoon breed en blauwig. je zou zeggen ok. streep is streep. maar hij word ook niet donkerder vergeleken bij woensdag. dus snap t niet. ook een cb digitaal ertegenaan gegooid. die verteld hoever je bent zo'n ding. die gaf neg. dus weet t ook ammel niet meer hoor. voel me heel erg raar wel.

heb normaal altijd een cyclus v 28dg. enkel vorige maand v 30dg. ivm antibiotica. kan dr normaal de klok op gelijk zetten. als ik 28dg cyclus had. had ik t afg vrijdag moeten worden. nu weer 30 moet ik t vandaag worden. dus wacht vandaag af. ben ik t morgen nog niet ben k echt officieel overtijd. in mijn ogen ben ik t al 2dg, maar ja ivm vorige maand raak ik wat in de war. dus het is afwachten.

8. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden,

Ben ik ook weer. Ik mocht vanmorgen van mijn mannen heerlijk uitslapen. Heb een paar drukke dagen gehad, vrijdag een bruidsreportage waar ik s’avonds ook bij het feest moest fotograferen dus lag pas laat in mijn bedje en gisteren de hele dag van 9 tot 18:00 cursus gehad wat ook wel heel intensief is, maar ik ben nu weer lekker bijgetankt.

Pluis PB me even dan gaan wij ook buurtjes worden. Ja wat een verslavend spel he, maar vind het stiekem wel heel leuk.

AnnekeLoes ja dat zijn idd geen leuke opmerkingen. Een lief vriendinnetje van mij is ook al heel lang bezig en dat wil ook maar niet lukken en hoe vaak zij het ook al gehoord heeft. Zij kan daar ook echt heel verdrietig/boos van worden en zij zegt ook het liefst zal je tegen dat soort mensen willen zeggen ik ben al jaren bezig maar het wil niet lukken, maarja dat doe je ook weer niet.

Pluis bah Qkoorts in de omgeving dat is geen leuke gedachten. Beterschap meisie.

MamaC nee ik heb eigenlijk geen last van een erge reuk. Ook wordt er gezegd dat het in je zwangerschap erger wordt, maar bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook niet.

Michele het blijft spannend bij jullie zeg. Ik hoop voor je dat je snel een knaltest in je handen hebt.

9. fafa

fafa Niet meer actief

Hey Meiden!

Jeetje zeg... ben effe 2 dagen 'on the road' en ik heb meteen een heel boekwerk om door te spitten :D
    Heb alles gelezen, maar het is teveel om overal op te reageren, dus doe ik dat heel lui gewoon lekker effe helemaal niet :)

Zet mezelf alleen op het lijstje erbij:

18 april: Shaida
    19 april: xVlindertje, Deesi

20 april: Vlinder27, Pantoefje
    23 april: michele25
    24 april: Anita85
    7 mei: Bloemmm
    8 mei: dbrgrsmr
    10 mei: MamaCharlotte
    14 mei: Fioon (ei rond koninginnedag :D) Miracle of love, fafa
    16 mei: Marleen86, AnnekeLoes
    18 mei: Neeltje1986
    19 mei: Handbalster
    24 mei: anoniempje 1985
    25 mei: Pluis81
    26 mei: Ukkepukkie

oh, btw... ik heb ook iemand op facebook toegevoegd die duidelijk hiervandaan komt, maar weet niet wie het is, hahaha. Eens kijken of ik mijn Sherlock-kwaliteiten aan kan wenden om het te ontdekken ;)

10. Habeebah

Habeebah Actief lid

23 mrt 2010
    213
    12
    18
    Vrouw
    Hallo dames,

Hoe gaat et met iedereen en hoe gaat et met de dames die nog niet getest hadden op de vorige topic?

xxx

11. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Sorry dat ik even inbreek in jullie topic....

Handbalster waar speel jij? hoogniveau?

12. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @Marije: Je breekt nie in hoor, je mag gewoon gezellie mee kleppen hier!

Liefs,
    Duveldraakje

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hello dames!
    Hier is de menstruatie na 2 dagen gestopt.... Vreeeeemd..

Vandaag ff snel het winkelcentrum in geweest.. Moest een nieuw rokje hebben, aangezien ik behoorlijk wat ben afgevallen. Maar met die hitte in de winkels was ik er zo klaar. (wel geslaagd ;))
    Dadelijk richting paps om lekker te bbq-en met de fam en schoonvader doet ook gezellig mee!

Ik heb gister van Pluis een update gekregen wie wie is op farmville.. Maar weet er nog maar 2 haha

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ben je er al uit wie het is Fafa?
    Ik weet wel wie jij bent! :D

15. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    1e klasse, dus valt wel mee. Vandaag 1e ronde beker; alles gewonnen. Nu moe!
    Kan ik hieruit opmaken dat jij ook handbalt?

16. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ik blijf ook zeker gezellig met jullie meekletsen :D Al val ik wel een beetje buiten de boot: heb geen Facebook & ook geen Farmville.. :)

Pfff alweer op dag 40.. :$ en nog steeds geen ongi te bekennen !!

17. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ach hier nog een hoor! Geen facebook, wel hyves!

Liefs,
    Duveldraakje

18. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ow gelukkig maar, haha hyves heb ik inderdaad wel ! :)

19. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Ik zatis ff te googlen na Farmville.. Volgens mij moet ik maar nietverder kijken, want ist erg verslavend;)

Dan kunnen we beter buiten de boot vallen xVlindertje en Duveldraakje22:D

20. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    yep, idd het is mij ook te verslavend en ik heb het al zo druk...:D
    ik blijf er gewoon van weg, ook van facebook hoor. Ik heb mn meisje, hyves en zp en das even voldoende voor mij! ;)

Liefs,
    Duveldraakje

Deel Deze Pagina