Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    @xVlindertje: Ik wilde dit eerst ook gaan proberen, maar na wat speurwerk op google, ben ik tot de conclusie gekomen om dit niet te gaan gebruiken!! Het kan je cyclus in de war schoppen, sommige kregen een nog langere cyclus. Het zijn gewoon extra vitamines. Het helpt niet om sneller zwanger te worden, maar om gezonder zwanger te worden en te zijn!
    Gewoon gezond eten en drinken en foluimzuur slikken, dan komt wel wel goed.;)

Liefs

2. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0

Hee dames,

Hier een logee minder alleen hondje is er nog! Net gewerkt nu met labtop aant eten hihih.
    Gauw even forum bij lezen gister geen tijd voor gehad en nu al idee dat ik heel wat gemist heb!!!de vraag is volgens mij vrij snel na mijn vraag geëindigd!maar waar???????
    Hier van die vage onderrug pijnen en buikpijnen ene keer wel andere keer niet.Heb ik normaal niet??moe moe moe maar moet ook zeggen ben laatste tijd weer zo druk… en nog veel afscheiding wit, heel licht geelsig
    Vage is ik heb geen puistjes? Ik heb geen gevoelig borsten en andere verschijnselen die ik anders heb bij mijn menstruatie……… zondag is mijn nod dag zal wel zien…..

Oh nieuwe lijst ja die is ook wel erg rood de oude, snel een rose aanmaken!!!Volgens mij is die teen van roske toe aan pensioen…… of ze is helemaal van de waps iedereen is rood ipv rose???!! Ze zei dat ik rood zou worden word ik dan nu rose????:D

Zometeen ff douchen en bij vriendinnetje op de thee mmmmmmm heerlijk

Vlinder; jammer dat je die gyn niet meer ziet maar is voor goed doel!!!Oh dat is ook niet fijn dat niemand vraagt hoe het met jullie gaat mbt kinderen enz…. Ook al is het een moeilijk onderwerp erover blijven praten is belangrijk!! Kan me voorstellen dat je het moeilijk vind dde geen reacties gelukkig kun je het hier kwijt!!!Wat een reacties krijg jij zeg ook al van je werk bah bah bah wat zijn mensen soms achterlijk exc wij natuurlijk hihih

Neltje; wat fijn dat mannetje nu ook wil jippie!!!!!!! Eindelijk!!!

Miracle; hondje en nichtje .En nog steeds ongi loos hopelijk??wanneer ga je testen???

Pluis; wat is blauw in de lijst???
    Mamac; fijn dat je terug bent!!!!wel balen dat je huisarts nu weg is en ij invaller is ook niet fijn nu, toch maar weeeeeeeeeeeeeeeer wachten k*t zooi

Fafa balen dat je rood bent!!!

Corine ; balen dat je ook ongi bent,

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Vlinder: Ik bedoelde eigenlijk dat je vast snel ander werk vind als de IVF voorbij is;)

@Corine: Ik heb niemand op blauw gezet hoor maar voor zover ik weet staat blauw voor overtijd maar geen positieve test.:)

@Duveldraakje: Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad!

@Hier: Nog steeds licht bruine afscheiding,ik snap er niks van..

Ik ga de laatste vraag eens opzoeken,be right back!:D

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik heb het gevonden,tadaaaa:

[/QUOTE]Volgende vraag @ Corine: Als er één ding was in je leven die je anders zou kunnen doen, wat zou dat dan zijn en waarom?[/QUOTE]

Corine,jij zei dat je er een dagje over na wilde denken,dat is inmiddels 4 dagen geleden:D

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fafa: Ja, het was gezellig :) Ze weet inderdaad van de kinderwens en heb 't haar ook wel verteld. Maar op een 1 of andere manier begrijpen mensen het toch niet zo heel goed, als ze zelf niet zoiets mee hebben gemaakt of met kinderen bezig zijn.. Het komt niet echt aan, ofzo.. Zo lijkt het! Maar goed, zo was ik volgens mij ook voordat ik begon.. Het vreet je gewoon op als je je zinnen erop gezet hebt :) Daar kunnen jullie wel over meepraten hier, toch dames? ;)

@ Corine: Echt fijn voor je dat je niet zoveel last van hebt van je ongi hoor! Ik had er voor de pil nooit last van, maar nu juist wel :( Het kan dus heel erg veranderen! Hoop niet dat het bij jou terug komt!

@ Pluis: Zo laat pas in bed? Pfoeh.. :) Lekker hoor! Vrij zeker ;)? Hier is het echt superzonnig geweest vandaag! En ik zat binnen.. *ahum*

@ xVlindertje: Ik heb vaak gelezen dat die Etos zwanger pillen je cyclus langer maken.. Of het een fabel is weet ik niet, maar wou het je toch laten weten!

@ Vraag: Leuk dat ie weer gevonden is! ;)

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi hoi allemaal,

@Vlinder; Pf.. Lekker manager heb jij.. Laat ze maar lullen!!

@Pluis; zo laat in bed!? Of vroeg.. ;) Heerlijk he, van die vrije dagen :)

@MamaC; balen dat je HA op vakantie is.. Enne zon? Zal dan plaatselijk geweest zijn ;)
    Klopt idd dat het bij mensen niet echt door komt als je ze verteld van je kinderwens.. Wacht maar, tot zij zelf ermee bezig gaan.. Dan moet iedereen het snappen etc etc..

@AnnekeLoes; Was 't gezellig bij je vriendin?

@Hier; Ik heb me toch rugpijn en 'vage' krampen in mn buik.. Bah.. Ga vanavond lekker bank hangen en voor de rest niets doen, morgen weer nachtdienst :(

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Klinkt als vervelende klachtjes.. :( Wel lekker dat je vanavond en morgen overdag nog even vrij hebt! Ik zou 't niet kunnen hoor, zulke onregelmatige diensten.. Nou, doe een beetje rustig aan vanavond! Ga ik ook doen :) Ik heb ook buik- en rugpijn :(

8. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    rug en hoofdpijn zijn bij mij altijd slechte tekens.....
    heb wel alles gelezen, maar ben te moe om te reageren.
    wel ff kort berichtje, dan weet ik weer waar ik gebleven was :)

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @MamaC; ik wil ook heel erg graag van de onregelmatige diensten af en naar de activiteitenbegeleiding overstappen. Maar dan heb ik wel mn diploma nodig :x
    Begin te merken dat het te vermoeiend is, en ik ben 's avonds meestal werken.. Niet tof!

Ik ga rustig aan doen, jij ook he! Ik ga nu lekker douchen en dan op de bank liggen met een kruikje in mn rug :)

10. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey ladies,

@MamaCharlotte: Kun je me het voortaan niet laten weten als het zonnetje schijnt bij jou? Dan race ik snel naar Haarlem om een terrasje te pakken:D Ik ben idd een paar daagjes vrij,anders had ik het iets minder laat gemaakt gisteren.

@Neeltje: Balen he,die onregelmatige werktijden! Ik ben het af en toe ook weleens beu en dan vooral het werken op feestdagen,ben iedere kerst de pineut:x. Jaja,het was laat vannacht..als we op stap gaan doen we het goed hoor:D Rustig aan met je rugje:)

@Hier: Ik ben nu alleen thuis,mn vriend ging naar zn moeder (voor de verandering haha;)) en ging daarna weer zn auto wassen:D
    Zijn jullie mannen/vrienden ook zo overdreven close met hun moeder? Af en toe wordt ik er zo moe van..pff!

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fioon: Rust lekker uit meid!

@ Neel: Lekker een douche nemen, heerlijk! Warmte is ook wel lekker voor je pijntjes. Kruip lekker tegen je man aan op de bank met een kruik :) Ik hoop niet dat het doorzet..

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Ja hoor, kom maar gezellig deze kant op, Haarlem heeft heerlijke terrasjes :D Ben ik ook dol op!

Als ik het zo lees is jouw vriend vooral ook erg close met zijn auto :p Is dat ding niet schoon genoeg? Haha! Mijn vriend is ook wel dol op zijn mams hoor, maar z'n ouders wonen ver weg, dus er wordt gewoon veel gebeld (paar x in de week, vind ik nog erg meevallen)! Nu zijn ze trouwens ook op vakantie, niet veel van ze gehoord..

Heeft ie wel een leuke moeder? ;)

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Whahahahaha Pluis, en met wie denk je dat hij zijn auto ging wassen????
    JUIST, met die vent van mij. Volgens mij gebruiken ze dat als smoes om met lkaar af te spreken en over ons te roddelen.
    Ik vind het niet erg hoor want ik rijd iedere keer in een lekkere schone auto.:D:D:D:D
    Voor onze mannen is hun auto ook hun trots en ik heb liever dat ze vaak de auto wassen dan dat ze vaak in het cafe zitten te zuipen.

Tja, mannen....Wat dat betrefd mag je blij zijn dat die van jou (nog) geen hobby auto heeft zoals die van mij hoor....Dan weet ik zeker dat je hem nog minder ziet en nog meer geld kwijt bent iedere keer.
    Maar het heeft ook z'n voordelen want er nu weer een man die een aantal onderdelen komt halen dus zo af en toe verdienen we er ook een beetje aan. ;)

O, ja hier nog geen ongie te zien maar hij komt echt wel hoor lady's. Ik weet het zeker.

14. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Vlinder; ik duim voor je van niet :D

15. AnnekeLoes

AnnekeLoes Actief lid

10 apr 2010
    369
    0
    0
    hoi hoi ,

ben ik weer theetje werd een lang theetje maar weer lekker bijgekletst!!
    Het is wel rustig hier zeg........ geen testers vandaag/morgen???
    Ik kruip zo mijn bedje in nog 2 vroege diensten en dan lekker paar dagen vrij!!! Moet heeeeeeeeeeel nodig huis poetsen en achterstallig onderhoud aan werkrooster enz doen dus vermaak me wel....*%$#@!!!!!
    slaap lekker hier dames, en het zou fijn zijn als jullie pijntjes/klachtjes snel voorbij zijn dus pak een paracetmolletje of ibuprofentje en lekker onder de wol!!!!
    op advies van de zuster!!!!

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neeltje: Heb je nou al gedoucht? ;)

@ Annekeloes: Ik ga ook maar voor een pijnstillertje, is die ongipijn weg, komt de andere pijn weer :( Word er vreselijk moe van (letterlijk en figuurlijk) dus ik kruip zo ook lekker onder de wol!
    Wanneer ga jij testen dan??

17. fafa

fafa Niet meer actief

lol@autowas-fetish... had die van mij dat maar een klein beetje meer. We hebben een grijze, dus daar zie je niet zoveel op, en da's maar goed ook, want hij krijgt hooguit 2x per jaar een beurt! :) (ik ga toch zeker niet iets wassen wat buiten in de regen en onder de bomen (lees: vogelpoepgevaar) staat :D)

Hier in Delft trouwens ook de hele dag een lekker zonnetje... weer een dagje in de tuin gewerkt en een anti-katten-cavia-schuilhut gebouwd 8)

en@Neel: hoop dat je rugpijn een goed teken is. Heb je er zelf een positief gevoel bij?

18. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @MamaC; Nope! Nog steeds niet gedoucht! *zucht* Dadelijk even snel doen voordat de Pfaffs beginnen! Maarja, roep nu al zo'n 3 uur dat ik ga douchen..

@Fafa; Ik hoop het stiekem wel, maar kan het tot nu toe goed onderdrukken.. Wil mezelf geen valse hoop geven omdat ik vorige maand allerlei kwaaltjes had en toen was het helaas.. Dus ik wacht 'geduldig' af.. Ga dit keer ook echt niet voor mn nod testen..

@auto fetisj; Ik mag de auto van mn mannetje schoonhouden.. Bofkont ben ik he! ;) Af en toe vraagt ie of ik ff wil stofzuigen, doe ik alleen als beide auto's langs elkaar staan. Anders kan ik vandaag zijn auto uitzuigen en morgen de mijne.. Dat doe ik dus weer niet :)

Ok! Nu ga ik een poging doen om echt even te douchen!

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi meiden,

Pluis hier ook een grote man die ontzettend dol is met zijn moeder. Heb daar geen moeite mee vind het ook een ontzettend lief mens! Toen ik ons zoontje nog niet had, vond ik het wel eens overdreven. Maar nu ik zelf moeder ben vind ik het geweldig om te zien hoe gek die 2 met elkaar zijn. T'ja dan komen toch die moedergevoelens om de hoek kijken.

Maar ik had het leuk gevonden als hij ook wat meer omkeek naar onze auto. Ik rij nog steeds met winterbanden in de ronde hihi. En ben erg blij dat er wasstraten zijn.

Meiden slaap lekker allemaal

20. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey dames,

ik stoor me niet aan het feit dat mijn vriend zo vaak zn auto gaat wassen hoor..daar ben ik alleen maar blij om! Zo blijft ie tenminste netjes. :D
    Ik had het meer over de band met zijn moeder. Begrijp me niet verkeerd hoor,zijn moeder is echt een fantastisch mens maar hij MOET er iedere dag langs en hij belt haar 80 keer per dag..pfff.
    Hij vertrekt altijd eerder naar zijn werk en komt later thuis omdat hij eerst langs zijn moeder gaat. Sorry,ik vind het overdreven.

Maar genoeg off-topic gezeik..sorry voor mijn geklaag:)

Deel Deze Pagina