Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafa

fafa Niet meer actief

ownee, MammaC... wat ontzettend k*t, kl*te en-alles-wat-nog meer-lelijk-is dat je ongi bent geworden.

En nog eens kl*te dat je ons gaat verlaten.. al snap ik je wel. Het forum kan je af en toe helemaal gek maken.

En ik hoop dat wanneer je langs je HA gaat je duidelijkheid krijgt. Al hoop ik natuurlijk nog harder dat je volgende maand gewoon zwanger raakt en verdere onderzoeken niet nodig zijn.

we zullen je in ieder geval missen... X

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ah meid, jeej wat k*t. Hopelijk ben je gauw weer terug hier. Hoop dat je rust vind en dat je erachter komt waar de pijn vandaan komt.
    Een hele dikke knuf meis!

Liefs,
    DD

3. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve mamaC,

Vind het heel erg vervelend voor je meis!! Schrok echt toen ik je berichtje las. Had het zelf ook zo verwacht bij jou!
    Aahhh meis...ik leef met je mee.
    Jammer dat je ons gaat verlaten, maar snap het heel goed. Af en toe word je echt gek van al die informatie!! Heb ik zelf ook heel erg.
    Vind het zo sneu voor je. Ik hoop dat de huisarts iets voor je kan doen.
    Meis kruip maar lekker tegen je mannetje aan en kom even goed tot rust, gooi al je spanningen eruit en geef het niet op he. Je bent nog zo jong en kan nog alle kanten op. (bedoel ik goed hor)
    Je kan mij altijd krabbelen op hyves ;)

Sterkte meis.

Dikke knuffel voor jou

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey mamac, ik had je al gekrabbeld, maar ik lees hier dat je ongi toch is gekomen, en dat je behoorlijk van slag bent!!! heel erg balen!! ik hoop dat je het allemaal snel op een rijtje krijgt!!!!
    je kunt me altijd mailen he....of op hyves met me kwekken!!!
    sterkte meis!!!

5. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hoi Ladies,

De verhuizing is goed gegaan. De clienten reageerden best goed op alle veranderingen,ze waren alleen wat onrustig gisterenavond en vanmorgen maar dat is eigenlijk wel logisch.

@Duveldraakje: Wat balen van de negatieve test zeg,je had nu juist wel ff een opkikker kunnen gebruiken:( Hopelijk blijft de ongesteldheid uit en test je alsnog positief! Ik duim voor je!

@Vlinder3: Ik ben heel blij voor je meid maar dat had ik je al gesmst vanmiddag!:D Nu blijf ik stiekem nog eerst een beetje duimen voor je! Leuk kraam-cadeau trouwens! Hopelijk ben je niet al te verdrietig als je thuiskomt..

@MiracleOfLove: Wat vervelend dat je zo misselijk bent. Misschien heb je te vroeg getest..ik hoop het voor je!

@Neeltje: Lekker gewerkt vandaag?

@Roske: Een heel fijn weekend gewenst,geniet ervan!

@Handbalster: Wat fijn dat je nu toch je ei hebt gevonden. Nu maar hopen dat dit je geluks-ei is!:)

@Fafa: Ik begrijp niet precies wat je bedoelt met het "een naam geven van het lijstje". Wil je het lijstje apart in een topic zetten? Als er dan niet gereageerd word komt er een slotje op volgens mij..
    Zo niet,dan is het wel een idee!:D
    Balen dat je ongesteldheid onderweg is meid:(

@AnnekeLoes: Ik vind het toch wel spannend voor je hoor,je NOD is tenslotte al over 4 dagen. Hoe voel je je inmiddels?

@Corine: Hoe gaat het met jou? Voel je verder al iets?

@MamaCharlotte: Ooooow meisje toch..wat ontzettend verdrietig:(
    Ik begrijp je heel goed maar ik ga je wel missen hier hoor..:(
    Kom even lekker tot rust en neem de tijd. Hopelijk kan de huisarts je helpen en kom je hier snel melden dat je zwanger bent!
    Wij blijven Charlies Angels!:)

@Hier: Ik heb maar een beetje lichtbruine afscheiding en wat pijntjes.. Ik zou er echt van balen als ik nu al ongesteld zou worden,dan weet ik helemaal niet meer wanneer ik mn eisprong heb de volgende ronde. Ik kijk het maar even aan,miss is het idd van de eisprong. I hope so.

6. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi moppies,

Ben ik vandaag ook weer even wat langer om gelijktijdig op iedereen weer even te kunnen reageren.

Meiden wat kletsen jullie toch een hoop af zeg.

Miracle wat fijn dat je vriend lekker mee naar huis mocht. Hopelijk knapt hij snel weer op.

MamaC zo 8 jaar zeg dat is niet niks zeg.

Corine oh wat spannend meid, weet je al wat??

MamaC en het is doorgezet?? Had zulke goeie hoop voor jou deze ronde.

DD ook negatief, balen zeg. Maar geen bloed is nog moed, dus wie weet volgende week.

Vlinder ben erg benieuwd hoe het vandaag bij je is gegaan. Zit nu pas op pag 110 dus zal het zo misschien nog wel lezen.

MamaC je houdt ons wel in spanning zeg.

Miracle nou bij jou wordt het ook spannend met je misselijkheid en overgeven. Duimpjes draaien voor je, uiteraard ook voor de andere meiden die in grote spanning zitten :D

Vlinder okay dus ook de gyn sluit het niet uit, wat spannend meid hoop voor je dat je NOD ook een echt NOD wordt. Wel jammer dat hij nog niks kon zien.
    Haha moet nu ook wel lachen om de uitspraak van de Gyn ‘en was het fijn’ hihi.

MamaC gadsiedarie lees dat je dan toch ongesteld bent geworden. Ik snap dat je er even helemaal ondersteboven van bent. Het is ook zo dubbel, je had zo het gevoel dat het wel is raak zo zijn deze maand als je je lichaam moest geloven. Meid kom even lekker tot rust en je weet we zijn er altijd voor je. Dikke digi knuf.

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @mamaC
    Het feit dat ik nu ook niet 100% durf te zeggen dat ik zwanger ben, is puur uit zelfbescherming en angst voor heftige teleurstelling.. Stom he!
    dat dus ;)

@fafa. wij hebben een camper, en we gaan altijd op de bonnefooi rondtrekken.
    hou niet van animatie, nemen we zelf wel mee :D
    eigenlijk maakt t weinig uit waar je zit, wij vinden alles boven gotenborg mooi :D
    ik zal je wel even een pb sturen met links naar sites en dingen die wij leuk vonden anders word t wel een heel lang OT verhaal.

@vlinder, klinkt leuk die ton
    en best goed nieuws dus allemaal bij de gyn. nou maar hopen dat je niet terug hoeft om te spuiten

@mamaC aaaaaaaaahhhhhhhh, neeeeeeeeeeeee, shiiiiiiiiiiiiiiitttt :( nou meis, sterkte en hopelijk ben je snel weer bij ons terug, helemaal roze enzo :)

@hier geeeeeen ideeeee, veel witte vloed, vol gevoel, heeel erg last van het chloor in zwembad, steken in borsten en konstant stemmetje in achterhoofd dat zegt dat ik toch ongi ga worden... zucht.... nouja, we shall see. geef de moed niet op :D

8. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ mamaC : Wat ontzettend balen dat je ongi toch is gekomen.. :(
    Hopelijk kan de huisarts iets voor je betekenen om te kijken waar die pijntjes dan allemaal vandaan komen.

Denk dat inderdaad veel meiden je hier gaan missen.. maar kom even goed tot rust meid en neem de tijd !

Dikke knuffel

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hi dames!

@Vlinder; ik blijf duimen! Wat fijn dat de afspraak voor IVF zo snel is! Super!! :D

@MamaC;n ik snap het helemaal meid.. Erg rot dat je toch omgie bent geworden.. Neem de tijd die je nodig hebt!

@Pluis; ik hoop dat het van je ei is en niet van dat ander :(

@hier; moe moe moe.. en een rare piep in mn oor, oh wacht.. Dat is mn man :D
    Pff.. kan vandaag niet veel hebben van 'm!

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @fafa je hebt een pb :D

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Wat is het hier rustig zeg..

@fioon: Ik hoop voor je dat de dingetjes die je voelt niet van een ongesteldheid zijn..spannend nog eventjes voor jou!

@Isra: Hoe is het met je?

@Neeltje: Drukke dag gehad vandaag?

Ik ben blij dat ik nu 4 dagen vrij ben,hoef ik niet iedere keer zo'n mega-lang verhaal te typen. Deze is bescheiden:D

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Pluis hier alles goed, lief dat je daar naar vraagt. Erg druk met mijn fotostudio, maar dat is natuurlijk helemaal niet erg hihi.
    Gelukkig geen last van mijn ongesteldheid en over zo'n dag of 15 kunnen we weer gaan knikkeren haha natuurlijk wel eerder, maar over een dag of 15 weer voor het echie -smile-

13. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    wat een goed nieuws allemaal, nu afwachten.....

14. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0

oh mamac toch wat k*t, en snap je reactie best.... Neem de tijd die je nodig hebt en we wachten hier op je!! We zullen je berichtjes erg missen!!!succes bij de huisarts, ik denk aan je!

15. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    hoi hoi, lekker gewerkt hier en nu aant genieten van logees.
    Vandaag weer erg raar gevoel in buik, en in zij boven heupen en in onder rug, tevens zijn mijn darmen wat van slag....... maarja wacht wel af, want zoals mamac ook zegt dit forum is top echt maar soms praat je jezelf helemaal gek met al die symptompjes.....

slaap lekker voor straks

liefs

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #1156 Vlinder3, 12 mei 2010
    Laatst bewerkt: 12 mei 2010
    @MamaC, lieverd, ik kan je heel goed begrijpen meis.
    Wat balen weer zeg van je ongie! :(
    Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he?
    Meis, dikke knuffel voor jou en we zien je hopelijk nog een keertje terug.

Ik weet niet meer wie het zei maar ik heb inderdaad een superleuke gyn, alleen jammer dat ik hem nu niet meer zie....De spuit wordt door een assistente gezegt en de IVF is in Tilburg en niet in Roosendaal.

@Pluis, dat zou wel flink balen zijn als het je ongie al is meid. Maar ik kan ook begrijpen dat je lichaam even goed van slag is na het doorslikken van de pil ongeveer 4 jaar. Geef je lichaam even de tijd om te 'ontpillen'.
    Lief trouwens je smsjes en je berichtje hier. :)

Kraamvisite ging redelijk ik heb veel moeten slikken....We waren er om half 7 en om 8 uur wou ik weg. "Jullie mogen wel langer blijven hoor." zeiden ze maar ik wilde echt weg, het werd me ineens te pijnlijk. Wel een heel lief kindje maar groot, bij geboorte ruim 4 kilo en 55 cm.

Ook heb ik vanavond voor mezelf besloten dat ik niemand meer iets vertel uit onze omgeving, tenzij ze er zelf om vragen.
    Pluis jou houd ik natuurlijk wel op de hoogte. ;)
    Niemand vraagt ernaar en ik ben het nu beu. Als ze al die tijd niks vragen dan horen ze het wel als ik straks 3 maanden zwanger ben.

17. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

@Vlinder: Heel begrijpelijk meid, maar gelukkig kun je hier wel altijd je verhaal kwijt. Wij zijn er altijd voor je.

@MamaC: Weet niet of je dit nog leest, maar we zullen je zeker missen. En zoals iemand anders al had gezegd (sorry weet ff niet meer wie) we blijven Charlotte's Angels!
    Hopelijk tot gauw, maar neem zeker de tijd voor jezelf.

@Hier: M'n nichtje heeft vannacht bij ons gelogeerd, gisteren avond Charmed gekeken (errug leuk) en vandaag eens kijken wat we gaan doen.

Liefs,
    DD

18. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Goedemorgen!

@Pluis; heerlijk gewerkt gister, had maar 3 clienten :D Jij lekker genieten van je vrije dagen!

@Vlinder; vraagt niemand erna? :$ Groot gelijk heb je dan! Maar ons wel op de hoogte houden he..

@Hier; de kogel is door de kerk! Manlief wil nu ook voor kindjes gaan! Woeeeehoeeee..
    Nu even snel douchen en dan richting Utrecht.. (kon mn bedje niet uit :))

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nope, niemand die ernaar vraagt. Het is zelfs zo lomp hier allemaal dat ze vlak na de operatie vragen of we mee de stad ingaan:$ En er is er zelfs 1 die 2 weken na de operatie vraagt of we meegaan naar de Efteling:$:x
    Kun je nagaan hoe onze omgeving is, die denken ze kan lopen, ze heeft maar 3 kleine sneetjes dus ze voelt haar na 5 dagen weer helemaal top....
    Zelfs nu als ik veel gedaan heb voel ik het, ze zijn natuurlijk best aan het rommelen geweest in mijn buik.

Dus ik neem de moeite niet eens meer om het uit te leggen want iedere blijkt wel weer dat er gewoon niet geluisterd wordt.
    Natuurlijk blijf ik jullie op de hoogte houden, hier kan ik lekker alles van me afschrijven. :)

Neeltje, meis wat fijn dat je ventje nu eindelijk een GOEDE keuze heeft gemaakt. :D;) Voor jou ook veel prettiger nu je weet dat hij het ook wil denk ik he?

20. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Lieve mamac,

ik weet niet of je het nog leest maar ik ga je heel erg missen hoor!!
    Ik snap dat het je allemaal teveel is geworden, hoe gezellig het hier ook is soms maak je, jezelf er een beetje mee van slag..
    Ik hoop je snel hier weer terug te zien, ga de komende weken maar lekker genieten met je vriend lekker leuke dingen doen!!
    Ik volg je wel een beetje via hyves ;)

Liefs en een knuffel MoL

Deel Deze Pagina