Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Slaap lekker, AnnekeLoes!

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goede avond Angels! :D

@MamaC: En nog een lekker terrasje gepakt? :D

@Pluis: Werk ze meid!

@MoL: (ik heb de positiviteit gevangen en het heeft een beetje geholpen;)) Fijn dat je wel bij je mannetje kan zijn.

@MamaC: Ik hoop dat de HA/Gyn er snel achter komen wat het eventueel kan zijn. Heb er helaas geen verstand van! *knuffie*

@MoL: En was t gezellig vanavond???

@Fioontje: Ah balen meid! (IK WIL ROZE ZIEN HIER!!!)

@All: Ik dans heel hard met het Roze-dansje mee!!!:p:D

@MamaC: Jeej een nieuwe fiets (wel een mega slot erop nu?;))
    Taart komt volgende maand (echt waar!:p)

@Isra: Vandaag ook aan de schoonmaak geweest?

@bloedverlies tijdens ongi: Ik heb er echt een gigantische hekel aan. Had het ook altijd tijdens de pil, zo heftig zelfs dat ik regelmatig de pil doorslikte.

@Hier: Ik heb echt het idee dat mn baarmoeder aan gymnastiek doet op het moment:(. Constant krampen en pijn scheuten, bah bah!
    Vandaag een heerlijke opruimdag gehad. De slaapkamer van mn meisje een keer onder handen genomen en bijna alle was weggewerkt. Ook zijn de bedden weer heerlijk schoon;). (ik voel me heel vreemd btw normaal heb ik nooit van die opruim-woede, erg vreemd allemaal:(:(:()

Liefs,
    DD

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Duvel: Thanks voor je antwoord + knuff, meid! :) Ik heb inderdaad nu een megaslot gekocht bij mn nieuwe fiets.. Zou t toch goed moeten gaan!

Zoo, ik ben moe ineens! Ik ga lekker mijn bedje in.. !

Slaap lekker meiden :) Tot morgen! En waag 't eens om ongesteld te worden, als je dat nog niet bent ;)

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    OMG!!!

Ik heb net echt een MEGA-lang verhaal getypt en ik druk perongeluk op een verkeerde toets.. Alles weg!!:$:$

Shit zeg,ik heb echt geen zin om alles weer opnieuw te typen dus ik hou het heel kort.

@MamaCharlotte: Kun jij je nog herinneren dat ik een poos terug tegen je gezegd heb dat ik vermoedde dat je iets onder de leden had? Ik dacht toen ook aan endometriose. Vlinder3 heeft dit ook en ik herkende wat klachtjes. Ik hoop natuurlijk voor je dat je het niet hebt maar ik wilde het je toch zeggen..Lekker op het terras gezeten vandaag? Veel plezier met je nieuwe fiets! Idd lief van je papa!:)

@Isra: De remedie tegen kalkaanslag is zonder twijfel schoonmaakazijn. Ik ben al weken bezig met een plantenspuit met water en schoonmaakazijn er in en het ziet al stukken beter uit. Na het douchen doen we de wand met een trekkertje,dat houden we gelukkig al even vol! Als ik ooit zelf een badkamer mag uitzoeken ga ik weer voor een inloopdouche maar dan voor eentje met tegels ipv glas.

@Neeltje: Werk ze vannacht! Hoe gaat het met de kwaaltjes?

@Fafa: Goh dan ben jij wel heftig ongesteld zeg,is dat altijd zo?

@MiracleOfLove: Hopelijk kan je vriend snel weer wat beter uit de voeten. Fijne vakantie,samen op de bank hangen is ook lekker..:)

@De rest,sorry..als ik alles opnieuw moet gaan typen ben ik over een half uur nog bezig. Ik had echt naar iedereen netjes een stukje getypt.:(

@Hier: Nog steeds lichtbruine afscheiding,af en toe steekjes net boven de liezen en soms steekjes bij mijn vagina.:) Verder niets!

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiemorgen lieve dames!

@ Pluis: Wat irritant dat je hele verhaal weg was!!! Daar ben ik af en toe ook wel eens bang voor als ik dan zo'n megaverhaal aan het typen ben.. Kan je weer helemaal opnieuw beginnen :x

Maar ik kan me idd nog herinneren dat jij dat hebt gezegd ooit.. Ik heb zelf ook ooit een topic geopend waarin ik ernaar vroeg, en toen zei ook iemand dat ik beter even naar de HA kon gaan. Nou ja, we gaan het merken.. Ik hoop 't natuurlijk niet! Maar zou toch wel erg graag van de pijn af willen nu!

@ testers / NOD'ers: Zijn die er nog vandaag??

@ iedereen: Wat zijn de plannen voor deze mooie zondag?

Fijne dag allemaal!

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #1306 Vlinder3, 16 mei 2010
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
    @mamac, zoals je weet ben ik dus aan die *** endometriose geopereerd. Ik ben lid van de endometriose stichting.
    Hieronder heb ik een linkje gezet daar vind je een endometriose test.
    Endometriose Stichting - Samen maken we het verschil - Endometriosetest
    Endometriose kan erfelijk zijn.
    Lieverd als je denkt endometriose te hebben, houd AUB je poot stijf bij de HA. Die van mij heeft me er veeeeeeeeeel te lang mee laten lopen en zie het resultaat bij ons.
    Nu hoeft endometriose niet altijd voor vruchtbaarheid problemen te zorgen hoor, iemand waar ik goed contact mee heb heeft ernstige endometriose en is 2 x zonder problemen zwanger geraakt. Het hangt er echt vanaf waar de endo zich genesteld heeft.

@Miracle, ja ga jij maar naar de volgende maand en ik wil roze zien. ;)
    Bij mij duurt het voorlopig even voordat ik weer een nod heb met die overgang pas na de IVF heb ik een nod. ;)

@mijn ongie, pffffffff pijn,pijn,pijn echt niet normaal. De gyn had al gezegd dat de ongie pijnlijk kon zijn na de operatie. Voor de operatie had ik altijd al mega veel pijn, viel flauw van de pijn maar toen was het ook soms wat minder maar nu is het constant en echt geen pretje.

-Doet een *roze* dansje voor alle lieverds hier.-

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Vlinder: Dank je voor je berichtje meis :) Ik ga zo die test eens maken. Ik weet inderdaad dat het niet hoeft te betekenen dat ik meteen onvruchtbaar zou zijn, dat is wel fijn. Had 't er ook even met mijn moeder over gisteravond, gelukkig nam ze me ook wel serieus. Zij heeft er vroeger ook veel te lang mee gelopen doordat het gewoon weggewimpeld werd door de HA en pas na d'r operatie van laatst heeft ze geen last meer. Ik ben echt blij dat ik een hele lieve en begripvolle HA heb, en als ik zeg dat ik graag doorverwezen wil worden, dan zal ie dat zeker doen! En ik gebruik daarbij dan ook echt het verhaal van mijn mams (dat kent hij ook, mijn moeder zit ook bij hem). Mijn moeder heeft me zelfs al een goede gyn geadviseerd :) En dat terwijl mijn moeder vaak ook dingen wegwimpelt! Pff.. Sorry voor het verhaal ;)

Maar ondanks dat het nog even zal duren voordat jij weer een NOD hebt: hou ons zeker op de hoogte van alles he!! Lekker blijven kletsen hier :) Jij bent ook een van mijn Angels :D

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ahhh balen meid!! Neem even wat in, en neem lekker alle rust die je kan krijgen vandaag! Veel pijn is heel vervelend! Sterkte ermee!

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja innemen heeft helaas weer niet zo veel zin, het helpt gewoon niet. Het verminderd wel eventjes zodat ik normaal kan lopen maar that's it.:(

Maar natuurlijk blijf ik bij de Angels, ik blijf gewoon meekletsen hoor. ;)

Ik wil hier echt meer roze zien volgende maand, maar deze ronde is ook nog niet om voor iedereen dus lady's we hebben nog een kansje op misschien toch roze. :)

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik heb zelf ook dat iets innemen niet helpt.. De pijn gaat er gewoon doorheen, lig dan echt de hele dag te puffen...
    Misschien een lekker kruikje? Een warme douche (of bad, als je dat hebt)? Ik hoorde laatst van een vriendin dat Alive Feminax ofzo echt beter helpt dan Ibuprofen, ik heb het alleen zelf nog niet geprobeerd.

@ hier: Ik zei gister dat ik echt maar 2 dagen enorm bloedverlies had gehad. Maar gisteravond zat ik op de wc, en toen was die ineens weer helemaal rood.. :( Vanmorgen ook weer..! Aarghh!

@ Endo-test: Mijn uitslag is 64.. Daarmee kom ik in de 'hoogste' score-uitslag terecht:

55 tot 76 punten: Kans op endometriose
    U heeft een gynaecologische probleem. De vergrote kans op endometriose aanwezig.
    Wij adviseren u de vragenlijst Hoe herken ik endometriose in te vullen en deze mee te nemen naar uw huisarts. U kunt uw huisarts vragen voor een doorverwijzing naar een gynaecoloog.

Brr... Ik denk dat ik deze uitslag en vragenlijst ook maar even meeneem naar mijn HA.

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    *roze*roze*roze*roze*
    meer meer meer meer!!!! de volgende ronde.

Het is jullie zo gegund allemaal.
    Ik hoop dat we snel een nieuw topic kunnen open met "Charlottes Pink Angels". En dat IK daar natuurlijk ook snel mee kan kletsen. ;)

Op 3 juni krijgen we hopelijk ook de datum dat we met de IVF gaan starten.

@mamac, ja uitslag meenemen!!!!
    Aleve werkt inderdaad heel goed, alleen kon ik er niet tegen. :)

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Charlottes Pink Angels klinkt echt goed, alsof het zo hoort :)
    Dat moet er dan maar gauw van komen, haha!

*strooit roze, en roze, en nog meer roze!*

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Haha, dan houden we die naam erin.
    :)

14. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Goeie morgen!

@MamaC en Vlinder: Een hele dikke digi knuf voor jullie allebei, hoop dat de pijn gauw wat minder wordt.

@Charlottes Pink Angels: Toppie naam! Die gaan we houden!!!

@Hier: Vanochtend wakker gebeld door zwager of ze Anouk mee konden nemen naar de Efteling. Meisje verteld en die liep me toch ineens te stuiteren:D. Ze deed ook absoluut niet moeilijk! Dus we hebben een lekkere vrije ochtend hier;)!!!
    Nog niet getest, durfde vanochtend ook niet zo goed:(???

Liefs,
    DD

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Duvel!!! Je moet testen van mij hoor :) Vind het echt heel spannend voor je!

*geeft digiknuffel terug*

Lekker dat jullie even een vrije ochtend hebben! Ik wil ook wel weer es naar de Efteling, zo leuk daar! Maar wacht nog even tot de nieuwe achtbaan open is ;) Hoewel ik mezelf daar niet in zie gaan als ik zwanger ben.. Haha! Maar dan gewoon om hem te bekijken. Want vanaf nu wordt het natuurlijk roze voor iedereen :D

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Even een update van Marleen86 (die staat in ons lijstje op vandaag :)): Ze is nog niet ongesteld, test was gister negatief maar ze heeft wel een enorm ongesteldheidsgevoel.. Nog even duimen dus! Dit is voor haar de 1e ronde sinds de geboorte van haar dochtertje. Maar dan weten jullie dat :)

17. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Misschien dat ik straks nog een testje er tegen aan gooi en anders morgen ochtend. Eerst eens even kijken of het lukt om niet te drinken en te plassen!!!

Liefs,
    DD

18. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Goedemoren allemaal!!

@MamaC; ik hoop voor je dat het uiteindelijk mee valt bij de HA..

@MoL; hoe is het stappen geweest? Katertje? ;)

@Fioon; balen! :(

@Isra; heerlijk werk he, die badkamers :mad:

@AnnekeLoes; als ik morgen nog niet ongi ben, gooi ik er een testje tegen aan :) (denk ik) En jij??

@DD; ik hoop dat je buikpijn minder is geworden.. Vind buikpijn zo k*t.. Leuk voor je meissie dat ze naar de efteling is!! :D

@pluis; Heerlijk gewerkt.. ahum.. Kwaaltjes, het valt mee deze maand, dus ik snap het niet!! Heb alleen constant het idee dat ik moet p**pen en maagzuur.. Voor de rest niet zo veel :( Die afscheiding he, kan dat geen innesteling zijn bij je?

@vlinder; wat vervelend dat je nu zo'n pijn hebt! :( Hopelijk houdt het snel op!

@Pink angels; super!!

@Hier.. geen kwaaltjes of klachtjes.. Alleen het gevoel dat ik veel moet p**pen, en wat maagzuur.. Ohja, als jullie af en toe een windhoos voelen; dat ben ik! :p

Het was zooo saai op mn werk.. Blij dat ik weer thuis ben! :D

Zo, ik ben weer bij :D

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Lekker dat je weer thuis bent :) Heb je al geslapen, of ga je dat nog doen? Je kwaaltjes klinken wel goed, trouwens!! Zal voor je duimen!

20. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @Neel: Mmmm ik kan volgens mij je hand schudden. Ik heb ook al zoveel last van "winderigheid" en idd het poepgevoel :$:(
    Heb eigenlijk geen buikpijn, maar echt krampen. Gisteravond dacht ik echt dat ik ongi werd, zo'n gevoel zeg maar. Vanochtend was t wel weer minder, maar nu heb ik t gevoel dat mn onderbuik vol voelt.

Liefs,
    DD

Deel Deze Pagina