@ isra: fijn dat je geen last meer hebt van je ongi!! Lekker snel aan de knikker voor jou hihi @ vlinder: wat fijn dat de gynaecoloog een fijne vent was!! Dat voelt toch altijd eeen stuk prettiger als je een leuke arts hebt, ben benieuwd maandag.. @ Neeltje: fijn dat je man er toch ook nu echt voor wilt gaan, nu ga ik hopen dat het snel raak mag zijn.. @ Annekeloes: wie kwamen er ook alweer logeren? @ hier: nog steeds geen ongi..maar zal vast vandaag of morgen komen!!
Goeiemorgen ladies, @Vlinder3: Ik begrijp je heel goed en zoals ik al eerder zei: De meeste mensen zijn tegenwoordig veel te veel met zichzelf bezig. Je kunt het ze niet eens kwalijk nemen,zo is de maatschappij..helaas @Neeltje: Jipieeeeee! Super dat je man nu ook echt voor een kindje wil gaan. Waarschijnlijk had hij dus gewoon even de bibbers.. Lekker hoor,maar 3 clienten.. Dat heb ik nou nooit. Ga je vandaag weer naar de meubelzaak? @Duveldraakje: Veel plezier met je logee! Gezellig hoor! @MiracleOfLove: Ga je er echt vanuit dat je ongesteld wordt? Voor hetzelfde geld test je alsnog positief.. Ik wil je geen valse hoop geven hoor maar je weet het nooit! @Hier: Echt belachelijk lang uitgeslapen vandaag,om 12.45 uur kwam ik pas mn bed uitrollen..echt te erg! Nu even lekker relaxen op de bank en als mn vriend thuis is van zn werk gaan we naar de verjaardag van een goede vriend. Gezellig! Ik heb trouwens sinds gisterenavond geen bruine afscheiding meer gehad. Af en toe een krampje en vanmorgen een keiharde steek aan de linkerkant. Poeh,die deed echt zeer..haha!
18 april: Shaida (vmk) 19 april: xVlindertje, Deesi 20 april: Vlinder27, Pantoefje 23 april: michele25 24 april: Anita85 29 april: lonneke 4 mei: Sasje24 7 mei: Bloemmm 8 mei: dbrgrsmr 9 mei: Isra 10 mei: MamaCharlotte 12 mei: Miranda, Corine26 13 mei: Roske 14 mei: Fioon, Miracle of love, fafa 16 mei: Marleen86, AnnekeLoes 18 mei: Neeltje1986 19 mei: Handbalster 20 mei: Duveldraakje22 24 mei: anoniempje 1985 25 mei: Pluis81 26 mei: Ukkepukkie, michele25 8 juni: xVlindertje Hier nog een keer het lijstje,ik heb Deesi op rood gezet. Ik las op een ander topic dat ze vandaag ongesteld is geworden. Hoe zit het met Vlinder27,Pantoefje,Anita85 & dbrgrsmr? Iemand een idee?
@ pluis: ik ga er gewoon vanuit dat ik ongi word, is het ook minder pijnlijk als ik het straks ben!! Ik wil mezelf geen valse hoop geven. Verder heel veel plezier op de verjaardag vandaag!! Fijn dat de bruine afscheiding is opgehouden!! Verder heb ik niks meer van de andere meiden gehoord of gelezen, dus weet niet hoe het met ze gaat..
@Pluis, ik denk dat je je eitje hebt gehad meis! En tja zo zijn ze maar toch neem ik het ze wel een beetje kwalijk dat noemen zichzelf vrienden....Maar ze zoeken het maar lekker uit!!!! Wie niet vraagt zal niks weten ook, simpel. Verder heb ik nu het gevoel dat we de IVF niet kunnen vermijden, ik krijg al de ongie-pijntjes enzo. Dus op naar de IVF in ronde 50!
@MiracleOfLove: Ik snap het wel,iedere keer een teleurstelling is ook niet leuk. @Vlinder3: Wij gaan allemaal met je mee naar ronde 50! (figuurlijk dan he) @Hier: Haha,had net toch weer een klein beetje lichtbruine afscheiding..ik dacht dat het afgelopen was.
Vlinder jammer dat je dan nu niet meer onder behandeling bent van die leuke Gyn. Mocht je zwanger raken, kom je dan wel bij hem onder controle te lopen?? Vlinder en kan me je keuze goed voorstellen, wel fijn als mensen wat belangstelling tonen in de hele situatie. Neeltje wat fijn meid dat hij er nu toch echt voor wil gaan. Super! Pluis lekker hoor zo lang slapen! Fijne verjaardag. Meiden vind die lijst er echt uit ziet om te huilen, heb het idee dat mei ons ei ook niet heeft gebracht. Vlinder balen meid dat je je ongi voelt aankomen. Had het zo super voor jullie gevonden als het nu toch spontaan gelukt was. Vanmorgen naar een verjaardag geweest van het dochtertje van een vriendin. De kleine man ligt nu op bed dus ik ga nog even wat werken. Verder weinig nieuwtjes eigenlijk.
18 april: Shaida (vmk) 19 april: xVlindertje, Deesi 20 april: Vlinder27, Pantoefje 23 april: michele25 24 april: Anita85 29 april: lonneke 4 mei: Sasje24 7 mei: Bloemmm 8 mei: dbrgrsmr 9 mei: Isra 10 mei: MamaCharlotte 12 mei: Miranda, Corine26 13 mei: Roske 14 mei: Fioon, Miracle of love, fafa 16 mei: Marleen86, AnnekeLoes 18 mei: Neeltje1986 19 mei: Handbalster 20 mei: Duveldraakje22 24 mei: anoniempje 1985 25 mei: Pluis81 26 mei: Ukkepukkie, michele25 8 juni: xVlindertje Ik heb MamaCharlotte (met pijn in mn hart) op rood gezet Idd Isra,het is echt een droevig lijstje tot nu toe..pfff!
@Isra, ja als ik zwanger ben dan wil ik bij hem onder controle en dat kan ook. Dat vind ik dan wel prettig.
@ vlinder: sorry had over het stukje heen gelezen dat je niet bij die leuke gynn kan blijven Ik snap ook je keuze om het er verder niet meer met mensen over te hebben als ze er verder toch geen interesse tonen..Mensen zijn wat dat betreft heel hard, maar zo gaat het tegenwoordig in deze snelle maatschappij iedereen denkt alleen maar aan zichzelf en als je het moeilijk hebt vinden mensen je na een tijd niet meer "inetressant"genoeg. Blijf maar lekker bij ons je hart uitstorten en ik zie zo dat je aan pluis een goede vriendin hebt @ pluis: ik hoop voor je dat die stomme bruine afscheiding snel zal stoppen!! Gaat verder alles goed, ben je een beetje bijgekomen na de verhuizing?? @ isra: de lijst is inderdaad te droevig voor woorden....hmmm had echt op veel meer roze gehoopt!!! Hoop dat de verjaardag leuk was! @hier: lekker al de hele dag film aan het kijken met vriendjelief die nog steeds niet kan lopen. Net lekker een pan tomatensoep gemaakt die al de hele middag op het vuur staat te borrelen...al iemand trek?hihi
@Vlinder; belachelijk dat ze dat denken! Hopelijk is het snel raak bij jullie meid! @Pluis; Yep.. weeeer een meubel zaak Lekker toch! Zo lang uitslapen @MoL; doe mij maar een soepie! @hier; in twee meubelzaken geweest in Utrecht.. Ik ben er niet echt kapot van! Het is allemaal MDF met een plakhout print erop.. En sommige stukken zijn dan echt eiken.. Hm, dat vind ik niet geweldig! (voor al niet als het dan ook nog eens 1600,- kost!!!) Dus we zoeken verder.. Gisteravond met mannetje geklust, zo kwam het gesprek ook eigenlijk op gang. Hij wilde (weer) geen condoom gebruiken en toen zei ik; wat wil je dan? Want je weet wat er kan gebeuren dan.. En toen zei hij; ik wil niet weten wanneer je het meest vruchtbaar bent, ik wil niet gedwongen vrijen.. Dus dat ga ik bij houden Iig wel een super machtig gevoel dat hij nu de knoop definitief heeft doorgehakt! *Opluchting*
Hey neeltje, (sorry had ff verkeerde naam ingevuld de goede staat er nu ) ben je al een keer in het alexandrium geweest in rotterdam? Hebben ze vaak ook hele mooie meubels!! Ben blij te horen dat je mannetje het nu ook echt wilt, ach ik snap hem trouwens ook wel dat hij niet wil dat het een moetje wordt, mijn vent heeft dat ook en hij wil bijvoorbeeld ook echt niet dat ik na het klussen met een kussen onder mijn billen ga liggen en hij wil niks weten van mijn vruchtbare dagen..mannen zijn gewoon een slag apart hihi Kom je lekker hier je verhaal doen, doe ik ook!! ohw en je tomatensoep, had ik opgeschept, maar mijn netwerk kabel wordt er niet zo vrolijk van haha * probeeert de soep via de netwerkkabel naar neeltje te sturen*
Miracle zie nog geen tomatensoep verschijnen hoor! Kan ik mijn hoofdmenu ook aan je doorgeven -smile- euhm voor mij biefstuk met gebakken champignons en voor mijn mannen euhm een varkenshaas sate
Meiden! Ik mis jullie! Ik kan echt niet wegblijven van ZP.. erg he? Ik ben ook veel te benieuwd hoe het met jullie gaat gewoon! Ik heb toch ook maar weer een nieuwe banner aangemaakt, het geeft me een raar idee als ik niet weet op welke cyclusdag ik zit. Ik heb 'em maar ingesteld op 26 dagen met een LF van 13 dagen.. Morgenochtend ga ik de HA bellen.
Isra geen probleem ik zal eens even kijken wat mijn tover laptopje allemaal kan doen .... ( sorry dat ik jou en neeltje net even door elkaar haalde )
Whhhaaaaa mamacharlotte is weer terug!!!!!!!!!!!!! Joeppieee Het is ook helemaal niet leuk zonder jou scheet!! ( sorry andere dames was erg gezellig maar we moeten mamac even opvrolijken en met haar erbij is de boel weer compleet) Goed dat je morgen de HA gaat bellen en ik weet zeker dat je dan helmaal gerustgesteld wordt!!! Het is nu ff zwaar k*t, maar het komt allemaal goed met je!!!
Hoi meiden, Ik heb weer een beetje bijgelezen (jullie kletsen veeeeeeels te veel hier, hou het allemaal niet bij als ik eventjes weg ben hahaa) Hier niet veel nieuws.. Denk dat mn eitje is geweest.. Dus afwachten maar!!! Was er niet zo veel mee bezig afgelopen maand, maar nu........... Ohh dat wachten is echt verschrikkelijk!!!!!!!
Ohw Isra ik doe mijn stinkende best, maar de soep, biefstuk met gebakken champignons, varkenhaas sate, fristi en rose willen maar niet door die kabel...het ruikt wel lekker hier hoor hmmm ik zou je mannetje voorstellen om morgen maar uit eten te gaan, dat lijkt mij de beste oplossing
MamaC je bent er weer! Natuurlijk kan jij niet zonder ons en wij niet zonder jou!! Laat je niet gek maken hoor! Miracle bestelling is verkeerd doorgekomen, het waren 3 schnitzels met champignonsaus. Maar uiteraard uiteraard ook erg lekker. HIHI