Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Meiden, ik doe nog even lekker mijn Farmpje harvesten, en dan ga ik ook weer slaapje doen!

Weltruste alvast, en ik duim voor ons allemaal!!!

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @Fafa: We zullen morgen zien of mn gevoel juist is (PLEASE)

@MamaC: Weltrusten

@Hier: Ik ga ook mn bedje opzoeken, ben best wel bekaf. Net trouwens een aflevering van Grey's zitten kijken en heb even heerlijk kunnen janken. Pffffff, wat een opluchting na vandaag.

Slaap lekker allemaal en tot morgen (spannend)

Liefs,
    DD

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik vind het zoo spannend voor jou :)

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo meiden!

Zo,ik ben thuis van mn werk. Het is een beetje later geworden maar het was ook echt mega-druk! Maar goed..we zijn verhuisd,alle clienten liggen lekker in bed en de boel is opgeruimd dus de rest zie ik morgenochtend wel weer. Morgen om 6 uur op (en dan ga ik me nog haasten want eigenlijk moet ik om 05.45 uur op) dus dat wordt een kort nachtje:( Vroege dienst en daarna nog vergadering en dan eindelijk 4 daagjes vrij! Heeeeerlijk!
    Zo dat was even een ego-berichtje van mij!

@MiracleOfLove: Wat fijn dat hij weer thuis is! Hopelijk is hij snel weer wat opgeknapt. Balen van je negatieve test:(

@Duveldraakje: Spannend voor jou zeg! Ik ga heel hard duimen in mn dromen zometeen:) Fijn dat het vandaag nog enigszins is meegevallen.

@Fafa: Klinkt idd als een leuke verjaardag! Apenheul is echt super he,ik ben alleen juist bang voor de loslopende aapjes.. Hihi,ik moet er niks van hebben.

@Handbalster: En? Gewonnen vandaag met de handbal?

@Neeltje: Lekker hoor ff langs de McDonalds,is hier heel lang geleden.

@MamaCharlotte: Oooooow wat k*t zeg van je negatieve test!:(
    We houden gewoon de hoop erin meid,wie weet!

@Iedereen die ik vergeten ben,sorry..weet het allemaal niet meer en heb geen zin om alles weer terug te gaan zoeken:)

@Hier: Nog een kort vraagje. Gisteren had ik na het "klussen" (blijft een dom woord) dus bruin op mn tissue,dat was vermengd met het sperma (sorry:)). Nu heb ik vandaag ook weer bruine afscheiding gehad. Wat zou dat kunnen zijn? Als het goed is,is mijn ei nog maar net geweest. Zou ik nu alweer ongesteld worden??? Ik zit nog maar op dag 21 en had op dag 18 of 19 vruchtbaar slijm.:( Reacties please! Ik snap er niks van..

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Goedemorgen lady's, ik hab vanacht eindelijk weer eens heerlijk geslapen, alleen weer vroeg wakker.

@Miracle, fijn dat je man weer thuis is meis. Ik hoop dat hij snel een beetje opknapt en dat ze weten waar hij zo ziek van is.

@Pluis, lekker dat je straks 4 daagjes vrij bent, heeeeerlijk. :)
    Je bruin verlies kan van je ei zijn meid heb ik ook weleens.
    Ik hoop niet dat je alweer ongie gaat worden maar je kan een wisselende cyclus hebben na de pilstop.

Ego, vandaag dan eindelijk naar de gyno, dan weet ik eindelijk waar we echt aan toe zijn.
    Vanavond op kraamvisite, heb geen cadeautje....Dat is in de maak. Ik laat een ton maken met daarop Colin's toys en ouderwetse auto's erop. Als hij klaar is koop ik nog een waardebon en een t-shirtje.
    Als hij klaar is zal ik er een foto van maken en hem hier laten zien, goed?

6. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    laat even weten hoe het is gegaan vlinder!! Toi, toi, toi.
    we denken aan je.

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiemorgen lady's!

@ Vlinder: Heel veel succes vandaag meid! Denk aan je!

@ Pluis: Jij hebt ook weer veel te hard gewerkt he.. En dan vandaag ook weer zo vroeg op.. Pff! Maar die bruine afscheiding, zeg maar: is het veel? Als ik het zo lees is het in ieder geval echt geen menstruatie hoor.. Het zou inderdaad best kunnen dat het van je eitje is!

@ Hier: Ik moest even komen kijken voor Duveldraakje, ben zo benieuwd! Gingen er vandaag nog meer testen eigenlijk? Ik weet het niet meer :)

Ik ben heeel erg bang dat het er voor mij op zit.. Vanmorgen verloor ik bij mijn plasje een druppel lichtbruin-roze (kon de kleur niet helemaal lekker zien..).. Vorige rondes betekende dat het einde... :(

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    He jeetje, balen mamaC. Maar ik stop pas met duimen voor je als het echt game-over is hoor.

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0

10. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Goeie morgen dames!

@Vlinder: Heel veel suc-6 vandaag. Wat een leuk kraamcadeau joh, ik hoop dat het toch echt meevalt vanavond.

@Pluis: Meid, ga dadelijk maar heerlijk genieten van je vrije dagen, je zal t nodig hebben denk ik.

@MamaC: Neeeeeeeeeee, niet ongi worden (praat tegen je buik nu).

@Hier: Net negatief getest, maar er is nog hoop. Zolang ik niet ongi ben, volgende week test ik weer. (Als ik dat volhou)
    Dusss, geen nieuws helaas. Ben wel heel humeurig en voel me een beetje down. Ach, ja komt wel goed!

Liefs,
    DD

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Baaaalen, Duvel! Ook nog niets verloren, geen bruin of roze of rood?
    Zal voor je duimen, je bent zo overtuigd :)

12. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Nee helemaal niks, viel me trouwens wel op dat mn urine heel donker maar helder was. Weet iemand of je urine troebel moet zijn met een zwangerschap? (Was namelijk wel bij mijn zwangerschap).
    Bah, bah, twijfel slaat weer toe...:(

Liefs,
    DD

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik heb geen idee of dat altijd zo moet zijn..? Maar eens op googelen..

Vervelend he, die twijfel... :(

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Kan niet echt wat vinden.. Vond overigens wel ergens een grappig verhaaltje (denk niet dat het een feit is hoor..): Als je zwanger bent zou suiker op je urine moeten kunnen blijven drijven! Dus even in een bekertje pissen en een beetje suiker erop gooien..! Ach, ik geloof het niet zo hoor..

Maar trouwens: als je aan je urine zou kunnen zien of je zwanger ben, dan zouden we toch geen tests nodig hebben? ;) Ik denk dat er nog wel hoop is hoor!!!

15. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Das ook wel weer. Misschien probeer ik nu allemaal dingen te zoeken zodat ik nog meer ga twijfelen. Dat van die suiker had ik idd ook gelezen.
    En hoe is het bij jou, nog niks doorgezet *duim, duim, duim*.

Liefs,
    DD

16. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    Neeltje; oh leuk meubels, wat voorn iets??

Duveldraakje; al getest ben benieuwd!

Handbalster; goed dat je de stap naar de huisarts gezet hebben ook al is dat niet makkelijk….. succes met klussen vanavond!!

Vlinder; succes morgen bij de gyn, hou je ons op de hoogte??

Mamac oh weer negatief, Hopelijk ben je snel uit die onzekerheid@!!!

Roske; balen !!! hopelijk volgende maand een positieve test!!! Vraag dat maar aan die teen van je!!

Miracle, en lekker weer samen met je mannetje thuis?? Hoe voelt hij zich?? Je bent ook vroeg met testen probeer over 3 dagen nog eens wie weet!! Kan me voorstellen dat je kut gevoel hebt iedereen wil na slechte nieuws eens goed nieuws hebben!!kan me voorstllen an gezien je moeder er lang overgedaan heeft jij nu ook zenuwen krijgt….. maar de een is de ander nie dus wie weet….
    Pluis; gelukt met verhuizen?? Hoe reageerde clienten???

Fafa wanneer is je nod dag dan??? Wij hebben al 2 jaar op bella italie gezeten aan gardameer vanuit daar zit je perfect voor bezoeken van leuke steden enz… super camping ook!!

Isra; balen van de rode duiveltjes!!! Volgende ronde hopelijk positiefe test!!

Werkelijk ik heb dus gewoon een half uur bij liggen lezen en ben 12 pagina’s verder komt er een berichtje te staan dat ze bezig met de site zijn en ik er niet op kan……… bah bah ik ben nieuwsierig naar de andere berichten!!!!!Hier gewerkt vandaag .11 mei avond
    Krijg morgen hondje en nichtje op logee voor paar dagen dus word gezellig!!!!
    Kwa kwaaltjes vandaag hele ochtend/middag last van buikkrampen en buik… Verder veel opboeren en geen klachten…… vaaag………… krampen heb ik nooit???ook last van veel afscheiding, maar is voor mij ook per keer verschillend.

liefs

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Heb nu een tampon in gedaan, dus straks even 'diep spotten'.. :p Voordat ik ga werken haal ik em er ff uit, en bekijk ik of ik een nieuwe in doe..

Vervelend he, je gaat dan ineens doemdenken.. Hier ook heel erg. Ik heb het echt al opgegeven.. :(

18. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Anneloeske, ik moet zometeen. ;) Maar volgens mij is er iets misgegaan met je bericht plaatsen want volgens mij heb je hem gisteren gepost, niet?

Lief meiden, dat jullie aan me denken straks. :)
    Ik zal wel veel info naar me hoofd krijgen, ik neem daarom ook maar pen en papier mee. ;)

Ik ben benieuwd hoe de inwendige echo er nu uitziet zonder die cystes. Dat waren altijd 2 grote zwarte ballen waardoor ik mijn eierstok niet kon zien.
    Ik heb natuurlijk oo even gegoogled maar STEL dat ik zwanger ben nu, dan kunnen ze dat helaas nog niet zien op de echo.
    Ik zou dan nu 3,5 weer zwanger zijn.
    Maar zal wel niet hoor....Probeer ik tegen mezelf te zeggen. :)

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ AnnekeLoes: Heb jij nooit krampjes? Wat heerlijk zeg! :p Leuk dat je logeetjes krijgt! Vervelend dat de site eruit lag ofzo.. Hier geen last van!

20. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @MamaC: Nou ben benieuwd meid! Ik hoop echt voor je dat je niet ongi wordt.
    Over die urine kan ik echt helemaal niks vinden, whaa ik weet t niet meer.

@Pluis; Klinkt spannend, wanneer is je NOD?

Liefs,
    DD

Deel Deze Pagina