Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Roske: De zenuwen zijn al wat minder maar ze zijn er nog wel. Net ff met mijn collega gesmst die vanmorgen moest werken en alles was goed gegaan,dat stelt me weer een beetje gerust. Vanavond gaan we op het terrein in het ontspanningscentrum lekker eten en om 19.00 uur mogen we in het nieuwe huisje. (lees: bouwkeet)

@Miracle: Fijn dat je goed hebt geslapen. Heel veel succes voor vandaag,hopelijk brengen ze alleen maar goed nieuws!

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @miracel, nee ik moet morgen. ;)

@Pluis, denk je wel een beetje aan jezelf meid. Je moet je niet voorbij lopen he. Ma gaat mee (zal wel moeten de audi staat weer eens bij de garage).

@mamaC, nee joh, ik vind jullie niet zeuren. :) Ik heb dat ook gehad en weet heel goed hoe het voelt. Tot aan de operatie heb ik het gehad hoor, hihi. Nu helemaal niet meer maar dat komt omdat we deze week gaan starten met de hormonen enzo.
    Enne lady's: HOOP DOET LEVEN!!!!

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Vlinder3: Staat de Audi weer bij de garage? Jeetje zeg..wat nu weer? Enneh..ik doe rustig aan hoor. Nu is het even heel erg druk en hectisch maar ik ben donderdag t/m zondag lekker vrij. Jij gaat donderdag weer werken toch? Hopelijk gaat het dan wat beter!

4. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok, dan laat ik mijn banner maar op 28 staan.
    Heb ondertussen de dagen van mijn cyclus bij mijn handtekening gezet.
    Thx!!

Ik nu even douchen, om wat frisser te zijn en dan richting geitjes rijden om te zien hoe ze het stellen.

Tot later angels

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja ik moet helaas donderdag weer gaan werken, heb geen zin. :)
    ja weer een storing in de motor, althans het lampje brand weer. Het is nog net in de garantie dus ze zoeken het maar uit. Vandaag bellen ze als ze gevonden hebben wat het is dus ik weet nog niet wat het nu weer is. ;)

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Vlinder: Wat ben je toch een lieverd :) Vind 't echt knap dat je zo positief en hoopvol kan blijven! Ik ben wat dat betreft een beetje een pessimist, best vervelend.. (heb ik van m'n mams, lekker excuus he ;))

Ik vind mezelf af en toe wel echt een zeurkont.. Alles wordt ook met vriend gedeeld natuurlijk. Hij zegt dat ie nog niet gek van me wordt, gelukkig.. Ik word gewoon een beetje gek van mezelf, denk ik ;) Heb nu echt twee verschillende persoontjes op mijn schouders die heel hard vechten :p

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Mooie cycli ook hoor, Roske! Lekker regelmatig, mooie lengte! :)

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ooh, jaaaa maar zeuren kan ik ook hoor. :)
    Natuurlijk ben ik vaak bang en onzeker maar ik probeer positief te blijven anders ga ik eraan onderdoor. Het lukt niet altijd even goed maar ik doe mijn best. Maar als ik het er met mijn ventje over heb ben ik ineens heel klein hoor, dan laat ik mijn gevoel, angst en tranen de loop.

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Terecht hoor meid, dat mag af en toe best! Vind iig dat je je hier heel groot houdt! En we hebben allemaal ook wel es wat troost en hoop nodig he, ook wel heel fijn dat dat hier kan.. :)

10. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @ vlinder: ik vind je ook heel sterk hoor!! Je verdiend het gewoon om mama te worden!! Liefs van mij hier :)

@ Roske: mooie regelmatige cyclus, juni word gewoon vast en zeker jouw maand ;)

@mamac: ik vind je geen zeurkont hoor, begrijp je heel goed. Die onzekerheid en kwaaltjes kennen we allemaal en iedereen hier maakt zichzelf stiekem vaak een beetje gek, maar dat is alleen omdat we het zo graag willen!!

Net het ziekenhuis aan de tel. gehad, meneer moet nog een dagje blijven, maar ik mag gelukkig straks al op bezoek komen, omdat hij alleen ligt dus dat is wel weer goed nieuws :)

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Fijn meis! Ligt hij nog steeds geïsoleerd, en moet je nog een mondkapje op enzo? :( Succes!!!

12. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Ja nog steeds een mondkapje, dus dat wordt niet zoenen hihi..

13. fafa

fafa Niet meer actief

@all: dank jullie wel voor alle verjaardagswensen; jullie zijn schatten :)

@Handbalster: wat goed dat je de stap naar de huisarts heb durven zetten. Want misschien is het gewoon iets heel 'simpels', van een stofje-zus of een hormoontje-zo te veel of te weinig waar ze gewoon iets aan kunnen doen. Dan ben je blij dat je het hebt laten onderzoeken.

@MC: wat een %$@*&%($@ eikel die je fiets jat. Ik kan daar zo boos om worden. Voor hem (of haar natuurlijk) is het niet meer dan een bonk ijzer of een tientje terwijl het voor jou écht van waarde is, dus blijf er dan gewoon met je poten vanaf!... zo oneerlijk. En hoe staat het met de buikpijnen?

@DD: heel veel sterkte vandaag (het was toch vandaag he?) aan jou en de rest van de familie bij de crematie. En ik hoop op een posi test voor je morgen!

@MoL: goed te horen dat het beter gaat met je mannetje. Lijkt me zo enorm schrikken als het zo plots niet goed gaat met iemand. Je voelt je dan zo machteloos.

@Roske... superschattige geitjes.. geef ze vanmidag een extra dikke knuffel. En balen dat je duivels zijn gekomen :(

@iedereen die ik vergeten ben.. sorry, ik ben vanaf nu weer meer online om te reageren :)

@hier: eindelijk is ons huis weer van onszelf 8) lekker 's ochtends weer in mn blote reet effe naar beneden lopen, en niet constant op hoeven letten of er geen peuter op de trap zit (omdat we natuurlijk geen traphekjes hebben).

Eergisteren lekker gekookt voor vriendinnetjes, en gisteren door een ander vriendinnetje getrakteerd op een dagje apenheul. Superverjaardag gehad :D

intussen wel weer alle premenstruele verschijnselen: buikpijn, zin in seks, aan de dunne... alleen de bruine meuk ontbreekt nog, dan weet ik weer zeker dat het game over is :(

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ahh.. Zo naar! :( Dus ze zijn er nog niet achter wat het is? Is de kans niet erg aanwezig dat jij ook geinfecteerd bent? *knuffel*

15. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @mamac, ze hebben gister kweekjes afgenomen en het duurt 24h om het te onderzoeken..Ik weet dus niet of ik het ook heb, omdat we niet weten wat het is?? Maar ik voel me verder kwa gezondheid prima!!

@ fafa balen zeg dat je voelt dat je ongi gaat worden, hopelijk is het vals alarm!!!

@ hier: ik ga nu richting ziekenhuis, spreek jullie vanavond weer ohw ja en ga misschien wel even richting kv om een test te kopen ;)

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Fafa back in da house!! :D En eindelijk weer je eigen huisje voor jezelf, heerlijk! Wel een beetje jammer dat je menstruatie er waarschijnlijk weer aan zit te komen..! Hoop 't toch niet voor je, natuurlijk ;)

@ Apenheul: Leeuukk! Kan je je daar een beetje een dag vermaken? Wil er binnenkort ook weer es heen!

@ Gejatte fiets: Ik snap ook echt niet waarom mensen zoiets doen, zeker niet met zo'n hoop schroot van mij (want meer was het idd niet).. Maar ja, doe je weinig aan he.. Dan maar lopen!

@ De buikpijnen: De pijn is eigenlijk constant aanwezig. Af en toe zijn er steekjes (links, rechts, in m'n onderrug, ze wisselen elkaar af) en soms vliegt er een menstruatiekramp langs. Pfff, om gek van te worden! *vliegt weer tegen plafond*.. Ik moet zoveel doen aan school, kan me er gewoon niet toe zetten. En heb wel echt afleiding nodig.. Moet gewoon wat leuks gaan doen eigenlijk.. :D

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Trouwens, iemand nog wel es wat van michele gehoord? Die heb ik hier ook al weer een tijd niet gezien!!

18. fafa

fafa Niet meer actief

Ik weet nog van vroeger (20 jaar geleden) dat die kleine kapucijner- en doodhoofdaapjes die los rondliepen echt op je schouders kwamen zitten, dat was het coolste van het park. Maar nu doen ze dat niet meer. Ik weet niet of de tassen waar je je spullen in moet stoppen tegenwoordig beter aap-proof zijn (zodat ze geen reden meer hebben om bij je te komen zoeken naar etenswaar) of dat je vroeger nootjes oid kon kopen waar ze op af kwamen, maar nu is dat wat saaier. Hoewel ik ook best een half uur naar een aapje kan gaan zitten kijken wat insectjes loopt te zoeken :D supercute

19. fafa

fafa Niet meer actief

Die kletst tegenwoordig bij: "Allemaal opzoek naar een bevrucht ei" dus denk dat ze ons een beetje heeft verlaten...

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja, dat kan ik me ook nog herinneren inderdaad! Maar ze mogen nog wel naar je toekomen, maar ze doen het gewoon niet? Ik heb nog een foto (ook zo'n 20 jaar geleden) dat een aap in de buggy van mijn zusje zat te graaien, terwijl zij erin zat, hahah! Ze waren megabrutaal inderdaad. Jammer dat ze dat nu niet meer hebben dan!

Deel Deze Pagina