Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Meid lekker klagen hoor, heeft een mens af en toe nodig even lekker je hart luchten.

Ondanks ik mijn schoonmoeder een schat vind, kan ik ook wel eens over d'r klagen haha en zij denk ik ook over mij :D

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hij leert het ook niet af he, Pluis?
    En klaag maar lekker van je af hier hoor. :)
    Doe ik ook zo vaak. ;)

Nou lady's vandaag zal bij mij ronde 50 wel ingaan, vanmorgen bruin verlies en nu..........pijn!:(
    Nu voorlopig geen NOD meer voor mij, wel een vreemd idee hoor, eerlijk gezegd.:)
    Ik baal er ook flink van maar ook omdat ik straks om 2 uur moet gaan werken. Als ik te veel pijn heb ben ik zo weer thuis hoor.
    Ik ga zo even douchen en dan sla ik de eerste pijnstiller achterover.

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ auto-fetisj: Mijn vriend heeft niet eens een rijbewijs :p Hebben sinds kort een autootje en die heb ik laatst een beetje schoongemaakt! Ik ben natuurlijk ook degene die erin rijd, maar hij heeft de matjes van de passagiersstoel al vies gemaakt met z'n zandvoeten hoor! 8)

@ fafa: Ik wil een foto van de cavia-schuilhut!! :D

@ Pluis: Ik vind ook dat je hier mag klagen hoor, dat doen we allemaal wel eens hier, toch? :) Daar zijn we voor, voor elkaar! Kan me voorstellen dat je het wat overdreven vindt, dat je vriend echt elke dat zn moeder moet zien.. :p

@ Vlinder: Jeetje meid, balen dat je toch ongesteld wordt! En dat je dan ook moet werken is ook wel k*t.. Dat had ik woensdag ook, ik verging van de pijn daar.. Neem inderdaad ff lekker een pijnstillertje in! Succes, en werkze alvast!

@ testers enzo: Zijn die er nog vandaag?? Meiden die vandaag hun NOD hebben, of die de verleiding niet konden weerstaan om vroeger te testen?!?!

4. fafa

fafa Niet meer actief

@Vlinder: kl*te dat het toch niet stiekem spontaan op de valreep zelf is gelukt. Al was dat misschien ook te mooi om waar te zijn. En dan nu aan de overgangs-hormonen :( lijkt me helemaal niet tof. Maar hou het einddoel in je hoofd: eindelijk IVF, en een goeie kans op een wondertje. :)

@MC: ik ga hem nog schilderen (in monumenten-groen, hahaha, hoezo decadent?) en dan post ik hier wel een plaatje :p

@Pluis: ik zou er helemaal knetter van worden als mn vriend zn moeder iedere dag zou moeten zien! Wij zien onze ouders allebei met feestdagen en elkaars- en familieverjaardagen en als daar teveel tijd tussen zit 1x in de paar weken 'zomaar' en that's it. En dat vinden alle partijen prima.

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Goedemorgen allemaal!

@Pluis; lekker klagen, dat mag ook wel eens toch! Maar elke dag voor en na je werk bij je moederlangs gaan is wel erg veel...

@Vlinder; Balen zeg!! :( Hopelijk heb je er niet te veel pijn van :(

@MamaC; jaa dat kunnen ze wel he, met zandschoenen die matjes smerig maken.. ;)

@Hier; Rugpijn en buikpijn zijn weg, gelukkig! Vanavond nachtdienst, bah heb ik helemaaaaal geen zin in..

Gaat iemand nog iets leuks doen van het weekend?
    En ook ik ben benieuwd of er nog testers zijn...

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je Fafa.
    De overgang zie ik heel erg tegenop maar het is voor een heeeeeeel goed doel!!!!

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Goedemorgen dames,

Hier een lekker rustig weekend in het vooruitzicht.

Ook weinig nieuwtjes eigenlijk.

Ik hoop dat er toch snel wat meiden roze gaan testen.

8. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Goede morgen dames,

hier ook geen goed nieuws ben vanmorgen ongi geworden, dus super balen..!!
    Spreek jullie vanmiddag weer!!

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fafa: monumenten-groen, geweldig!! :D Ben heel benieuwd naar een fotootje!

@ Neel: Gelukkig zijn je pijnen weg, dat is wel fijn! Vanavond moet je weer werken, maar ga je vandaag nog wat leuks doen? Geniet nog ff van je vrije dag!

@ Vlinder: Ik snap best wel dat je opziet tegen die overgang! Is ook niet niks, op jouw leeftijd! Sowieso.. Maar we steunen je iig digitaal, voor zover dat kan :)

@ miracle: Neee, wat balen meid :( Hoe gaat 't verder met jou? En met je vriend? Doe een beetje rustig aan he!

Er zijn dus nog geen Angels zwanger..? Jammer.. Ik moet echt harder mijn best doen! :x

@ weekendplannen: Morgen is mijn paps jarig en zn nieuwe vriendin viert het gelijk ook, gaan met mooi weer even wandelen bij Kijkduin. Vandaag misschien nog even op zoek naar een nieuwe fiets.. Heb er alleen niet echt geld voor (over) nu..

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    By the way.. Roskes dikke teen moet ook beter haar best doen ;)

Maar misschien lukt het niet op zo'n afstand.. Ze was een weekendje weg he?

11. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @MoL; ahh nee :( Wat balen!! Is je vriend trouwens al weer wat opgeknapt?

@MamaC; Dan bof je, wandelen met dit weer. Het wordt namelijk stukken beter! Succes met het vinden van een nieuwe fiets :) Mwoah.. genieten van mn vrije dag, net wat schoongemaakt en gestreken..

@Weekendplannen; Vanavond nacht.. Bah.. En morgen middag/avond verjaardag van me schoonvader..

12. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Eeh nee weer een paar ongie's erbij, BALEN.
    Krijgen we dan helemaal geen roze in het lijstje deze ronde?
    Ik hoop het toch wel.

13. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie middag!

Zo net ff de kamer van mn meisje (inclusief dr kledingkast) opgeruimd. het was echt nodig. :$

@Vlinder: He meid, balen. Ik hoop echt dat je snel en blijvend zwanger mag zijn!

@MamaC: Ja idd,de Dikke teen van Roske moet ff inkomen denk ik :p

@Pluis: Ik kan je hand schudden, wij zien mijn schoonouders bijna dagelijks, soms wel fijn, maar af en toe echt om knetter van te worden.

@MoL: He bah ongi, volgende maand echt iedereen op roze!

@Isra: Lekker he zo'n rustig weekend!

@Neeltje: Fijn dat je buik en rugpijn weg zijn... kan zeer irritant zijn he!

@Hier: Ben me toch een partij chagrijnig. Bah bah, word gewoon niet goed van mezelf. Nu ook al sinds gisteren last van krampen in mn onderbuik en ze waren net een paar dagen weg. Kan op het moment echt niks hebben, wordt dus een leuk weekend voor mannetje :(:)
    Als ik ongi wordt hoop ik echt dat t nu snel doorzet, m'n mega posi gedachten van afgelopen week zijn eigenlijk ontzettend naar beneden gekelderd. Heb er eigenlijk geen hoop meer voor!

Liefs,
    DD

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Rode lijstje: Ja, het is inderdaad wel heel erg.. Vorige maand hadden we nog wat mooie verhalen, maar hier is het echt roodroodrood.. :( Ik hoop echt dat we volgende maand meer geluk hebben hier!

@ Duveldraakje: Vervelend dat je zo sjaggo bent.. Dan word je ook gek van jezelf he! Ook balen dat je de moed hebt opgegeven. Lijkt me nog niet nodig hoor, als je nog niet ongesteld bent.. En sjaggo zijn is misschien ook een goed teken? ;)

@ hier: AAAARRGH frustraties.. Er loopt hier ergens al een paar dagen zo'n kind in de buurt met zo'n 'Oleee ole ole oleeee! We are the champions'-muziek ding! Om gek van te worden!!! Het WK is nog lang niet begonnen..

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Balen meid :(

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    MamaC alvast gefeliciteerd met je paps. Enne kan je niet een goedkoop 2de hands kopen. Ik bedenk me nu dat ik er hier ook nog 1 in de schuur heb staan. Je mag hem voor 25 euro hebben, je moet hem dan alleen wel zelf komen ophalen.

DD balen dat je er ook een slecht gevoel over hebt, maar misschien/hopelijk heb je het fout. En was je gevoel van vorige week toch goed.

MamaC succes met het ole ole kind in de buurt. Als ze zo tot eind juni blijft lopen dan denk ik dat je moord nijgingen krijg en dan bedoel ik niet het kind, maar die toeter :D

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Isra: Lief van je :) Wat voor fiets is het? Ik ga het ff onthouden! 25 euro is natuurlijk niet duur, maar dan komen er wel weer benzinekosten bij natuurlijk ;) Ik orienteer hier sowieso even in de buurt voor 2dehands fietsjes, er was hier ergens zo'n shop die oude fietsonderdelen in elkaar zette tot mooie 'nieuwe' fiets, en dan betaal je 5-45 euro!

Dat kind moet inderdaad uitkijken met zijn toetertje (als het een toetertje is, geen idee)... Ik kreeg net al de neiging om naar buiten te rennen en echt op dat ding te gaan stampen! ;)

18. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo:)

@Vlinder3: Balen meid dat je toch ongesteld wordt maar je was er al vanuit gegaan he. Nu op naar ronde 50,hopelijk een roze ronde!
    Werk ze vandaag en als het niet gaat idd naar huis gaan.

@MiracleOfLove: He wat k*t dat je ongesteld bent geworden! Hoe is het met je en met je vriend/man? Is hij weer wat beter?

@Duveldraakje: Irritant soms he,altijd maar dat kleffe gedoe met die schoonouders..haha!

@Neeltje: Jakkie,nachtdienst! Fijn dat je klachten weg zijn,kun je tenminste ontspannen.

@Hier: Om 14.30 uur heb ik rijles dus ik ga maar eens douchen! Tot straks!

p.s. Hier schijnt vandaag ook de zon! Heeeeeerlijk!:)

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Succes met je rijles!

Hier schijnt het zonnetje ook, ik ga zo denk ik een terrasje pakken :)

20. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Pluis; Succes !!

@Zonnetje; die schijnt hier ook.. Heerlijk! Ben gelijk stukken vrolijker :D

Dames, ik ga me klaar maken om te werken.. Niet teveel kletsen, anders benik morgen uren bezig met bij lezen! ;)

Deel Deze Pagina