Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    He Ann, ja echt vreselijk balen he!! Maar ja.. nieuwe ronde weer in he!

Mijn eisprongpijn bouwt zich langzaam op, en op een gegeven moment zet 't door. Dat duurt dan echt een paar uur.. Het lijkt een beetje op ongipijn, maar is toch anders. Bij mij voelt 't als spierpijn in je zij, als je hard gaat lopen vlak nadat je gegeten hebt (snap je?), maar dan in mijn onderbuik, duidelijk aan 1 kant.. Hopelijk heb je er wat aan :)

2. Ann1

Ann1 Lid

2 mei 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja nieuwe kansen weer, maar ja, balen hoor! Weer wachten tot het zover is.

Maar bedankt. Heb er wel wat aan.
    Ik denk hem ook te voelen, maar vind het lastig want mijn darmen doen dan ook erg moeilijk. Voel dan zoveel steken in mijn buik, dat ik het niet goed kan onderscheiden. Heb nu de laatste keer 10 dagen last gehad van die steken, wat 3 dagen voor de eisprong begon (denk ik). Maar begrijp dat bij jou de steken onder in je buik zitten aan 1 kant. Ga ik me daar de volgende keer een beetje op focussen. Want ik heb het meest last van steken een paar cm onder de navel en dan aan 1 kant. (dat zijn de darmen denk ik)
    Bedankt!

3. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Charlottesangels-nodlijst:

9 mei: Isra
    10 mei: MamaCharlotte
    12 mei: Miranda, Corine26
    13 mei: Roske
    14 mei: Fioon, Miracle of love, fafa
    16 mei: Marleen86, AnnekeLoes
    18 mei: Neeltje1986
    20 mei: Duveldraakje22
    23 mei: handbalster
    24 mei: anoniempje 1985
    25 mei: Pluis81
    26 mei: Ukkepukkie, michele25
    27 mei: Sasje24
    7 juni: MamaCharlotte
    8 juni: xVlindertje
    11 juni: Isra

Goedemorgen allemaal,
    Ik ben even 2 dagen niet op het forum en er is ontzettend veel gebeurd zeg!
    MamaC gelukkig dat je hebt besloten toch bij ons te blijven kletsen. Ik vind het lijstje er zo wel stukken beter uitzien, zonder al dat rood hoor! (wel balen voor de meiden die er nu rood op staan)
    Ik heb mezelf even verplaatst, ik denk dat ik mijn nod zo rond de 23e heb, maar zeker weten doe ik het nooit!
    Heb nu stekende pijn rechtsonderin, maar probeer er niet op te letten. (had vorige ronde ook continu pijntjes en dat werd ook niks...)
    Met de zwangerschap van mijn zus gaat het nu gelukkig goed (na 3 jaar en 2 mk).
    Voor alle meiden die nu rond hun nod zitten en nog niet ongi zijn:
    Wij willen roze!!

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Whoeeeheeee, MamaC is terug! Jippie :D
    Verder heb ik eigenlijk nog niet gelezen! (sowwy :))

@Hier: Een supergezellige dag gehad gisteren. Eerst met mn nichtje de stad in geweest en toen 's avonds met mn mannetje naar Alice in Wonderland (3D). Was echt een superfilm, zooooo leuk!
    Daarna hebben we thuis nog The Hitchhickers Guide to the galaxy gekeken, ook heel erg leuk. En uiteindelijk lagen we pas rond 2:00 op bed :p Vanochtend lekker uitgeslapen en dadelijk nog even naar de IKEA. Dan meisje ophalen en daarna zien we wel weer.

Liefs,
    DD

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @DD; veel plezier bij Ikea! ;)

Uhm, ik had het bij gelezen maar ben 't nu weer kwijt.. Vanmorgen kon ik (weer) mn bed niet uitkomen.. *Zucht*.. Net vriendin gebelt dat ik iets later ben.. Dus ik ga nu aanrijden! Fijne dag meiden!!

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Me bruinverlies zet totaal nog niet door pfff had het vanacht wel verwacht

7. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @Neeltje: Echt fijn dat de knoop nu definitief iss doorgehakt! Jeeej, Neeltje gaat nu echt voor een mini-Neel!

@MamaC: Bah, bah, stomme huisartsen. Gaan echt op de meest vervelende momenten op vakantie!

@MoL: Je hebt helemaal gelijk, nu MamaC weer terug is zijn we weer compleet! Wel spannend hoor voor jou nu...

@Ukkepukkie: Yep wachten is verschrikkelijk!

@Fioon: Oeh wordt ook spannend voor jou hoor!

@Fafa: Ik weet echt niet waar de vraag "gestrand" is? Misschien gewoon opnieuwd beginnen???

@Vlinder: Idd, een wondertje gaat voor werk! Goed gezegd zo.

Liefs,
    DD

8. fafa

fafa Niet meer actief

8 juni: xVlindertje

Even een quickie... lijst aangepast: mezelf nu definitief op rood.

reageren op iedereen doe ik later op de dag weer :)

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fafa: Balen meid, toch weer ongesteld.. Nou ja, je had 't verwacht, dat 'verlicht' 't misschien een beetje? Sterkte! Hoop niet dat je er veel last van hebt!

@ deesi: Had jij vorige maand ook niet zo'n vage ongesteldheid die niet echt door leek te zetten..? Je was al naar de HA geweest toch?

@ Duvel: Ja, de HA heeft het inderdaad weer goed gepland, haha! Maar goed, tis geen spoedje ofzo natuurlijk.. Ik wacht wel gewoon.

@ iedereen: Nog leuke plannen vandaag? Ik krijg zo een vriendin op bezoek en we gaan lekker filmpjes kijken! Wel een beetje stom dat het nou juist mooi weer is vandaag.. :p

@ Doorgeefvraag: We kunnen ook om de beurt een vraag bedenken die iedereen dan kan beantwoorden? Of eerst met z'n allen een leuk vragenlijstje bedenken ofzo, dat iedereen er daarna antwoord op mag geven?

10. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Ik ga zo lekker even van 't zonnetje genieten (veel te lang niet gezien) en helpen bij mijn zusje. Die heeft net een nieuw huis gekocht. Misschien kan ik in de tuin iets doen.

Het lijkt me leuk om één vraag te stellen, waarop iedereen dan antwoord kan geven. Goed idee MamaC!

Weet iemand hoe het er met Miranda en Corine voorstaat?

See you later

11. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Zo ik ga zo maar weer even bij lezen....pfff, is weer genoeg gekletst, gezellig!!!

Hier geen goed nieuws....sorry!!
    Gister ongi geworden. Heel vervelend, maar ja we gaan vol goede moed naar ronde 4. Wel weer een mooie cyclus van 26 dagen!! Komt elke maand een dag bij...haha. Nou maar hopen dat tie blijft hangen en niet elke maand oploopt.

Had al wel gezien dat MamaC weer terug is. Wat fijn meis. Ben blij dat je weer terug bent en dat je de moed niet heb opgegeven. Jammer dat de huisarts op vakantie is!! Nu moet je daar weer op wachten. Pfff...het leven bestaat momenteel alleen nog maar uit "wachten"!! ;)

Liefs

12. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL

8 juni: xVlindertje, Corine26

Nu nog even me banner aanpassen!!!

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Corine: balen dat je ongesteld bent geworden :( Maar je hebt wel weer een mooie cyclus hoor! Heb je er erg veel last van? Succes!

Zou je fafa in dat lijstje nog even op rood kunnen zetten? :) Dat was de laatste update, die staat er in jouw lijstje nog niet bij! Thanks!

14. fafa

fafa Niet meer actief

8 juni: xVlindertje, Corine26
    10 juni: fafa

En mezelf weer terug op rood ;)

balen corine... gaan we allebei vol goede moed naar de volgende ronde

@MC: gezellig, filmpje kijken met vriendinnetje. Weet zij van je kinderwens en kun je een beetje bij haar 'uithuilen', of niet?

15. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow sorry niet goed opgelet...maar fafa heeft het zelf al gedaan!! Sorry fafa.
    Ja echt weer balen die ongi. Gelukkig heb ik nadat ik gestopt ben met de pil er niet zo heel veel last van. Me buik is de eerste 2 dagen wel aan het zeuren, maar niet constant aanwezig!! Wel eerste 2 dagen veel bloed verlies, maar gelukkig geen krampjes etc....!!
    Ik ben op jonge leeftijd aan de pil gegaan omdat me ongi vreselijk veel pijn deed en ik gewoon de eerste dagen goed ziek ervan was.
    Was eigenlijk bang dat dit weer terug zou komen, maar gelukkig tot nu toe nog niet. Kan misschien nog komen.

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @mamaC, balen dat je HA op vakantie is meis.

@Corine, balen van je ongie. :(

Ik had zo gehoopt op veel roze maar helaas nog geen roze in dit lijstje....:(

17. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallooooo!

@MamaCharlotte: Ik ben blij dat je terug bent meid! Zonder jou was het toch anders. (al was het maar een dag ofzo:p)

@Vlinder3: Die manager van je kan lekker de pot op! Eerst een wondertje voor jou! Jij wordt toch overal gelijk aangenomen dus je hebt zo weer ander werk..hihi:)

@De rest..sorry,ik weet het allemaal niet meer hoor en ik heb ff geen zin om terug te gaan lezen. Ik lag om 04.30 uur pas in bed..hihi:)

p.s.: Van het zonnetje genieten??:( Waar in hemelsnaam?? Hier is het bewolkt,koud en triest..Nog geen zon gezien..:(

18. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja inderdaad, hier niet veel zon, jammer.
    Zo, op stap geweest Pluis. :)

J a ik wordt misschien wel overal aangenomen maar nu de IVF op de stoep staat is dat lastiger den ik. Een nieuwe werkgever zal er niet blij mee zijn als ik vaak afwezig ben en dit ook pas 1a2 dagen van te voren weet. ;)
    Ach, we zullen zien hoe het loopt.

19. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    MamaC : Welkom terug meid ! :D

Een vraag voor jullie meiden:
    Ik heb vandaag de etos zwanger worden pillen gekocht.. iemand van jullie hier ervaring mee ? :)

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Vlinder wat een reactie zeg van je manager. Mensen kunnen gewoon echt zo niet leuk reageren en alleen maar aan zichzelf denken. Jij had het ook allemaal graag anders gezien en dat je spontaan zwanger zou kunnen raken. Pffffff wat een rare mensen wonen er toch op deze wereld. Net alsof jij nu zou zeggen, joh collega komt het niet uit, weet je wat ik begin wel na de drukte in oktober ofzo. Hihi en dat je dan volgend jaar zomer verlof hebt en 12 weken weg bent GNIF GNIF, ach bij bazen/managers komt het volgens mij toch nooit uit.

xVlinder ik slik puur mama van VSM, volgens mij zijn de pillen aardig vergelijkbaar!

Deel Deze Pagina