@ Vlinder: Ik ben ook al heel wat aangekomen (sinds ik ben gestopt met de pil, heel vreemd)! Ik zat er over te denken om na deze ronde wat te gaan proberen af te vallen, maar als ik nu zwanger zou zijn niet, uiteraard.. Leuk dat je wel eens skeelert! Wel jammer inderdaad dat 't dan droog moet zijn. Die katten zijn trouwens wel handig als er een kraal valt. Ik zie nooit waar ze heen rollen, maar die katten wel hoor
@Handbalster, heel herkenbaar. Veel info verzamelen als je al zoveel rondes bezig bent. Ik heb dit ook zoveel gedaan. Nu niet meer want ik schiet er nu niet meer zoveel mee op. Wel balen dat je je eitje niet zo goed voelt. Ik voelde hem altijd heel goed maar kwam meer door de endo want deze maand voelde ik hem ook niet zo hevig. Welke ovu-testen gebruik je? Ik bestelde ze bij sensitest en als ik geen duidelijke kreeg, kocht ik de digitale van CB (met een ) als deze dan posi was wist ik genoeg.
Hihi, ja inderdaad dan zijn die katten wel handig met kralen. Aangekomen na stoppen met de pil? Ik viel er juist van af. In de zomer skeeler ik ongeveer 3a4 keer per week 25 km. Ik vertrek dan rond half 9 dan is het niet meer zo heel erg warm. Ik vind het zalig.
@vlinder: lief van je man dat ie zich er al zo op instelt dat de hormonen rare dingen met je gaan doen, kan ie tenminste gewoon lief "ja, schatje... is goed schatje" zeggen en zn schouders ophalen als jij chagie wordt, anders is het straks misschien constant bonje en @MC: ja... die limited edition-chips; die zijn echt goed, hahaha
Ik gebruik inderdaad ook die van sensitest. Nu al een paar rondes gebruikt en steeds heel duidelijk een piek en daarna snel weer licht. Maar goed deze ronde dus niet, misschien heb ik net een piek midden in de nacht gehad ofzo. Ik test meestal in de middag. Maar vanmiddag is hij dus alweer een stuk lichter dus dan zal cb wel niet meer duidelijkheid geven.
Goede middag allemaal! @ Handbaslter: Knap hoor dat je een afspraak hebt gemaakt bij de HA. @Vlinder: Ik duim voor je morgen! @ MamaC: He meid, nega test, bah bah, maar geen bloed geeft moed! En JAAAAA zenuwen horen erbij! Die ongi-krampjes voel je voelt bij het plassen klinken heel bekend, heb dr hier ook last van. Ik heb idd mn forumnaam afgeleid van mn katten, ik gebruik m ook bijna overal! @Roske; Nee niet je teen afhakken, wij hebben m ook nog nodig!!! En je bent geen dino hoor! he bah, ben je nu toch ongi geworden??? Dikke knuf meid enne ik zou gewoon 28 dagen aanhouden! @Pluis: Dank je wel meid. Naast ons hebben we ook een speciaal huis voor geestelijk gehandicapten, deze gaan over een tijdje ook verhuizen, zal voor hun (en ook wel voor ons aangezien we heel goed met ze overweg kunnen) best moeilijk worden. @Miracle: Oeh meid ik hoop het voor je! Zal toch wat zijn he, mannetje ziek en jij kan er dadelijk achteraan, maar dan ivm je zwangerschap!!! @Fafa: hee meid, fijn dat je leuke verjaardag hebt gehad!En heel fijn dat het huis weer van jullie alleen is. @Neeltje: Ooh ik heb ook zin in de grote gele M, ach ja vanavond maar pasta! @Isra: Nee he, bah. Ik wil roze zien in ronde 3!!! @Hier: Nou de crematie was eigenlijk heel erg mooi, heb zeker wel een paar traantjes gelaten, maar op zich is het meegevallen. Komt misschien ook door het feit dat ik al een paar dagen van te voren wist dat ze zou sterven. Ik kan er alleen heel erg slecht tegen als dierbaren en/of kinderen gaan huilen, dan gaat het bij mij meteen fout, vooral nu. Ik ben op het moment echt wel toe aan GOED nieuws, we zullen zien. Nog steeds niks te bekennen hier van en aankomende ongi of wat dan ook en als ik morgen een nega-test heb dan test ik pas weer volgende week. Zit echt mega in twijfel over mn ei! Maar goed, lieve meiden ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de superlieve berichtjes, doet me echt ontzettend goed! Liefs, DD
Okee, ja dan heb je inderdaad misschien je piek in de nacht gehad. Ik teste altijd s'avonds, waarom weet ik niet. Ik zie wel een temp schommel in je ovu-kaartje.
Ja, die kon ik ook al niet helemaal plaatsen, ik dacht eerst hey mijn ei, maar hij zakte direct weer enorm. Ik hoop dat morgen mijn temp. wel steady omhoog gaat. Dit gebeurde de vorige keer wel na mijn positieve test.
@ Duvel: Mooi dat je er weer bent meid.. Fijn dat het een mooie crematie is geweest.. Ik ken het wel, ik moet ook altijd huilen als ik iemand anders dan zie huilen, dan vind ik het zielig.. Stom is dat he! En dan de muziek erbij.. Gelukkig is het meegevallen! Ga jij morgenochtend trouwens testen? Ik duim.. @ Vlinder: Mijn vriend is ook helemaal verzot op skaten. Ik heb het vroeger veel gedaan als klein kind! Misschien dat ik er ook maar weer es aan begin Beetje sporten kan geen kwaad! En tja, dat aankomen.. Ik dacht ook dat ik nu zou afvallen.. Maar ik geef wel toe dat ik ook wel iets teveel lekkere dingen eet hoor... Dat zal wel meespelen! Ik ben vooral 'dik' als ik tussen mn eisprong en nod zit, dan hou ik vreselijk veel vocht vast en heb ik een cupmaat groter!
@ Duveltje: Fijn dat het een mooie dag is geweest, ondanks het verdriet. Ik kan me voorstellen dat je nu wel wat goed nieuws kunt gebruiken. Ga je morgen testen? Hopen op roze!!
Meiden! Ik heb een vraag... Mijn vriend komt nu naar huis van zijn werk en ik heb hem nog even langs de Etos gestuurd voor een vroege zw.test.. Erg he? Hij stond er zelf ook wel achter hoor.. We kunnen er allebei maar niet vanaf met onze gedachten.. Maar is het nou zo dat als die negatief is, dat het einde verhaal is? Ik zou toch nu echt wel genoeg hcg moeten hebben dan voor een positieve vroege test? Vriend denkt van niet, dat het dan nog steeds zou kunnen.. Maar ben benieuwd wat jullie denken! Pff.. Sorry hoor! *maakt zichzelf gek*
@MamaC; een vroege zwangerschaps test kan positief uitvallen, ook negatief. Wil niets zeggen over je HCG gehalte als je nu nega test! Ik ga duimen!!!!!
Maar betekent dat dat ie dan eigenlijk niet betrouwbaar is? Of bedoel je dat het kan zijn dat mijn HCG nog onder de 10 (10 was het toch voor zo'n test?) zou zitten..? Thanks voor het duimen Ik laat het uiteraard weten!!
Nou? Ik ben benieuwd hoor! *** Argh, ik moet weg... handballen... lees de uitslag vanavond!*** HOOP OP ROZE!!
Nou, nog steeds heel negatief Jeetje, ik geloof er eigenlijk niet meer zo in.. Anders zou ik toch echt wel wat hcg in me hebben? Ik heb die test trouwens even gesloopt.. Het gekke is dat het lijkt alsof er wat roze is gestagneerd een halve cm voor de test-streep.. (onder het dingetje met het pijltje, waar zo'n soort 'kussentje' zit).. Maar goed, negatief is negatief. Ik was gewoon op zoek naar roze Thanks voor het meewachten, handbalster! Succes met sporten!
@MamaC: Meid ik zou over 2 dagen nog een test doen. Ik had het ook en was al helemaal bang, 2 dagen later had ik een posi test. Dus nog niet bij de pakken neer gaan zitten, alleen even geduld hebben! Liefs, DD
MamaC Ik zou over 2 daagjes nog eens testen en dan met ochtend urine, die is geconcentreerder. Duim nog steeds voor je!!
MamaC : Jammer dat de test weer negatief aangaf, maar inderdaad gewoon over 2 dagen met ochtendurine nog een keer testen. Ik blijf net als alle andere meiden voor je duimen !