Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Nu alvast knuffel voor jou meid! Zal wel een gek dagje voor jullie worden morgen..

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Corine: Zie mijn vorige berichtje (waren net een beetje tegelijk met posten) ;) Voor jou ook spannend hoor! Hou ons op de hoogte!! Werkze alvast :)

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je mamaC. Zal inderdaad een rare dag zijn morgen. Ik krijg zoveel info en uitleg over de hormonen die ik moet gaan spuiten om in de overgang te komen. Nu gaat het allemaal echt beginnen. Eindelijk na ruim 4 jaar en 1 jaar MMM komen we ergens! Al moeten we eerst weer een grote stap terug doen met de overgang maar daarna gaan we weer 2 stappen vooruit met de IVF.

Balen van je test meid, en die pijntjes klinken niet zo goed eerlijk gezegd. Maarrrrr je leest het vaak, dat prille zwangeren de bekende ongie pijntjes hebben, dus wie weet....Geen bloed geeft moed!

4. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooowww mamaC wat vervelend zeg!!
    Als dat echt zo is, dan heeft je lichaam je echt heeeeeeel erg voor de gek gehouden.
    Ach meis, leef helemaal met je mee.
    Ik ben tegen die tijd ook wel zenuwachtig, maar niet zo erg als jij nu omschrijft. Moet wel eerlijk zeggen dat ik vanmorge ook heel vroeg wakker schoot en ik in mezelf zei: "moet even op de computer kijken of mamaC al getest heeft". Haha, zo grappig!!
    Maar meis....we houden moed. Alles kan nog!!
    Ik spring nog snel even onder de douche en dan ga ik werken. Hoop je vanavond nog te spreken!!

Een knuffel van mij

5. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Vlinder3: Heel veel succes morgen meis!! Ik denk aan je.

Ook voor jou een dikke knuffel

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je meis, ik zal voor je duimen voor een posi test! :)

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Vlinder: Idd wel balen dat je eerst echt een stapje achteruit gaat.. Maar zie het toch als een stap vooruit, want je komt daarmee ook weer dichterbij de volgende grote stap! Jullie zijn zo ver gekomen al!!

@ Corine: Haha, leuk dat je vanmorgen gelijk aan me dacht :) Ik ben ook echt bang dat mijn lichaam me heel erg voor de gek aan het houden is.. Maar ja, we gaan het merken! Nou, lekker douchen meid! En succes met werken! Spreek je vast vanavond nog wel ff :D

@ Die ongi-pijntjes hier: Eigenlijk zijn ze niet constant.. Ik moest net naar de wc, toen was het heel erg. Daarna werden ze weer langzaam minder, alsof er wat in de weg had gezeten ofzo.. Raar!

Knuffel voor iedereen!

8. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ MamaC: oh een nega test, balen zeg. Ik had echt een positest bij jou verwacht. Maar... het is pas dat 26 natuurlijk hé, kan best zijn dat je nog niet voldoende hcg hebt aangemaakt. Ik duim voor je!!

@Corine: werkse

@Vlinder: Waarvoor is het eigenlijk nodig om in de overgang te gaan?

9. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    goede morgen meisjes *met mijn haar nog in de war*

@vlinder, succes morgen, en hopelijk krijg je niet een al te zware klap als je thuis komt *dikke knuf*

@mamaC, nee eh!!! je gaat niet ongi worden zenne!!!anders kap ik mijn dikke teen af eh ;)

@Corine, donderdag en vrijdag da's nog een eeuwigheid eh, kdenk dat je woensdag gaat kraken en toch een testje wagen lol

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Okee daar gaan we weer. ;)
    Ik ben 3 weken geleden geopereerd aan endometriose. Hierbij zijn cystes verwijderd, verklevingen aan mijn baarmoeder en eileider weggehaald, mijn baarmoeder lag gekanteld en mijn eierstok was verkleefd met mijn darmen. Endometriose is chronisch en mijn eierstokken en ongie zorgen ervoor dat het vrolijk weer terug komt. Daarom ga ik in de overgang voor minimaal 3 maanden zodat mijn lichaam niet de hormonen aan kan gaan maken om de endometriose wakker te houden. Nu leggen ze ales stil en kan het niet terugkomen. Na de overgang starten we met IVF, dan krijg ik juist weer hormonen die alles weer wakker maken en dus grote kans dat de endo weer vrolijk terug komt. Endometriose en zwanger worden, vooral IVF zijn geen vriendjes van elkaar.

Als je meer info wilt over endometriose kijk maar op de link hieronder.
    Endometriose Stichting - Samen maken we het verschil - Index

@roske, dank je wel lieverd. Hopelijk heeft je teen het goed en wie weet kan de gyn morgen al zien of ik ongie ga worden ja of nee.

11. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    @fioon, oef!! ben blij dat je 34bent, dan ben ik niet de enige dinosaurus hier lol

12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen allemaal!

@Vlinder3: Idd een goede daad van jou! Ik vind het heel jammer dat ik niet met je meekan morgen,gaat je moeder nog met je mee? Zo niet,dan moet je me wat laten weten als het uitloopt bij de gyneacoloog. Dan kan ik alsnog meegaan. Tja meid,die kraamvisite zal wel eventjes zeer doen bij je maar probeer in gedachten te houden dat jij ook ooit degene bent bij wie we op kraamvisite komen! Echt!:)

@MamaCharlotte: Irritant he,kruimels in bed..brrr! Wat super k*t van je negatieve test van vanmorgen en dan voel je ook nog menstruatiekwaaltjes:( Pff,had het zo gehoopt voor je.. Ik hoop echt dat je over een paar daagjes alsnog positief test,er zijn vrouwen die een week na NOD pas positief testen. Moed houden meissie! Die zenuwen met testen herken ik wel,bij mn allereerste test stond ik ook te shaken met dat pipetje..erg is dat he:)
    Wij hebben gisterenavond niet meer geklust,we waren allebei te moe. Zometeen nog even als het goed is:D En ja..:( Mn mooie nijlpaardtoeter. Het was echt zo'n cool ding,ipv een fietsbel.

@Duveldraakje: Heel veel sterkte en we zijn er voor je vanmiddag/vanavond! Ik moet wel weer werken maar zal aan je denken. Bedankt voor de succes-wensen! Met de verhuizing zal het wel goedkomen,ff flink er tegenaan maar weer vandaag.

@Handbalster: Wat goed dat je nu een afspraak hebt staan bij de huisarts! Je bent nu toch al een hele poos bezig dus het kan geen kwaad om even wat te laten nakijken. En ja..ik werk zeker te hard momenteel maar ik heb geen keus. Het is zo ontzettend druk op het werk dus ik zal wel even moeten. Vanavond een late en morgen een vroege en dan ben ik 4 dagen vrij!:)

@Corine: Voel je al wat bijzonders? Ik ben benieuwd! Spannend!!

@Neeltje: How are you?

@Hier: Slecht geslapen,ik heb me de hele nacht druk liggen maken om de verhuizing van vandaag.( "Ben ik dit niet vergeten,als ze dat maar niet vergeten morgenochtend,is alles wel ingepakt")
    Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig. Het is maar de vraag hoe de clienten er op gaan reageren,die snappen er helemaal niets van. Ze zijn van laag niveau dus we hebben ze niet voor kunnen bereiden,ze snappen alleen eenvoudige woordjes en zinnetjes.
    En verder..balen dat mn NOD nog zo ver weg is!

Wat een verhaal weer zeg,sorry dames:)

13. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo, effe lijstje aangepast voor mij, ze zijn wel 2dagen te vroeg gekomen...ik moest ze 13mei krijgen,wat moet ik dan nemen als cyclus voor mijn banner? 26 of 28dagen ?

18 april: Shaida (vmk)
    19 april: xVlindertje, Deesi
    20 april: Vlinder27, Pantoefje
    23 april: michele25
    24 april: Anita85
    29 april: lonneke
    4 mei: Sasje24
    7 mei: Bloemmm
    8 mei: dbrgrsmr
    9 mei: Isra
    10 mei: MamaCharlotte
    11 mei: Roske
    12 mei: Miranda, Corine26
    14 mei: Fioon, Miracle of love, fafa
    16 mei: Marleen86, AnnekeLoes
    18 mei: Neeltje1986
    19 mei: Handbalster
    20 mei: Duveldraakje22
    24 mei: anoniempje 1985
    25 mei: Pluis81
    26 mei: Ukkepukkie, michele25
    8 juni: xVlindertje

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Roske: Balen joh:( Blijf je wel gezellig meekletsen met ons?

15. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    tuurlijk blijf ik pluis!!!

en hoe gaat het met de zenuwen vandaag ??

16. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Hoi dames!!

Zo ik heb even het klokje rond geslapen...poehhh echt in een coma gelegen hihi...Met mijn mannetje gaat het een stuk beter ze zijn nu bezig met het patienten overleg en ik heb dan ook goede hoop dat hij mee mag!! Zou alleen wel graag nog willen weten wat de infectie heeft veroorzaakt, maar dat zullen we door de kweekjes wel horen.

Zo nu even over naar jullie:

@ Roske: vervelend dat je ongi bent geworden bah, bah , bah doe maar lekker rustig aan!!

@ pluis: succes met de verhuizing vandaag, gaat vast goedkomen;)

@ vlinder: volgens mij moest je vandaag naar het ziekenhuis?? Sterkte iig daar !!

@mamac: spannend hoor bij jou, je kwaaltjes klinken allemaal zo hoopvol..Hoop voor je dat je toch posi mag gaan testen!!! Ondanks de 2 nega testen, misschien is je hcg nog niet op peil!!

@corine: werkze vandaag.

@handbalster: hoe is het met jou?? Las dat je een afspraak hebt gemaakt bij de huisarts, lijkt mij een goede keus!! Dan krijg je uiteindelijk zekerheid en krijg je vast te horen dat alles goed is ;)

@ Neeltje en annekeloes: hoe is het met jullie?? Hoorde volgens mij dat annekeloes posi kwaaltjes had?? Sorry als het niet zo is, maar kan het me niet meer zo goed herinneren..

@ hier: trouwens meiden ben nog steeds niet ongi, dacht dat ik het al vroeg zou worden gezien mijn banner..Maar ik krijg toch een ietsiepietsie beetje hoop...hihihi dat zou goed nieuws zijn ook leuk voor mijn mannetje!!

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ handbalster: Thanks voor het duimen meid! Jij nog steeds geen eitje gehad?

@ Roske (haar nog steeds in de war? ;)): Neeee, balen dat je ongi bent geworden!! :( Ik zou het wel lief vinden als je je teen eraf hakt als ik ongi word, maar doe het toch maar niet hoor, haha! :) Voel ik me zo schuldig

@ Pluis: Je zal wel moe zijn nu :( Vervelend he, wakker liggen om dat soort dingen. Hopelijk verloopt alles een beetje soepel vandaag, ook voor de clienten!

@ Vlinder: Heb jij niet als je hier alles leest van ons in de 'prille' rondes en alle klachtjes: 'pfff, dat heb ik ook wel es gehad, wat zeuren jullie'..? Zou ik me zo kunnen voorstellen iig! ;) Sorry, was ik ff benieuwd naar :)

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ miracle: Fijn wat van je te horen! Hoop dat je mannetje lekker mee naar huis kan! Voor jou ook spannend dus! Zal duimen :)

19. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, nu nog steeds met mijn haar in de oorlog (war) lol

weet jij het mss mamaC of ik nu voor mijn banner 26, 27 of 28dagen moet invullen? Heb namelijk nooit zo'n variant gehad, altijd mooi 26dagen..

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Roske: Hoeveel dagen was je cyclus deze keer dan? En hoe zijn je vorige cycli geweest? Anders moet je 't rijtje even bij de banner zetten, is ook wel handig om bij te houden :)

Ze zeggen altijd dat je uit moet gaan van je langste cyclus ooit. Die van mij was 27 dagen, maar toen was mijn eisprong ook later, dus wist ik dat ie langer zou zijn :) Is best handig, als je 't aan je eisprong alweer weet!

Deel Deze Pagina